Ik denk dat ze er zelf ook liever niet met dat extra gewicht bij wil lopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Lesbisch? Dat lijkt meer op dat ze transgender is.
Maar goed, ieder z'n ding. Je moet erbij lopen zoals je zelf wilt.
Ah jij ook alquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:30 schreef kthxbye het volgende:
Ik las Carice en schrok even
The Red Lady Melisandre met een pittig kapsel![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:54 schreef ThaTim het volgende:
Mooie eigen look, ze heeft nu veel meer personality. Kunnen we van jou niet zeggen ts.
PSYquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
Lijkt wel op die dikke Koreaan met ze pauper hitjes, hoe heet dat gezwel ook alweer?
eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja want daar kun jij als hetero man natuurlijk perfect over oordelenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 05:56 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Terechte klacht.
Geaardheid niks mis mee, maar waarom die gehele uiterlijke verandering? Als ik een lesbische/bi-seksuele vrouw zou zijn zou ik in ieder geval niet op die man/vrouwen vallen.
hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:28 schreef Dven het volgende:
Net mijn ex-vriendin. Prinsesje toen ze bij mij was. Nadat ze er achter kwam dat er na mij toch geen man meer goed genoeg kan zijn is ze overgestapt op een vriendin. En nu ziet ze er niet meer uit
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 05:49 schreef CarolineTensen het volgende:
Klacht: Lesbiennes die er zo nodig als een man moeten uitzien.
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Je moet erbij lopen zoals je zelf wilt.
Begrijpen lezen is ook een kunst.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja want daar kun jij als hetero man natuurlijk perfect over oordelen
Dit, lekker boeiend verderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja is gewoon een manier om te bepalen wie uiteindelijk de sandwiches moet maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:19 schreef Zigger het volgende:
Altijd raar dat bij homo paren toch één het mannetje speelt en één het vrouwtje. Overigens niks mis met homo's!
Dan heb jij nog veel te leren op dat gebied.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Begrijpen lezen is ook een kunst.
Gatverdammequote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Twee maanden later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Beetje afwisseling is goed voor de mens, dus niet alleen toyboys, maar ook leuke vrouwelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een aanwinst is deze user. Ga maar weer een nieuwe toyboy zoeken ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is gewoon een manier om te bepalen wie uiteindelijk de sandwiches moet maken.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat een plofkop zeg, lijkt wel of ze 10 dagen dood in het water heeft gelegen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan heb jij nog veel te leren op dat gebied.
Filipijnen he ,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
WTF, ik weet nog dat ik zo'n liedje van IYAZ ofso leuk vond, en toen kwam ik dat pyramids tegen, leuk meisje. Hoe kan ze er nu zo slecht uit zien?!
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:54 schreef ThaTim het volgende:
Mooie eigen look, ze heeft nu veel meer personality. Kunnen we van jou niet zeggen ts.
toyboy meldt zich.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een aanwinst is deze user. Ga maar weer een nieuwe toyboy zoeken ofzo
en jij bent zelf natuurlijk wel een hete donder ...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Nober het volgende:
Al zou ze lang haar hebben en hetero of biseksueel zijn, ze is dan nog steeds niet interessant aangezien het een Aziaat betreft.
Zeker wel. Prachtige dame met een prachtige stemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Nober het volgende:
Al zou ze lang haar hebben en hetero of biseksueel zijn, ze is dan nog steeds niet interessant aangezien het een Aziaat betreft.
waar? concert?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zeker wel. Prachtige dame met een prachtige stemEn ook een heel innemend persoon trouwens, heb haar in het echt mogen ontmoeten
![]()
waar dan? en ze heeft idd leuke nr's en een mooie stemquote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jep, maar was niet in NL hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |