PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Totdat ie het salaris-voorstel zietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lensie vorige week nog vertelt dat ie iig niet naar een Competitie als Rusland oid zou gaanNou goed gedaan Lensie
oekraine daar gooien ze toch altijd met bananen enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lensie vorige week nog vertelt dat ie iig niet naar een Competitie als Rusland oid zou gaanNou goed gedaan Lensie
Bananenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oekraine daar gooien ze toch altijd met bananen enzo![]()
heeft ie daar nou te zoeken
Nee idd dat is de nieuwe hypequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:06 schreef Zhano het volgende:
Al die negers die van die jaren 90 deuntjes verkrachten in hun nummers, das toch nie meer normaal
Je moet in die clip ff kijken naar die neger met die champagneflesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:53 schreef DuTank het volgende:
Nooit geweten dat dit liedje opbeurend zou werken voor me
JACKSON MARTINEZ. PUNKTquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw team en mijn enige eis is dat mijn spits groot en snel is. In eerste instantie zou alleen Sturridge kunnen. Die is 188cm en heeft 90 of 91 pace. Best aardig dus.
Daarnaast Balotelli. Die is alleen iets duurder
Mbokani, al is hij niet super groot maar wel een neger!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw team en mijn enige eis is dat mijn spits groot en snel is. In eerste instantie zou alleen Sturridge kunnen. Die is 188cm en heeft 90 of 91 pace. Best aardig dus.
Daarnaast Balotelli. Die is alleen iets duurder
Ga hem nou maar eens proberen ipv alleen stats te kijken. Veel beter dan Sturridge iigquote:
Die zal toch niet veel waard zijnquote:
nope discard kut stats maar ga wel even een team voor hem makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zal toch niet veel waard zijn?
Doe dat nou nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nope discard kut stats maar ga wel even een team voor hem maken
1 dag meestal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoelang duurt het als je van rabo naar ing overmaakt?
Zou dat werken in een 4-3-3. Weet niet zo goed hoe ik hem moet maken dan. Geen overtuigende spelers om op CM of LW/RW te zetten naast hem.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga hem nou maar eens proberen ipv alleen stats te kijken. Veel beter dan Sturridge iig
Als je dat nu doet moet dat er vandaag nog wel opstaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dat issie ook niet. Varela op LW en dan Guarin op CM eronder zou ik doen. Kan je Navas en ISCO op RW en RCM zettenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou dat werken in een 4-3-3. Weet niet zo goed hoe ik hem moet maken dan. Geen overtuigende spelers om op CM of LW/RW te zetten naast hem.
Dacht zelf aan Navas RW en dan Isco op CM eronder.
Rodriguez LW lijkt me ook niet alles om eerlijk te zijn
Jammer, geen sugarquote:
Was al wel bekend dit. Bij deze single zit wel The Sting B-side. Die is ook wel tofquote:
Voor 5u de dag zelf nog volgens mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
En hoe speelt het?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij weer geluk zou hebben.
Weet ik niet! Met oude versie crookk even lesje gegeven!quote:
Zou kunnen maar voorlopig voldoet Lensie!quote:
Omdat EA aardig is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom krijgen we nu eigenlijk daily gifts? Ik kreeg een mini bronze pack en een mini silver pack, sinds kort heb ik ook een 3e account speciaal voor bronze packs en daar kreeg ik 1k coins.
Ja jij komt met Isco op CM. Verder zijn die 3 voorste workrates perfect hoor. High Med Guarin kan ook makkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef Fuszy het volgende:
Martinez met Isco, Navas en Guarin gaat hem al niet worden. Varela denk ik ook niet.
Varela op LW Med/Med
Navas heeft wel High/Med
Martinez ook Med/Med (maar hij is blijkbaar een beest volgens julli)
Isco dan ook High/Low
Guarin High/Med
Dan gaat heel mijn middenveld eraan denk ik
Dat heeft Tim geregeld voor de geslaagden hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom krijgen we nu eigenlijk daily gifts? Ik kreeg een mini bronze pack en een mini silver pack, sinds kort heb ik ook een 3e account speciaal voor bronze packs en daar kreeg ik 1k coins.
Timquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heeft Tim geregeld voor de geslaagden hier.
Examens gekocht zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef detennismaster het volgende:
Van de 130 vwoleerlingen is er maar 1 direct gezakt, 4 hebben er een herkansing en de rest is gewoon direct geslaagd.Op Havo 2 gezakte en 3 herkansers van de 105.
Alleen mijn klas heeft er al meerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef detennismaster het volgende:
Van de 130 vwoleerlingen is er maar 1 direct gezakt, 4 hebben er een herkansing en de rest is gewoon direct geslaagd.Op Havo 2 gezakte en 3 herkansers van de 105.
Hier zit een luchtje aanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef detennismaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Vanmiddag wordt er bij mij een versgebakken taart afgeleverd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tim
Alleen lopen we de taart van Pazzzl mis
Grote school manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef detennismaster het volgende:
Mijn moeder had dit gemaaktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt er bij mij een versgebakken taart afgeleverd.
Valt wel mee tochquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn moeder had dit gemaakt
[ afbeelding ]
Nog wat over gelukkig
Lekker manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog wat over gelukkig
[..]
Valt wel mee toch
Wij waren met 22.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog wat over gelukkig
[..]
Valt wel mee toch
Dat is eerder kleine school manquote:
Nani links en hulk rechts?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hulk en Monaco in de onderhandelingLekker Nani en Hulk voor dezelfde plek
Om eerlijk te zijn denk ik over heel andere dingen na.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:36 schreef Topiek het volgende:
Zien jullie het trouwens al voor je? Als Djeetje doorbreekt op YouTube, wat denk ik niet lukt, no offense, dat hij naar E3 mag enzo?
Links staat Rodriguez alquote:
Ik normaal ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik over heel andere dingen na.
Rodriguez CAM ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Links staat Rodriguez al
Maar idd dat is normaal was even in de war
Rodriguez op 10 dan, maar beetje wisselen kan ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Links staat Rodriguez al
Maar idd dat is normaal was even in de war
----------Falcaoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hulk en Monaco in de onderhandelingLekker Nani en Hulk voor dezelfde plek
En dan Marchisio nog op de andere CDM en je hebt echt een zieke aanval + Middenveldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
----------Falcao
Nani - Rodriguez - Hulk
---Moutinho
Die eigenaar zit gewoon FM met een editor te spelen.![]()
![]()
Ja, maar wat hebben we ook alweer geleerd over bij elkaar gekochte teams?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan Marchisio nog op de andere CDM en je hebt echt een zieke aanval + Middenveld
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:46 schreef Michaelvanb het volgende:
monaco vs psg
----------Falcao
Nani - Rodriguez - Hulk
---Moutinho
vs
Dat AZ er kampioen mee kan wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben we ook alweer geleerd over bij elkaar gekochte teams?
Oké, ik zei het verkeerd. Sterren bij elkaar kopen en in een team stoppen.quote:
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Fuszy het volgende:
Aids teams. Ik maak ze
Mijn volgende creatie:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en dan bij dat vorige team klagen over WR's
Middenveld had ik liever Med/High, Med/High en High/Med gehad ofzo.quote:
k heb laatst ook een SMLENO-speler van jou gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
Wil ik een speler kopen is het een SMLENO speler van ds2
zet maar in de blogspot: Casado
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef ThadCastle het volgende:
Wil ik een speler kopen is het een SMLENO speler van ds2
zet maar in de blogspot: Casado
Ik vind 'm best tof in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Fuszy het volgende:
Aids teams. Ik maak ze
Mijn volgende creatie:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Welke naam? Casado?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
k heb laatst ook een SMLENO-speler van jou gekochtEn wil je die naam weghalen gr gr
van mij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
k heb laatst ook een SMLENO-speler van jou gekochtEn wil je die naam weghalen gr gr
Waarom moet hij CASADO weghalen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best een leuk team hoor, tis alleen jammer dat Gerrard zo slecht is. En ik zou Nocerino doen ipv Montolivo, die is zoveel beter dat dat de workrates oplostquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Fuszy het volgende:
Aids teams. Ik maak ze
Mijn volgende creatie:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tja. Als Monaco, PSG, Man City, Chelsea, Real Madrid en een zooi Russische clubs het doen, zijn er veel clubs die geen CL-winnend elftal kunnen kopen. Omdat er maar 1 de CL kan winnen. Het is wel een hele enge ontwikkeling dat de grootste sterren straks in Rusland en Frankrijk spelenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oké, ik zei het verkeerd. Sterren bij elkaar kopen en in een team stoppen.
Ik vinnum best slecktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als DS2 niet gehapt had, had ik 'm niet eens opgezocht. Best een goede smlenospeler die Casado.
Nou, niet zulke droevige smileys, maar lekker wedstrijdjes spelen en coins bij elkaar harken. Met seasons heb je vrij rap 10K te pakken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Middenveld had ik liever Med/High, Med/High en High/Med gehad ofzo.
Dit zal ik wel niet kunnen betalen
Sommige dingen moeten geheim blijven, die zet je niet zomaar op een forumquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als DS2 niet gehapt had, had ik 'm niet eens opgezocht. Best een goede smlenospeler die Casado.
ondertussen weet ik al hoe jij naar de wc gaat dus dit kan er nog wel bijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten geheim blijven, die zet je niet zomaar op een forum
gelukkig zijn er altijd nog wel een paar duitsers die ze even op hun ballen willen gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Als Monaco, PSG, Man City, Chelsea, Real Madrid en een zooi Russische clubs het doen, zijn er veel clubs die geen CL-winnend elftal kunnen kopen. Omdat er maar 1 de CL kan winnen. Het is wel een hele enge ontwikkeling dat de grootste sterren straks in Rusland en Frankrijk spelen
Er zijn wel meer dingen die je hier hebt neergezet die daaronder vallen denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten geheim blijven, die zet je niet zomaar op een forum
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die je hier hebt neergezet die daaronder vallen denk ik
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ondertussen weet ik al hoe jij naar de wc gaat dus dit kan er nog wel bij
Dat zijn dingen die niks met FUT te maken hebben. Dit gaat wel over FUT dus dat moet geheim blijven net als hoe jullie winst maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die je hier hebt neergezet die daaronder vallen denk ik
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm best tof in elkaar zitten.Origineel, die links zo.
Goedequote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best een leuk team hoor, tis alleen jammer dat Gerrard zo slecht is. En ik zou Nocerino doen ipv Montolivo, die is zoveel beter dat dat de workrates oplost
Dat is hier ook allemaal al gelektquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die niks met FUT te maken hebben. Dit gaat wel over FUT dus dat moet geheim blijven net als hoe jullie winst maken.
zal wel een baas zijn die dat team in elkaar heeft gezetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..].
Ben hem alleen vergeten op te slaan. Ff in futhead maken en dan de prijs bepalen
[..]
Goede.
Gerrard is nog steeds één van mijn favoriete spelers, dus wil graag nog een keer met hem spelen.
Ik had vorig jaar wel een tof team en die liep best goed. Jammer dat het niet meer werkt in 4-3-2-1
[ afbeelding ]
Ja, zoveel dingen zijn hier al ingezet, en nog zijn er mensen die niet kunnen tradenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is hier ook allemaal al gelekt
En dit is juist een FUT forum, daar horen dat soort dingen besproken te worden en niet de privezaken
Die workrates waren ook niet best en dat liep dus blijkbaar ook dus dat maakt dus niet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..].
Ben hem alleen vergeten op te slaan. Ff in futhead maken en dan de prijs bepalen
[..]
Goede.
Gerrard is nog steeds één van mijn favoriete spelers, dus wil graag nog een keer met hem spelen.
Ik had vorig jaar wel een tof team en die liep best goed. Jammer dat het niet meer werkt in 4-3-2-1
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
zal wel een baas zijn die dat team in elkaar heeft gezet
UP van Rhijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Met welke zilvere RB moet ik gespeeld hebben deze fut?
Vorig jaar was verdedigen makkelijker vond ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die workrates waren ook niet best en dat liep dus blijkbaar ook dus dat maakt dus niet uit
tots carvajal de rest is toch kutquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
UP Cavandaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Arias gr gr je boy DS2quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
er is er maar 1 echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hem gekocht
[..]
Ja die wil ik ook nog proberen thanks
Lekkere stats voor een zilver die Lahmquote:
Oh hahaha het was een grappie aan die knipoog te zien gelukkig want dat kan toch niet gekkie gr grquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd geniale stats, maar wel fucking rare en duur![]()
![]()
maakt niet uit SBquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
had zilver niet gelezen jongen![]()
zal het niet meer doen.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ondertussen weet ik al hoe jij naar de wc gaat dus dit kan er nog wel bij
Hahah ik dacht echt even dat die er echt wasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
had zilver niet gelezen jongen![]()
zal het niet meer doen.![]()
Rare aankoop man en nog veel te duur ookquote:
Jap ben benieuwd wie er weg moet(en).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rare aankoop man en nog veel te duur ook
Wil je er vanaf ja?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de PS3'ers die nog een Lens zoeken, er staat er een op voor een paar k onder de laagste bin: 66,5k bin.
Is niet van mij. Kijk maar naar teamnaam, formatie en positie.quote:
Kan ik niet zien hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is niet van mij. Kijk maar naar teamnaam, formatie en positie.Het is een RF 5221.
nou zit ik geramd met me TOTS janmaatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sowieso alle TOTSen zijn nu aan het stijgen, zoals ik al voorspelde dat nu zou gebeuren.![]()
Beter dan dit wordt het niet meer, dus zullen de prijzen blijven stijgen Imo
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Jaaa poker The last of us is binnen. Had ik toch gelijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan ik 'm kopen van je als je er klaar mee bent?
Zo he skere tijden. ....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]have fun. kan ik 'm kopen van je als je er klaar mee bent?
Er bestaat echt een zilvere Lahmquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd geniale stats, maar wel fucking rare en duur![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
valt mee, misschien in 't weekend ff in de stad halen dan, te lui om te bestellen.quote:
quote:
Niet met dat account.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:35 schreef Shygirl18 het volgende:
Als ik volgend jaar Fifa 14 haal voor de ps3 of ps4 kan ik dan online? Mn account is gebanned wegens tamperen.
Ander psn en je kan weerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:35 schreef Shygirl18 het volgende:
Als ik volgend jaar Fifa 14 haal voor de ps3 of ps4 kan ik dan online? Mn account is gebanned wegens tamperen.
Zou voor Xabi Alonso of Khedira gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik zoiets maar eens een keer maak:
[ afbeelding ]
moet je doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
In plaats van wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zou voor Xabi Alonso of Khedira gaan.
Ik zou niet met die workrates om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het team zelf is niet heel slecht, imo.
Modric. Essien is ook niet slecht. Sowieso voor iemand gaan die kan verdedigenquote:
Met 1 verdediger spelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:48 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Als je van je L1 knop afblijft is er weinig aan de handquote:
Wat doet L1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je van je L1 knop afblijft is er weinig aan de hand
dat zeker, maar je wordt keihard kapot gecountert.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het team zelf is niet heel slecht, imo.
Dat is toch altijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zeker, maar je wordt keihard kapot gecountert.
dit wel ja, superaanvallende flankspelers ook nog. Heb je wel echt 2 med highs op het middenveld nodig lijkt mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zeker, maar je wordt keihard kapot gecountert.
Zo mooi die tegenstanders die dat steeds doen, is in 2 passjes die verdediging voorin te vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
naar voren rennen nadat je hebt gepasst
iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo mooi die tegenstanders die dat steeds doen, is in 2 passjes die verdediging voorin te vinden
En dan klagen over workrates
Volgens mij doe ik dat ook te vaakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo mooi die tegenstanders die dat steeds doen, is in 2 passjes die verdediging voorin te vinden
En dan klagen over workrates
66quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/nog_eentje_dan.html
Zal vast een repost zijn maar ach. Patje sta je er ook tussen?
het is wel handig hoor, maar je moet het gewoon goed in balans houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is vaak een automatische maar wel handig om af te leren.
Hij vindt 10 euro voor 100k te veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is wel handig hoor, maar je moet het gewoon goed in balans houdenEns owieso nie tmet je cbs gaan doen
Nou Reemi je kan rustig 15/100k vragen en dan naar die site van Nep linken die nog een stuk duurder isIt just might work
Ik bedoel ook dat je het niet met CB's moet doen, voor aanvallers/middenvelders (CDM niet altijd) wel handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is wel handig hoor, maar je moet het gewoon goed in balans houdenEns owieso nie tmet je cbs gaan doen
Nou Reemi je kan rustig 15/100k vragen en dan naar die site van Nep linken die nog een stuk duurder isIt just might work
ohquote:
ahhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat je het niet met CB's moet doen, voor aanvallers/middenvelders (CDM niet altijd) wel handig natuurlijk.
Nog niet, nu je het zegt het is lang geleden dat ik een vine heb gemaakt. Even iets verzinnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/nog_eentje_dan.html
Zal vast een repost zijn maar ach. Patje sta je er ook tussen?
Doordat de supporters roepen dat ze de beste zijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Arrogant, straalt er bij beide vanaf
thats a smoove movequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef ThadCastle het volgende:
Smoove doet een walkthrough van the Last of us. Lekker begin zo dat verhaal
Nice, ga ik volgend denk ik. Ben wel benieuwd. Ga 'm zelf sowieso toch niet halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:36 schreef ThadCastle het volgende:
Smoove doet een walkthrough van the Last of us. Lekker begin zo dat verhaal
Heb geen ps3 dus kan hem niet halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ga ik volgend denk ik. Ben wel benieuwd. Ga 'm zelf sowieso toch niet halen.
HALEN. Meest epische begin ooitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ga ik volgend denk ik. Ben wel benieuwd. Ga 'm zelf sowieso toch niet halen.
Ik haal 'binnenkort' GTA V, Watch Dogs en FIFA al.quote:
fifaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal 'binnenkort' GTA V, Watch Dogs en FIFA al.Ik hou niet van zombies dus nee.
Valt het jullie trouwens ook op dat je op FOK! FIFA niet meer met kleine letters kunt schrijven?
fifaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal 'binnenkort' GTA V, Watch Dogs en FIFA al.Ik hou niet van zombies dus nee.
Valt het jullie trouwens ook op dat je op FOK! FIFA niet meer met kleine letters kunt schrijven?
Haha, nu iedereen naar de internet explorerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.
Internet explorer.Misschien is dat het.
Ik zou het serieus wel zeggen als het een grapje was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nu iedereen naar de internet explorer
Skype doet dat wel bij mij. Is ook van Microsoft, dus dat zal 't wel zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou het serieus wel zeggen als het een grapje was.Ben gewoon benieuwd naar hoe het kan.. Het is heel willekeurig. Het ene moment verandert 'ie FIFA direct in hoofdletters (<- nu dus
) en het andere moment typ ik gewoon FIFA.
Nu dus weer niet.Ik typte trouwens neit, dat past 'ie ook automatisch aan naar niet zie ik nu. Misschien is het gewoon een spell checker.
Ik Bing het wel even.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Skype doet dat wel bij mij. Is ook van Microsoft, dus dat zal 't wel zijn.
Jepquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doordat de supporters roepen dat ze de beste zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit op een bank. Wat wil je nou zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Is een hobby geworden..
Nee zit nu zelf op een 4T
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit op een bank. Wat wil je nou zeggen?
Dat dacht ik ook altijd, maar hier werkt het bij m'n beiden teams terwijl m'n dure IF/TOTS combi's normaliter voor geen meter functioneerden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Van dit soort posts raak ik altijd in de war. Strookt totaal niet met hoe ik denk dat dit spel zou moeten werken
heb je eht daarvoor gekocht of wil je daarvoor kopen? Lijkt me niet dat er mensen .zijn die het voor zo weinig wegdoen, 10 per 100k is een beetje het minimum vaak.quote:
Ezelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit op een bank. Wat wil je nou zeggen?
Het minumum ligt bij mij wel lager. Maar dat is voor mensen die ik hier goed ken. Vriendenprijzen dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je eht daarvoor gekocht of wil je daarvoor kopen? Lijkt me niet dat er mensen .zijn die het voor zo weinig wegdoen, 10 per 100k is een beetje het minimum vaak.
je bent te goed voor deze wereld toefjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het minumum ligt bij mij wel lager. Maar dat is voor mensen die ik hier goed ken. Vriendenprijzen dus
(Wel jammer als je dan meekrijgt dat ze zelf hun coins later via fok verkopen)
Alleen als je van te voren prijsafspraken hebt gemaakt spreek je van een kwaadaardige undercut. Nu is het gewoon marktwerking. Vraag ik te weinig? Tja, mischien vraagt een ander wel te veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld toefjes.
volgend jaar niet van die undercut praktijken he
Dat gaat natuurlijk weer hetzelfde zijn als met Aisatti. Bakt er niks van maar tegen PSV nakt ie onsquote:
ik hoop echt van harte dat ie niet komt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk weer hetzelfde zijn als met Aisatti. Bakt er niks van maar tegen PSV nakt ie ons
Als ie komt is dat vooral om PSV een hak te zetten denk ik, want met zoveel talent op het middenveld en met huren van zo'n speler tegen zo'n salaris, daar heb je geen bal aan als clubquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop echt van harte dat ie niet komt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk weer hetzelfde zijn als met Aisatti. Bakt er niks van maar tegen PSV nakt ie ons
Ik neem aan dat het bestuur ook wel snapt dat geen enkele Ajacied die knul graag ziet komen. Ook al heeft hij ook een hekel aan PSV.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop echt van harte dat ie niet komt.
quote:Graag zou ik je elgato voor 90 euro willen overnemen, ik weet dat het beneden je gevraagde prijs is maar ik ben een beginnende commentator op YouTube en heb nog geen goede kwaliteit ik vind dit super leuk om te doen dus ben ik op zoek naar goede kwaliteit. Ik heb maar 90 euro en zou zo graag een elgato willen hebben. Het spijt me dat ik je maar zo weinig kan bieden maar je zou me heel blij maken als je dit bod zou aan nemen!
Alvast vriendelijk bedankt!
Met vriendelijke groet, Josha
Een hekel hebben aan PSVquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat het bestuur ook wel snapt dat geen enkele Ajacied die knul graag ziet komen. Ook al heeft hij ook een hekel aan PSV.
Kansloos ditquote:
Wat een goal hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat het bestuur ook wel snapt dat geen enkele Ajacied die knul graag ziet komen. Ook al heeft hij ook een hekel aan PSV.
Ik liep toen in mijn PSV-shirt door Tsjechiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een goal heHoef het filmpje niet aan te klikken, kan hem nog zo aan de binnenkant van m'n oogleden bekijken.
je zal maar in een PSV shirt lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik liep toen in mijn PSV-shirt door Tsjechie![]()
![]()
Je zal maar op vakantie gaan naar Blanes (of iets in die buurt) en niet eens noikenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zal maar in een PSV shirt lopen
Geen schaamte kennenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
wie dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tjah, al die nepsupporters hier die de Arena uberhaupt nog nooit van binnen hebben gezien die mij/ PSV een beetje belachelijk lopen maken. Wereld op zijn kop
Gullie allemaal podjandoriequote:
Waarom keek je geen PSV?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
Omdat helaas mijn vriendengroep toen een weekend weg naar Tsjechie had georganiseerd en ons schema alleen toeliet de eerste helft te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mertens is volgens meerdere bronnen trouwens bijna rond met Napoli. Scheelt voor die Italianen wel in de portemonnee, in plaats van een business class plaats in een enkeltje Italië kan die knul natuurlijk gewoon via DHL internationaal worden verstuurd in een envelop.
Doet Ajax dat al jaren met de helft van de selectie dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mertens is volgens meerdere bronnen trouwens bijna rond met Napoli. Scheelt voor die Italianen wel in de portemonnee, in plaats van een business class stoel met een enkeltje Italië kan die knul natuurlijk gewoon via DHL internationaal worden verstuurd in een envelop.
Ja. Behalve Vurnon. Die hebben ze een plastic boterhamzakje tussen zijn benen gespannen en de lucht in gegooid en die is vanzelf in Newcastle terechtgekomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doet Ajax dat al jaren met de helft van de selectie dan?
Dat wil ik eigenlijk met Toivonen ook wel proberen danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Behalve Vurnon. Die hebben ze een plastic boterhamzakje tussen zijn benen gespannen en de lucht in gegooid en die is vanzelf in Newcastle terechtgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |