Ik zei alleen maar: 'Ben je serieus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja tja.. Wat moet je daar nou weer mee hé
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar: 'Ben je serieus?![]()
![]()
'
En toen zei ik: 'Honden worden voor minder afgemaakt.'quote:
nice1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En toen zei ik: 'Honden worden voor minder afgemaakt.'
Ja, wat moet je daar op zeggen manquote:
Vanuit het niets?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je ex die je een foto stuurt van een plek op z'n arm waar z'n nieuwe vriendin hem gebeten heeft. Eh
Waaromquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je ex die je een foto stuurt van een plek op z'n arm waar z'n nieuwe vriendin hem gebeten heeft. Eh
Hij vroeg eerst waar we vorig jaar onze auto hadden laten keuren, toen ik antwoord had gegeven: 'Hier foto bam'quote:
Aparte manier van een gesprek aan proberen te gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst waar we vorig jaar onze auto hadden laten keuren, toen ik antwoord had gegeven: 'Hier foto bam'
..
Mijn Nederlands is prima. Maar ik schrijf mijn samenvattingen niet zoals men wil, maar met mijn eigen draai eraan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
En ik me maar afvragen waarom Klojo slecht nederlands kent.. Maar de taal hier is ook niet zo geweldig
HonT
allons goet
hallon
xD
Je vergeet HallOlmentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
En ik me maar afvragen waarom Klojo slecht nederlands kent.. Maar de taal hier is ook niet zo geweldig
HonT
allons goet
hallon
xD
Samenvattingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is prima. Maar ik schrijf mijn samenvattingen niet zoals men wil, maar met mijn eigen draai eraan.
Als je 14 bent wel. Als je 28 bent nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
17-jarige meisjes zoenen is trouwens niet goed voor je reputatie.
25.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je 14 bent wel. Als je 28 bent niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |