abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128554113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:16 schreef dh105 het volgende:
ik hou t 's avonds maar bij een fruitbiscuitje.

net voor 't eerst les 5 gedaan, pure cardio. Hel.
Grin, wacht op maand 2, dan wil je graag terug naar pure cardio ;)
There are three things that smell like fish!
pi_128554266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef m0672 het volgende:

[..]

Grin, wacht op maand 2, dan wil je graag terug naar pure cardio ;)
Inderdaad. Ikzelf zit nu op dag 61. Morgen de laatste echte dag en de fit test kan me wat :P
  woensdag 3 juli 2013 @ 20:52:08 #153
154880 Bolter
Awesomeness
pi_128554727
Hoppa, aan het eind van week 3. Gaat allemaal wel prima. Beetje afhankelijk van de dag of ik het trek of niet. Cardio Power & Resistance tot nu toe eigenlijk wel het vervelendst.

Ben wel benieuwd naar maand 2 als ik het hier zo lees. Zag iig dat de trainingen dan langer worden: eigenlijk jammer want tot nu toe valt het wel redelijk goed dagelijks in te plannen en af en toe bijvoorbeeld een dubbele training te doen door de recovery gelijk mee te pakken.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_128554804
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Inderdaad. Ikzelf zit nu op dag 61. Morgen de laatste echte dag en de fit test kan me wat :P
netjes, wij hebben een week gemist maar de vakantie begint en hebben nog tijd om met de laatste 2 weken de ochtenden te vullen... je moet toch wat doen in de vakantie :P (uhh.....)
pi_128557873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef m0672 het volgende:

[..]

netjes, wij hebben een week gemist maar de vakantie begint en hebben nog tijd om met de laatste 2 weken de ochtenden te vullen... je moet toch wat doen in de vakantie :P (uhh.....)
Ikzelf heb alles gedaan zoals het moet. Alleen soms een fit test overgeslagen. Dan ben ik al halfdood voor de echte workout moet beginnen. Ik zie daar vooral in maand 2 het nut niet echt van in.

Morgen laatste dag! Vandaag ging het super. Daarna paar dagen rust en willekeurige insanities doen totdat ik beslis wat ik hierna echt ga doen.
pi_128569551
haha ben benieuwd.

hoeland duurt het in maand 2 dan per training? dat uurtje nu per dag is inderdaad erg fijn
pi_128569659
In maand 2 duren de workouts 47-57 minuten en de minuten voelen 2x zo lang als in maand 2 ;)
pi_128571135
ahh ok. dan zal ik wel 1,5 uur nodig hebben, met wat extra pauzes ;). Merk dat ik die nu ook wel nodig heb, al krijg ik wel een beetje de geest nu ik in elk geval de bewegingen wat herken. Blijft wel een knuppelig gezicht denk ik, vergeleken met wat zij doen...
pi_128571349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:53 schreef dh105 het volgende:
ahh ok. dan zal ik wel 1,5 uur nodig hebben, met wat extra pauzes ;). Merk dat ik die nu ook wel nodig heb, al krijg ik wel een beetje de geest nu ik in elk geval de bewegingen wat herken. Blijft wel een knuppelig gezicht denk ik, vergeleken met wat zij doen...
Haha, zeker, maar dat zijn gewoon profs. Volgens mij zijn het ook allemaal beachbody trainers.
pi_128571476
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Haha, zeker, maar dat zijn gewoon profs. Volgens mij zijn het ook allemaal beachbody trainers.
nou dat niet, misschien dat ze dat later zijn gaan doen, beetje cashen met je "optreden" in zo'n video Maar je hoort Shaun wel eens wat zeggen over de diverse deelnemers, de een is een fitness instructor, de andere een marathonrunner, toch wel een niveautje of wat fitter dan de gemiddelde mens ja.
Maar ook zij nemen pauzes, en zien er niet altijd even goed uit qua vorm...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128571490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:53 schreef dh105 het volgende:
niet op pauze drukken, gewoon rust nemen en video laten doorlopen totdat je weer kunt gaan.
pi_128571688
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Guard het volgende:

[..]

nou dat niet, misschien dat ze dat later zijn gaan doen, beetje cashen met je "optreden" in zo'n video Maar je hoort Shaun wel eens wat zeggen over de diverse deelnemers, de een is een fitness instructor, de andere een marathonrunner, toch wel een niveautje of wat fitter dan de gemiddelde mens ja.
Maar ook zij nemen pauzes, en zien er niet altijd even goed uit qua vorm...
Bij de recovery week heb je zo'n donkere jongen die steeds buiten adem raakt en ff stopt :P
pi_128571846
ik weet niet meer welke oefening het is, maar er is zelfs iemand even naar adem aan het happen tijdens de 3e ronde van de warmup en stopt dus even

Toen ik dat voor de eerste keer zag en zelf gewoon volle bak kon doorgaan dacht ik wel even: wussy :P
pi_128573241
ik doe nu inderdaad pauze tussendoor, en ga dan verder. Zo mis ik gevoelsmatig minder.

waarom niet pauze-drukken en door laten lopen?
pi_128574793
dat is de mening van Shaun T zelf:
quote:
Do not press pause. Go to beachbody.com and you can listen to Shaun T chats. He mentions do not press pause. If you keep pressing pause you don't know when you're getting better. You can certainly fast forward to the cool down if you are spent, but pressing pause doesn't make sense to me for a cardio video. If you can't do a move get a drink as you will see the people in the videos do or just jog in place.
pi_128577014
nooit de video gepauzeerd en vaak op de grond gelegen :P

die rot hoestbuien nemen maar niet af, 5 minuten hoesten op 5 minuten sporten is niet leuk :(
pi_128577820
grappig, dat wist ik niet. Ga ik doen (of juist niet, dus :) )
pi_128579127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 08:10 schreef dh105 het volgende:
haha ben benieuwd.

hoeland duurt het in maand 2 dan per training? dat uurtje nu per dag is inderdaad erg fijn
De langste is 47 + 33 minuten.
pi_128583385
Bijna halverwege week 4 inmiddels. Zie wel een beetje op tegen de recovery week. 6x hetzelfde en ook niet heel fanatiek vrees ik. Ga wel een beetje hardlopen erbij als het weer goed is of stiekem als wat van week 5 doen.
pi_128584921
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bijna halverwege week 4 inmiddels. Zie wel een beetje op tegen de recovery week. 6x hetzelfde en ook niet heel fanatiek vrees ik. Ga wel een beetje hardlopen erbij als het weer goed is of stiekem als wat van week 5 doen.
Ik vond ze eigenlijk wel tof om te doen hoor.
Zit veel variatie in tov maand 1.
En je gaat evenzeer zweten en voelen dat je iets hebt gedaan. Rust maar... Maand 2 is andere koek!
pi_128589143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

De langste is 47 + 33 minuten.
max interval circuit is al 59 minuten...

vandaag upper body weight training gedaan. Morgen gaan we pas weer verder met week 3 van maand 2 maar mijn vrouw is aan het werk en ik wou toch even trainen en aangezien deze niet te doen is met ons 2en (ik heb maar 1 set dumbells) kon ik mooi deze eens proberen.... De workout is leuk maar ik bleef schijven wisselen :P

Daarna nog een DDPYoga fatburn sessie en zo na 75 minuten weer bijna 900 kcalletjes uitgezweet.

na deze twee workouts zijn de armpjes wel op, ik merk dat ik gewichten niet meer gewend ben, deze training maar vaker inplannen :)

[ Bericht 43% gewijzigd door m0672 op 04-07-2013 18:18:22 ]
pi_128589870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef m0672 het volgende:

[..]

max interval circuit is al 59 minuten...

vandaag upper body weight training gedaan. Morgen gaan we pas weer verder met week 3 van maand 2 maar mijn vrouw is aan het werk en ik wou toch even trainen en aangezien deze niet te doen is met ons 2en (ik heb maar 1 set dumbells) kon ik mooi deze eens proberen.... De workout is leuk maar ik bleef schijven wisselen :P

Daarna nog een DDPYoga fatburn sessie en zo na 75 minuten weer bijna 900 kcalletjes uitgezweet.

na deze twee workouts zijn de armpjes wel op, ik merk dat ik gewichten niet meer gewend ben, deze training maar vaker inplannen :)

Ik bedoel op sommige dagen moet je 2 oefeningen op 1 dag doen, Max cardio conditioning en insane abs. Samen is dat 47 + 33 = 80 minuten ;)
pi_128598994
ow, las het even niet goed... maar idd, je bent wel even bezig :P

hmmm ik ga kijken of ik de komende week zowel de insanity sessie als een red hot core ddpy workout (ook abs) kan doen (behalve op de dag met insane abs).
pi_128599135
Focus T25 is trouwens al online te vinden. Voor de geïnteresseerden.
pi_128599356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Peunage het volgende:
Focus T25 is trouwens al online te vinden. Voor de geïnteresseerden.
ik zag al wel het schema online, maar de vids nu dus ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')