al jeuk in aan mijn oor met een pen tijdens het rijden is het niet handsfree maar ik krijg echt geen bekeuring daarom. En misschien deed ik dat wel met de afstandbediening.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het 'mag'...
[..]
Zolang die aan je ruit zit, ben je toch handsfree bezig? Net als je autoradio bedienen.
[..]
Wie zegt dat dat mag?
[..]
Nou?
[..]
Volgens mij is het voor jou onduidelijk, maar voor 98% van de automobilisten niet hoor.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef spierbal het volgende:
Waarom krijg ik dan een artikel 5 als ik het verkeer niet hinder of in gevaar brengt?
Omdat die agent wat beters te doen heeft dan klootjoggies met afstandsbedieningen aan hun hoofd staande te houden. Dan zal je m krijgen ook door hun tijd te verdoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef spierbal het volgende:
Waarom krijg ik dan een artikel 5 als ik het verkeer niet hinder of in gevaar brengt?
Dat je per definitie artikel 5 aan je broek krijgt bij bv. het eten van een boterham of het drinken van een flesje water.quote:
Omdat je niet handsfree bezig was en een apparaat vast had. Of dacht jij dat je op je gemak met je iPad kon gaan zitten klooien onder het rijden onder het mom van 'Ja, maar ik bel er toch niet mee...?'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef spierbal het volgende:
waar staat in artikel 5 dat het gaat om niet handsfree?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:43 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Omdat je niet handsfree bezig was en een apparaat vast had. Of dacht jij dat je op je gemak met je iPad kon gaan zitten klooien onder het rijden onder het mom van 'Ja, maar ik bel er toch niet mee...?'![]()
Nu weer even een flinke vent zijn Spierbal, je hebt gegokt, en verloren. Niet zielig gaan huilen nu.
Ik hoop dat je er vanuit gaat (en dus niet denktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Exact, maar TS verdient het ook. Wie is er nou zo dom om dat te proberen
Waar staat in artikel 5 dat het gaat om bellen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef spierbal het volgende:
waar staat in artikel 5 dat het gaat om niet handsfree?
heb ik gezegd dat het om bellen gaatbdan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waar staat in artikel 5 dat het gaat om bellen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat het om bellen gaatbdan?
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat het om bellen gaatbdan?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef spierbal het volgende:
Dit ga ik natuurlijk aankaarten want er staat nergens beschreven dag ik geen afstandbediening tegen mijn oor mag houden. Ik mag niet telefoneren achter t stuur. In feite zou ik zelfs mogen skype'e via 3g achter het stuur. Want wat is telefoneren?
"Een gesprek voeren via de telefoon"
ONZ lijkt me beter op zijn plaats.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef delano.888 het volgende:
Misschien even naar wgr verplaatsen mods? Dan is het antwoord snel gevonden.
ik had een afstandbediening aan mijn oor, heb ik gezegd bellen? Neen! Ik formuleerde wat telefoneren inhoudt aangezien dat wel verboden is!quote:
Waar staat in artikel 5 dat telefoneren verboden is dan? Het telefoneren is slechts 1 van de dingen die vanwege artikel 5 niet mogen. Dat jij niet verder kan tellen dan 1 gaat je geld kosten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:59 schreef spierbal het volgende:
ik had een afstandbediening aan mijn oor, heb ik gezegd bellen? Neen! Ik formuleerde wat telefoneren inhoudt aangezien dat wel verboden is!
idd maar iemand zei dat ik het over bellen had, dat wilde ik dus de wereld uit halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Waar staat in artikel 5 dat telefoneren verboden is dan? Het telefoneren is slechts 1 van de dingen die vanwege artikel 5 niet mogen. Dat jij niet verder kan tellen dan 1 gaat je geld kosten.
Je zit met je OP (net zoals met bijna, zo niet al, je topics) uit je duim te zuigen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:05 schreef spierbal het volgende:
Want misschien zat ik wel aan mijn oor te krabben met mijn afstandbediening.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |