Je hoeft je niet te verontschuldigen omdat je lacht hoor haha.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen omdat je lacht hoor haha.
Ik zat er ook al aan te denken, de ironiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, er zit een spatie tussen (ironisch) en we hadden het over spatieloosheid.
12quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
Hoe oud zijn toto, spatieloos en xcachet eigenlijk?
Bijna 17, nog iets van 3 weken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna 17, nog iets van 3 weken.
Ik word oud
Zie je ondertitel, en ik ben 12 wat is deze.quote:
6 juli jarig?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna 17, nog iets van 3 weken.
Ik word oud
1969, ik ben 44. Jong van geest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
Goede vriend van mij is 6 juli jarigquote:
Gezelligquote:
Moeten gij even op mijn profiel kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
Dat ga ik nu voor eeuwig onthouden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is 6 juli jarigMaar dit is natuurlijk niet interessant
Ha oud mens dat je er bent! 17quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moeten gij even op mijn profiel kijken
Gij zeit 17 dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moeten gij even op mijn profiel kijken
16quote:
Vlakbij Brabantquote:
Mooie leeftijdquote:
Ja natuurlijk!quote:
Vlak bij UUquote:
Aantal maanden terug zat ik hier dagelijksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wow, zat jij alleen in EXA voor een maand ofso?
Je bent nog jongquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben het binnekort ook hoor![]()
Was ik maar weer jong.
Geloof ik best, maar is dat door de examens dat je hier afwezig was?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Aantal maanden terug zat ik hier dagelijks
Merkte dat ik hier dagelijks te lang mee bezig wasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar is dat door de examens dat je hier afwezig was?
Je bent nog 8 jaar jongquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog iets minder dan een maand ja :/
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Wie woont er hier in Gelderland --> Achterhoek?
Nee, dat is gewoon een foto van internet. Je wilt mij niet zo op de foto zien... vetrollen enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja. Die foto op jouw website, dat ben jij neem ik aan?
Ga je daar heen dan? Als je die studie gaat doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Vlak bij UUWaar diergeneeskunde wordt gegeven
En ben je ook dik geslaagd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Merkte dat ik hier dagelijks te lang mee bezig was
Je maakt mij erg benieuwdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een foto van internet. Je wilt mij niet zo op de foto zien... vetrollen enzo.
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? Als je die studie gaat doen.
Natuurlijk ben ik geslaagd. Ik krijg morgen alleen pas mijn cijfersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ben je ook dik geslaagd?![]()
Gefeliciteerd, ik weet bijna zeker dat je geslaagd bent.
Welke van de twee vind je niks? Hij verandert steeds he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een naar trekje dat ik mensen op hun UI bevooroordeel, daarom vind ik AdoraBelle maar niks, wil je het veranderen, dan vind ik je aardiger!
Kijk eens op haar website, dan vind je haar opeens een stuk aardiger!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een naar trekje dat ik mensen op hun UI bevooroordeel, daarom vind ik AdoraBelle maar niks, wil je het veranderen, dan vind ik je aardiger!
Gefeliciteerd ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geslaagd. Ik krijg morgen alleen pas mijn cijfers
Ik houd van spatiebalkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Die echte vrouw met dat zure gezicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke van de twee vind je niks? Hij verandert steeds he?
Ik heb helemaal geen spatiebalk in mijn UI dus waar maak je je druk om!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik houd van spatiebalkenWil je het veranderen anders vind ik je te lief.
Maar goed dat ik jou niet beoordeel op je UI.. Doe eens aardigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
Het is maar net wat je een website noemen wiltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk eens op haar website, dan vind je haar opeens een stuk aardiger!
Sorry dat ik soms onaardig over kom, komt zeker door mijn onaardige UI!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jou niet beoordeel op je UI.. Doe eens aardig
Die vind ik juist wel bij me passen. Ik word ook vaak een echte zure vrouw genoemd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die echte vrouw met dat zure gezicht.
Die foto is gewoon van jouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een website noemen wilt. Het is maar iets tijdelijks, ik ben nog bezig met een "echte" website
.
HAVO / VWO?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jou niet beoordeel op je UI.. Doe eens aardig
Ja maar dat ben je niet, dus ik smeek je om het te veranderen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die vind ik juist wel bij me passen. Ik word ook vaak een echte zure vrouw genoemd.
Wat ben ik niet? Zuur?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je niet, dus ik smeek je om het te veranderen!
HAVO. Waar woon je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helaas vmbo ja. Word hier lekker afgezeken tussen de havisten en de vwo'ers. En jij?
Is dat een lege ruimte waar de spatiebalk hoort te zitten? Ohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spatiebalk in mijn UI dus waar maak je je druk om!
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is dat een lege ruimte waar de spatiebalk hoort te zitten? OhIk dacht dat hij er gewoon zat, maar dat hij gebroken was of kapot.
Ja, ik post hier wel even de vergrote versie:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is dat een lege ruimte waar de spatiebalk hoort te zitten? OhIk dacht dat hij er gewoon zat, maar dat hij gebroken was of kapot.
Goed zo!quote:
quote:
Ja, ik ook GLD. Achterhoek?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed zo!Ik vorig jaar ook nog. Maar ben gezakt. Dus examen vmbo was extra makkelijk
Gelderland
En niet eens een 7 gemiddeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed zo!Ik vorig jaar ook nog. Maar ben gezakt. Dus examen vmbo was extra makkelijk
Gelderland
Nu zie ik het!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik post hier wel even de vergrote versie:
[ afbeelding ]
Let niet op de viezige shit.
WAAAAAAAAAAROMquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
In de buurt van Flevoland. Dus raad maar
Nee, ik ben er trots op, zo bedacht ik zelfs een naam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nu zie ik het!Is wel balen zo'n toetsenbord.
Ah, dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben er trots op, zo bedacht ik zelfs een naam.
Maar ik gebruik normaal mijn computer met nieuwer toetsenbord, maar die ging even kapot dus zit ik weer op mijn oude laptop met dit toetsenbord. Moest weer even wennen aan de spatieloosheid though.
ctrl v spatie plakkenquote:
Dankje, jij ook straks!quote:
Kwam net 0,2 tekort voor gs. Dan wel een 7 gemiddeld. Dus dat ga ik dinsdag even doen. Mijn pta van havo 3 gemiddelde was een 5,8 en heb dat nu opgehaald naar een 6,9quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En niet eens een 7 gemiddeld![]()
Nee grapje, ik doe te onaardig. Sorry.
Ah, nu zie ik hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik post hier wel even de vergrote versie:
[ afbeelding ]
Let niet op de viezige shit.
Succes, je kunt het!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam net 0,2 tekort voor gs. Dan wel een 7 gemiddeld. Dus dat ga ik dinsdag even doen. Mijn pta van havo 3 gemiddelde was een 5,8 en heb dat nu opgehaald naar een 6,9
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het.
Typ je daar nu ook op?
Dankje jij ookquote:
arachidepunt is awesomequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey.
Hoe was het met arachide.? Nog gezoend?
knippen en plakken met ctrl+vquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het wel schoongemaakt? En hoe die je die spatie dan?
Oké danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
arachidepunt is awesomewou dat ik de nacht door kon. We waren in een karaoke bar en ze kan zingen. Echt heel goed
en nee, dat zou VH niet waarderen :p
mevrouw komt ook even incheckenquote:
Heb je al een nieuw toetsenbord besteld voor je laptop?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
knippen en plakken met ctrl+v
En ja ik weet het het is vies, maar juist omdat ik ging schoonmaken ging de spatie kapot :/
Niet nodig. Ben van mezelf al raar genoegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je er nog tegenaan gebonkt met je hoofd?
ValHallen, haar mod- vriendje :pquote:
Nee, maar ik heb allang een nieuwe computer, maar die was tijdelijk kapot en komt waarschijnlijk morgen en daar heb ik gwn een toetsenbord bij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw toetsenbord besteld voor je laptop?
Oké. Welke muur heb je tegen gesproken dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ben van mezelf al raar genoeg
Oh... die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ValHallen, haar mod- vriendje :p
Die naast mijn bed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Welke muur heb je tegen gesproken dan?
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
Nee, maar ik heb allang een nieuwe computer, maar die was tijdelijk kapot en komt waarschijnlijk morgen en daar heb ik gwn een toetsenbord bij.
Ik zoek vriendenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mevrouw komt ook even inchecken
Je bent toch geslaagd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
Oh godver ik moet er mogen vroeg uit, ik ga maar naar eens naar bed.
DOEI![]()
Slaapsealvastiedereen
Doeidoei, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
Oh godver ik moet er mogen vroeg uit, ik ga maar naar eens naar bed.
DOEI![]()
Slaapsealvastiedereen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij vlagen, vandaag is het helaas windstil.
omdat het nul inhoud heeft grquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:55 schreef LETMEIN het volgende:
Waarom reageert er niemand op m'n smileys?
Geef er dan inhoud aan!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat het nul inhoud heeft gr
neen, laat maar zitten joh, het hoeft niet zo nodigquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neen, laat maar zitten joh, het hoeft niet zo nodig
Een potje zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Over 25 minuten thuis, dan potje zitten YYEEEEQAAAHHHH
Ik ben geslaagd adora! Kan ik je morgen via dm spreken. Ben nu mobiel. Beetje lastigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan.
Vandaag was ik het grootste deel van de dag zo:.
Oké, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd adora! Kan ik je morgen via dm spreken. Ben nu mobiel. Beetje lastig
Ooh, ik ben toch even naar school wat brengen om 8.30 al (quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, gefeliciteerd. Ik wist het wel
.
Is goed hoor, als ik me morgen niet verslaap zoals vandaag.
Oké, is goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooh, ik ben toch even naar school wat brengen om 8.30 al () en daarna even werken dus ben er einde van de middag wel
Nee hoor alleen maar goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, is goed. Niks ernstigs wat je me vertellen wilt hoop ik?
Wquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben even wat anders doen. Toedels.
Wil je dat echt weten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
W
Mogen wij weten wat rond dit tijdstip?
Lekker vroeg. Hadden ze je dat niet verteld of ben je met opzet eerder gekomen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben al op het werkHoef pas om 7 te beginnen
Het sarcasme druipt hier echt vanaf... zelfs ik snap dat dit sarcastisch isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:04 schreef Toto69 het volgende:
Heerlijk om 8 uur opstaan na een paar uurtjes slaap om even examens in te gaan zien. En dan vanaf 9 uur lekker de hele dag vervelen joepie yolo
Mijn sarcasme is dan ook in 90% van de gevallen eenvoudig te detecteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt hier echt vanaf... zelfs ik snap dat dit sarcastisch is.
Gelukkig maar voor mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn sarcasme is dan ook in 90% van de gevallen eenvoudig te detecteren.
Ik zie wel... misschien duik ik zo nog even m'n bed in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, das minder
Dan maar nachtje doorhalen dus.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:37 schreef arachide. het volgende:
Stappen was echt keileuk gister. Totdat een stel mongolen aan me gingen lopen duwen en trekken en mijn bril probeerde af te pakken.
En ik ben hopeloos zonder bril (want hoofdpijn) overdag en (want nachtblind) 's nachts is het nog erger.
Oh, dat is echt lulligquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:37 schreef arachide. het volgende:
Stappen was echt keileuk gister. Totdat een stel mongolen aan me gingen lopen duwen en trekken en mijn bril probeerde af te pakken.
En ik ben hopeloos zonder bril (want hoofdpijn) overdag en (want nachtblind) 's nachts is het nog erger.
Nu heb je mij indirect gemeet, hoe vind je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Supertof. Vond het jammer dat hij de laatste trein moest halen.
Samequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Supertof. Vond het jammer dat hij de laatste trein moest halen.
Biertjes gedronken in een karaoke bar en ik ben er achter gekomen dat ze pittig goed kan zingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aangezien arachide. toch nooit op mij reageert: wat hebben jullie allemaal gedaan?
Verveelde je je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:25 schreef wietparkiet het volgende:
Pinball spelen in de klas
waarom ook niet joh
Snel foto maken en postenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik niet. de jongens die naast me zitten wel denk ik![]()
Dan speel je even een spelletje ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat valt onder een saaie bezigheid.
Ja, ga ik zo ook even doen. Leren - afleiding - Leren - afleiding - Leren - en hopelijk willen vrienden nog wat doen vandaag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan speel je even een spelletje ofzo?
Nou dan. Ik kan weten dat een jaar overdoen allesbehalve leuk is, dus ga van FOK! af en ga leren aangezien bio niet je sterkste vak is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat valt onder een saaie bezigheid.
Ik kan ook weten dat een jaar overdoen allesbehalve leuk is, ervaring mee namelijk. Ik ben hier ook wel minder te vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dan. Ik kan weten dat een jaar overdoen allesbehalve leuk is, dus ga van FOK! af en ga leren aangezien bio niet je sterkste vak is.
kom even naar kanaleneiland gaan we meetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in Utrecht, heujjj. Nog een uur te gaan. Ik wil roken
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou moe.
Dan ga ik lekker een foto van jouw post maken.
Nou dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook weten dat een jaar overdoen allesbehalve leuk is, ervaring mee namelijk. Ik ben hier ook wel minder te vinden
Nee. Kutstad. Dat ik hier geboren ben, is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom even naar kanaleneiland gaan we meeten
Hup leren! nu!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook weten dat een jaar overdoen allesbehalve leuk is, ervaring mee namelijk. Ik ben hier ook wel minder te vinden
HEILIGSCHENNISquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Kutstad. Dat ik hier geboren ben, is al erg genoeg.
hihihihihiquote:
Lijn 70 Centrum West - Noordhove - Centrum Westquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:44 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand toevallig of bus 70 vertrekt vanaf treinstation Zoetermeer?
Huilen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lijn 70 Centrum West - Noordhove - Centrum West
Centrum West - Zwaardslootseweg (op de Europaweg) - Saloméschouw - 't Lange Land Ziekenhuis - Surfpad - Redelaan - Brinkmanplan - Louvrieruimte - Dijkmanschans - Pelschans - Alkemenehof - Lommerbaan - Winkelcentrum Noordhove - Kahnlijn - Planbaan - Redelaan - Surfpad - 't Lange Land Ziekenhuis - Saloméschouw - Zwaardslootseweg (op de Europaweg) - Centrum West
Ik denk het niet dus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je druk maken om iets of iemand op t internet
Verkeerd ingeschat hoe snel ik er zou zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker vroeg. Hadden ze je dat niet verteld of ben je met opzet eerder gekomen?
Sorry! Ik ben bezig met mijn schoonzusje, bij haar kamer kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aangezien arachide. toch nooit op mij reageert: wat hebben jullie allemaal gedaan?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Biertjes gedronken in een karaoke bar en ik ben er achter gekomen dat ze pittig goed kan zingen
Mijn kaak ligt nog ergens op de grondquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:59 schreef arachide. het volgende:
[..]ik heb nog steeds adrenaline rush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |