Ja is ook zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
30 afleveringen te kijken en 42 weken voor het nieuwe seizoen begint. Dat moet wel lukken toch....
Leuk gedaan, ze missen wel Rhaegoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef daanko het volgende:
De HBO pagina is inderdaad super.
Ik heb zelf deze cheatsheet geprint:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze daarna nog binnen een paar afleveringen van Vaes Dothrak naar Qarth zijn getrokken (zonder uberpaarden)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
het blijft een teringeind weg. Het zal wel uit te leggen zijn doordat ze met uberpaardrijders (Dothraki
Zo, die is wel flink verouderd zeg. Ik moest even nadenken over wie Asha is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef daanko het volgende:
De HBO pagina is inderdaad super.
Ik heb zelf deze cheatsheet geprint:
[ afbeelding ]
En Arya er maar lang over doen om van King's Landing naar de Riverlands te gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze daarna nog binnen een paar afleveringen van Vaes Dothrak naar Qarth zijn getrokken (zonder uberpaarden)
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze daarna nog binnen een paar afleveringen van Vaes Dothrak naar Qarth zijn getrokken (zonder uberpaarden)
Ja maar tussen de afleveringen zitten maanden hé. Het is niet zo dat elke aflevering precies op elkaar aansluit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesToen ik de kaart zo ana het bekijken was dacht ik "Whut?"
Oke, nu met al die Unsullied te voet zijn ze natuurlijk wel minder snel, maar dan nog.
Behoorlijke trieste OP zo idd en niet in de laatste plaats ook vanwege het plaatje van "Robb"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van de plaatjes in de OP, beetje kinderachtig.
Wat is er mis met gewoon een rood kruis ofzo???
't is wat...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Behoorlijke trieste OP zo idd en niet in de laatste plaats ook vanwege het plaatje van "Robb"Als men dan toch zo flauw bezig gaat, dan maar van íedereen die inmiddels is overleden een "post-mortem"-plaatje...
Lijkt me logischer dat ze nergens blijft hangen. Als ze én die lange afstanden af moet leggen én ook nog eens ergens (off-screen) blijft hangen zou ze nog meer tijd kwijt moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:05 schreef Forbry het volgende:
Kan het niet (ook) zijn dat Daenerys soms/steeds ergens een tijd(je) blijft hangen, maar dat ze dat niet laten zien verder.
Nee klopt, maar als je ziet hoe enorm rap ze gevlucht was van Penthos naar Vaes Dothrak (grote afstand!) en hoe lang ze nu over de terugweg doet.....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja maar tussen de afleveringen zitten maanden hé. Het is niet zo dat elke aflevering precies op elkaar aansluit.
Ik bedoel dat ze die afstanden dus sneller overbrugt dan nu lijkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lijkt me logischer dat ze nergens blijft hangen. Als ze én die lange afstanden af moet leggen én ook nog eens ergens (off-screen) blijft hangen zou ze nog meer tijd kwijt moeten zijn.
De OP is toch kut. Enige toffe zijn de graphics voor de opmaak. De tekst is ook niet echt je van het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Behoorlijke trieste OP zo idd en niet in de laatste plaats ook vanwege het plaatje van "Robb"Als men dan toch zo flauw bezig gaat, dan maar van íedereen die inmiddels is overleden een "post-mortem"-plaatje...
Nog sneller?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze die afstanden dus sneller overbrugt dan nu lijkt.
Nou, aangezien ik nu toch al behoorlijk wat "klachten" voorbij heb zien komen... have fun dan maar hè met de nieuwe OP die bijna niemand hier leuk vindtquote:
Ok, zal es ff terug gaan lezen, want ik zit op een verkeerd spoor blijkbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nog sneller?!![]()
Het hele punt is volgens mij dat ze al retesnel lijkt te gaan.
Het interesseert me gewoon niet, ik kijk er een keer naar and that's it. Ik vind die banners bijvoorbeeld in het boekentopic ook heel mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik nu toch al behoorlijk wat "klachten" voorbij heb zien komen... have fun dan maar hè met de nieuwe OP die bijna niemand hier leuk vindt
JA echt welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeit het iets?
Kijk jij ieder topic nog in de OP dan?
Het doet er blijkbaar toch niet toe wat het "gros" vindt. Heb mijn zegje gedaan en ben er nu al wel weer klaar mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De OP is toch kut. Enige toffe zijn de graphics voor de opmaak. De tekst is ook niet echt je van het.
quote:Welkom in het topic over Game of Thrones, de serie waarin iedereen sterft.
[gifje]
[gifje]
[plaatje]
[videoclip]
[tepel van Daenarys]
Gewoon de lapo pakken en een mooiere OP maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het doet er blijkbaar toch niet toe wat het "gros" vindt. Heb mijn zegje gedaan en ben er nu al wel weer klaar mee.
Ik weet niet over welke vondst je het hebt, ik zal nog ff één en ander terug lezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon niet, ik kijk er een keer naar and that's it. Ik vind die banners bijvoorbeeld in het boekentopic ook heel mooi.
Maar niemand vond mijn geweldige vondst uit het vorige topic dus erg interessant...
Ze hebben toch ook nog een stuk per boot gedaan? Waar was dat dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
jij bent dan ook slechts gepeupel, verwacht je dat wij high-borns iets van jou gaan aantrekken. ga lekker terug naar gin-alleyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het doet er blijkbaar toch niet toe wat het "gros" vindt. Heb mijn zegje gedaan en ben er nu al wel weer klaar mee.
Was een beetje flauw hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke vondst je het hebt, ik zal nog ff één en ander terug lezen
Van Qarth naar Astapor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nog een stuk per boot gedaan? Waar was dat dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |