Nee val op jongens. Hoezo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, kort vraagje.
Jij hebt toch geen oogje op sof he?
ze heeft mij al dientjequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, kort vraagje.
Jij hebt toch geen oogje op sof he?
Dat bedrijf maakt omzet van miljoenen. Ligt vast niet wakker van jou actiequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Omdat ik een te goed mens ben en me echt super super schuldig voel
hihi jij wel dan dientjequote:
Ik kan er niet mee levenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakt omzet van miljoenen. Ligt vast niet wakker van jou actie
Hoe kan je er niet mee leven?, waarom deed je het dan ?!quote:
Ja, maar ik maak er wel gebruik van. In plaats daarvan ga ik het nu aangeven. misschien geven ze me dan wel korting ofzo op een nieuwe, misschien ook niet. Maar ik lever ze weer inquote:
Omdat ik dacht dat het niet zou lukkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je er niet mee leven?, waarom deed je het dan ?!
Stuur het anders naar mij ofso dan ben je er ook van af.
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik een oogje heb op sof?
ik kan het gewoon nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Pastapipos het volgende:
Meh kan niet slapen. Kut wind door mn raam.
Maar sof, niemand verliest hier iets aan. Dit is nog geen 0,0001% van de omzet, srs.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het niet zou lukken
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.
Je hebt haar diep diep teleurgesteld. Nu mag ik haar troosten potverdrie
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.
Je hebt haar diep diep teleurgesteld. Nu mag ik haar troosten potverdrie
Naja heel goed van je!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak er wel gebruik van. In plaats daarvan ga ik het nu aangeven. misschien geven ze me dan wel korting ofzo op een nieuwe, misschien ook niet. Maar ik lever ze weer in
3 euro is niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan geefjw toch ook geen geld uit ;p
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies héquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Pastapipos het volgende:
Meh kan niet slapen. Kut wind door mn raam.
Maar sof, niemand verliest hier iets aan. Dit is nog geen 0,0001% van de omzet, srs.
Ze maken er geen winst mee, maar zeker geen verlies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies hé
Dientje12, ben jij ook echt 12?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
oeh een gmta..
Dit kan wel wat worden hoor
stort gewoon het bedrag wat ze je schuldig zijn dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Hij is wel heel fijnMisschien koop ik hem wel voor de normale prijs.
Als jij het aangeeft mag je ze wrs houden en danken ze je vriendelijk!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Hij is wel heel fijnMisschien koop ik hem wel voor de normale prijs.
Tuurlijk wel.. Ze geven toch gratis (nouja die 1,75 is verwaasloosbaar) een koptelefoon weg? Die koptelefoon heeft ook onderdelen, manuren, verzenden etc gekost voor philips.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze maken er geen winst mee, maar zeker geen verlies.
Tuurlijk, maar dit zijn echt extreem kleine bedragen voor zo'n bedrijf. Zullen ook wel productiefouten zijn of dat iemand eens iets laat vallen etcquote:[img]httdit://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies hé
Hoe duur denk jij dat zo'n koptelefoon is om te maken dan? Echt niet zo veel hoor..quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Ze geven toch gratis (nouja die 1,75 is verwaasloosbaar) een koptelefoon weg? Die koptelefoon heeft ook onderdelen, manuren, verzenden etc gekost voor philips.
Mag niet op dit forum besproken worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef xcachet het volgende:
Wie legt mij dat van Phillips uit? Ik ga wat spullen hosselen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 22, heb welleens gesmoked VAN hem.
dm/wa dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mag niet op dit forum besproken worden.
Beter wacht ne eerst even of er iets gaat gebeuren. Sowieso niet zeggen dat meerdere t hebben gedaan sofquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef xcachet het volgende:
Wie legt mij dat van Phillips uit? Ik ga wat spullen hosselen
Ja indd. Ik wacht nu ook ff.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Beter wacht ne eerst even of er iets gaat gebeuren. Sowieso niet zeggen dat meerdere t hebben gedaan sof
Ja maar straks komen ze er door jou achter en heeft de rest van JNG die het probeerde een probleem, en is dat jouw schuld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak er wel gebruik van. In plaats daarvan ga ik het nu aangeven. misschien geven ze me dan wel korting ofzo op een nieuwe, misschien ook niet. Maar ik lever ze weer in
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit zijn echt extreem kleine bedragen voor zo'n bedrijf. Zullen ook wel productiefouten zijn of dat iemand eens iets laat vallen etc
Gok dat er een aardige marge op zit. Productiewaarde zal wel ¤50-¤80 zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe duur denk jij dat zo'n koptelefoon is om te maken dan? Echt niet zo veel hoor..
Nee ze komen daar niet achter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar straks komen ze er door jou achter en heeft de rest van JNG die het probeerde een probleem, en is dat jouw schuld.
Schuldgevoel!
Als ik t morgen binnenkrijg haal ik koptelefoon uit de doos. Surround set en 1 koffieapapraat laat ik sowieso maand/1.5maand dicht ivm retourquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef hardcore-gabberr het volgende:
wiet is voor negers. pillen moeje willen
Als jin niet belt niet. Gewoon doos bewaren zodat je bij evt terugroeping alles netjes terug kan sturen. Als je over een maand niks hoort is hij eerlijk van jouquote:
whut?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zusje had hem aan de UPS-man gegeven ofzo
Nee niet eerlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als jin niet belt niet. Gewoon doos bewaren zodat je bij evt terugroeping alles netjes terug kan sturen. Als je over een maand niks hoort is hij eerlijk van jou
wat is er liefjequote:
Waarom zou je t uberhaupr proberen als je weet dat je je zo moraalridder gaat voelen lolquote:
wtf laat mij. ga huilen om je eigen gedragquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom zou je t uberhaupr proberen als je weet dat je je zo moraalridder gaat voelen lol
Nu valt t bij anderen meer op >.<
Jij hebt daar wel meteen erg veel besteldquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Als ik t morgen binnenkrijg haal ik koptelefoon uit de doos. Surround set en 1 koffieapapraat laat ik sowieso maand/1.5maand dicht ivm retour
Mijn ouders moedigden het aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef icareaboutmyself het volgende:
en wat zeg je tegen je ouders als die zien wat je allemaal hebt gekocht ;s
Nee. Problemen mee? Oprotten dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hebben ze geen geld ofzo dan om gewoon normale prijs te betalen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hebben ze geen geld ofzo dan om gewoon normale prijs te betalen
nee hoor geen problemen meequote:
Mooizo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:57 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
nee hoor geen problemen mee
maar ik zou me wel schuldig voelen als ik voor 1,- een tv bij philips bestel.
Not sure. Kan zijn dat ik het hier onlangs heb gezienquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ken je nieuwe liedje kelly rowland al!
het is natuurlijk wel eigen schuld van die webwinkelquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mooizo.
Nou ik niet, ik heb het niet zo breed en pak dit soort kansjes aan om toch mee te kunnen gaan met de tijd. Ik wil ook nog een monitor, want die komt ook uit jaar 0.
https://soundcloud.com/kellyrowlandofficialquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not sure. Kan zijn dat ik het hier onlangs heb gezien
daarom.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel eigen schuld van die webwinkel
Ik zou t ook niet leuk vinden om eerlijk te zijn... Maar als je lage cijfers hebt kan het geen kwaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind van wel, dan zit ik niet meer in mijn eigen klas
Uiteindelijk heb je er wel profijt van tijdens je examens dat wel hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet leuk vinden om eerlijk te zijn... Maar als je lage cijfers hebt kan het geen kwaad
Daarom!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je er wel profijt van tijdens je examens dat wel haha
Klopt ik ken dat, helaas..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom!Maar je vrienden verder zien gaan terwijl je zelf blijft is natuurlijk ook niet leuk. Daarom goed je best doen
Maar wat k ook vaak zie bij mensen die blijven zitten is dat ze weer veel nieuwe leuke mensen ontmoeten en daar vrienden mee worden.quote:
Goed, heb de komende twee weken het huis alleen met mn zusje want ouders zijn op vakantiequote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar wat k ook vaak zie bij mensen die blijven zitten is dat ze weer veel nieuwe leuke mensen ontmoeten en daar vrienden mee worden.
Eerst was hij best actiefquote:
Ik ben soms er vaak, dan weer een tijd niet, dan weer vaak.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed, heb de komende twee weken het huis alleen met mn zusje want ouders zijn op vakantieheb het wel druk met school om de laatste portfolio's enz. in te leveren en volgende week toetsweek, daarna vakantie
Jij bent er nog wel de hele tijdquote:
Ik ben er niet elke dag meer hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent er nog wel de hele tijd![]()
(Je wilde nog een keer een gesprek over geloof met mij houden)
Ik denk deze zomer wel veel en dat ik daarna hier bijna niet meer benquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben soms er vaak, dan weer een tijd niet, dan weer vaak.Ik wissel het af.
Jij wordt ook al een dagje ouder?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben er niet elke dag meer hoor![]()
Oooh, ja, misschien, ooit. Ik ben niet zo extreem als ik deed 'geloven' hoor
Thnxquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker man
Succes met je toetsweek trouwens!
Ik ben al eens bijna 3 jaar weggeweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij wordt ook al een dagje ouder?Je gaat langzaam met pensioen van FOK! ?
Oh, ik zit hier pas een half jaartje of korterquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben al eens bijna 3 jaar weggeweest
slaap lekker sofquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
Ik wilde gaan slapen maar die kut philips
vrouwdeurquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
Ik wilde gaan slapen maar die kut philips
quote:
Het gaat niet om de plaats!quote:
Het gaat vooral om de Duitse jongens die daar lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het gaat niet om de plaats!Het gaat om het fantastische karakter van haar
Heb daar vlakbij stage gelopenquote:
Ja dat is echt ziekquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de Duitse jongens die daar lopen
Was er voor 2 weken op vakantie. Spreek uit ervaring.
Ik ben er nog nooit geweest..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de Duitse jongens die daar lopen
Was er voor 2 weken op vakantie. Spreek uit ervaring.
Hoofdstuk 4 en 5quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef badschaap het volgende:
ik heb morgen eco toets, maar weet mijn god niet welke hoofdstukken ik moet kennen.
Ach haal toch wel een 6 ofzo
Waarom weet je dat niet? 6jes zijn toch niet leuk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:31 schreef badschaap het volgende:
ik heb morgen eco toets, maar weet mijn god niet welke hoofdstukken ik moet kennen.
Ach haal toch wel een 6 ofzo
Ik wil eigg minimaal een 6,6 halen, want sta nu 6,45 en dat moet eigg afgerond minimaal een 7 zijn. Anders is het zeer hatelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom weet je dat niet? 6jes zijn toch niet leuk?
Ik heb niet eens economie... Ik weet niet hoe hij heet en waar hij woont. Laat staan welke schoolquote:
Ja dat is zwaar klote. Maar ik had een 6,45 voor Maatschapijleer en op mijn diploma staat toch een 7..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik wil eigg minimaal een 6,6 halen, want sta nu 6,45 en dat moet eigg afgerond minimaal een 7 zijn. Anders is het zeer hatelijk
Scheikunde vind ik erg lastigquote:
ohquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens economie... Ik weet niet hoe hij heet en waar hij woont. Laat staan welke school
Woohhhh hoe kan dat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar klote. Maar ik had een 6,45 voor Maatschapijleer en op mijn diploma staat toch een 7..
Is 6,5 op je rapport = een 7 op je diploma. Aangezien je er verder geen CE in doet volgens mijquote:
Wat doe je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
vorig jaar bleef ik op een 5,44 voor nk zitten. Sta er dit jaar een 5,66 voor
Vandaag laatste les Maatschappijleer gehad, ik sta een 6,9. Ik had liever een 7,5 gestaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar klote. Maar ik had een 6,45 voor Maatschapijleer en op mijn diploma staat toch een 7..
4 havo. Kom van VMBO af terwijl ik eigenlijk met mn iq VWO with ease zou moeten kunnen.quote:
Ik heb precies hetzelfde hoor haha. Ben van 3 havo naar 4 vmbo gegaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
4 havo. Kom van VMBO af terwijl ik eigenlijk met mn iq VWO with ease zou moeten kunnen.
Maarja te lui he
Jij krijgt later als wijze oude man spijtquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
4 havo. Kom van VMBO af terwijl ik eigenlijk met mn iq VWO with ease zou moeten kunnen.
Maarja te lui he
Ik weet het. Ik had nu me VWO diploma op zak kunnen hebben als ik niet zo lui wasquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij krijgt later als wijze oude man spijt
nerd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Drabit het volgende:
Ik heb een 9,3 gehaald voor natuurkundeHoogste van de klas. Dat gebeurt echt bijna nooit
Ik haal voor me engels leestoetsen altijd minimaal een 9,8.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Drabit het volgende:
Ik heb een 9,3 gehaald voor natuurkundeHoogste van de klas. Dat gebeurt echt bijna nooit
Nou..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maarja te lui he
Ik snapte dat vanaf de 3e dus echt niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Drabit het volgende:
Haal ik een keer een voldoende, is het weer niet goedquote:
Nee hoor, is goed!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Haal ik een keer een voldoende, is het weer niet goed
Jij bent slim maar doet er niets mee. Hmmm ik hoop dat je snel wijzer wordt en er iets mee gaat doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik haal voor me engels leestoetsen altijd minimaal een 9,8.
De rest van de klas door mij toedoen trouwens ook
N&T gymnasium jaar 4 (bijna 5 want ik ga overquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snapte dat vanaf de 3e dus echt niet meerWat doe jij dan?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hoor, is goed!
Ik ben jaloers, ik heb nog nooit zo goed gehaald voor natuurkunde, ondanks dat ik best wel goed ben in natuurkunde!
Dan ben je wel slimquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent slim maar doet er niets mee. Hmmm ik hoop dat je snel wijzer wordt en er iets mee gaat doen
[..]
N&T gymnasium jaar 4 (bijna 5 want ik ga over)
system of a downquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Drabit het volgende:
Iemand hier met mijn muziekstijl? Volbeat, system of a down, metallica?
Ik ben ook best slim. Maar in tegenstelling tot een aantal mensen in mijn klas leer ik wel en maak ik soms huiswerk. Anderen in mijn klas gaan over zonder iets te doen.quote:
Dezequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Drabit het volgende:
soadquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Drabit het volgende:
Ja er zijn vast nog wel slimmere mensen dan hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben ook best slim. Maar in tegenstelling tot een aantal mensen in mijn klas leer ik wel en maak ik soms huiswerk. Anderen in mijn klas gaan over zonder iets te doen.
Waarom zitten mensen als jullie nu niet tussen mijn vrienden. Ik ben gek omdat ik dit leuk vindquote:
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen als jullie nu niet tussen mijn vrienden. Ik ben gek omdat ik dit leuk vind
Iemand in mijn klas heeft de 3e overgeslagen en volgens leraren zou hij gelijk al examen kunnen doen nuquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja er zijn vast nog wel slimmere mensen dan haha
wat luisteren die danquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen als jullie nu niet tussen mijn vrienden. Ik ben gek omdat ik dit leuk vind
Maar leren doen maar weinig mensenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Als ik maar leer. En bij problemen zo snel mogelijk uitleg vraag
ik kon in groep 7 al examen doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Iemand in mijn klas heeft de 3e overgeslagen en volgens leraren zou hij gelijk al examen kunnen doen nuAltijd baas boven baas
Jeeeezus. Einstein in jouw klas haha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Iemand in mijn klas heeft de 3e overgeslagen en volgens leraren zou hij gelijk al examen kunnen doen nuAltijd baas boven baas
Tja, uhh. Hij komt vaak met muziek aanzetten waar ik niet in geïnteresseerd ben dus ik onthoud die namen nietquote:
Ik kon in groep 7 de cito al makenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
ik kon in groep 7 al examen doen
Hij haalt altijd tussen de 9 en de 10. Ik heb er nu twee in mijn klas die altijd heel hoog halen. Allebei voor alle vakken afgerond een 10quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jeeeezus. Einstein in jouw klas haha.
That's the spirit!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn 6 van gs wel herkansen. Ik help Nederland van de zesjes maatschappij af
Nee zeker niet normaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij haalt altijd tussen de 9 en de 10. Ik heb er nu twee in mijn klas die altijd heel hoog halen. Allebei voor alle vakken afgerond een 10![]()
Echt niet normaal.
Zelf zou ik alles boven de 8 willenquote:
HOIquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
ouwe vogelzoeker geile mikker haas koe penis hangoor stierenkl
Ik wil wel vrienden wordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Kan je dat halen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zelf zou ik alles boven de 8 willenDan word ik op de universiteit zonder loten aangenomen
wat :Squote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is lief van jequote:
Als ik leer plannen, me aan mijn planningen houd en al het huiswerk maak. Dan denk ik wel dat het moet lukken. Diergeneeskunde lijkt me wel leuk om te gaan doen, maar ik weet het allemal nog niet zeker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan je dat halen?Weet je al wat je wilt gaan doen dan?
Alleen toen ik evanescence - bring me to life liet horen vonden ze het leuk. Volgens mij luistert 1 van mijn vrienden B.O.B. en dat soort artiesten. Veel ook gewoon de toplijst van spotify. En anderen zeggen er niets over.quote:
B.O.B.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Alleen toen ik evanescence - bring me to life liet horen vonden ze het leuk. Volgens mij luistert 1 van mijn vrienden B.O.B. en dat soort artiesten. Veel ook gewoon de toplijst van spotify. En anderen zeggen er niets over.
Idd, ik vind er ook niets aan.quote:
Mensen die top 40 van 538 luisteren of iets van top in spotifyquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Alleen toen ik evanescence - bring me to life liet horen vonden ze het leuk. Volgens mij luistert 1 van mijn vrienden B.O.B. en dat soort artiesten. Veel ook gewoon de toplijst van spotify. En anderen zeggen er niets over.
Mijne ook niet, behalve dat ene liedjequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die top 40 van 538 luisteren of iets van top in spotify![]()
Er zitten vast wel wat goede dingen tussen, maar die mensen vinden het alleen leuk omdat het 'top' muziek is.
Evanescence however is niet mijn stijl.
hij is de verschrikkelijkste rapperquote:
Niet dat ik Flo rida goed vind, maar dat liedje Whistle blow ofso vond ik leuk, maar komt vast door het deuntje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:57 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
hij is de verschrikkelijkste rapper
op nog enkele anderen na maar die zou ik niet rapper noemen hoewel ze zichzelf wel zo noemen
ok, pitbull, flo rida
Moet ik eens proberen, maar omdat ik de naam niet leuk vind had ik daar negatieve vooroordelen over, die moet ik even weg halen.quote:
vind ik ookquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik Flo rida goed vind, maar dat liedje Whistle blow ofso vond ik leuk, maar komt vast door het deuntje.
Ik luister het nuquote:
........quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik luister het nuHad er nog nooit van gehoord..
quote:
Foo Fighters is zo fucking fucking fucking tofquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet ik eens proberen, maar omdat ik de naam niet leuk vind had ik daar negatieve vooroordelen over, die moet ik even weg halen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tja, sorry... Ik kan ook niet alles weten heaquote:
Ik luister het nu ook, en moet zeggen de muziek zelf is goed, alleen het gezang valt tegen (in dit liedje 'The Pretenders' dan)quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lat lijkt me wel leuk en interessant om te doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is lief van je
[..]
Als ik leer plannen, me aan mijn planningen houd en al het huiswerk maak. Dan denk ik wel dat het moet lukken. Diergeneeskunde lijkt me wel leuk om te gaan doen, maar ik weet het allemal nog niet zeker.
Everlong, My hero en times like these zijn mn favo's denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik luister het nu ook, en moet zeggen de muziek zelf is goed, alleen het gezang valt tegen (in dit liedje 'The Pretenders' dan)
Ik luister everlongquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Everlong, My hero en times like these zijn mn favo's denk ik
Lat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lat lijkt me wel leuk en interessant om te doen
jajaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
Oh is Dave Grohl daar de zanger van?\
Die zat toch als drummer in Nirvana?
Nirvanabtw
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
Nirvanabtw
Nirvana ken ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
Nirvanabtw
Dat* mobiel..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik luister everlong
[..]
Lat?LAT risicobeheersing bedrijven?
Oh natuurlijkquote:
is t ookquote:
Ariana Grande ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dezelfde ja. Wie is dat uit jouw UI eigenlijk![]()
Ik ben er zo trots op dat ik het nog een keer wil vermeldenquote:
Dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben er zo trots op dat ik het nog een keer wil vermelden
Die van jou ookquote:
Snap ikquote:
quote:
Ik kan op school een toetsenbord pakken en de spatiebalk er vanaf halen en dan een foto makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik kon tekenen, dan had ik een toetsenbord zonder spatiebalk getekend.
Waarom nou weer van school?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik kan op school een toetsenbord pakken en de spatiebalk er vanaf halen en dan een foto maken
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik kon tekenen, dan had ik een toetsenbord zonder spatiebalk getekend.
Uhmm, ik weet niet hoe de spatiebalk van mijn laptop eraf moetquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan tenminste goed painten
Straks krijg je m er niet meer opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uhmm, ik weet niet hoe de spatiebalk van mijn laptop eraf moetWacht ik probeer het ff.
Doe het niet!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uhmm, ik weet niet hoe de spatiebalk van mijn laptop eraf moetWacht ik probeer het ff.
baas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan tenminste goed painten
quote:
Tochgedaan,hijwerktnietmeer;(quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe het niet!!
Ikdeed dat ook (om schoon te maken)
En later ging hij kapot, en daarom heet ik dus spatieloos, en heb nog steeds geen spatiebalk op deze laptop zoals je slecht kan zien op mijn UI.
Sarcasme..;)quote:
Weltrusten!quote:
trustenquote:
pikachuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
Hier, mijn Pokemonpaint collectie:
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet, maar om irritatie te voorkomen, gebruik ctrl+c op spatie, ctrl+v.quote:
Lijkt me knap lastig om na elk woord dus. Ctrl+c te doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, maar om irritatie te voorkomen, gebruik ctrl+c op spatie, ctrl+v.
Doe ik al heel lang, je raakt er aan gewend.
nice!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
Hier, mijn Pokemonpaint collectie:
[ afbeelding ]
De spatiebalk gebruiken vind ik toch makkelijkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, maar om irritatie te voorkomen, gebruik ctrl+c op spatie, ctrl+v.
Doe ik al heel lang, je raakt er aan gewend.
In het begin wel, maar je wend er aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt me knap lastig om na elk woord dus. Ctrl+v te doen
Ik heb ook geen Capslock en F1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
De spatiebalk gebruiken vind ik toch makkelijkerIk mis wel 1 toste van mijn laptop btw. Ik fohnede mijn laptop droog nadat broer en buurjongen er drinken over hadden gegooid en toen draaide de fohn door waardoor de toets smolt
Ik moest lachen sorry hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
De spatiebalk gebruiken vind ik toch makkelijkerIk mis wel 1 toste van mijn laptop btw. Ik fohnede mijn laptop droog nadat broer en buurjongen er drinken over hadden gegooid en toen draaide de fohn door waardoor de toets smolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |