abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129706170
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:29 schreef Ja_cop het volgende:

[..]

Ik zit in een beetje dezelfde situatie als jij. Ben nu halfweg week 4 en ik voel dat alles wat beter begint te gaan, conditie wordt beter. Maar als ik kijk naar de vorderingen dat ik zou moeten maken ben ik toch wel wat teleurgesteld eigenlijk. Ook ik ben 1,5 kg bijgekomen (van 91,8 naar 93,2kg). Ik merk ook wel dat mijn armen wat breder zijn en dat mijn beenspierlijn duidelijker is. Mijn "probleemgebied" (buikstreek) is echter zo goed als onveranderd. De zwembandjes zijn minder maar voor de rest is er niet veel verschil. Ook de weegschaal geeft een minimaal verschil aan in vetpercentage (van 22% naar 21,2% vet).

Op gebied van voeding eet ik iets meer als voordien: 's morgens een kop muesli met melk van 30gram (anders sterf ik gewoon van de honger), 's middags een 4 à 5 kleine bruine boterhammen met een dun sneetje vleesbrood of kipfilet en 's avonds een warme maaltijd maar zo goed als altijd gezond. Nu in de zomer veel slaatjes met kip of scampi, regelmatig paste met een goede groenten saus en een kipfilet. Snacken doe ik voor de rest niet en ik probeer zoveel mogelijk water te drinken. Soms durft het nog wel eens mislopen in het weekend, maar dit zou toch niet zoveel effect mogen hebben denk ik.
Zijn er personen die wél echt enorm goed afvallen hiermee. Dus eigenlijk zeg maar, zoals de reclame filmpjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')