Verplaats deze troll maar weer terug. Het staat zelfs op de bon dat het gaat om het vasthouden van een telefoon of op telefoon gelijkend apparaat, niet om het daadwerkelijk bellen.quote:
Nee hoor, mij verwart hij niet met domheidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bijdehand verwarren met domheid.
Goed bezig TS.
Speciaal voor mensen die hun navigatie in het midden van hun voorraam plakken en er met hun korte pootjes niet meer bij kunnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef Dagonet het volgende:
Even los van dit al, maar waarom heeft een navigatiesysteem een afstandsbediening? Zodat de mensen op de achterbank de route kunnen instellen? Dat ding zit of in je dashboard of aan je raam geplakt (en bij veel mensen dan ook nog het liefst recht in hun gezichtsveld). In ieder geval niet zo ver dat je een afstandsbediening nodig hebt om in te stellen.
Ja, nou, vooruit (ik zie nu een t-rex in een auto zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Speciaal voor mensen die hun navigatie in het midden van hun voorraam plakken en er met hun korte pootjes niet meer bij kunnen.
Vaak kunnen ze ook mp3 etc afspelen, en dat kan dan vanaf de achterbank bedient worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:53 schreef Dagonet het volgende:
Even los van dit al, maar waarom heeft een navigatiesysteem een afstandsbediening? Zodat de mensen op de achterbank de route kunnen instellen? Dat ding zit of in je dashboard of aan je raam geplakt (en bij veel mensen dan ook nog het liefst recht in hun gezichtsveld). In ieder geval niet zo ver dat je een afstandsbediening nodig hebt om in te stellen.
lolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Fopje het volgende:
Geen 2 handen aan het stuur?
Gevaar voor de omgeving = boete.
O... kee... Je hebt dus jezelf genaaid. Anaal. Zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
Haay, ik ben Spierbal,
Ik ben een teringbijdehand en probeer overal mijn gelijk te halen.
Nou weten wij allen dat je niet handsfree mag bellen. Nou reed er politie achter mij en ik dacht eens kijken hoe dit uitpakt.
Ik pakte het afstand bedieningkje van mijn navigatie (standaard navi tomtom die in de renault zit)
Deze hield ik alleen tegen mijn oor om hun te laten denken dat het een mobiel was. Ze hielden mijn staande en ik bleef het bij mijn oor houden zodat ze zagen dat ik het niet zou verwisselen. Ze spraken mij aan en bladiebladiebla. Ik liet ze zien dat het een afstandbediening was. Toch zeiden ze dat ik aan het bellen was.
Nu heb ik een boete, maar money to blow dus maak me er niet druk om. Dit ga ik natuurlijk aankaarten want er staat nergens beschreven dag ik geen afstandbediening tegen mijn oor mag houden. Ik mag niet telefoneren achter t stuur. In feite zou ik zelfs mogen skype'e via 3g achter het stuur. Want wat is telefoneren?
"Een gesprek voeren via de telefoon"
Nu is het enige probleem, de agent. Die was de enige die het zag en het woord van een agent wordt nooit aan getwijfeld. Stel hij gaat zeggen dat ik wel een mobiel had?
Helpen jullie mij mee tegen de strijd der onrecht?
Hmmm, ik zie inderdaad R545 erop staan...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
O... kee... Je hebt dus jezelf genaaid. Anaal. Zonder glijmiddel.
1) De agent heeft het strategische voordeel van het LAF principe. Leugen + Ambtseed = Feit. Als de agent gezien denkt te hebben dat je aan het bellen was, dan wás je aan het bellen.
2) Het PV is (vermoedelijk) gebaseerd op feitcode R545, het vasthouden van een mobiele telefoon als bestuurder van een rijdend motorvoertuig. Al was je je tanden aan het flossen met de antenne of je pener aan het bewerken met de trilfunctie, het feitelijk vasthouden van de telefoon is al genoeg.
Sterkte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |