abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juni 2013 @ 06:48:57 #51
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127778177
TS :')

Eerst stoer een agent willen misleiden en nu lopen janken over een boete. Bewijs maar gewoon dat je niet echt je mobiel vasthad.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_127778286
Bijdehand verwarren met domheid.
Goed bezig TS. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_127778355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 06:13 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar WGR
Verplaats deze troll maar weer terug. Het staat zelfs op de bon dat het gaat om het vasthouden van een telefoon of op telefoon gelijkend apparaat, niet om het daadwerkelijk bellen.
Dit zal zeker bij een staandehouding door de agent zeker verteld zijn ->: dus hoax
pi_127778491
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 07:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bijdehand verwarren met domheid.
Goed bezig TS. :')
Nee hoor, mij verwart hij niet met domheid :7
Storneer die opmerking of ik ga je kielhalen :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 14 juni 2013 @ 07:53:02 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_127778542
Even los van dit al, maar waarom heeft een navigatiesysteem een afstandsbediening? Zodat de mensen op de achterbank de route kunnen instellen? Dat ding zit of in je dashboard of aan je raam geplakt (en bij veel mensen dan ook nog het liefst recht in hun gezichtsveld). In ieder geval niet zo ver dat je een afstandsbediening nodig hebt om in te stellen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_127778576
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef Dagonet het volgende:
Even los van dit al, maar waarom heeft een navigatiesysteem een afstandsbediening? Zodat de mensen op de achterbank de route kunnen instellen? Dat ding zit of in je dashboard of aan je raam geplakt (en bij veel mensen dan ook nog het liefst recht in hun gezichtsveld). In ieder geval niet zo ver dat je een afstandsbediening nodig hebt om in te stellen.
Speciaal voor mensen die hun navigatie in het midden van hun voorraam plakken en er met hun korte pootjes niet meer bij kunnen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 14 juni 2013 @ 07:59:53 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_127778609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 07:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Speciaal voor mensen die hun navigatie in het midden van hun voorraam plakken en er met hun korte pootjes niet meer bij kunnen.
Ja, nou, vooruit (ik zie nu een t-rex in een auto zitten :')).

Maar goed, ik vraag me ook af hoeveel mensen dat ding nog moeten instellen wanneer ze al aan het rijden zijn, je stelt je bestemming toch meteen in? :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_127778611
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef Dagonet het volgende:
Vaak kunnen ze ook mp3 etc afspelen, en dat kan dan vanaf de achterbank bedient worden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:09:42 #59
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_127778715
ze moeten toch omschrijven welke "telefoon" je vast had?
Als die kerel bij Justitie de claim ziet liggen, gaat ie eerst hard lachen en daarna gaat ie twijfelen of deze "klapjostie" uberhaupt wel auto mag rijden.

Bellen met een afstandsbediening is natuurlijk een dwangbuis waard :')
Ook meneer agent moet op t matje komen dat ie niet direct heeft ingerekend

8)7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_127778975
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Fopje het volgende:
Geen 2 handen aan het stuur?
Gevaar voor de omgeving = boete.
lol

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 08:31:09 ]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:40:41 #61
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_127779141
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
Haay, ik ben Spierbal,

Ik ben een teringbijdehand en probeer overal mijn gelijk te halen.

Nou weten wij allen dat je niet handsfree mag bellen. Nou reed er politie achter mij en ik dacht eens kijken hoe dit uitpakt.

Ik pakte het afstand bedieningkje van mijn navigatie (standaard navi tomtom die in de renault zit)

Deze hield ik alleen tegen mijn oor om hun te laten denken dat het een mobiel was. Ze hielden mijn staande en ik bleef het bij mijn oor houden zodat ze zagen dat ik het niet zou verwisselen. Ze spraken mij aan en bladiebladiebla. Ik liet ze zien dat het een afstandbediening was. Toch zeiden ze dat ik aan het bellen was.

Nu heb ik een boete, maar money to blow dus maak me er niet druk om. Dit ga ik natuurlijk aankaarten want er staat nergens beschreven dag ik geen afstandbediening tegen mijn oor mag houden. Ik mag niet telefoneren achter t stuur. In feite zou ik zelfs mogen skype'e via 3g achter het stuur. Want wat is telefoneren?

"Een gesprek voeren via de telefoon"

Nu is het enige probleem, de agent. Die was de enige die het zag en het woord van een agent wordt nooit aan getwijfeld. Stel hij gaat zeggen dat ik wel een mobiel had?

Helpen jullie mij mee tegen de strijd der onrecht?
O... kee... Je hebt dus jezelf genaaid. Anaal. Zonder glijmiddel.

1) De agent heeft het strategische voordeel van het LAF principe. Leugen + Ambtseed = Feit. Als de agent gezien denkt te hebben dat je aan het bellen was, dan wás je aan het bellen.

2) Het PV is (vermoedelijk) gebaseerd op feitcode R545, het vasthouden van een mobiele telefoon als bestuurder van een rijdend motorvoertuig. Al was je je tanden aan het flossen met de antenne of je pener aan het bewerken met de trilfunctie, het feitelijk vasthouden van de telefoon is al genoeg.

Sterkte.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_127779573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

O... kee... Je hebt dus jezelf genaaid. Anaal. Zonder glijmiddel.

1) De agent heeft het strategische voordeel van het LAF principe. Leugen + Ambtseed = Feit. Als de agent gezien denkt te hebben dat je aan het bellen was, dan wás je aan het bellen.

2) Het PV is (vermoedelijk) gebaseerd op feitcode R545, het vasthouden van een mobiele telefoon als bestuurder van een rijdend motorvoertuig. Al was je je tanden aan het flossen met de antenne of je pener aan het bewerken met de trilfunctie, het feitelijk vasthouden van de telefoon is al genoeg.

Sterkte.
Hmmm, ik zie inderdaad R545 erop staan...
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127779915
Maak eens een foto van je bekeuring.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 09:23:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')