abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127776666

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127776670
He bah, waarom geven jullie mij lapo ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:59 schreef Arcadia het volgende:
Trouwens, ik weet nog dat een van de Abi's zei dat een man 1400~ euro verdient en dat hij 200 euro sadaqqa gaf en dat hij dat een geweldige daad vond. Diezelfde abi betaalde met "sadaqqa" 240 euro voor een ontbijtje toen hij een tripje organiseerde naar Istanbul met dezelfde saddaqa
pi_127776697
welterusten iedereen :*
pi_127776698
Was al blij dat ik hem niet had.
pi_127776699
Ya Arcadia.. Ik snap het allemaal niet.. Het komt dus neer op een sekte?

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:57 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nja ik heb nooit echt een tijd van echte geloof gehad(wel dat ik geloofde ik god, maar er werd thuis ook verder bijna niets aan gedaan), dus misschien is het voor mij makkelijker.
Mijn ouders boeit het niet of ik wel/niet geloof. Ik weet het zelf niet heel erg.. Ik vind het makkelijker, want ik merk wel dat ik vaak denk, maar waar moet ik hoop uit putten als God niet bestaat? Hoop doet immers leven.
pi_127776703
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mja, het is den vast riedeltje he. Meisjes moeten als puber wel naar school, maar worden voornamelijk klaargestoomd voor het huwelijk. Jongens mogen zich zo los mogelijk gedragen, zolang er binnen het hs niet al te veel van merkbaar is. Dan lekker vroeg trouwen, binnen het jaar je kind werpen en elkaar de rest van je leven haten, als het tegenzit.

Ik weet ook dat lang niet alle Turken zo zijn, maar dit is zo'n beetje mijn omgeving

Ken een meisje die al 4 keer verloofd is geweest, puur omdat ze na göreme zijn verloofd en het al heel snel een klootzak bleek iedere keer. Dan vind ik daten toch een minder stressvolle optie.
Sjeez, telkens zo'n bruiloft organiseren. Klinkt vermoeiend.
pi_127776711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die tijden dat je in bed onrein lag te denken en toen spijt kreeg omdat je bang was voor God. :D

Nu gewoon alles durven te zeggen. _O_
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad :') God had vast wel iets beters te doen dan mijn onreine gedachten :')

Echt alles durven zeggen zit er nog niet helemaal in, maar dat komt nog wel.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:02:29 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776715
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:01 schreef Julis het volgende:

[..]

Sjeez, telkens zo'n bruiloft organiseren. Klinkt vermoeiend.
Hoe meer feesten, hoe beter. _O_
Tenzij het van die droge bruiloften zijn waar geen Raki geserveerd wordt natuurlijk.
This isn't even my final form.
pi_127776725
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef Ayca het volgende:

[..]

Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad :')
Ik heb daar wel heel erg last van gehad :@ :').
pi_127776726
In principe kan iedereen die een greintje geloof in zijn hart heeft, rekenen op God's barmhartigheid en vergevingsgezindheid. Twee uitersten zijn een te dogmatische kijk op het geloof aan de ene kant (zoals in het voorbeeld gegeven door Arcadia) en een erg beperkte kennis van de islamitische filosofie en ethiek aan de andere kant (zoals in het voorbeeld van sylvesterrr) die bij een negatieve ervaring het geloof van diegene eenvoudig kunnen laten wankelen. Zaak is om hier een balans in weten te vinden en kennis op te doen zonder een bepaalde ideologische pad in te slaan, denk ik.
pi_127776727
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mja, het is den vast riedeltje he. Meisjes moeten als puber wel naar school, maar worden voornamelijk klaargestoomd voor het huwelijk. Jongens mogen zich zo los mogelijk gedragen, zolang er binnen het hs niet al te veel van merkbaar is. Dan lekker vroeg trouwen, binnen het jaar je kind werpen en elkaar de rest van je leven haten, als het tegenzit.

Ik weet ook dat lang niet alle Turken zo zijn, maar dit is zo'n beetje mijn omgeving

Ken een meisje die al 4 keer verloofd is geweest, puur omdat ze na göreme zijn verloofd en het al heel snel een klootzak bleek iedere keer. Dan vind ik daten toch een minder stressvolle optie.
Wanneer geloof een deel van je cultuur wordt, is het vatbaar voor verandering :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:03:17 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776730
quote:

[..]

Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad :') God had vast wel iets beters te doen dan mijn onreine gedachten :')

Ben je bang voor een bliksemschicht ofzo? :D
pi_127776732
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:02 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik heb daar wel heel erg last van gehad :@ :').
En nu?
pi_127776744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
In principe kan iedereen die een greintje geloof in zijn hart heeft, rekenen op God's barmhartigheid en vergevingsgezindheid. Twee uitersten zijn een te dogmatische kijk op het geloof aan de ene kant (zoals in het voorbeeld gegeven door Arcadia) en een erg beperkte kennis van de islamitische filosofie en ethiek aan de andere kant (zoals in het voorbeeld van sylvesterrr) die bij een negatieve ervaring het geloof van diegene eenvoudig kunnen laten wankelen. Zaak is om hier een balans in weten te vinden en kennis op te doen zonder een bepaalde ideologische pad in te slaan, denk ik.
Ik zou hierdoor echt niet in ongeloof vervallen, het heeft mijn karakter wel geschaad helaas...

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:01 schreef Ambipur het volgende:
Ya Arcadia.. Ik snap het allemaal niet.. Het komt dus neer op een sekte?

[..]

Mijn ouders boeit het niet of ik wel/niet geloof. Ik weet het zelf niet heel erg.. Ik vind het makkelijker, want ik merk wel dat ik vaak denk, maar waar moet ik hoop uit putten als God niet bestaat? Hoop doet immers leven.
Zoiets, hebben alle normen en waarden van islam verborgen onder de lezingen van een huilende bejaarde man.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:04:43 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776747
Van die mensen die geen cin durven te zeggen omdat ze kunnen çarpilmak. _O-
Die mensen trollen door cin cin cin te roepen. _O_
pi_127776767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:04 schreef Levolution het volgende:
Van die mensen die geen cin durven te zeggen omdat ze kunnen çarpilmak. _O-
Die mensen trollen door cin cin cin te roepen. _O_
Lololololo. Moet je eens bij de meet doen wanneer JFM er is :D
pi_127776781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:00 schreef Arcadia het volgende:
He bah, waarom geven jullie mij lapo ;(

[..]

Je had die ''abi'' moeten wijzen op het belang van onderwerpen als ' israf' en '(verkwisting van) gemeenschapsgeld'. ;(
pi_127776785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Thuis bedoel ik. Ze zijn niet praktiserend maar ze zouden het toch niet fijn vinden...
Het is de afgelopen tijd wel een paar keer ter sprake gekomen (ongelovigen enz), dus ik denk dat ze ergens wel iets vermoedt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 01:07:04 ]
pi_127776787
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:

[..]

En nu?
zarGon sagolsun.
pi_127776789
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Op yurt hebben ze toen ik 11 of 12 was een verhaal verteld over meisjes die bezeten werden omdat ze iets slechts deden. Weet niet eens meer wat, maar waren echt heel knullige dingen. Ik heb echt nachtenlang doodsangsten uitgestaan dat ik bezeten zou worden en gek zou worden.
pi_127776793
quote:

[..]

Wil je dat? En vind je dat positief/negatief :P ?
pi_127776814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je had die ''abi'' moeten wijzen op het belang van onderwerpen als ' israf' en '(verkwisting van) gemeenschapsgeld'. ;(
De abi tegenspreken is uit den boze, heb het al wel gedaan hoor, zelfs degelijk onderbouwd op verschillende manieren en met argumenten, maar helaas lukt dat niet zo, want de abi's vinden dat als je veel geld investeert in de mensen die zijn meegekomen, dat ze zich dan hechter zullen voelen, aka mensen omkopen dus.

Om te verzekeren dat ik gegarandeerd meeging hadden ze zonder mijn weten mijn vliegtuigticket gekocht, "je moet mee, je kaartje is al betaald" :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:13:00 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776866
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Thuis bedoel ik. Ze zijn niet praktiserend maar ze zouden het toch niet fijn vinden...
Het is de afgelopen tijd wel een paar keer ter sprake gekomen (ongelovigen enz), dus ik denk dat ze ergens wel iets vermoedt.
Ah zo. Ik bedoelde in je hoofd alles durven te zeggen. :P
Bij mij thuis weten ze het trouwens wel.
pi_127776869
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wil je dat? En vind je dat positief/negatief :P ?
Ja natuurlijk, bepaalde dingen hou ik nu voor mezelf in discussies. Ik wil daar ook gewoon met mijn ouders over kunnen spreken. :P En misschien kan het ook wel.. maar dat durf ik op dit moment niet helemaal aan. Zoals ik zei, het beïnvloedt mijn leven vrijwel niet, dus ik wil niet de relatie mijn ouders/familie hiermee riskeren.

Vind ik wat positief/negatief?
pi_127776873
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:08 schreef Arcadia het volgende:

[..]

De abi tegenspreken is uit den boze, heb het al wel gedaan hoor, zelfs degelijk onderbouwd op verschillende manieren en met argumenten, maar helaas lukt dat niet zo, want de abi's vinden dat als je veel geld investeert in de mensen die zijn meegekomen, dat ze zich dan hechter zullen voelen, aka mensen omkopen dus.
http://igitur-archive.lib(...)20in%20Nederland.pdf

Wat vindt jij hiervan? Overwegend positief..
pi_127776876
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, bepaalde dingen hou ik nu voor mezelf in discussies. Ik wil daar ook gewoon met mijn ouders over kunnen spreken. :P En misschien kan het ook wel.. maar dat durf ik op dit moment niet helemaal aan. Zoals ik zei, het beïnvloedt mijn leven vrijwel niet, dus ik wil niet de relatie mijn ouders/familie hiermee riskeren.

Vind ik wat positief/negatief?
Ik dacht hetzelfde als wat Levo dacht.
pi_127776885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ah zo. Ik bedoelde in je hoofd alles durven te zeggen. :P
Bij mij thuis weten ze het trouwens wel.
Hoe reageerden ze?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:15:00 #28
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776898
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Op yurt hebben ze toen ik 11 of 12 was een verhaal verteld over meisjes die bezeten werden omdat ze iets slechts deden. Weet niet eens meer wat, maar waren echt heel knullige dingen. Ik heb echt nachtenlang doodsangsten uitgestaan dat ik bezeten zou worden en gek zou worden.
En zo raken mensen dus bezeten, ze draaien gewoon door uit angst. _O-
Ik was vroeger ook erg bang voor dat soort verhalen, maar het werd bij ons niet verteld als bangmakerij, meer als spannende verhalen uit het dorpje. Van die mensen die bezeten waren enzo en dingen zagen die er niet waren. Waren een soort 'enge anekdotes bij het kampvuur'-achtige verhalen, we vroegen er ook altijd zelf naar. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:16:28 #29
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127776917
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:14 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hoe reageerden ze?
Te lang geleden, ik weet niet meer hoe het ging. Kwam ook niet van de ene op de andere dag natuurlijk.
Maar ze vatten het wel goed op hoor, nooit problemen mee gehad. Ook niet echt een praktiserende familie.
pi_127776934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde als wat Levo dacht.
Oh. :')
pi_127776956
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

http://igitur-archive.lib(...)20in%20Nederland.pdf

Wat vindt jij hiervan? Overwegend positief..
Het is een "onder-de-radar"-beweging, alles wat mensen zien is echt prachtig hoor, zoeken van verzoening en dialoog tussen cemaat, geloven, Westen en Oosten. De "milde" islam, geen baarden, volgens hen zijn die trouwens haram, altijd vriendelijk met mensen omgaan, scholen bouwen voor kinderen. Maar die kids krijgen daar wel een doctrine op hun scholen, waarom denk je dat ze scholen bouwen in Afrika enzo, terwijl kids dat ook nodig hebben in Turkije? Nieuwe vorm van kolonialisme, voed de inheemse bevolking op met je doctrine, werkt veel beter dan dwingend hun spullen en geld aan je afstaan. In de normale sohbets krijg je te horen dat elke cemaat goed is om te volgen, maar als je in de kern zit, dan is het roddel en laster over "Milli Gorus" of "naqshbandi" en elke andere groepering in turkije. Ze gebruiken het systeem in hun voordeel, ze trekken beroemde politici naar hun scholen, maken daar foto's e.d. van, verspreiden dat in hun kranten en krijgen hierdoor veel reclame, ze krijgen op verschillende vlakken subsidiering door zich bijvoorbeeld in Belgie in te schrijven als een studentenvereniging, dan laten ze alle Turkse studenten daar inschrijven en als ze groot genoeg zijn (wat allang zo is), krijgen ze subsidiering om overheidsgebouwen te gebruiken voor meetings e.d.

Ik noem trouwens geen namen, ik ben al een keer opgespoord geweest toen ik zelfs geen namen noemde en dat was écht eng :{
pi_127776980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Te lang geleden, ik weet niet meer hoe het ging. Kwam ook niet van de ene op de andere dag natuurlijk.
Maar ze vatten het wel goed op hoor, nooit problemen mee gehad. Ook niet echt een praktiserende familie.
Oke, mooi.
pi_127776988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het is een "onder-de-radar"-beweging, alles wat mensen zien is echt prachtig hoor, zoeken van verzoening en dialoog tussen cemaat, geloven, Westen en Oosten. De "milde" islam, geen baarden, volgens hen zijn die trouwens haram, altijd vriendelijk met mensen omgaan, scholen bouwen voor kinderen. Maar die kids krijgen daar wel een doctrine op hun scholen, waarom denk je dat ze scholen bouwen in Afrika enzo, terwijl kids dat ook nodig hebben in Turkije? Nieuwe vorm van kolonialisme, voed de inheemse bevolking op met je doctrine, werkt veel beter dan dwingend hun spullen en geld aan je afstaan. In de normale sohbets krijg je te horen dat elke cemaat goed is om te volgen, maar als je in de kern zit, dan is het roddel en laster over "Milli Gorus" of "naqshbandi" en elke andere groepering in turkije. Ze gebruiken het systeem in hun voordeel, ze trekken beroemde politici naar hun scholen, maken daar foto's e.d. van, verspreiden dat in hun kranten en krijgen hierdoor veel reclame, ze krijgen op verschillende vlakken subsidiering door zich bijvoorbeeld in Belgie in te schrijven als een studentenvereniging, dan laten ze alle Turkse studenten daar inschrijven en als ze groot genoeg zijn (wat allang zo is), krijgen ze subsidiering om overheidsgebouwen te gebruiken voor meetings e.d.
Maar wat is het doel? Slimme kindjes produceren, die op slimme banen zetten en de wereld overnemen?
pi_127776995
quote:
Ik noem trouwens geen namen, ik ben al een keer opgespoord geweest toen ik zelfs geen namen noemde en dat was écht eng :{
Dafuq...
pi_127777002
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Maar wat is het doel? Slimme kindjes produceren, die op slimme banen zetten en de wereld overnemen?
Elke leerling is een pion, ze plukken de beste studenten uit, zetten die op bepaalde posities, nemen een deel van hun geld als sadaqqa, creëeren zo politieke en economische macht. Als ze ooit een gunst nodig hebben en jouw beroep is daar geschikt voor, dan kloppen ze bij jou aan.
pi_127777003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dafuq...
pi_127777039
Dat is het punt wat ik ook wilde maken, als je een mbo'er bent die hulp nodig heeft zullen ze je niet eens aankijken. Als je een vwo'er bent omarmen ze je meteen.
pi_127777040
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Elke leerling is een pion, ze plukken de beste studenten uit, zetten die op bepaalde posities, nemen een deel van hun geld als sadaqqa, creëeren zo politieke en economische macht. Als ze ooit een gunst nodig hebben en jouw beroep is daar geschikt voor, dan kloppen ze bij jou aan.
Zo slim. Ik herken er wel Erdogans acties in.. :)
Ik vind het wel eng :) Hoe groot is hun aanhang?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:25:54 #39
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777051
quote:
Je begrijpt dat ik erg nieuwsgierig geworden ben nu naar wat ze hebben gedaan. Maar als je het niet wil delen, dan begrijp ik dat.
pi_127777052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Huge, ze zitten overal in de wereld. In Nederland hebben ze in elke stad wel een huis zitten waar studenten wonen.
pi_127777058
quote:
Ieder internaat en dersane heeft een abi, boven deze staat een abi van de stad of regio, en
daarboven een abi voor het hele land. De hiërarchische abi-structuur is een van de meest
ondoorzichtige aspecten van de beweging, en de mate van gezag van de verschillende abis
over activiteiten in de instellingen van de beweging is niet duidelijk. Woordvoerders van de
instellingen stellen de abis voor als een soort informele godsdienstleraren en geestelijke
verzorgers en ontkennen dat er sprake is van een strak geleide organisatie.
En een strak geleide organisatie kan een imago laten creëeren van wat het juist niet is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De allerrijkste islamitische groepering in de wereld, miljoenen in het buitenland, miljoenen in Turkije.
pi_127777062
Ben je lid van Zaman-krant ?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:27:08 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:25 schreef xminator het volgende:
Dat is het punt wat ik ook wilde maken, als je een mbo'er bent die hulp nodig heeft zullen ze je niet eens aankijken. Als je een vwo'er bent omarmen ze je meteen.
Dit heb ik ook eens gehoord, weet niet of het dezelfde beweging was maar MBO'ers werden in zo'n yurt gewoon geweerd, alleen de WO'ers waren welkom.
pi_127777065
quote:
Dat heb ik ook meegemaakt, ja. Van mensen die zaman-krant verkochten oid.
pi_127777068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

En een strak geleide organisatie kan een imago laten creëeren van wat het juist niet is.

[..]

De allerrijkste islamitische groepering in de wereld, miljoenen in het buitenland, miljoenen in Turkije.
Je kan eigenlijk ook wel minstens een miljard zeggen.
pi_127777069
quote:

[..]

Huge, ze zitten overal in de wereld. In Nederland hebben ze in elke stad wel een huis zitten waar studenten wonen.
Ik ben echt te naïef geloof ik.. Sinds wanneer zijn sektes en co zo slim geworden, dat ze het zo proberen. Maar wat enorm slim van ze om het op zo'n manier te doen.
pi_127777075
quote:

[..]

Precies. De Turkse regering werkt hier overigens gretig aan mee door bijvoorbeeld initiatieven van de Gülen-beweging te steunen. Twee handen op een buik wat dat betreft, vanwege het wederzijdse belang.
pi_127777077
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:26 schreef xminator het volgende:
Ben je lid van Zaman-krant ?
Allaha cok sukur niet :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit heb ik ook eens gehoord, weet niet of het dezelfde beweging was maar MBO'ers werden in zo'n yurt gewoon geweerd, alleen de WO'ers waren welkom.
Klopt. Ze hebben wel MBO-mensen enzo hoor, maar die hebben aparte meetings en krijgen zeker niet dezelfde privileges, er blijven geen MBO/VMBO-ers in de internaten

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Precies. De Turkse regering werkt hier overigens gretig aan mee door bijvoorbeeld initiatieven van de Gülen-beweging te steunen. Twee handen op een buik wat dat betreft, vanwege het wederzijdse belang.
Erdogan krijgt de steun van deze beweging juist, anders zat hij nooit op zo'n hoog percentage.
pi_127777090
Ik ben hier weer te lang blijven hangen, morgen tentamen, iyi geceler :W
pi_127777095
Kletskousen hier... *begint met bijlezen*
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:29:33 #51
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777096
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:29 schreef Ayca het volgende:
Ik ben hier weer te lang blijven hangen, morgen tentamen, iyi geceler :W
Iyi geceler en succes morgen.
pi_127777097
Succes Ayça.
pi_127777106
Veel succes ^O^
pi_127777112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:29 schreef zarGon het volgende:
Kletskousen hier... *begint met bijlezen*
Voor de eerste keer in tijden activiteit :o
pi_127777124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat zullen hun wel zijn. De andere groeperingen zijn opzicht ook op geld berust, maar hun helpen de zwakkeren wel.
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meegemaakt, ja. Van mensen die zaman-krant verkochten oid.
Mensen die je daar een abonnement op proberen te smeren zijn leden van de Gulen beweging, er wordt vaak druk op ze uitgeoefend om die kranten te slijten (is wel zielig voor ze).

Bij mij op de universiteit zaten een paar Turken te discussieren erover, een tafel verder zat ik te praten/studeren met een andere Turk. Dus vroeg een zo een jongen van de andere tafel mijn opinie over zaman en of ik daar lid op zou worden (ik wist niet dat een gulenci daar aan tafel zat). Mijn antwoord: ik ben toch geen gulenci :'), wat moet ik met zo een krant. Sindsdien spreekt die Gulen-aanhanger niet meer met mij _O-
pi_127777132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Erdogan zei een keer over "hodja effendi" nadat hij werd gevraagd door een journalist "zou je Gulen willen ontmoeten", "Zou de aarde nooit de hemel willen ontmoeten?"
pi_127777144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat zullen hun wel zijn. De andere groeperingen zijn opzicht ook op geld berust, maar hun helpen de zwakkeren wel.

[..]

Mensen die je daar een abonnement op proberen te smeren zijn leden van de Gulen beweging, er wordt vaak druk op ze uitgeoefend om die kranten te slijten (is wel zielig voor ze).

Bij mij op de universiteit zaten een paar Turken te discussieren erover, een tafel verder zat ik te praten/studeren met een andere Turk. Dus vroeg een zo een jongen van de andere tafel mijn opinie over zaman en of ik daar lid op zou worden (ik wist niet dat een gulenci daar aan tafel zat). Mijn antwoord: ik ben toch geen gulenci :'), wat moet ik met zo een krant. Sindsdien spreekt die Gulen-aanhanger niet meer met mij _O-
_O- hahaha. Goed gehandeld. Ja, ze waren idd Gulenci. Ook in Nijmegen hebben ze een yurt.
pi_127777164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef xminator het volgende:

[..]

[..]

_O-

Ik had onder druk mijn moeder abonnee gemaakt, maar daarna via de bank geen machtiging gegeven , daarna niks meer van gehoord :@
pi_127777192
Nou Arcadia.. Dat wordt een lange strijd dacht ik zo..

quote:
De Turkse islamitische geleerde Fethullah Gülen is door TIME Magazine opgenomen in de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen ter wereld in 2013. TIME erkent Gülen voor het verspreiden van een boodschap van tolerantie die hem vele bewonderaars in de hele wereld heeft opgeleverd.
pi_127777206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Erdogan zei een keer over "hodja effendi" nadat hij werd gevraagd door een journalist "zou je Gulen willen ontmoeten", "Zou de aarde nooit de hemel willen ontmoeten?"
Echt, wat een uitspraak voor een feilbare sterveling. Wat zegt de islam ook alweer over het idoliseren van mensen? :N
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:38:14 #61
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777211
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

In diezelfde lijst is Abdullah Öcalan toch ook opgenomen met een positief verhaaltje erbij?
pi_127777213
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

_O-

Ik had onder druk mijn moeder abonnee gemaakt, maar daarna via de bank geen machtiging gegeven , daarna niks meer van gehoord :@
Ik ben maandenlang gestaakt door een verkoper via de telefoon. Mijn zus zit vuistdiep in de Nederlandse Gulen-community. Ik vrees ook het ergste voor haar zeer slimme zoontje.
pi_127777216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Klopt. Wist ik al. Mijn aspiraties zijn bijgeschaafd het afgelopen jaar ;)
pi_127777226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Echt, wat een uitspraak voor een feilbare sterveling. Wat zegt de islam ook alweer over het idoliseren van mensen? :N
TM, ik vraag me serieus af, van welke "geleerden" neem jij je kennis af?
pi_127777227
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
en verkoper via de telefoon. Mijn zus zit vuistdiep in de Nederlandse Gulen-community. Ik vrees ook het ergste voo
Dat is vrij klote, van wat ik hoor is dat mensen die in de Gulen-beweging zitten op een gegeven moment ook weggedreven worden van hun ouders/familie. Dat de beweging op nummer 1 komt en familie op nummer 2.
pi_127777235
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben maandenlang gestaakt door een verkoper via de telefoon. Mijn zus zit vuistdiep in de Nederlandse Gulen-community. Ik vrees ook het ergste voor haar zeer slimme zoontje.
Hoe oud is dat zoontje? Ik wil anders best met hem praten, na mij gaan er nu 2 anderen ook weg, derde ben ik nog mee bezig, maar is lastig als je hierin al 10 jaar zit...
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:40:42 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777238
Arcadia shows us how deep the rabbit hole goes.
pi_127777250
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is vrij klote, van wat ik hoor is dat mensen die in de Gulen-beweging zitten op een gegeven moment ook weggedreven worden van hun ouders/familie. Dat de beweging op nummer 1 komt en familie op nummer 2.
Ja, de broeder begon vorige keer over verhaal dat hij geloof (dus de organisatie) voor zette op de keuzes van de ouders, dus het recht van de beweging kwam boven de recht van de ouder te staan. Wat een ongelooflijke grote zonde om dit mensen wijs te maken.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:40 schreef Levolution het volgende:
Arcadia shows us how deep the rabbit hole goes.
In Turkije, was de vader van een vriend meegenomen door hen toen hij klein was "we zullen hem opvoeden en geleerd maken, geef hem aan ons", de opa wilde natuurlijk contact houden met zijn zoon, dus stuurde hij brieven, maar kreeg nooit antwoord terug, dus hij spendeerde zijn gespaard geld om op onderzoek uit te gaan, nam hij de bus naar die stad waar zijn zoon zou studeren, werd hem verteld dat hij in Istanbul was, nam hij de bus daarnaartoe, kreeg hij daar gesprek met de abi's en bleek dus dat brieven van ouders niet bezorgd worden aan de kinderen - dit allemaal om de familieband af te breken.
pi_127777282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoe oud is dat zoontje? Ik wil anders best met hem praten, na mij gaan er nu 2 anderen ook weg, derde ben ik nog mee bezig, maar is lastig als je hierin al 10 jaar zit...
13. Maar ik heb geen contact meer met haar en daardoor helaas ook niet meer met haar kinderen.

Nou ja, met al die positieve berichten is het tijd om naar bed te gaan :'). Wekker gaat om kwart voor 6 :').
pi_127777288
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

13. Maar ik heb geen contact meer met haar en daardoor helaas ook niet meer met haar kinderen.

Nou ja, met al die positieve berichten is het tijd om naar bed te gaan :'). Wekker gaat om kwart voor 6 :').
Jammer, een mensenleven redden is heel erg waardevol voor me.

Bij mij om 4 uur, maar daarna gelukkig mag ik wel slapen.
pi_127777305
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:44 schreef Arcadia het volgende:
Jammer, een mensenleven redden is heel erg waardevol voor me.
Arcadia _O_. Fijn dat dit googlebaar is :9, mwehehe.
pi_127777307
Ik moet ook zo op. Nerden getirdin bu konuya ;(
pi_127777312
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

TM, ik vraag me serieus af, van welke "geleerden" neem jij je kennis af?
Ik ben geen autoriteit of geleerd genoeg in de islamitische theologie om te wagen je een bepaalde richting op te sturen, maar zelf probeer ik zo veel mogelijk kennis mee te pikken van verschillende geleerden. Hamza Yusuf, Tariq Ramadan, Hassanain Rajabali (sjiiet) zijn bijvoorbeeld een paar namen die mij in meer of mindere mate wel aanspreken.
pi_127777315
Iedereen wordt trouwens op zo'n bepaalde wijze geindoctrineerd dat kritiek niet aanvaard kan worden, met argumenten als "jij bent extremist", "dat is afhankelijk per madhab" (ze hebben allemaal geen weet wat dat inhoudt), "jij jouw mening, ik de mijne", en als je kritiek geeft, dan bellen ze de broeder op, waar ze telkens voor worden geadviseerd om te doen als iemand ze kritiek geeft en dan zeggen ze "abi bu kisi orta bozuyor", en dan krijg je 5 minuten na je gesprek een telefoontje van een boze abi
pi_127777317
Arcadia heb je nog connecties binnen? Ik zou eigenlijk wel lid willen worden *) .
pi_127777324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef xminator het volgende:
Arcadia heb je nog connecties binnen? Ik zou eigenlijk wel lid willen worden *) .
Huiswerkbegeleiding, strategische plekjes en daarna contacten verbreken?
pi_127777328
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Julis het volgende:

[..]

Arcadia _O_. Fijn dat dit googlebaar is :9, mwehehe.
Ze mogen zoveel googlen als ze willen, ik ben hier binnen 2 weken weg, dus zoveel zal het niet meer uitmaken.
pi_127777343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ze mogen zoveel googlen als ze willen, ik ben hier binnen 2 weken weg, dus zoveel zal het niet meer uitmaken.
Ik bedoelde meer dat jongeren die hier meer over willen weten in deze reeks terecht kunnen komen O-).
pi_127777345
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Huiswerkbegeleiding, strategische plekjes en daarna contacten verbreken?
Hoge plekken kom je dankzij hun netwerk ^O^ . In Nederland zijn al die Turkse ondernemersverenigingen e.d. in handen van de Gulen beweging.
pi_127777351
quote:
Ja, als je rente mag vragen, muziek mag spelen, vrouwen en mannen mag mixen, sadaqa mag gebruiken als vakantie, dan zal liegen ook wel mogen.
pi_127777364
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen wordt trouwens op zo'n bepaalde wijze geindoctrineerd dat kritiek niet aanvaard kan worden, met argumenten als "jij bent extremist", "dat is afhankelijk per madhab" (ze hebben allemaal geen weet wat dat inhoudt), "jij jouw mening, ik de mijne", en als je kritiek geeft, dan bellen ze de broeder op, waar ze telkens voor worden geadviseerd om te doen als iemand ze kritiek geeft en dan zeggen ze "abi bu kisi orta bozuyor", en dan krijg je 5 minuten na je gesprek een telefoontje van een boze abi
Hehe zo heb ik ook een anekdote van mijn vriendin en haar vriendin icm. de gulen beweging _O-
pi_127777365
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ben geen autoriteit of geleerd genoeg in de islamitische theologie om te wagen je een bepaalde richting op te sturen, maar zelf probeer ik zo veel mogelijk kennis mee te pikken van verschillende geleerden. Hamza Yusuf, Tariq Ramadan, Hassanain Rajabali (sjiiet) zijn bijvoorbeeld een paar namen die mij in meer of mindere mate wel aanspreken.
Pas wel op met van wie je je religie aanneemt, onderzoek altijd eerst alles. Mijn gouden tip.
pi_127777378
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:49 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat jongeren die hier meer over willen weten in deze reeks terecht kunnen komen O-).
Ahzo.

Ik mag binnenkort de knokploeg verwachten denk ik.
pi_127777390
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Pas wel op met van wie je je religie aanneemt, onderzoek altijd eerst alles. Mijn gouden tip.
Uiteraard.
pi_127777396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:47 schreef xminator het volgende:
Ze zijn nu bezig met vooral autochtone mensen in de bevolking binnen te halen a la ikhwan al muslimeen (muslim brotherhood) en via henzelf te profileren als een etiniciteitsvrije stroming.
pi_127777403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig met vooral autochtone mensen in de bevolking binnen te halen a la ikhwan al muslimeen en via henzelf te profileren als een etiniciteitsvrije stroming.
Ik leef toch als kafir. Kan ik er ook bij dan?
pi_127777407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ahzo.

Maak je geen zorgen! Wij staan achter je!
pi_127777409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als ze een voordeel uit jou kunnen behalen zeer zeker wel.
pi_127777411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, aub niet. Ik leer je wel alles wat je moet weten, maar ik sterf liever eerlijk eerder dan dat ik iemand hiernaartoe uitnodig

quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:53 schreef Julis het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen! Wij staan achter je!
Achter me, heb je meer afstand om weg te rennen wanneer ze voor me staan :'(

Zeg eens tegen zG dat hij op een vechtsport moet :7
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:55:43 #91
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777430
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ahzo.

Mik op hun strottenhoofd, zonder aarzelen.
pi_127777435
Ik bescherm je wel Arcadia.

Ik zou best wel bij zon beweging willen. Puur om te kijken wat ze doen met een psycho bitch als ik.
pi_127777440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, de broeder begon vorige keer over verhaal dat hij geloof (dus de organisatie) voor zette op de keuzes van de ouders, dus het recht van de beweging kwam boven de recht van de ouder te staan. Wat een ongelooflijke grote zonde om dit mensen wijs te maken.

[..]

In Turkije, was de vader van een vriend meegenomen door hen toen hij klein was "we zullen hem opvoeden en geleerd maken, geef hem aan ons", de opa wilde natuurlijk contact houden met zijn zoon, dus stuurde hij brieven, maar kreeg nooit antwoord terug, dus hij spendeerde zijn gespaard geld om op onderzoek uit te gaan, nam hij de bus naar die stad waar zijn zoon zou studeren, werd hem verteld dat hij in Istanbul was, nam hij de bus daarnaartoe, kreeg hij daar gesprek met de abi's en bleek dus dat brieven van ouders niet bezorgd worden aan de kinderen - dit allemaal om de familieband af te breken.
Hier gaat mijn bloed zó van koken. Geef mij liever een niet-moslim die mijn geloof belachelijk maakt uit onwetendheid in plaats van deze duivelsgebroeden die intern op deze manier veel destructiever bezig zijn voor het geloof en de moslimgemeenschap. Van de eerste weet je ten minste wat je kan verwachten.
pi_127777448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik bescherm je wel Arcadia.

Ik zou best wel bij zon beweging willen. Puur om te kijken wat ze doen met een psycho bitch als ik.
Jij psycho? Na de afgelopen maanden kwalificeer jij zeker niet als psycho hoor.

En bedankt voor de bescherming O+
pi_127777450
Triggershot,.

Ben jij nog positief over ze?
F&L / Gulen conferentie Dit is vele jaren geleden, dus ben benieuwd :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:58:08 #96
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777455
Arcadia, gebruikt deze beweging überhaupt geweld?
pi_127777457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij psycho? Na de afgelopen maanden kwalificeer jij zeker niet als psycho hoor.

En bedankt voor de bescherming O+
Sweet. :*
pi_127777462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Levolution het volgende:
Arcadia, gebruikt deze beweging überhaupt geweld?
In Turkije wel, ze hebben daar zelfs een familielid van mijn vaderskant een keer geslagen (vaderskant is rechtsextremist).

In België en Nederland kunnen ze zoiets nog niet op de been zetten, maar we spreken wel over tienduizenden volgers in NL en BE, dus wie weet in de toekomst...

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hier gaat mijn bloed zó van koken. Geef mij liever een niet-moslim die mijn geloof belachelijk maakt uit onwetendheid in plaats van deze duivelsgebroeden die intern op deze manier veel destructiever bezig zijn voor het geloof en de moslimgemeenschap.
Daarom, de verborgen vijand van islam is erger dan de vijand die zich openlijk laat zien

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2007 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop er naartoe te kunnen gaan.
Sorry zus, maar dit liet me beetje lachen :')

Trouwens. Ik zie dat Burakius een aanhanger is/was? En jullie vergeleken mij met hem :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 02:03:14 #99
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777507
Burakius is een gestoorde cunt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 02:04:17 #100
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127777513
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

In Turkije wel, ze hebben daar zelfs een familielid van mijn vaderskant een keer geslagen (vaderskant is rechtsextremist).

In België en Nederland kunnen ze zoiets nog niet op de been zetten, maar we spreken wel over tienduizenden volgers in NL en BE, dus wie weet in de toekomst...

[..]

Daarom, de verborgen vijand van islam is erger dan de vijand die zich openlijk laat zien
"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."
pi_127777516
Toen ik wetend over al deze zaken ging naar die meetings, conferenties e.d., kreeg echt tranen van al die mensen die hierin trappen en dan die bro naast mij "goede lezing hè", sukkel :')
pi_127777544
Voelt eigenlijk heel goed om met dit openbaar te gaan zo. De tasbihat na het gebed in de moskee, daar hebben zij een verlengde sufi-versie van, waarbij zij de naam van hun overleden imam erin verwerken.

Sekte-praktijken. :{

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:05 schreef Ambipur het volgende:
http://www.turkceyasagi.nl/
Zie ik nu pas. :')
Had Xmin nog over gepost :P
pi_127777552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:03 schreef Levolution het volgende:
Burakius is een gestoorde cunt.
Wel dikste trollen ooit, emel/bilmiyorem + burakius _O-

Ze waren ook nog eens actief op hababam geloof ik ?
pi_127777556
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:08 schreef Arcadia het volgende:
Voelt eigenlijk heel goed om met dit openbaar te gaan zo. De tasbihat na het gebed in de moskee, daar hebben zij een verlengde sufi-versie van, waarbij zij de naam van hun overleden imam erin verwerken.

Sekte-praktijken. :{

[..]

Had Xmin nog over gepost :P
Wat een engerds.. Die website dan.. :')
pi_127777568
Half 3 zowat en ik ben Gulen googlende.. Slaap lekkers.
pi_127777579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Wel dikste trollen ooit, emel/bilmiyorem + burakius _O-

Ze waren ook nog eens actief op hababam geloof ik ?
Kreeg vraag van een Marokkaanse zuster, een Turkse jongen kwam bij haar vriendin hand vragen, ik vroeg welke school hij ging enzo, blijkbaar zat hij op internaat, kwam ze 2 dagen later "ja hij mag niet meer van zijn abi's, ze hebben voor hem al iemand uitgekozen"

En bij Burakius? Zouden ze bij hem geen probleem vormen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:11 schreef Ambipur het volgende:
Tatli ruyalar.
pi_127777588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:11 schreef Ambipur het volgende:
http://turkishinvitations(...)by-ex-gulenists.html
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kreeg vraag van een Marokkaanse zuster, een Turkse jongen kwam bij haar vriendin hand vragen, ik vroeg welke school hij ging enzo, blijkbaar zat hij op internaat, kwam ze 2 dagen later "ja hij mag niet meer van zijn abi's, ze hebben voor hem al iemand uitgekozen"

En bij Burakius? Zouden ze bij hem geen probleem vormen?

Ja het kan ook zijn dat ze beiden actief waren voor de Gulen-beweging. In zaandam is de Gulen-beweging huge en hebben ze veel leden. Ook is hun stichting de witte tulp daar best groot.
pi_127777606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:14 schreef xminator het volgende:

[..]

http://turkishinvitations(...)by-ex-gulenists.html

[..]

Ja het kan ook zijn dat ze beiden actief waren voor de Gulen-beweging. In zaandam is de Gulen-beweging huge en hebben ze veel leden. Ook is hun stichting de witte tulp daar best groot.
Uit belofte kan ik hier niet op ingaan, vertrouwen schenden doe ik niet, maar je eigen vrouw kiezen binnen de organisatie mag je niet doen, je krijgt iemand voorgedragen, dus al zouden ze het van plan zijn, kleine kans...
pi_127777617
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Uit belofte kan ik hier niet op ingaan, vertrouwen schenden doe ik niet, maar je eigen vrouw kiezen binnen de organisatie mag je niet doen, je krijgt iemand voorgedragen, dus al zouden ze het van plan zijn, kleine kans...
Ja dat weet ik, dat staat ook zo in de link die ik heb geplaatst. Dus dat ze beiden zijn voorgedragen aan elkander.
pi_127777624
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, dat staat ook zo in de link die ik heb geplaatst. Dus dat ze beiden zijn voorgedragen aan elkander.
Ga slapen "shakirt", morgen tentamen voor jou :P.

Trouwens klein bedankwoordje voor jou, de post die jij een tijdlang geleden plaatste, had wel degelijk effect op me.
pi_127777650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ga slapen "shakirt", morgen tentamen voor jou :P.

Trouwens klein bedankwoordje voor jou, de post die jij een tijdlang geleden plaatste, had wel degelijk effect op me.
Geen dank, goed dat het de juiste richting opgaat met je en mocht je een dezer dagen een aanslag op je leven krijgen weten de fokkers wie het gedaan heeft! :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127777659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 02:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Geen dank, goed dat het de juiste richting opgaat met je en mocht je een dezer dagen een aanslag op je leven krijgen weten de fokkers wie het gedaan heeft! :')

SPOILER
I died for a good cause. Martelaarschap vanwege op Fok! posten primeur :')
pi_127778037
Iyi sabahlar allen
pi_127778223
Iyi sabahlar! Wat is het toch fucking vroeg ;(.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:58 schreef Arcadia het volgende:

Sorry zus, maar dit liet me beetje lachen :')

Zoals ik al zei, er is veel veranderd de afgelopen 5 jaar :D. Ik was en ben een groot voorstander van interculturele bruggen slaan, en zag in Gulen een goed voorbeeld daarvan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 06:59:19 ]
pi_127779134
Goedemorgen! :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:27 schreef xminator het volgende:
Toen ik het er maanden geleden over had hoorde je niemand erover en nu is opeens iedereen naar een yurt geweest in het verleden _O-
Het is geen taboe meer. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Belachelijk. Soms zijn Turken net tokkies. Ook gewoon quality time met het kind, zoals spelen (of spelenderwijs leren), communiceren of sociale vaardigheden opdoen, uitjes, dat soort dingen wat een kind nodig heeft, doen ze gewoon niet. Te veel moeite, ne var iste adam gibi yerinde otur toch? :r
Herkenbaar! Helaas...

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat sommige Turkse ouders veel meer tijd steken in o.a. huizen kopen in Turkije dan in hun kinderen.
Ze weten niet beter... Ze beginnen het pas door te krijgen op het moment dat de kinderen zeggen dat de kinderen een eigen mening beginnen te krijgen (als de kinderen dat durven..), maar dan is het vaak al te laat of willen de ouders het niet begrijpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:50 schreef Arcadia het volgende:

[..]

"Vanmiddag hoorde ik van de buurvrouw dat haar zus van de imam heeft gehoord dat <iets> haram is. Jij mag <iets> dus niet meer doen!"

Klinkt dat iemand bekend in de oren? :')
pi_127780294
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 06:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Iyi sabahlar! Wat is het toch fucking vroeg ;(.

[..]

Zoals ik al zei, er is veel veranderd de afgelopen 5 jaar :D. Ik was en ben een groot voorstander van interculturele bruggen slaan, en zag in Gulen een goed voorbeeld daarvan.
Wil je mijn fan ook worden als ik boeken schrijf ter verzoening van Oost en West?
pi_127780342
Gisteren in slaap gedonderd, lees nu even bij. Slechts een kleine deel gelezen; verbazingwekkend. Ik ben blij voor je dat je op tijd alles hebt ingezien, Arcadia. Ik vond je als ik even eerlijk mag te fanatiek, hoop dat je nu wat meer kan genieten van het mooie leven. Al dat verbieden werkt toch alleen maar averechts, jammer dat ze zoveel invloed hebben (op de jeugd).
pi_127780364
quote:
Interessante link.. Verontrustend dit alles. Ik vind ze eng.
Ze hebben in NL iig vrij spel.
pi_127780503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:45 schreef zarGon het volgende:
Gisteren in slaap gedonderd, lees nu even bij. Slechts een kleine deel gelezen; verbazingwekkend. Ik ben blij voor je dat je op tijd alles hebt ingezien, Arcadia. Ik vond je als ik even eerlijk mag te fanatiek, hoop dat je nu wat meer kan genieten van het mooie leven. Al dat verbieden werkt toch alleen maar averechts, jammer dat ze zoveel invloed hebben (op de jeugd).
Nee, mag je niet. Waarom denken mensen dat praktiseren hand in hand moet gaan met dat je per definitie niet kan genieten van deze wereld?
pi_127780582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee, mag je niet. Waarom denken mensen dat praktiseren hand in hand moet gaan met dat je per definitie niet kan genieten van deze wereld?
Er is praktiseren en er is praktiseren. Mensen die het zo goed mogelijk willen doen slaan meestal (net iets) te ver door, waardoor ik het eerder beklemmend en benauwend en tegenwerkend zie werken. Zo komt het over bij mij.
pi_127780595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wil je mijn fan ook worden als ik boeken schrijf ter verzoening van Oost en West?
Ja hoor, ik word groupie *O*.
pi_127780842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er is praktiseren en er is praktiseren. Mensen die het zo goed mogelijk willen doen slaan meestal (net iets) te ver door, waardoor ik het eerder beklemmend en benauwend en tegenwerkend zie werken. Zo komt het over bij mij.
Die groepen heb ik ook kunnen identificeren binnen islam, verbaast me niet dat de hele islamwereld het zo slecht heeft. Geen zorgen hoor, ik neem zeker geen overdreven of verkeerde methodieken en ideëen over. Als ik zo bedreven erg was in mijn deen, dan zat ik zeker niet op Fok!

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja hoor, ik word groupie *O*.
Kom je dan ook naar mijn lezingen O+

Ik heb trouwens geprobeerd die boeken te lezen, Sonsuz Nur en die hele reeks, wat een slechte boeken zeg _O-, ik verwachtte serieus wat academisch niveau toen ik hoorde wat die man allemaal wist, krijg ik halve kinderboeken met inhoudelijk 0,0.
pi_127780878
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
İk vind jullie leuk hah :) volgende x kom ik met sylv en weiss mee jullie ontmoeten
Ben benieuwd of je Weiss echt mee kunt slepen.
pi_127780907
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik zit hier niet om mensen over te halen ofzo :D :')
_O-.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:12:38 #126
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127781108
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

De nieuwe Nieuwe Wereld Orde
pi_127781447
Bijgelezen, een hoop enge dingen, maar ook ouderwets gezellig. O+.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:30:59 #128
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127781610
zarGon, ik zag je skelterfilmpje weer, wat een baas ben je toch ook. _O_
pi_127781909
Ik heb net uit verveling op m'n werk hechtingen gezet in het gaatje in m'n sok :'). Mensen, vermaak me.
pi_127781920
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net uit verveling op m'n werk hechtingen gezet in het gaatje in m'n sok :'). Mensen, vermaak me.

Hij probeerde de bal ook nog te redden, dat werd zijn ondergang.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

De nieuwe Nieuwe Wereld Orde
Is het ook
pi_127782078
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

Ben wel wat gewend :P heb weer een vlucht naar Londen geboekt in mijn eentje. Ben benieuwd wat voor mensen mijn pad op zullen komen hahaha
Meen je? Ik ook in mijn eentje. Ik maak er wel echt een rondreis van. Waarschijnlijk van Dublin naar Londen naar Birmingham.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:51:44 #132
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127782151
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Is het ook
LOL, hij probeert zelfs nog een keer te dribbelen, like a boss.
pi_127782975
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

We kidnappen Weiss gewoon. :)

Even serieus, hij komt mee als hij daar zin in heeft. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:36:47 #134
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127783605
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Is het ook
Erdogan steunt het zei je?
pi_127784199
quote:

[..]

Het is een "onder-de-radar"-beweging, alles wat mensen zien is echt prachtig hoor, zoeken van verzoening en dialoog tussen cemaat, geloven, Westen en Oosten. De "milde" islam, geen baarden, volgens hen zijn die trouwens haram, altijd vriendelijk met mensen omgaan, scholen bouwen voor kinderen. Maar die kids krijgen daar wel een doctrine op hun scholen, waarom denk je dat ze scholen bouwen in Afrika enzo, terwijl kids dat ook nodig hebben in Turkije? Nieuwe vorm van kolonialisme, voed de inheemse bevolking op met je doctrine, werkt veel beter dan dwingend hun spullen en geld aan je afstaan
De scholen waar jij het over hebt... Zijn dat ook de scholen waar de kinderen voor de Turkse Taal-olympiades van komen?
pi_127784292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Levolution het volgende:
zarGon, ik zag je skelterfilmpje weer, wat een baas ben je toch ook. _O_
O+.

Was ik nog maar een kind. De chillste periode uit het leven.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:56:15 #137
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127784383
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O-.

pi_127786133
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als hij zin heeft :'( Overhalen heeft amper zin bij hem. Hij is koppig!
pi_127786176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:49 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Meen je? Ik ook in mijn eentje. Ik maak er wel echt een rondreis van. Waarschijnlijk van Dublin naar Londen naar Birmingham.
Vet! Wanneer ben je in Londen? Ik ga naar Luton en daar gewoon rond haha
pi_127786565
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

De scholen waar jij het over hebt... Zijn dat ook de scholen waar de kinderen voor de Turkse Taal-olympiades van komen?
Ja, niet alleen die olympiades, ook wiskunde olympiades e.d.

[s]
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Erdogan steunt het zei je?
Van wat ik weet was in den beginne Erdogan iemand van Milli Gorus maar schakelde hij later over naar deze cemaat. Necmettin Erbakan noemde - kan dit zelf niet bevestigen of het waar is - hem dan ook een leugenaar.
pi_127786702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, niet alleen die olympiades, ook wiskunde olympiades e.d.
Hm, ik twijfel.

Liever de indoctrinatie die je jouw minder pijn zal doen (aanname) of toch overlaten aan anderen zodat zij invloed kunnen uitoefenen... Dus liever pro-Turkije/pro-Turks dan [onbekend]?

Al met al is het een heel pienter plan.
pi_127786791
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm, ik twijfel.

Liever de indoctrinatie die je jouw minder pijn zal doen (aanname) of toch overlaten aan anderen zodat zij invloed kunnen uitoefenen... Dus liever pro-Turkije/pro-Turks dan [onbekend]?

Al met al is het een heel pienter plan.
Ik denk dat als je de late geschiedenis en verval van het Ottomaans rijk bestudeert, je geen van beiden zal willen.
pi_127792883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:24 schreef zarGon het volgende:
Bijgelezen, een hoop enge dingen, maar ook ouderwets gezellig. O+.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_127793310
Wanneer gaan we weer eens meeten? :P
pi_127793405
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik las trouwens dat jij niet echt getrouwd bent, hoe kon ik het raden :D

En Milka Oreo _O_
pi_127793507
Iemand enig idee waar ik vandaag of morgen nog een foto (15x20 of nog groter) kan laten afdrukken? Ik wil een fotocollage inlijsten en aan m'n pa geven. :P
pi_127794517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand enig idee waar ik vandaag of morgen nog een foto (15x20 of nog groter) kan laten afdrukken? Ik wil een fotocollage inlijsten en aan m'n pa geven. :P
HEMA?
pi_127795101
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

HEMA?
Hmm, niet eens aan gedacht. :) Morgen maar eens even naar HEMA gaan.

Mijn vader vindt dat ik te weinig langskom, dus krijgt hij een fotocollage (zie fobo) van me. :+
pi_127795188
Veel van dat soort Winkels (Trekpleister/Kruidvat/Hema etc.) hebben een 2/3-uursservice als ik het goed heb. Kost wel wat meer. (Kan niets vinden op de websites.)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2013 16:45:07 ]
pi_127795729
Ik hoop dat ik niet 2/3 uur hoef te wachten op één printje. :')
pi_127797683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hmm, niet eens aan gedacht. :) Morgen maar eens even naar HEMA gaan.

Mijn vader vindt dat ik te weinig langskom, dus krijgt hij een fotocollage (zie fobo) van me. :+
Narcist. :{w
Kijk even op de site &anders bellen
pi_127798251
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Narcist. :{w
*)
Het is ook een subtiel hintje. O-)

SPOILER
quote:
Kijk even op de site &anders bellen
Ik ga morgen wel even naar het winkelcentrum. :)
pi_127798696
Hoe ontspan je zonder inspanning?
pi_127798913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
_O-.

Jij hebt altijd wel van die opmerkelijke kwesties.
pi_127799233
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Jij hebt altijd wel van die opmerkelijke kwesties.
Iemand moet zo zijn toch.

Hoe word je rijk zonder moeite te doen?
pi_127799253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

*)
Het is ook een subtiel hintje. O-)

SPOILER
[..]

Ik ga morgen wel even naar het winkelcentrum. :)
Trek je er dan niets van aan. Ouders hebben nou eenmaal motieven voor waarom ze op een bepaalde manier reageren. Heb je al geprobeerd om het ter sprake te brengen? Ontwijken is niet echt een goed idee op lange termijn.
pi_127799434
Zit wel wat in natuurlijk, je hebt een bepaalde balans nodig.
pi_127799596
quote:
Hardlopend heeft een ontspannend effect. Na afloop heb ik zelfs meer energie. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Trek je er dan niets van aan. Ouders hebben nou eenmaal motieven voor waarom ze op een bepaalde manier reageren. Heb je al geprobeerd om het ter sprake te brengen? Ontwijken is niet echt een goed idee op lange termijn.
Met hen valt niet echt te praten in verband. Generatiekloof enzo... o|O
pi_127799692
Zonder inspanning zei ik!

İk wil naar de spa maar daarvoor moet ik eerst ontharen :'((
pi_127799827
Dan kan je in ieder geval zeggen dat je het geprobeerd hebt. Straks krijg je spijt enzovoort. En nu hou ik op met dit praatje :')
pi_127799953
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Zonder inspanning zei ik!

İk wil naar de spa maar daarvoor moet ik eerst ontharen :'((
Je kan toch net zo goed hardlopen dan dat je je gaat ontharen, daarna naar de sportschool gaat, gaat omkleden en dergelijke? :')
pi_127800082
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hardlopend heeft een ontspannend effect. Na afloop heb ik zelfs meer energie. :P

[..]

Met hen valt niet echt te praten in verband. Generatiekloof enzo... o|O
SPOILER
pi_127800120
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan kan je in ieder geval zeggen dat je het geprobeerd hebt. Straks krijg je spijt enzovoort. En nu hou ik op met dit praatje :')
Probeer maar eens met je opa/oma dit soort zaken uit te leggen. Mijn ouders zijn waarschijnlijk net zo oud als zij. Het is soms zo erg dat ik de hulp van mijn achterneven in Frankfurt en Istanbul heb moeten inroepen. Mijn ouders luisteren wel naar hen (zij zijn +/- 45 jaar, hebben huisje, boompje, beestje en kinderen). Toevallig kan ik goed opschieten met deze neven...

Het is echt geen onwil, geloof me.
pi_127800139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Je kan toch net zo goed hardlopen dan dat je je gaat ontharen, daarna naar de sportschool gaat, gaat omkleden en dergelijke? :')
Hommerson!
pi_127800158
Caiz mi?
pi_127800162
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

Hommerson!
Gokverslaafde.
pi_127800165
.
quote:
Slapen

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Caiz mi?
_O- :')
pi_127800258
_O-
pi_127800350
Nu zo'n heerlijke dunne kleine snor laten staan
pi_127800376
Ik ga zo maar eens langs. 1 euro in de roulette gooien. Eten drinken en weggaan haha. En die 1 euro terugwinnen of course
pi_127800406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik ga zo maar eens langs. 1 euro in de roulette gooien. Eten drinken en weggaan haha. En die 1 euro terugwinnen of course
Of ¤ 10 verliezen. :')

Ik hoor het graag!
pi_127800550
Fu. Dat was jij!
pi_127800569
İk heb 10 gewonnen toen!
pi_127800886
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Fu. Dat was jij!
Nee hoor, acht euro. *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef IHaveAmnesia het volgende:
İk heb 10 gewonnen toen!
Met de twee euro die ik je gaf nadat je ¤ 10 kwijt was. _O- Mijn twee euro bracht je geluk. ;)
pi_127801185
Hahahaha baas boven baas haha

Row_0 is mijn soulmate haha. Komt uit mijn lieflingsstad en gaat ook naar LOndeb. Adamim benim!
pi_127801206
Ik keek net even op Mijn CZ naar mijn zorgverbruik. Ik heb dit jaar alweer ¤ 1353,18 aan zorg ontvangen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Row_0 is mijn soulmate haha. Komt uit mijn lieflingsstad en gaat ook naar LOndeb. Adamim benim!
;( :W
pi_127801240
Oha heb je aids ofzo?
pi_127801307
Nee, hoezo?
pi_127801519
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oha heb je aids ofzo?
_O-
pi_127801609
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik keek net even op Mijn CZ naar mijn zorgverbruik. Ik heb dit jaar alweer ¤ 1353,18 aan zorg ontvangen. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oha heb je aids ofzo?
_O-.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:56:39 #181
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_127802105
Wat super vet dat mijn naam ook op die foto staat:-) wie heeft em gemaakt? Alles cool hier?
mundus vult decipi
pi_127802641
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

_O-
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

_O-.
Niet grappig. :{w
pi_127802971
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

Moet je eens je enkelbanden inscheuren terwijl je een misstap zet. Leuk man :'). Vooral als je het twee weken voor een vakantie doet.
pi_127803314
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Moet je eens je enkelbanden inscheuren terwijl je een misstap zet. Leuk man :'). Vooral als je het twee weken voor een vakantie doet.
Ouch. ;(

Ik heb een achillespeesontsteking gehad. Weliswaar niet zo erg als een gescheurde enkelband, maar toch kon ik twee maanden niet hardlopen. Daarna mocht ik weer vanaf 0 beginnen. :( Dit verklaart tevens de hoge zorgkosten, veel fysio gehad.
pi_127803392
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ouch. ;(

Ik heb een achillespeesontsteking gehad. Weliswaar niet zo erg als een gescheurde enkelband, maar toch kon ik twee maanden niet hardlopen. Daarna mocht ik weer vanaf 0 beginnen. :( Dit verklaart tevens de hoge zorgkosten, veel fysio gehad.
Mja ik had allemaal toffe plannen om m'n hardloopschoenen mee te nemen en dan in Maleisië te gaan lopen maar die ruimte in m'n backpack ga ik maar gebruiken voor wat anders :'). Het is te hopen dat het zodanig geheeld is dat ik m'n duikcursus nog wel kan doen.
pi_127803497
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mja ik had allemaal toffe plannen om m'n hardloopschoenen mee te nemen en dan in Maleisië te gaan lopen maar die ruimte in m'n backpack ga ik maar gebruiken voor wat anders :'). Het is te hopen dat het zodanig geheeld is dat ik m'n duikcursus nog wel kan doen.
Dat is zuur. ;( Kan je je vakantieplannen niet verzetten? ;)

In het buitenland hardlopen is leuk, dat is een mooi excuus om de buurt een beetje te verkennen.
pi_127803881
Nee verzetten kan niet en wil ik ook helemaal niet. Die enkel moet maar niet zo zeiken. :{w
pi_127806697
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze hebben zojuist gemaild, duikcursus is afgelast.
pi_127807658
zarGon en ik hebben er vanmiddag even kort over gehad. We willen een BBQ organiseren, ergens midden in het land (in/rond Utrecht). Volgens de website van de Gemeente Utrecht is het in de stadsparken toegestaan te barbecueën. Dat ga ik maandag nog even verifiëren, je weet maar nooit... :')

We zijn van plan om de BBQ in een weekend vóór 9 juli 2013 te organiseren. Doordeweeks zullen er mensen zijn die moeten doorwerken en/of studeren. Op 9 juli begint de Ramadan, dus...

Ik hoop dat er voldoende animo hiervoor is! De vaste posters ontvangen over enkele ogenblikken een DM met een linkje naar datumprikker.

quote:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=271900
Barbecueën in de Utrechtse parken is toegestaan mits je geen brandschade veroorzaakt aan de grasmat; gebruik dus uitsluitend barbecue-toestellen op poten of neem iets mee van huis om het gras te beschermen (stuk steen, plank). Zorg er voor dat je andere gebruikers van het park niet tot overlast bent (rook, lawaai). Laat geen rommel achter in het park en neem het afval mee naar huis.
pi_127808260
:s).
pi_127808365
Nu al als vaste poster worden beschouwd O+. Maar helaas, ik vertrek over twee weken en moet daarvoor nog zoveel voorbereiden dat ik wellicht een andere keer aanschuif.
pi_127808751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
zarGon en ik hebben er vanmiddag even kort over gehad. We willen een BBQ organiseren, ergens midden in het land (in/rond Utrecht). Volgens de website van de Gemeente Utrecht is het in de stadsparken toegestaan te barbecueën. Dat ga ik maandag nog even verifiëren, je weet maar nooit... :')

We zijn van plan om de BBQ in een weekend vóór 9 juli 2013 te organiseren. Doordeweeks zullen er mensen zijn die moeten doorwerken en/of studeren. Op 9 juli begint de Ramadan, dus...

Ik hoop dat er voldoende animo hiervoor is! De vaste posters ontvangen over enkele ogenblikken een DM met een linkje naar datumprikker.

[..]

Waarom geen iftar BBQ?
pi_127808782
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waar
In een park in Utrecht. Althans, dat is de bedoeling. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom geen iftar BBQ?
Oh, dat is een andere vraag. :P Volgens mij wordt het dan best laat.
pi_127808834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

refresh eens, ik drukte te snel op verzenden :p
pi_127808865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

eind juli rond 21:00 ofzo?
pi_127808945
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

eind juli rond 21:00 ofzo?
http://www.diyanettakvimi.com/hollanda/amsterdam-imsakiye.html

Erg laat voor een BBQ. We kunnen los van de BBQ wel een keer ergens gaan eten misschien. :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:24:40 #198
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127808975
quote:
wat is dit... _O-
pi_127809011
7 juli ben ik weer terug in het land, dus het zou het best eens kunnen dat ik dit keer ook aanschuif. (mocht de BBQ dan plaatsvinden)
pi_127809091

:')
pi_127809096
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu al als vaste poster worden beschouwd O+. Maar helaas, ik vertrek over twee weken en moet daarvoor nog zoveel voorbereiden dat ik wellicht een andere keer aanschuif.
Ik zie je naam frequent langskomen in het topic... :s)
pi_127809181
14 users hebben een DM ontvangen. Mocht ik iemand onverhoopt hebben gemist, geef dan even een gil.
pi_127809433
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

wat is dit... _O-

_O-

Vooral dat op 3:45 _O-
pi_127809552
quote:
Poepen.
Is dit een strikvraag? :@
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:36:37 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127809568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef Arcadia het volgende:

[..]

_O-

Vooral dat op 3:45 _O-
Wat zijn die vines? Gewoon korte, grappige stukjes :P? Zie ik voor het eerst pas.
pi_127809598
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat zijn die vines? Gewoon korte, grappige stukjes :P? Zie ik voor het eerst pas.
Ja blijkbaar, merkte het ook pas vandaag :P
pi_127809675
Hehehe, zitten mooie tussen!
pi_127809709
In september naar Servië met de auto. Nog tips voor in Servië of onderweg?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:41:00 #209
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127809771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
Ga via Slovenië/Kroatië en niet via Hongarije.

Waarom eigenlijk Servië?
pi_127809775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

Soort van twitter met filmpjes.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:42:10 #211
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127809817
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef Ayca het volgende:

[..]

Soort van twitter met filmpjes.
Oh, wat ze op twitter posten tegenwoordig.
pi_127809841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ga via Slovenië/Kroatië en niet via Hongarije.

Waarom eigenlijk Servië?
We gaan via Oostenrijk volgens mij?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:43:49 #213
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127809903
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

We gaan via Oostenrijk volgens mij?
_O-

En daarna met de vliegtuig? :P
pi_127810053
Vines is de nieuwe 9gag.
pi_127810083
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef xaban06 het volgende:
Waarom Servie?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:48:35 #216
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127810164
Abi je moet sowieso door Hongarije of Slovenië/Kroatië. Laatste optie is veel beter. Is echt 100x zo mooi en mensen in Hongarije zijn koud.
pi_127810219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Che_ het volgende:
Abi je moet sowieso door Hongarije of Slovenië/Kroatië. Laatste optie is veel beter. Is echt 100x zo mooi en mensen in Hongarije zijn koud.
dan is het Hongarije :P er staat mij nog iets bij dat een vriend zei 'via Europese landen' balkan vertrouw ik niet.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:53:08 #218
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127810399
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef xaban06 het volgende:

[..]

dan is het Hongarije :P er staat mij nog iets bij dat een vriend zei 'via Europese landen' balkan vertrouw ik niet.
Nu valt het wel mee/helemaal niet. 10/15 jaar geleden was wel beetje risico. Sowieso ga je veel Duitse/NL'se/Franse kentekens zien in die landen (veel Turken en Koerden). Misschien in september iets minder, maar in juni tot augustus zie je elke tankstation/rustplaats langs snelweg wel heleboel.

Oh, hou rekening met tol die je op de wegen moet betalen.
pi_127810472
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom Servie?
Bruiloft.
pi_127810551
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Bruiloft.
Whut?

Wat heeft een Turk te zoeken op een bruiloft in Servie?

/yobazmodeoff
pi_127810638
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Whut?

/yobazmodeoff
Maat van me is Servisch :)
pi_127810650
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Whut?

/yobazmodeoff
Een Servische vriend die daar gaat trouwen? :s)
pi_127810697
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Maat van me is Servisch :)
Ama nasil olur?

Grapje. Veel plezier. Ga op de terugweg even langs Bosnie voor een 'halal' Cevapi.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:01:17 #224
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127810797
Oh, als je een doorgetrokken streep ziet aan je rechterkant.. dat is geen vluchtstrook. Daar gaan de yugo's, trabants en lada's half overheen rijden zodat de normale auto's ze kunnen inhalen. Verder zou ik zelf wat eten meenemen tot je vrienden daar je restaurant aanraden of in Oostenrijk nog eten en dan in één keer door.
pi_127810822
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ama nasil olur?

Grapje. Veel plezier. Ga op de terugweg even langs Bosnie voor een 'halal' Cevapi.
Bende anlamadim, volgens mij is het neppe Serviër. Tulumba tatlisi felan yiyo :P
pi_127810847
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Bende anlamadim, volgens mij is het neppe Serviër. Tulumba tatlisi felan yiyo :P
Tovbe tovbe.
pi_127810883
Het mooie is, ik neem mee een Pool en een Irakees :D multiculti
pi_127810899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef xaban06 het volgende:
Het mooie is, ik neem mee een Pool en een Irakees :D multiculti
:D
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:03:39 #229
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127810932
Klinkt als het begin van een goede mop.
pi_127810945
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tovbe tovbe.
Ik zei hoe ken jij tulumba nou weer, zegtie 'Osmanli imparatorlugu sagolsun' :D
pi_127811008
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Che_ het volgende:
Oh, als je een doorgetrokken streep ziet aan je rechterkant.. dat is geen vluchtstrook. Daar gaan de yugo's, trabants en lada's half overheen rijden zodat de normale auto's ze kunnen inhalen. Verder zou ik zelf wat eten meenemen tot je vrienden daar je restaurant aanraden of in Oostenrijk nog eten en dan in één keer door.
Lol, die maat van me reed in een yugo waarvan de motorkap onderweg de lucht in vloog :D weet niet of het waar is
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:07:20 #232
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127811145
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Lol, die maat van me reed in een yugo waarvan de motorkap onderweg de lucht in vloog :D weet niet of het waar is
Ik geloof het best _O-. Die dingen gaan ook maar 70/80 ofzo :') en soms lijkt het net of ze op vierkante banden rijden. Maar als je dan ziet soms wat voor dames achter stuur zitten..... foei!
pi_127811158
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:03 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zei hoe ken jij tulumba nou weer, zegtie 'Osmanli imparatorlugu sagolsun' :D
90% van hun cuisine hebben ze te danken aan ons. Sloveens eten is hoe Balkan eten eruit had gezien als wij er niet waren geweest.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:10:18 #234
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127811301
pi_127811367
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goede onderbouwing.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:13:44 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127811450
Was geen aanval, je zou best gelijk kunnen hebben. Ik heb geen idee.
pi_127816103
Haaaaai ik heb me ook aangemeld!
pi_127818347
Iyi sabahlar yurdumun guzel insanlari.
pi_127818775
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef Ayca het volgende:
...

Tijd voor een kat.
Bah. :r

Günaydın! :W
  zaterdag 15 juni 2013 @ 09:41:18 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127819043
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:12 schreef Ayca het volgende:
...

Tijd voor een kat.
Neeeeee _O- ik ging kapot
pi_127819590

:')
pi_127819993
quote:
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:28:43 #244
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127820734
pi_127820787
_O- _O_ _O-
pi_127820837

_O- :D :'( :')

:X

:X _O-

:X :X :X
pi_127820865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
_O- :D
pi_127821034
Hahahahahahha
pi_127827913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat ik niet 2/3 uur hoef te wachten op één printje. :')
Ik hoefde maar een minuutje of twee te wachten, prima service. Een foto van 15x20cm (groter kan niet direct geprint worden) is best klein, hahaha. _O-
pi_127828332
İk moet dat ook nog doen..
pi_127828558
Wie van jullie kunnen er trouwens barbecuën? Ik organiseer de meet, maar ik heb 0,0 ervaring met het bij de barbecue staan. ;)

Zijn er trouwens ook mensen die hun barbecuetoestel willen en kunnen meenemen? Of gaan we gewoon voor wegwerpbarbecues? :s)
pi_127828718
Ohoooo. Veel moeite dit. Kunnen we niet beter allemaal eten meenemen? Kleedje voor op t gras. Klaaar
pi_127828742
Met een wegwerpbarbecue zal het niet echt lukken denk ik. Bij mij hangt het ervan af of ik aanwezig kan zijn, ten zijner tijd zal dat wel bekend worden.
pi_127828757
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ohoooo. Veel moeite dit. Kunnen we niet beter allemaal eten meenemen? Kleedje voor op t gras. Klaaar
Turkish style :'), dan neem ik wel een flesje raki mee mits ik kom.

Xaban mot het gewoon betalen. :Y
pi_127829130
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik heb de fles raki die ik maanden geleden heb gekocht nog in m'n drankkast staan. De fles is nog voor 3/4 ofzo vol. :')
pi_127829170
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb de fles raki die ik maanden geleden heb gekocht nog in m'n drankkast staan. De fles is nog voor 3/4 ofzo vol. :')
O o o, dit zal helemaal misgaan. Een ekte behaarde Turk dient wel het vlees te prepareren hè?
pi_127829244
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef xminator het volgende:

[..]

O o o, dit zal helemaal misgaan. Een ekte behaarde Turk dient wel het vlees te prepareren hè?
Dus je komt? Gewoon om mij niet voor schut te laten staan?
pi_127829391
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef xminator het volgende:

[..]

İk ga aan de ayran. Raki is niet caiz. İk ben moslim geworden na 50 euro kwijtgeraakt te hebben in de Casino
pi_127829466
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

İk ga aan de ayran. Raki is niet caiz. İk ben moslim geworden na 50 euro kwijtgeraakt te hebben in de Casino
_O-

Lees eens terug... :X

[ Bericht 13% gewijzigd door sylvesterrr op 15-06-2013 17:11:09 ]
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:37:35 #260
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127830379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wie van jullie kunnen er trouwens barbecuën? Ik organiseer de meet, maar ik heb 0,0 ervaring met het bij de barbecue staan. ;)

Zijn er trouwens ook mensen die hun barbecuetoestel willen en kunnen meenemen? Of gaan we gewoon voor wegwerpbarbecues? :s)
Je moet een big green egg meenemen.
pi_127830685
Tembellik dünyadaki en güzel şey ve bunun için hiçbir şey yapmak gerekmiyor.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:03:33 #262
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_127831089
CLIMAX bitches
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_127831188
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
CLIMAX bitches
Hij leeft nog!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 18:08:09 #264
316019 PlayingWithFire
pi_127831205
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hij leeft nog!
Sorry ik vergeet soms dingen.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_127832137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Een fles raki openen en niet opdrinken :(
pi_127832272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:32 schreef sylvesterrr het volgende:

Very easy to do.
pi_127832449
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Een fles raki openen en niet opdrinken :(
Blijkbaar vind ik Whiskey, Vodka en zoete witte wijn lekkerder dan Raki. Sorry. :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Very easy to do.
Staan lukt mij ook wel. :P Of misschien ook niet, want rook + lenzen = slechte combinatie.
pi_127832498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Blijkbaar vind ik Whiskey, Vodka en zoete witte wijn lekkerder dan Raki. Sorry. :+

[..]

Staan lukt mij ook wel. :P Of misschien ook niet, want rook + lenzen = slechte combinatie.
Daarom bril, bescherming voor je ogen 8-)
pi_127832552
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Daarom bril, bescherming voor je ogen 8-)
Zonnebril ftw!

SPOILER
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:50:30 #271
316019 PlayingWithFire
pi_127842608
Jongens we hebben milieudienst vanavond. :@
pi_127842683
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zonnebril ftw!

SPOILER
Ik ga dood wanneer de zon in mijn ogen schijnt tijdens het fietsen...maar 99% van de zonnebrillen staan mij zo lelijk dat ik liever zonder doe.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:56:25 #273
316019 PlayingWithFire
pi_127842839
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ga dood wanneer de zon in mijn ogen schijnt tijdens het fietsen...maar 99% van de zonnebrillen staan mij zo lelijk dat ik liever zonder doe.
Neem kleur lenzen :Y
pi_127842942
Liever doodgaan dan iets op te doen wat niet staat.

zaterdag 15 juni 2013 @ 23:02:34 #275
316019 PlayingWithFire
pi_127843149
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Arcadia het volgende:
Liever doodgaan dan iets op te doen wat niet staat.

[ afbeelding ]
pi_127843256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Terug naar 4chan jij.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:05:25 #277
316019 PlayingWithFire
pi_127843298
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Terug naar 4chan jij.
Laten we het netjes houden :@
pi_127843333
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Laten we het netjes houden :@
Ik snap dat plaatje niet eens man, leg eens uit man, mijn brein is daar niet macaber genoeg voor :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:06:53 #279
316019 PlayingWithFire
pi_127843376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik snap dat plaatje niet eens man, leg eens uit man, mijn brein is daar niet macaber genoeg voor :')
Was gewoon een random plaatje.
Als je het wilt kan ik er meer plaatsen :o
pi_127843395
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Was gewoon een random plaatje.
Als je het wilt kan ik er meer plaatsen :o
Plaats maar, ben benieuwd nu :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:08:27 #281
316019 PlayingWithFire
pi_127843460
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Plaats maar, ben benieuwd nu :')
Onii chan, betekent broer in het japans. Doe eens google afbeelding zoeken :@
pi_127843469
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Op ieder potje past een deksel, dus ik weet zeker er ook zonnebrillen zijn die jou goed staan. Goed zoeken dus. :)
pi_127843511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Onii chan, betekent broer in het japans. Doe eens google afbeelding zoeken :@
Ik ken genoeg Japans om dat ook te weten hoor otouto.

Als ik al denk te weten wat ik hoor te vinden op Google, kon je beter Onii-sama zeggen ofzo :')
pi_127843587
* sylvesterrr trekt een fles wijn open.

Het is te lang geleden dat ik thuis een wijntje heb gedronken. :D
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:11:49 #285
316019 PlayingWithFire
pi_127843628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik ken genoeg Japans om dat ook te weten hoor otouto
Baka,

zaterdag 15 juni 2013 @ 23:12:10 #286
316019 PlayingWithFire
pi_127843647
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr trekt een fles wijn open.

Het is te lang geleden dat ik thuis een wijntje heb gedronken. :D
delen :P
pi_127843678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Baka,

[ afbeelding ]
_O-
pi_127843689
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

delen :P
Ben jij wel oud genoeg?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:13:26 #289
316019 PlayingWithFire
pi_127843707
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ben jij wel oud genoeg?
Nee, maar ik heb geen genoeg geld voor benzine. :'(
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:14:31 #290
316019 PlayingWithFire
pi_127843755
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ben jij wel oud genoeg?
pi_127843834
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb geen genoeg geld voor benzine. :'(
Ja, en?

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is, net als sinterklaas en de kerstman, een onzinverhaal.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:20:49 #292
316019 PlayingWithFire
pi_127844058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, en?

[..]

Dat is, net als sinterklaas en de kerstman, een onzinverhaal.
Ja, en!?!?! alcohol verbrandt goed toch?

Eerst bewijzen :@
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:21:08 #293
316019 PlayingWithFire
pi_127844075
Sorry ben een anime fan :'(
pi_127845366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Ja, en!?!?! alcohol verbrandt goed toch?

Eerst bewijzen :@
[ afbeelding ]
Fairy tail :')
  zondag 16 juni 2013 @ 00:00:30 #295
316019 PlayingWithFire
pi_127845590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Fairy tail :')
fairy tail best komt pas volgend jaar uit :'(
pi_127845996
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

fairy tail best komt pas volgend jaar uit :'(
Ga iets beters doen met je leven joh, je gaat echt spijt van krijgen dat je je volwassen leven verziekt met deze nonsens :')

Zoals Berserk
  zondag 16 juni 2013 @ 01:05:32 #297
316019 PlayingWithFire
pi_127847952
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:10 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ga iets beters doen met je leven joh, je gaat echt spijt van krijgen dat je je volwassen leven verziekt met deze nonsens :')

Zoals Berserk
Anime is mijn passie.
pi_127848519
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dus je komt? Gewoon om mij niet voor schut te laten staan?
Hehe, heb mn beschikbaarheid reeds ingevuld.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:43:16 #299
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_127882254
Ah, hier zitten jullie :)
Zou iemand deze tekst voor mij in het Turks willen vertalen?

KOPIËREN EN PLAKKEN (NIET DELEN)

Er werd mij gevraagd deze voorspelling te verspreiden: veel mensen verwachten dat Erdogan vandaag in zijn speech deels het geweld van de manifestanten zal proberen te benadrukken - want er is gisteravond wellicht wel ergens met stenen gegooid als reactie op de gigantische hoeveelheid gas die is ingezet. Gouverneur Hüseyin Avni Mutlu sprak van twee gewonde politieagenten (over de honderden ernstig gewonden in het park voor wie alle medische hulp werd verhinderd werd uiteraard met geen woord gerept).

Onrustwekkender is echter dat er gisteren al enkele politici (onder meer Mutlu) beweerden dat manifestanten vuurwapens hebben gebruikt. Het doet een vermoeden rijzen dat na de raid gisterennacht wapens (en eventueel drugs en bezwarende documenten) zullen "gevonden" zijn. Erdogan is een sluwe, listige man, die op deze manier zou kunnen proberen zijn aanpak te rechtvaardigen. Een andere aanwijzing in die richting is de uitspraak van Turks EU-minister Egemen Bağış: "iedereen die het plein betreedt zal als een terrorist worden behandeld".

De activisten vragen om deze voorspelling te verspreiden, zodat deze interpretatie niet als een betwijfelbare verklaring achteraf zou komen, ná Erdogan's speech. Ik herhaal: kopiëren en plakken, NIET delen
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 16 juni 2013 @ 23:13:38 #300
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127884221
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef tonja het volgende:
Ah, hier zitten jullie :)
Zou iemand deze tekst voor mij in het Turks willen vertalen?

KOPIËREN EN PLAKKEN (NIET DELEN)

Er werd mij gevraagd deze voorspelling te verspreiden: veel mensen verwachten dat Erdogan vandaag in zijn speech deels het geweld van de manifestanten zal proberen te benadrukken - want er is gisteravond wellicht wel ergens met stenen gegooid als reactie op de gigantische hoeveelheid gas die is ingezet. Gouverneur Hüseyin Avni Mutlu sprak van twee gewonde politieagenten (over de honderden ernstig gewonden in het park voor wie alle medische hulp werd verhinderd werd uiteraard met geen woord gerept).

Onrustwekkender is echter dat er gisteren al enkele politici (onder meer Mutlu) beweerden dat manifestanten vuurwapens hebben gebruikt. Het doet een vermoeden rijzen dat na de raid gisterennacht wapens (en eventueel drugs en bezwarende documenten) zullen "gevonden" zijn. Erdogan is een sluwe, listige man, die op deze manier zou kunnen proberen zijn aanpak te rechtvaardigen. Een andere aanwijzing in die richting is de uitspraak van Turks EU-minister Egemen Bağış: "iedereen die het plein betreedt zal als een terrorist worden behandeld".

De activisten vragen om deze voorspelling te verspreiden, zodat deze interpretatie niet als een betwijfelbare verklaring achteraf zou komen, ná Erdogan's speech. Ik herhaal: kopiëren en plakken, NIET delen
Wat schuift het?
  zondag 16 juni 2013 @ 23:14:46 #301
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_127884287
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat schuift het?
Niets :')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄