quote:
Zegt iemand die om de lul van Dries Roelvink zitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:48 schreef gelezwembroek het volgende:
Supporters van FC Emmen verdienen dit ook gewoon.
Wat voor niveau heb jij gedaan dan? basisberoeps zeker?quote:
Wat voor niveau heb jij gedaan dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor niveau heb jij gedaan dan? basisberoeps zeker?
vwoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Wat voor niveau heb jij gedaan dan?
Niet janken over de regels. Je faalt gewoon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TS komt 0.2punt te kort voor Nederlands anders was ik geslaagd....
klacht: 1. Nieuwe regeling
2. Herexamen om 0.2 punt![]()
Donder op, ik ga er minstens 3 bij halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Niet janken over de regels. Je faalt gewoon.
Wees blij dat je de kans krijgt om een herexamen te doen, ga nou niet voor die 0,2 punten maar meteen voor minstens 2 punten beter dan je eerste examen.
"Niveau niet aankunnen"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef Etsu het volgende:
1. Dit hoort niet in EXA.
2. Je faalt gewoon.
3. Waarom zou je een diploma willen als je het niveau niet aankan en/of de stof niet beheerst?
4. Geen Costa Rica voor jou
Nee, zo lang je nog niet geslaagd bent heb je het nog niet gedaan. Dan ben je het nog steeds aan het doen.quote:
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, zo lang je nog niet geslaagd bent heb je het nog niet gedaan. Dan ben je het nog steeds aan het doen.
Tenslotte mag je gewoon nog een jaartje langer als je je herexamen verknald.
Conclusie: je kan het niveau niet aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
"Niveau niet aankunnen"
Ga toch weg man, rest vd cijfers allemaal voldoende (behalve wiskunde B, wat mij dus naait) 5.0 op wiskunde en een 5.5 op NL
Ik ben nu in staat om je nek om te draaien....quote:
Try. Etsu is een beest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nu in staat om je nek om te draaien....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |