Dan zou ik 3x per week insanity doen, hoofdbestanddeel is namelijk 3 workouts, kun je iedere workout eens per week doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Bolter het volgende:
Ben vandaag ook maar eens begonnen; ondanks dat ik regelmatig sport viel te fitnesstest me al enigszins tegen. Maar goed, Tanya.
Iemand ervaring met het spreiden van dit programma over een wat langere tijd? Bijvoorbeeld 2-4 sessies per week? Ik werk relatief veel dus heb 's avonds maar beperkt tijd (45min sport + douchen e.d. is toch wel een redelijk aanslag op m'n 3 uurtjes die ik 's avonds nog heb). Daarbij ga ik regelmatig fietsen (wielrennen en mtb'en) iets wat ik ook niet graag wil inwisselen in de zomer.
Succesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb echt een gigantische kater en ga nu aan de slag. Ben benieuwd. Kotsbakje staat klaar iig.
lolz, bakje schoon gebleven?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb echt een gigantische kater en ga nu aan de slag. Ben benieuwd. Kotsbakje staat klaar iig.
Ik werd er een keer juist beter van hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 10:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Yes, viel reuze mee. Straks maar weer aan de slag
Slecht plan. Kater is dan ook niet echt ziek zijn, maar met griep en zware verkoudheid beter eerst uitzieken.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef caviaherder21 het volgende:
[..]
Ik werd er een keer juist beter van haha
Dus je kunt altijd wel blijven sporten, ook met koorts enzo
Kan ook natuurlijk, alleen ik moet streng voor mezelf zijn want anders is het misschien lastig om de draad weer op te pakken na je rust. Griep heb ik nog nooit gehad, zware verkoudheid is geen ziekte dus kan makkelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef Bolter het volgende:
[..]
Slecht plan. Kater is dan ook niet echt ziek zijn, maar met griep en zware verkoudheid beter eerst uitzieken.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef ShaunT het volgende:
Come on guys! One more time & PUSH & PUSH & PUSH, HIGH KNEES, HIGH KNEES, COME ON YAAAAAH!!!!!!!!!
lees eerst dit maar... hoewel er verschillende verhalen en meningen over te vinden zijn..quote:Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef caviaherder21 het volgende:
[..]
Ik werd er een keer juist beter van haha
Dus je kunt altijd wel blijven sporten, ook met koorts enzo
Er is een groot verschil tussen griep en verkoudheid, de meeste mensen die verkouden zijn zeggen dat ze griep hebben, wat dus niet waar is. Een griep is een virale ziekte, die dodelijk kan kan zijn. Een verkoudheid is gewoon een snotneusquote:Op zondag 16 juni 2013 12:01 schreef m0672 het volgende:
[..]
lees eerst dit maar... hoewel er verschillende verhalen en meningen over te vinden zijn..
http://www.sportzorg.nl/bibliotheek/abc/griep.html
Zal morgen dan nog wel meer zijn. Ik heb al beenspieren, maar armspieren/borstspieren heb ik totaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef remco-AFCA het volgende:
Fastfox de spierpijn duurt ongeveer 4-7 dagen ook al zal dit bij iedereen anders zijn, maar gewoon doorzetten en het trekt dan vanzelf weg bij mij duurde het 5 dagen tot het echt totaal weg was, ook al moet ik zeggen dat ik die spierpijn soms ook wel lekker vond omdat je dan echt weet dat je getraind hebt. Ook nu in maand 2 voel ik soms nog wel eens spierpijn maar dat is maar heel licht en duurt maar 1 dagje dus dat is te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |