Nee val op jongens. Hoezo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, kort vraagje.
Jij hebt toch geen oogje op sof he?
ze heeft mij al dientjequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, kort vraagje.
Jij hebt toch geen oogje op sof he?
Dat bedrijf maakt omzet van miljoenen. Ligt vast niet wakker van jou actiequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Omdat ik een te goed mens ben en me echt super super schuldig voel
hihi jij wel dan dientjequote:
Ik kan er niet mee levenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat bedrijf maakt omzet van miljoenen. Ligt vast niet wakker van jou actie
Hoe kan je er niet mee leven?, waarom deed je het dan ?!quote:
Ja, maar ik maak er wel gebruik van. In plaats daarvan ga ik het nu aangeven. misschien geven ze me dan wel korting ofzo op een nieuwe, misschien ook niet. Maar ik lever ze weer inquote:
Omdat ik dacht dat het niet zou lukkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je er niet mee leven?, waarom deed je het dan ?!
Stuur het anders naar mij ofso dan ben je er ook van af.
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik een oogje heb op sof?
ik kan het gewoon nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Pastapipos het volgende:
Meh kan niet slapen. Kut wind door mn raam.
Maar sof, niemand verliest hier iets aan. Dit is nog geen 0,0001% van de omzet, srs.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het niet zou lukken
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.
Je hebt haar diep diep teleurgesteld. Nu mag ik haar troosten potverdrie
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, sof stuurde mij een dm om dit te vragen aan jou om te kijken wat je ging zeggen.
Je hebt haar diep diep teleurgesteld. Nu mag ik haar troosten potverdrie
Naja heel goed van je!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak er wel gebruik van. In plaats daarvan ga ik het nu aangeven. misschien geven ze me dan wel korting ofzo op een nieuwe, misschien ook niet. Maar ik lever ze weer in
3 euro is niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan geefjw toch ook geen geld uit ;p
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies héquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Pastapipos het volgende:
Meh kan niet slapen. Kut wind door mn raam.
Maar sof, niemand verliest hier iets aan. Dit is nog geen 0,0001% van de omzet, srs.
Ze maken er geen winst mee, maar zeker geen verlies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies hé
Dientje12, ben jij ook echt 12?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
oeh een gmta..
Dit kan wel wat worden hoor
stort gewoon het bedrag wat ze je schuldig zijn dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Hij is wel heel fijnMisschien koop ik hem wel voor de normale prijs.
Als jij het aangeeft mag je ze wrs houden en danken ze je vriendelijk!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Hij is wel heel fijnMisschien koop ik hem wel voor de normale prijs.
Tuurlijk wel.. Ze geven toch gratis (nouja die 1,75 is verwaasloosbaar) een koptelefoon weg? Die koptelefoon heeft ook onderdelen, manuren, verzenden etc gekost voor philips.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze maken er geen winst mee, maar zeker geen verlies.
Tuurlijk, maar dit zijn echt extreem kleine bedragen voor zo'n bedrijf. Zullen ook wel productiefouten zijn of dat iemand eens iets laat vallen etcquote:[img]httdit://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
De productiewaarde van zo'n headphone is voor Philips natuurlijk wel puur verlies hé
Hoe duur denk jij dat zo'n koptelefoon is om te maken dan? Echt niet zo veel hoor..quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Ze geven toch gratis (nouja die 1,75 is verwaasloosbaar) een koptelefoon weg? Die koptelefoon heeft ook onderdelen, manuren, verzenden etc gekost voor philips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |