abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:44:58 #126
154880 Bolter
Awesomeness
pi_128338989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Week 2 zit erop, afgezien van de rustdag dan, die zet ik komend weekend in.

Morgen dus voor de 2e keer fitheidstest. Maar eerst eens zoeken waar ik dat blaadje ook alweer gelaten had... :')

Ik val overigens niet superveel af door de training, maar heb wel het idee dat ik wat dunner wordt. Volgens mij is het gezien de intensiteit ook meer om spieren en conditie te kweken dan om vet te verbranden.
Straks als ik het wat minder druk heb af en toe maar wat meer hardlopen erbij (doe ik nu 1-2x per week) om dat ook een beetje bij te houden.
Ik ook aan einde tweede week, zelfde gevoel. Merk het vooral aan mijn benen goed. Heb ook het idee dat het bovenlichaam minder wordt meegenomen. Is misschien in de volgende weken wat anders.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_128340088
Mijn armen hebben het toch best zwaar hoor met opdrukken en voel mijn buik ook wel bij sommige oefeningen :P

Training 15 van de 55 gehad, ik zit op een kwart *O*
pi_128350243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Guard het volgende:
Zo dat was weer een Max Cardio Conditioning.
Daarna even gesproken met Shaun:

[..]

Oftewel na een maandje of vier iedere week ten minste 3 x Insanity (m.u.v. een weekje vakantie) is het effe tijd voor iets anders. Bovendien heb ik een (hardloop)wedstrijd over een dikke week dus tijd om te taperen.

Ik ga denk ik een maandje Jillian Michaels doen. Vanaf september waarschijnlijk weer Shaun T, alleen de vraag is of het Insanity, Asylum of Focus T25 wordt.

Iedereen hier: keep pushing!
En ik lurk hier natuurlijk lekker om jullie ervaringen te lezen.
nou lekker... doei dan... :P j/k.... nice work, veel plezier met je andere activiteiten en we zien je wel weer hier.

Wij zouden vandaag met maand 2 week 3 moeten beginnen, fittest en sessie maar zijn beide nog steeds dusdanig beroerd dat een high impact interval training niet het meest verstandige is :(. Kijken hoe het vanmiddag gaat maar ik denk dat we maar proberen om een ddpy sessie te doen (die ddpyoga bevalt best wel, missen de intensiteit wel maar het is wel leuk!).

Zojuist wel het tweewekelijkse weeg en meet moment gehad. Hoewel de resultaten in het niet vallen vergeleken met de marketing praatjes ( ;) ) ben ik toch bijna 5 kg kwijt, ongeveer 10cm buikomtrek, en 3,5cm per been (heb alleen buik en benen als meetpunt). We volgen niet het insanity dieet maar zijn wel verantwoord gaan eten (in ons geval: wat meer (aten te weinig dus het lijf was aan het sparen), betere ingrediënten en beter gebalanceerd dan we deden).
There are three things that smell like fish!
pi_128350615
Kijk dat zijn resultaten ^O^
Nice work!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128369979
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:24 schreef Guard het volgende:
Kijk dat zijn resultaten ^O^
Nice work!
thnx :) Ik vond het ook top ook al was er wel wat meer uit te slepen (nog beter eten). Mijn eega is wat lastiger op te meten (die schommelt nogal door de maand heen) maar gaat op zich ook lekker.

Baal wel dat we ziek zijn en even wat rustiger aan moeten doen.. zeker omdat het de laatste twee weekjes zijn van maand 2. Ik denk dat we het zondag pas weer kunnen oppakken maar goed, dan weer vol er tegenaan.

Ik ben al wel een beetje aan het kijken wat we hierna willen gaan doen. Ik wil een programma samen stellen uit verschillende programmas en denk iets van 2 cardio sessies (misschien uit Insanity maand 2 of eventueel een andere workout), 1 of 2 kracht en 1 of 2 ddpy (hoewel de laatste ook na de andere sessies zouden kunnen en zo ook meer dan 1 of 2 keer kunnen worden ingepland).
pi_128370030
<oeps.... dubbel...>
pi_128414144
hallo allemaal,

ik ben gisteren begonnen met insanity. Net les 2 gedaan. Heb niet overdreven veel conditie (1 a 2x per week sportschool/fitness, dat was 't wel), maar toch een klein welvaartsbuikje. (Ben een jongeman, 27, 180 lang, 83 kg nu). Die mocht er wel 's af, en de praktijk leert dat ik alleen iets blijf volhouden als het pittig is. Zodoende :).

Kan natuurlijk met veel nog helemaal niet meekomen, maar op een bepaalde manier triggert dit programma me wel. Precies het schema volgen is misschien wat lastig, maar met her en der een extra rustdag moet ik toch wel resultaten gaan zien/merken/meten. Ik doe immers meer dan anders :)

Ik heb nog wel een vraagje over de voeding. Ik eet gezond, maar niet overdreven (keer friet moet kunnen vind ik, anders gaat zo'n programma tegenstaan). ontbijt, lunch en avondeten doe ik netjes, maar: wat zijn jullie tussendoortjes? Ik pak 's middags vaak een appel, en 's morgens een sultana oid, maar ik er zijn misschien wel betere/slimmere opties?
pi_128420614
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:06 schreef dh105 het volgende:
hallo allemaal,

ik ben gisteren begonnen met insanity. Net les 2 gedaan. Heb niet overdreven veel conditie (1 a 2x per week sportschool/fitness, dat was 't wel), maar toch een klein welvaartsbuikje. (Ben een jongeman, 27, 180 lang, 83 kg nu). Die mocht er wel 's af, en de praktijk leert dat ik alleen iets blijf volhouden als het pittig is. Zodoende :).

Kan natuurlijk met veel nog helemaal niet meekomen, maar op een bepaalde manier triggert dit programma me wel. Precies het schema volgen is misschien wat lastig, maar met her en der een extra rustdag moet ik toch wel resultaten gaan zien/merken/meten. Ik doe immers meer dan anders :)

Ik heb nog wel een vraagje over de voeding. Ik eet gezond, maar niet overdreven (keer friet moet kunnen vind ik, anders gaat zo'n programma tegenstaan). ontbijt, lunch en avondeten doe ik netjes, maar: wat zijn jullie tussendoortjes? Ik pak 's middags vaak een appel, en 's morgens een sultana oid, maar ik er zijn misschien wel betere/slimmere opties?
Welkom :)

Soms moet je wel een beetje kunnen genieten van 'ongezonde dingen'. Wij hebben een verjaardagsweekend en ik kon de zelfgemaakte taart niet echt weerstaan (maar wel een stuk met 'normale' grootte :P ). Ik zit er niet echt mee, zeker niet omdat ons eetschema verder niet echt verkeerd is (maar kan altijd beter) en na vandaag gaan we hier weer terug naar het normale schema. Ik wil als tussendoortje nog wel eens een proteinebar of maaltijdreep pakken en na de training pakken we bv nog wel eens een bak kwark met een kleine schep whey en verse vruchten.

Als je wat meer inzicht wilt in wat je binnen krijgt dan kan je op sites als myfitnesspal.com, valtaf.nl of voedingscentrum.nl een eetdagboek bij houden, dan zie je een beetje wat je binnen krijgt.
pi_128432590
bedankt!

wat afvallen is een must, vind het alleen nog wat lastig inschatten of ik dan óók minder moet eten, of dat ik dat juist gewoon moet doen omdat de training al pittig zat is. Bedankt voor de tip, denk dat ik dat inderdaad maar even ga bijhouden!
pi_128470855
Net als totaal onervaren, conditieloze jongen (met een klein buikje) de fittest gedaan. Ik schaam me voor de resultaten en denk dat ik morgen niet normaal kan lopen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_128471034
grin, wacht maar tot overmorgen ;)

Focus T25 is vandaag uitgekomen, kijken wanneer hij te krijgen is in NL.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:43:31 #137
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_128480797
Net de fit test + plus max interval circuit achter de rug. Das wel effe zweten ja. Ik bakte er ook niks van. Denk niet dat ik ooit zoveel van een sessie heb toegekeken.

En wat loopt die dude met die blauwe broek te playen met Ariel }:|

Btw vrijdag op stap zag ik een groepje dames de Heissman dansen :D . Uiteraard effe een blije opmerking over gemaakt en daarna 'gewoon' de Mountain Climber ingezet.
pi_128482148
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef kloon_bassie het volgende:
Btw vrijdag op stap zag ik een groepje dames de Heissman dansen . Uiteraard effe een blije opmerking over gemaakt en daarna 'gewoon' de Mountain Climber ingezet.
Als een baas! _O_
pi_128482366
Met de Ski Down erachteraan!

Overigens is Mummy Kicks ook nog best een goed dansje
  maandag 1 juli 2013 @ 23:19:22 #140
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_128483086
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef kloon_bassie het volgende:
Btw vrijdag op stap zag ik een groepje dames de Heissman dansen :D . Uiteraard effe een blije opmerking over gemaakt en daarna 'gewoon' de Mountain Climber ingezet.
Held! _O_
pi_128483511
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128492759
net lesje 4 gehad, die was wel minder heftig. Mocht ook wel, haha.

Ben benieuwd of het allemaal écht gaat schelen, over een paar weken!
pi_128505931
het gaat altijd schelen, val je niet veel af dan krijg je wel meer conditie en meer kracht enz. TIs natuurlijk ook belangrijk om goed te eten.
pi_128506729
Pfff die shoulder burners van de recovery week, dat zijn echt burners :P
pi_128513712
is ook zo, het kan in die zin nooit kwaad. Ik let wel erg op met eten, laat de kroket met de lunch staan en dat is al een week 2 boterhammetjes met goed beleg. Tis niet veel, maar tis een begin :).

Wat pakken jullie op het moeilijke moment om 22.30u 's avonds, gestrekt op de bank met vriendin/vriendlief?
pi_128516983
Vandaag eerste workout gedaan van maand 2! Max Interval Plyo... Wel, maand 1 is NIKS maar dan ook NIKS in vergelijking met maand 2. Man man man, dat is pas echt afzien!

Helaas gister door te weinig energie de max interval circuit moeten uitstellen naar zondag (rustdag ga ik schrappen en mijn "gemiste" workout doen.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef dh105 het volgende:
is ook zo, het kan in die zin nooit kwaad. Ik let wel erg op met eten, laat de kroket met de lunch staan en dat is al een week 2 boterhammetjes met goed beleg. Tis niet veel, maar tis een begin :).

Wat pakken jullie op het moeilijke moment om 22.30u 's avonds, gestrekt op de bank met vriendin/vriendlief?
Ik doe net hetzelfde. Laat het vettig eten achterwegen. Nuja, maand 1 heb ik volledig zonder vettig eten gedaan. Nu ga ik iets milderen. 1 maaltijd per week waar ik wat ga "zondigen".

Wat betreft 's avonds... Na maaltijd drink ik veel water. Als ik écht honger heb een peperkoek.
pi_128539549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef frye het volgende:
Vandaag eerste workout gedaan van maand 2! Max Interval Plyo... Wel, maand 1 is NIKS maar dan ook NIKS in vergelijking met maand 2. Man man man, dat is pas echt afzien!

Helaas gister door te weinig energie de max interval circuit moeten uitstellen naar zondag (rustdag ga ik schrappen en mijn "gemiste" workout doen.)

[..]

Ik doe net hetzelfde. Laat het vettig eten achterwegen. Nuja, maand 1 heb ik volledig zonder vettig eten gedaan. Nu ga ik iets milderen. 1 maaltijd per week waar ik wat ga "zondigen".

Wat betreft 's avonds... Na maaltijd drink ik veel water. Als ik écht honger heb een peperkoek.
hehehe, en dan is dat nog niet de zwaarste ;) maar geeft wel een kick!!

Tegenwoordig 's avonds een glas water. Geen eten meer voor het slapen gaan aangezien je lijf dat gewoon niet gebruikt. Als je al iets neemt:-> volkoren... dat zet niet zo snel en kost meer energie om te verwerken.
pi_128542285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:50 schreef m0672 het volgende:

[..]

hehehe, en dan is dat nog niet de zwaarste ;) maar geeft wel een kick!!

Tegenwoordig 's avonds een glas water. Geen eten meer voor het slapen gaan aangezien je lijf dat gewoon niet gebruikt. Als je al iets neemt:-> volkoren... dat zet niet zo snel en kost meer energie om te verwerken.
Toch herstelt je lichaam het meest 's nachts. Is toch wel handig wat eiwitten te eten voor het slapen gaan om die 's nachts te gebruiken, niet?
pi_128548746
ik hou t 's avonds maar bij een fruitbiscuitje.

net voor 't eerst les 5 gedaan, pure cardio. Hel.
pi_128554086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toch herstelt je lichaam het meest 's nachts. Is toch wel handig wat eiwitten te eten voor het slapen gaan om die 's nachts te gebruiken, niet?
Volgens een aantal onderzoeken wel, volgens een aantal niet. Hoorde dat het in principe niet nodig is als je al voldoende eiwitten na de training binnen krijgt (en over de rest van de dag ook uiteraard). Iets zoals kwark of een beetje caseïne voor het slapen gaan kan geen kwaad volgens mij maar goed.

Ik merk dat ikzelf wel de vetten in de gaten moet houden. Al die magere producten geven een te lage hoeveelheid vetten :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')