Met een rotkop en een goed lichaam kom je nog nergens, hoe ripped je ook bent. Denk dat vrouwen over het algemeen liever een ecto hebben met een goede kop dan een ripped troll.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die vriend is waarschijnlijk toch een ecto, als je er beetje ripped ben kom je er wel in tenminste voor een keer. Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen als het op uiterlijk aankomt
Klopt inderdaad bij hogeropgeleiden maar die mbo sletjes zijn zo oppervlakkigquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Met een rotkop en een goed lichaam kom je nog nergens, hoe ripped je ook bent. Denk dat vrouwen over het algemeen liever een ecto hebben met een goede kop dan een ripped troll.
Maar die laatste zin klopt inderdaad als een bus.
hoe kan je leven met jezelfquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog melk en water.
Een modellenkop én een Hercules-lijf, je spreekt met hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Met een rotkop en een goed lichaam kom je nog nergens, hoe ripped je ook bent. Denk dat vrouwen over het algemeen liever een ecto hebben met een goede kop dan een ripped troll.
Maar die laatste zin klopt inderdaad als een bus.
Oh jij ook alquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een modellenkop én een Hercules-lijf, je spreekt met hem.
ja zie uiquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo heel af en toe (eens in de 3 maanden) haal ik nog weleens een blik cola, zo intens wordt dat dan gekquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog melk en water.
Ik heb het geluk van beide en geen manlet dimensies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel fijn dit ja. 10/10 facial esthetics is wel gunstig. Als ik een kop als een trekhaak had was ik wss ook niet gaan liften. Tevergeefs en zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dicklifts doen lekker penerspieren pompen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef ChesterPerry het volgende:
denk je dat ik met zon wijf in de gym kan trainen ofzo
opwarmen van melk zorgt er wel voor dat er eiwitten verloren gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In plaats van een koude shake eerst de melk in de magnetron opwarmen.
pak eens een UI man, dit kan zo toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |