PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Verdienen jullie toch nog watquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
9 miljoen voor Lens zou zo konings zijn![]()
![]()
Zelfs daar zijn ze niet zo achterlijk neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
9 miljoen voor Lens zou zo konings zijn![]()
![]()
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.quote:
Win win situatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze niet zo achterlijk neem ik aan.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.
6-9quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijn
Slecht hèquote:
Haha dat zou echt te bizar zijn. Typo in de fax ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijn
VI Meldt 9quote:
Mooi toch dat ie die plus 1 marking gekregen heeftquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Die verschillen tussen 93 en 94 Falcao trouwens
Is gewoon dezelfde speler maar dan op veel dingen max 1 puntje eraf wat je toch niet merkt
[ afbeelding ]
-1 dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi toch dat ie die plus 1 marking gekregen heeft
Ohja ja dat bedoel ikquote:
Geen insane longshots gehad ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik speelde net mijn eerste potje sinds 2 weken ofzo en het ging niet echt best. Ik kwam 2-1 achter na een slechte 1e helft maar daarna wist ik het goed te maken alleen de tegenstander kreeg een penalty en ik weet niet waarvoor. Daardoor moest het door penalties beslist worden en toen won ik. IF Perstaller heeft in de eerste wedstrijd niet kunnen overtuigen.
Waarom heb je 2 weken niet gespeeld dan? FIFA-moe?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik speelde net mijn eerste potje sinds 2 weken ofzo en het ging niet echt best. Ik kwam 2-1 achter na een slechte 1e helft maar daarna wist ik het goed te maken alleen de tegenstander kreeg een penalty en ik weet niet waarvoor. Daardoor moest het door penalties beslist worden en toen won ik. IF Perstaller heeft in de eerste wedstrijd niet kunnen overtuigen.
boy him nowquote:
Ja, best wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom heb je 2 weken niet gespeeld dan? FIFA-moe?
ferquote:
Hoe ging je mondeling dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
Frans wat een kut taal is dat
Alleen die gesprekken maken gaat me nog wel goed af.
Er stond dus op magister PW taaldorp Engels.quote:
wow vier hele gesprekkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er stond dus op magister PW taaldorp Engels.
Dus ik alles voorbereid zegt ze dood leuk ja jullie hebben het volgende week woensdag.
Lekker de dag na Frans taaldorp waarvoor je 4 gesprekken moet maken en leren
In het frans is dat best moeilijk hoor aangezien je ze ook zelf moet makenquote:
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aansprekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het frans is dat best moeilijk hoor aangezien je ze ook zelf moet maken
nóg groter? Echt, wtfquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aanspreken
laat frans vallen volgend jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aanspreken
lui acheter maintenantquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
laat frans vallen volgend jaar
Engels alleen al is al leerwerk zat
Hij heeft nu al zo'n grote fanbasequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. The sky is the limit voor Dreetje.
Heb ook al geen Duits meerquote:
Geen idee, ik kijk niet meer. Ik wil niet tot zijn fans gerekend worden namelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft nu al zo'n grote fanbase(heeft tie de 10 likes al gehaald inmiddels?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Jouw leraar Nederlands let niet op spelling?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ook al geen Duits meer
En ik sta dit jaar wonderbaarlijk hoog voor Nederlands.
Maar wij moeten dan ook samenvattingen schrijven met begrijpend lezen als toets
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Je suis 'd accord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Congrats, je kan nu onderhandelen met Franse hoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
De verneukte online vertaalmachine vast nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een gewone Fransman zegt toch echt gewoon d'accord....
Zo staat het in ons boekquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De verneukte online vertaalmachine vast niet
Ik ben akkkoord.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De verneukte online vertaalmachine vast niet
Als je meerdere malen per dag gecorrigeerd wordt op een internet forum op het gebied van spelling, dan vind ik het bijzonder triest dat de school het briljant vindt Zo kun je later toch niet communiceren met klanten e.d.?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw leraar Nederlands let niet op spelling?
Dreetje wordt profvoetballer hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je meerdere malen per dag gecorrigeerd wordt op een internet forum op het gebied van spelling, dan vind ik het bijzonder triest dat de school het briljant vindt Zo kun je later toch niet communiceren met klanten e.d.?
Tijdens het ophalen van vuilnis let er niemand op je spelling joh.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je meerdere malen per dag gecorrigeerd wordt op een internet forum op het gebied van spelling, dan vind ik het bijzonder triest dat de school het briljant vindt Zo kun je later toch niet communiceren met klanten e.d.?
Het spelling niveau is tegenwoordig op de middelbare school dan ook heel laag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Als je meerdere malen per dag gecorrigeerd wordt op een internet forum op het gebied van spelling, dan vind ik het
Bij nac dan ga ik aldoor in mijn eigen doel schietenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dreetje wordt profvoetballer hoor
Dan zou ik me daarna niet in de supporterskroeg vertonen, zoals onzen Anthony vaak doetquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij nac dan ga ik aldoor in mijn eigen doel schieten
Spellingsniveau ja?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het spelling niveau is tegenwoordig op de middelbare school dan ook heel laag.
Zoals sommige uit mijn klas worden dan ingedeeld bij bijles gewoon tijdens schooltijd en dan zeggen ze dat ze niet willen en het niet nodig vinden
okquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Perstaller heeft in zijn 2e wedstrijd een hattrick gescoord maar hij had er nog wel 4 kunnen maken omdat de tegenstander zo slecht wasHij miste best wel veel kansen.
Wie de fuck is Perstaller danquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Perstaller heeft in zijn 2e wedstrijd een hattrick gescoord maar hij had er nog wel 4 kunnen maken omdat de tegenstander zo slecht wasHij miste best wel veel kansen.
quote:
Nou poequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel al bijna meer subs dan die joeydekoala
Ik kijk ze zelden hoor, die filmpjes.quote:
Fora bedoel je. In het EA forum ook bezig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou poeDie heeft ook niet een heel forum achter zich
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb wel al bijna meer subs dan die joeydekoala
nijn gols in fijf metsjes is rielly goet effereetsjquote:
In het ea forum zijn ze enthousiastquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fora bedoel je. In het EA forum ook bezig.
Het boeit hem niks al die dislikerts. Hij heeft het er alleen non stop over maar toch boeit hem nietquote:
Van dat filmpje...quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het ea forum zijn ze enthousiast
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van dat filmpje...
[ afbeelding ]
Vanaf 1 juni. Dat is 12 dagen. 184 views. Daar heb je dus in meerdere fora reclame voor gemaakt. Ik bereken: 15 a 16 views per dag. Daarvan 7 likes. Dat is niet zo goed eigenlijk als je 10 likes wilt hebben, en je meer dan 2 weken moet wachten. De meeste views kijken vooral om de humor factor.
oh nu dit weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Maver24 het volgende:
ik wil dit gaan maken, some sort of
[ afbeelding ]
TOEFJES VIDEO BREAKDOWNquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van dat filmpje...
[ afbeelding ]
Vanaf 1 juni. Dat is 12 dagen. 184 views. Daar heb je dus in meerdere fora reclame voor gemaakt. Ik bereken: 15 a 16 views per dag. Daarvan 7 likes. Dat is niet zo goed eigenlijk als je 10 likes wilt hebben, en je meer dan 2 weken moet wachten. De meeste views kijken vooral om de humor factor.
Lees even, dat 4222 team wat ik had liep ineens voor geen meter meer, dus wordt het tijd weer voor wat andersquote:
Gewoon doen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lees even, dat 4222 team wat ik had liep ineens voor geen meter meer, dus wordt het tijd weer voor wat anders
Dus ?quote:
Vandaag had je nog een heel ander team in gedachtequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:48 schreef Maver24 het volgende:
ik wil dit gaan maken, some sort of
[ afbeelding ]
Beetje een JoeydeKoalaatje ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ?
Al lang daarvoor 500 views gehaald.
Leuk hoor alles afkraken
Ja misschien ben ik wel een kloon account van hemquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje een JoeydeKoalaatje dit
Je laatste video heeft het niet zo goed gedaan btw. Sowieso staat je channel lang droogquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik wel een kloon account van hem
grapje johquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lees even, dat 4222 team wat ik had liep ineens voor geen meter meer, dus wordt het tijd weer voor wat anders
Doe anders iets met Fatty Adriano en Michael Jadson.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je laatste video heeft het niet zo goed gedaan btw. Sowieso staat je channel lang droog
heb toch geen laptopquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je laatste video heeft het niet zo goed gedaan btw. Sowieso staat je channel lang droog
hehe, ja maar ik ga toch maar weer deze proberen, ik zie wel of deze wel loopt, we blijven tenminste in beweging , hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
grapje johmaar ik heb al 3 verschillende teams met TOTS Messi erin voorbij zien komen
Via een computer van 1GB Ramquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe post je nu op FOK! dan en maak je die teams?
quote:
Is nergens voor nodig dat laatstequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!
Weet ik veel ik lees al die persoonlijke twitter berichten van jou hier niet
Jawel want miss kap je er dan meequote:
Als jij ze toch niet lees waar heb je dan last van ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel want miss kap je er dan mee
Ik moet ze filterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als jij ze toch niet lees waar heb je dan last van ?
*leestquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als jij ze toch niet lees waar heb je dan last van ?
Ik lees - Jij leestquote:
Goeie troll ditquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik lees - Jij leest
Verder zat ik maar een beetje te trollen. Ik vind je best lief
RT? Retweet? hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ongelooflijk, ik speel in de finale heel goed maar de tegenstander scoort in de 90e minuut de 2-2 en hij wint met penalties. Toch heb ik de reward gekregen omdat ik 25 schoten had en de tegenstander 5. Ik vind Perstaller tot nu toe echt niet goed, zijn aannames zijn raar en uit het niets springt de bal van zijn voet af terwijl ik geen RT gebruik bij het aannemen.
Ik ben aan het huilen.quote:
Waaromquote:
Noice. Ik ga morgen weerquote:
Ik denk ik ook. Ik ga in elk geval in hogere sferen verkerenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Noice. Ik ga morgen weer
Hooikoorts.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Noice. Ik ga morgen weer
Heb je daar nu last vanquote:
Juist heel erg vandaag, zou zeggen van niet omdat regen maar het wordt niet minderquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je daar nu last van? Vandaag was toch niet zon ernstige dag?
Balen man, de vooruitzichten zijn ook niet mooi voor Hooikoortsquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Juist heel erg vandaag, zou zeggen van niet omdat regen maar het wordt niet minder
Ja Bakkert, ze zijn geslaagdquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
@TT
Reemi en Dudeweiser hebben toch examen gedaan?
Zoja, zijn ze geslaagd?
Zoja, Gefeliciteerd!![]()
Heb ik net al gedaan. Één biertje genomen van een aantal die ik voor mijn verjaardag heb gehad. La Chouffe, best lekker.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja Bakkert, ze zijn geslaagdGa dus maar snel bier drinken
Ik een paar baco. Maar genoeg om te gaan slapenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb ik net al gedaan. Één biertje genomen van een aantal die ik voor mijn verjaardag heb gehad. La Chouffe, best lekker.
Welterusten Toefjes!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik een paar baco. Maar genoeg om te gaan slapen
ja die spammers zijn geslaagd dus zitten nu bier te zuipenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
TEVENS MAG ER WEL WAT MEER GEPOST WORDEN WEER.
TOTS is wel goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
jezus wat is de up versie van Valbuena slecht zeg
Druk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
TEVENS MAG ER WEL WAT MEER GEPOST WORDEN WEER.
Volgens ITANI zijn review ookquote:
Ik heb ze alle 5quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens ITANI zijn review ook
Ik weet nu niet welke tots ik eerst ga halen.
Valbuena, gonalons, sakho, Mangala of Payet.
Hoezo is dat voor Mangala een goed teken dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 5
Gonalons Valbuena en Sakho zijn alle 3 erg goed, andere 2 vallen niet zo op. Voor Mangala is dat een goed teken i guess.
Quintero loopt bij mij netjes 1 op 1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
TOTS Maher is trouwens wel echt een baas. loopt 14 uit 12 in 3-5-2.
Omdat verdedigers alleen maar opvallen als konko slecht zijn en veel blunders maken enzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo is dat voor Mangala een goed teken dan.
Valbuena is nog erg duur rond de 240k
Denk dat ik eerst gonalons haal.
Bij mij loopt ie 7 uit 32 in 4321.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef TBakkert het volgende:
TOTS Maher is trouwens wel echt een baas. loopt 14 uit 12 in 3-5-2.
Verdedigers moeten hun werk doen en geen blunders makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo is dat voor Mangala een goed teken dan.
Valbuena is nog erg duur rond de 240k
Denk dat ik eerst gonalons haal.
Ik heb dat laatst gehad, maar ik vond het echt smerigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was vandaag dus in de supermarkt en ineens riep een man de namen van zijn twee kinderen. Wat zo toevallig was is dat die 2 kinderen hetzelfde heten als mijn broer en ik#hoegrootisdekansdatdatgebeurt
o ja en ik zag een chick die Mountain Dew kocht
Sakho valt wel positief op mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verdedigers moeten hun werk doen en geen blunders maken
Als jullie Rob en Tim heten, dan is de kans vrij groot. Als jullie Maisaoksjs en Loakoakquai heten, vrij klein.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was vandaag dus in de supermarkt en ineens riep een man de namen van zijn twee kinderen. Wat zo toevallig was is dat die 2 kinderen hetzelfde heten als mijn broer en ik#hoegrootisdekansdatdatgebeurt
uhuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sakho valt wel positief op mag ik hopen ?
Vandaag tegen iemand gespeeld met hem kwam er amper langs bij Sakho.
Volgens mij ga jij elke dag naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gewoon Welbeck en Hernandez ervoor. Pacehoer dit-dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Quintero loopt bij mij netjes 1 op 1
Met muriel en Martinez er voor is dat best goed.
Nee hoor, ik ging gewoon boodschappen doen voor het weekend met mijn ouders want ik ben dit weekend alleen thuis (nou ja, mijn broer is er ook regelmatig)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij elke dag naar de supermarkt.
En je koop volgens mij alleen wat je op dat moment nodig heb zodat je de dag daarna weer heen kan
Nee die zit in Amerikaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:16 schreef DuTank het volgende:
Er waren hier geen mensen van de UvA he? Want ik vroeg me af of Robbert Dijkgraaf er nog rondloopt...
Hij is namelijk op de Bilderberg Conferentie geweest. Interessant....
Hoor wat ie zegt. Enerzijds niet zo interessant, anderzijds bespreken ze de grote wereld problemen. Bovendien moet hij zijn bek houden over wat er wordt besproken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die zit in Amerika
Ik heb laatst ook even met een Prof gesproken die op Bilderberg was, maar die zei dat het echt niet zo interessant was als de mensen in de buitenwereld ervan proberen te maken. Gewoon de grote wereld problemen bespreken
Baas. Wat ga je doen? En ga je die Intreeweek lopen?quote:
Ze bespreken gewoon wat dingetjes, maar er gebeurd nietsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoor wat ie zegt. Enerzijds niet zo interessant, anderzijds bespreken ze de grote wereld problemen. Bovendien moet hij zijn bek houden over wat er wordt besproken.
Je maakt mij niet wijs dat er niks bijzonders gebeurt op die Bilderberg Conferentie. Of het nu met goede bedoelingen is of niet.
Ik kom het de laatste tijd erg veel tegen, vraag me af of dat zo toevallig is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sneeuw op Fut. Dat ze die tumor eens wegsnijden
Ja klopt, en de laatste tijd heb ik het ook weer veel vaker dan hiervoor. En echt, het spel slaat nergens op in de sneeuwquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kom het de laatste tijd erg veel tegen, vraag me af of dat zo toevallig is.
Volgens mij zat het in het begin van FUT 13 niet in het spel en hebben ze het met een update toegevoegd.
Combinatiespel wordt een stuk moeilijker maar de diepe balletjes op Welliton schieten door.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja klopt, en de laatste tijd heb ik het ook weer veel vaker dan hiervoor. En echt, het spel slaat nergens op in de sneeuw
Maar de aannames gaan lekker kut daarnaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Combinatiespel wordt een stuk moeilijker maar de diepe balletjes op Welliton schieten door.
Aannames zijn sowieso veel te random dit jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de aannames gaan lekker kut daarna
Moet jij niet in de stad zijn nuquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aannames zijn sowieso veel te random dit jaar.Vooral met je keeper kun je de bal beter gelijk doorspelen(toch Remi
).
Informatica. En geen idee want ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas. Wat ga je doen? En ga je die Intreeweek lopen?
Ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij niet in de stad zijn nu?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Aannames zijn sowieso veel te random dit jaar.Vooral met je keeper kun je de bal beter gelijk doorspelen(toch Remi
).
Het is juist de hemel voor die containende pacehoertjes..dan hoeven ze echt niets meer te doen achterin behalve dat knopje indrukken. Geen pass komt aan..echt irritant hoe dat soort dingen nivelleren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Combinatiespel wordt een stuk moeilijker maar de diepe balletjes op Welliton schieten door.
En moet jij ook niet de stad inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Informatica. En geen idee want ik weet niet wat dat is
Niet vrijgevraagd ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik moet morgen werkenBinnenkort wel een feest geven natuurlijk
Ik ben denk ik ook wel zo'n 'gekkie'. Maar ook zo'n gekkie die al lang wist dat (in ieder geval de Amerikaanse) overheid alles en iedereen in de gate houdt. Het Big Brother idee, ik werd er kei hard om uit gelachen en nu blijk ik gelijk te hebben. Op een Bilderbergconferentie kunnen dat soort dingen dus eenvoudig worden afgesproken, omdat ze de besproken inhoud geheim houden. Een select groepje van de meest invloedrijke personen op aarde komen bij elkaar. Ze kunnen elkaar coveren als het nodig is, dus kunnen ze ook gewoon hun gang gaan. En waarom? Allemaal voor hun eigen portemonnee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze bespreken gewoon wat dingetjes, maar er gebeurd nietsEn ze hoeven hun bek echt niet te houden. Al die gekkies maken er veel meer van dan het is. Als je echt de complotten in wilt gaan, moet je beginnen in de City of London en kijken waar al die mensen overal de baas van zijn
Koorballen zijn nog irritanter..altijd brak, komen nooit afspraken na, maar hebben wel een eigen mening die ze er doorheen willen drammen, maar omdat ze totaal niets hebben gevolgd slaat die he-le-maal nergens opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
/dagbroek
Wat zit ik bij een tyfusautist in een projectgroep zeg. Morgen ff de docent mailen dat die kerel geen flikker uitvoert, en wat ie doet is compleet fout. Je moet elk woord uit m trekken, heeft nul komma nul eigen initiatief.
Het ergste is nog dat ie er uit ziet als het stereotype FOKker / dungeons and dragons figuur, dus ik dacht die is vast wel slim. Maar hij kan helemaal niets!
/dagbroek
Introductie week. www.intreeweek.nlquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Informatica. En geen idee want ik weet niet wat dat is
Geen grappen, ik weet hier best veel vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook wel zo'n 'gekkie'. Maar ook zo'n gekkie die al lang wist dat (in ieder geval de Amerikaanse) overheid alles en iedereen in de gate houdt. Het Big Brother idee, ik werd er kei hard om uit gelachen en nu blijk ik gelijk te hebben. Op een Bilderbergconferentie kunnen dat soort dingen dus eenvoudig worden afgesproken, omdat ze de besproken inhoud geheim houden. Een select groepje van de meest invloedrijke personen op aarde komen bij elkaar. Ze kunnen elkaar coveren als het nodig is, dus kunnen ze ook gewoon hun gang gaan. En waarom? Allemaal voor hun eigen portemonnee.
Zo eentje had ik ook in mijn groepquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Koorballen zijn nog irritanter..altijd brak, komen nooit afspraken na, maar hebben wel een eigen mening die ze er doorheen willen drammen, maar omdat ze totaal niets hebben gevolgd slaat die he-le-maal nergens op
ik zie daar echt het nut niet van in. Wacht gewoon lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier die al een PS4 gereseveerd heeft?
Jup, lang leve de personeelskorting.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Topiek het volgende:
Ik zie werkelijk waar geen enkel nut van het waarom je een PS4 danwel een Xbox One zou pre-orderenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:54 schreef Topiek het volgende:
Ja ik heb echt moeilijk veel gelezen/bekeken over al dat soort shit. Je doelt ook op de Rothschilds en dat soort families, neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen grappen, ik weet hier best veel vanHet zit allemaal veel dieper. Tis ook niet voor niets dat ik die prof daar op heb aangesproken. Maar toch, meestal zijn het net niet de belangrijkste personen op aarde die er komen hoor. Kijk zo'n pechtold was er laatst ook. Denk je dat als daar dat soort dingen worden afgesproken, dat ze dat meneertje Pechtold toevertrouwen?
Echt ga maar eens wat lezen over de City of London in combinatie met vrijmetselarij (in de hoogste orde's) en richting de tempeliers (al is dat wel wat meer de oudheid in)
Uhu, en iedereen die daar aantrouwtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik heb echt moeilijk veel gelezen/bekeken over al dat soort shit. Je doelt ook op de Rothschilds en dat soort families, neem ik aan.
Waarschijnlijk komen er na de release allemaal problemen boven water die later pas worden gepatched.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie daar echt het nut niet van in. Wacht gewoon lekker
Oh, maar je hoeft mij niet meer wijs te maken dat zij er nog boven staan. Volgens mij is die Rothschild familie het rijkste ter wereld, maar ergens in een of andere lijst van rijkste personen op aarde staan? Nee hoor. (volgens mij niet iig)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhu, en iedereen die daar aantrouwtMet hun mooie pakkies ook. Daar binnen die muren van de City of London, daar speelt zich het af
<3quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk waar geen enkel nut van het waarom je een PS4 danwel een Xbox One zou pre-orderen
dat ook nog jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er na de release allemaal problemen boven water die later pas worden gepatched.
Uncharted al binnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ja en ongeveer alle grote bedrijven ter wereld worden geleidt door familie of aangetrouwde familie van de Rothschild's of naasten van hun. En dat terwijl dat bankje van hun nog vrij marginaal is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft mij niet meer wijs te maken dat zij er nog boven staan. Volgens mij is die Rothschild familie het rijkste ter wereld, maar ergens in een of andere lijst van rijkste personen op aarde staan? Nee hoor. (volgens mij niet iig)
Hou er maar over opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en ongeveer alle grote bedrijven ter wereld worden geleidt door familie of aangetrouwde familie van de Rothschild's of naasten van hun. En dat terwijl dat bankje van hun nog vrij marginaal is.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:00 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Uncharted al binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weekend pas. Moest dus nog 25gb en dat gaat sowieso focking lang duren, gaat 'm morgen nog niet worden. En ook geen zekerheid dat het wel lukt na die downloads.. Dus hopelijk van het weekend, anders huilen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nee heeft geen zin iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hou er maar over opIk krijg weer de neiging om nachten op te blijven om dit soort shit uit te zoeken
Onderschat de gretigheid van de mens niet. Zelfs zij willen meer. En er is nog zoveel te halen. Dus ja, voor hun is iets als een NWO, een wereldmunt/regering natuurlijk wel heel interessant.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee heeft geen zin idd
Maar je moet die lijst met ex-medewerkers van die City of London bank eens bekijkenCEO's van Unilever, Coca-Cola, Petrochina, shell. Bijna alles wat de wereld draaidende houdt zijn ex werknemers of op andere manier aan de familie gelieerd. Zo bizar
![]()
En dan al die gekkies die spreken van illuminatiTis gewoon heel makkelijk, zij verdelen het geld op deze wereld. Niks Illuminatie of NWO, dit is al 200 jaar aan de gang
yup aparte aankoop weer, betekent d it dat Suarez weggaat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iago Aspas nu zeker naar LiverpoolIk ben bang dat Liverpool weer een speler haalt die te lang de tijd nodig heeft om te wennen aan het niveau. Dat is overigens wel gebaseerd op vrij weinig wat ik van hem gezien heb maar toch
Ze houden het wel al 200 jaar vol he, en ze hebben alles overleefd (De oorlogen, de revoluties enz. ) dat duidt erop dat ze heel goed weten wat ze aan het doen zijn en zich zeker niet laten lijden door gretigheid, want dat had ze allang opgebroken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Onderschat de gretigheid van de mens niet. Zelfs zij willen meer. En er is nog zoveel te halen. Dus ja, voor hun is iets als een NWO, een wereldmunt/regering natuurlijk wel heel interessant.
Daar lijkt het wel op. Al is Cavani blijkbaar in onderhandeling met zowel Real als Man City. Lijkt me toch niet dat Real beiden zal halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup aparte aankoop weer, betekent d it dat Suarez weggaat?
Ook daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze houden het wel al 200 jaar vol he, en ze hebben alles overleefd (De oorlogen, de revoluties enz. ) dat duidt erop dat ze heel goed weten wat ze aan het doen zijn en zich zeker niet laten lijden door gretigheid, want dat had ze allang opgebroken.
Vergeet namelijk ook niet dat hoe meer er op het spel staat, hoe gemakkelijker het is dat er net als nu met Snowden iemand op kan staan en een boekje open kan doen.
Trustenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook daar zit wel wat in.
Anyway, ik ga maar eens pitten
Da's zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:31 schreef Toefjes het volgende:
Alleen maar gratis coins gehad. Bij elkaar 5500. Toch lekker
Hele mooie stats...maar Serie B hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even weer een klappertje gemaakt te hebben (pack hiervoor Ajax away), maar deze baas staat voor 1300 BIN te koop in 3-5-2
Ja, moet zeggen dat die 2500 packs wel erg leuk zijn. Haal meestal de 2500 coins er wel weer uit, en soms 1 of 2K winstquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hele mooie stats...maar Serie B he
Precies. Soms moet je wat geduld hebben tot je consumables verkopen, en heel veel winst maak je ook niet (tenzij meerdere accounts), maar packs openen blijft leuk. En het is nog leuker als je er wat aan overhoudtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen dat die 2500 packs wel erg leuk zijn. Haal meestal de 2500 coins er wel weer uit, en soms 1 of 2K winst
dit iddquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Soms moet je wat geduld hebben tot je consumables verkopen, en heel veel winst maak je ook niet (tenzij meerdere accounts), maar packs openen blijft leuk. En het is nog leuker als je er wat aan overhoudt
Het is meer tijdverdrijf, ben er niet echt rijk van geworden. Nog nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit idden maar hopen op je first owner blind
maar niet gekregen
Omgooien naar 3421.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren met dit team gedegradeerd uit de div 2. Kan door de baco gekomen zijn. Misschien Eriksen vervangen door Maher, en Enrique door Buttner, dan is het een Nederland/Belgie elftal. Kan ook dat ik weer ga verliezen vandaag en het team (minus Fellaini) weer op de TP gaat.
Probeer eens een random speler op 6 chem en een speler op 7. Speelde met praktisch hetzelfde team en het ging echt lopen na een random Boateng op het middenveld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren met dit team gedegradeerd uit de div 2. Kan door de baco gekomen zijn. Misschien Eriksen vervangen door Maher, en Enrique door Buttner, dan is het een Nederland/Belgie elftal. Kan ook dat ik weer ga verliezen vandaag en het team (minus Fellaini) weer op de TP gaat.
of een 6 chem Berezutskiy op LB.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Probeer eens een random speler op 6 chem en een speler op 7. Speelde met praktisch hetzelfde team en het ging echt lopen na een random Boateng op het middenveld.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Probeer eens een random speler op 6 chem en een speler op 7. Speelde met praktisch hetzelfde team en het ging echt lopen na een random Boateng op het middenveld.
Van dit soort posts raak ik altijd in de war. Strookt totaal niet met hoe ik denk dat dit spel zou moeten werkenquote:
Idem hierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Van dit soort posts raak ik altijd in de war. Strookt totaal niet met hoe ik denk dat dit spel zou moeten werken
Mijn geluk is dat het naar mijn ervaring ook zo niet werkt. Heb voor dat toernooi een La Liga-team met Ozil (CAM op CM-positie) en Higuain (verkeerde formatie) op minder dan 9 chem. 2 potjes geprobeerd, speelt voor geen meter. Juiste trainingscards erop, beide 9 chem en het begint ineens aardig te lopen.quote:
snap er sowieso niks van dat spelers chem moeten halen, is alleen maar op die squad makertjes zoals maver bezig te houden. ik moet toch gewoon mijn 11 helden het veld in kunnen sturen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Van dit soort posts raak ik altijd in de war. Strookt totaal niet met hoe ik denk dat dit spel zou moeten werken
Ik vind het juist wel wat hebben. Anders zijn je mogelijkheden echt onbeperkt, nu wordt je gedwongen soms wat te puzzelen. Dat vind ik dan wel weer heel aardigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
snap er sowieso niks van dat spelers chem moeten halen, is alleen maar op die squad makertjes zoals maver bezig te houden. ik moet toch gewoon mijn 11 helden het veld in kunnen sturen.
dat vind ik idd ook wel leuk. maar het heeft niets te maken met mijn ultimate 11 toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben. Anders zijn je mogelijkheden echt onbeperkt, nu wordt je gedwongen soms wat te puzzelen. Dat vind ik dan wel weer heel aardig
Preciesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat vind ik idd ook wel leuk. maar het heeft niets te maken met mijn ultimate 11 toch.
btw. hoe vet zou het zijn als EA iets doet met oude heldendat je nog even een potje met bergkamp of litmanen kan spelen
![]()
laten we het wel bij de wereldwijd bekende helden houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies
Maar ieder zijn helden he. In dat geval wil ik John Lammers, Ruud Brood, Geert Brusselers en Maarten Atmodikoro
George Weah in de spitsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we het wel bij de wereldwijd bekende helden houden![]()
zie het al voor me mijn team met voller en rijkaardmaradonna ervoor met op de vleugels bergkamp en Overmars
Zidane als CAM
Leuke stats wel. Waarom is hij zo goedkoop? Is 'ie klein?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En nu staat-ie dus direct daarna weer te koop
[ afbeelding ]
74 strength maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke stats wel. Waarom is hij zo goedkoop? Is 'ie klein?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Werd wel weer eens tijdMoet bijna gaan traden voor coins
Dit scheelt me iig weer 90-100k
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Werd wel weer eens tijdMoet bijna gaan traden voor coins
Dit scheelt me iig weer 90-100k
als jij ronaldo uit een pack trekt hoef je nooit meer te traden als je het slim doet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ronaldo uit een pack halen en dan dit roep0n.
hoezo je moet hem toch verkopen ik snap het nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij ronaldo uit een pack trekt hoef je nooit meer te traden als je het slim doet.
smart guy...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hoezo je moet hem toch verkopen ik snap het niet
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ronaldo uit een pack halen en dan dit roep0n.
Ja ik open dus eigenlijk continu (wanneer ik op de webapp zit iig) gold packs. Nadat ik die Ronaldo verkocht had had ik 1,4 miljoen coins, nu nog 280k. In die tijd 'alleen' TOTY Matuidi gehad die iets waard was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij ronaldo uit een pack trekt hoef je nooit meer te traden als je het slim doet.
conclusie zhano opent te veel pakjes
terwijl je iedere willekeurige silver TOTS had op kunnen kopen. prijs een tonnetje hoger en binnenlopen maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ja ik open dus eigenlijk continu (wanneer ik op de webapp zit iig) gold packs. Nadat ik die Ronaldo verkocht had had ik 1,4 miljoen coins, nu nog 280k. In die tijd 'alleen' TOTY Matuidi gehad die iets waard was.
Teveel werk man. Zulke grappen heb ik op het moment de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
terwijl je iedere willekeurige silver TOTS had op kunnen kopen. prijs een tonnetje hoger en binnenlopen maar
Welke?quote:
Ziet er wel goed uit, heb ook een 4-3-3 team met alleen maar eredivisie spelers. Won al mijn eerste wedstrijden dus was eindelijk tevreden over een team, gisteren weer kei hard EAids gehadquote:
Alsof alle spelers die je niet bestuurt keihard hun best doen om de tegenstander te voorzien van alle broodnodige ruimte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, heb ook een 4-3-3 team met alleen maar eredivisie spelers. Won al mijn eerste wedstrijden dus was eindelijk tevreden over een team, gisteren weer kei hard EAids gehad
Gewoon uit het niets ook, en dan alsof de scheidsrechter is omgekocht door je ginger tegenstander. Maher kreeg bij mij rood om niets en ik werd telkens in de 16 neergelegd. Soms denk ik dat FIFA mij haat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof alle spelers die je niet bestuurt keihard hun best doen om de tegenstander te voorzien van alle broodnodige ruimte.
Dat heb ik met elk team na 2-3 wedstrijden. Daarom is het aantal FUT potjes bij mij dit jaar tot nu toe blijven hangen bij net 200.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof alle spelers die je niet bestuurt keihard hun best doen om de tegenstander te voorzien van alle broodnodige ruimte.
Dit is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat heb ik met elk team na 2-3 wedstrijden. Daarom is het aantal FUT potjes bij mij dit jaar tot nu toe blijven hangen bij net 200.
gister een tijdje met dit oh zo smerige maar heerlijke 2e team van mij gespeeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doen ze bewust. Je koopt een team, je krijgt een geweldig gevoel hoe het team speelt. Dat het team minder gaat draaien is ingebouwd door EA. Dit is om de FUT economie draaiende te houden. Men wilt dat gevoel van een goed draaiend team herbeleven en gaan dan opnieuw zoeken naar een team.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat heb ik met elk team na 2-3 wedstrijden. Daarom is het aantal FUT potjes bij mij dit jaar tot nu toe blijven hangen bij net 200.
120 euro weggemieterd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ja ik open dus eigenlijk continu (wanneer ik op de webapp zit iig) gold packs. Nadat ik die Ronaldo verkocht had had ik 1,4 miljoen coins, nu nog 280k. In die tijd 'alleen' TOTY Matuidi gehad die iets waard was.
awkwardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef Thorb het volgende:
11 mensen uit mijn klas zijn niet geslaagd volgens mij
Daar was ik al bang voor, daarom heb ik Ben Arfa op zijn plek gezet. Op je andere posts: Toefjes probeer 4231 eens als je iets anders wilt als 352, dat is ook een fijne formatie. Verder is 352 een soort cocaine waar je zo aan verslaafd raakt dat iets anders proberen 0.0 zin meer heeftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook op de TP. Geen toegevoegde waarde and his pace is nijntiesiks but it rillie fiels lijk eetietoe
Nep is dan ook een mongool. Maar 2 youtubers die het kunnen en dan zijn Deji en Dreetje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
Marge van die coinsites die Nepenthez! altijd noemt is ook echt kansloos, kopen dacht ik voor 5-7 ofzo en verkopen vervolgens voor meer dan 15
[..]
awkward
Op het vwo? Dat is wel ziek hoogquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef Thorb het volgende:
11 van de 32 mensen uit mijn klas zijn niet geslaagd volgens mij
Ja, wij waren dan ook wel de aids klas van de school zeg maar. Normaal ligt het percentage op zo'n 85-95% op schoolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op het vwo? Dat is wel ziek hoog
Ja ik en Pascal verbaasden ons er ook al over wat een zieke marges zij hanteren, en dat ze er nog mee wegkomen ook. Blijkbaar zijn veel van die mennekes te bang dat ze worden opgelicht op andere manieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
Marge van die coinsite die Nepenthez! altijd noemt is ook echt kansloos, kopen dacht ik voor 5-7 ofzo en verkopen vervolgens voor meer dan 15
[..]
awkward
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef Thorb het volgende:
Zolang het maar geen vrienden zijn, want ik had een vriend die was gezakt en dan ben jij super blij, terwijl een mattie van je gezakt is. Dat is pas awkward.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:13 schreef poker4lifee het volgende:
Marge van die coinsite die Nepenthez! altijd noemt is ook echt kansloos, kopen dacht ik voor 5-7 ofzo en verkopen vervolgens voor meer dan 15
[..]
awkward
Na 6 feestjes heb je het wel gehad inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou komen alle examenfeestjes, dat je elke keer ongeveer met dezelfde mensen staat, 4/5x per week
Ik ga 3-4-2-1 proberen. Ik heb het volgende team in gedachte.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, daarom heb ik Ben Arfa op zijn plek gezet. Op je andere posts: Toefjes probeer 4231 eens als je iets anders wilt als 352, dat is ook een fijne formatie. Verder is 352 een soort cocaine waar je zo aan verslaafd raakt dat iets anders proberen 0.0 zin meer heeft
Goedemorgen btw
Wow echt een mooi teamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga 3-4-2-1 proberen. Ik heb het volgende team in gedachte.
[ afbeelding ]
En als je oog voor detail hebt zie je de handicap killer: Mirallas op 7 chemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wow echt een mooi teamBen benieuwd hoe het speelt, de formatie is voor mij onbekend (ik heb er nog nooit mee gespeeld iig
)
verdedigingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hazard is niet echt nodig voor de chem toch... kan je ook Bale neerzetten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die heb ik idd niet gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als je oog voor detail hebt zie je de handicap killer: Mirallas op 7 chem
Nou, ik heb 4-3-2-1 gespeeld, en het enige dat mij in die opstelling beviel was dus Mertens op LFquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verdediging![]()
middenveld![]()
aanval. Mertens valt mij vreselijk tegen. en lukaku nog nooit mee gespeeld
Bale staat al in mijn Fransen teamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hazard is niet echt nodig voor de chem toch... kan je ook Bale neerzetten.
Ik krijg al maanden geen coins meer verkocht... Heb tevens mn spel en mn PS3 er al uit deze FIFA dus #yoloquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120 euro weggemieterd.
Jammer.
Maar jij bent toch meer van de low-rated golds, right?
yup, mooi misbruik maken van je netwerkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik en Pascal verbaasden ons er ook al over wat een zieke marges zij hanteren, en dat ze er nog mee wegkomen ook. Blijkbaar zijn veel van die mennekes te bang dat ze worden opgelicht op andere manieren.
Slim gedaanVerklaart ook waarom ze zoveel coins weg kunnen geven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:09 schreef Thorb het volgende:
Is gewoon goede en slimme marketing.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, mooi misbruik maken van je netwerk
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doen ze bewust. Je koopt een team, je krijgt een geweldig gevoel hoe het team speelt. Dat het team minder gaat draaien is ingebouwd door EA. Dit is om de FUT economie draaiende te houden. Men wilt dat gevoel van een goed draaiend team herbeleven en gaan dan opnieuw zoeken naar een team.
Kan AZ 30 miljoen voor Maher vragenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die tweets van Thijs slegers![]()
Maar Napoli heeft dus een bod van tussen de 10 en 12 miljoen in gedachten voor Dries. Of het er ook echt al is geweest is niet zeker omdat PSV het ontkent iig.
Lens 9 miljoen (is bevestigd) Toivonen 5.5 (als ie gaat) Dries nog. Dan lijken Pieters (2/3 miljoen?) , Derijck (1 miljoen?) iig zeker te gaan. Dan denk ik eigenlijk dat ze gewoon iedereen eruit gooien, dus Matavz (7-8 miljoen? Al was er laatst sprake van een mogelijk italiaans bod van 10-11!!!) Wijnaldum (Dit kan echt alle kanten op, maar hij staat er goed op in Italie en zijn statistieken afgelopen seizoen waren goed) en Strootman( Plzz blijfAnders `15 miljoen minimaal ook als je kijkt wat ie gekost heeft). En Tyton nog (1/2 miljoen?) en Willems (4-5? Geen idee wat mensen voor een jonge LB willen betalen
)
Dan krijg je een hoop geld binnen, maar waar je dat in hemelsnaam aan moet uitgeven
Die kop past er ook precies bijquote:
Dan zeggen ze Adieusquote:
Dat kan dan weer terug de staatskas in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Napoli heeft dus een bod van tussen de 10 en 12 miljoen in gedachten voor Dries. Of het er ook echt al is geweest is niet zeker omdat PSV het ontkent iig.
Lens 9 miljoen (is bevestigd) Toivonen 5.5 (als ie gaat) Dries nog. Dan lijken Pieters (2/3 miljoen?) , Derijck (1 miljoen?) iig zeker te gaan. Dan denk ik eigenlijk dat ze gewoon iedereen eruit gooien, dus Matavz (7-8 miljoen? Al was er laatst sprake van een mogelijk italiaans bod van 10-11!!!) Wijnaldum (Dit kan echt alle kanten op, maar hij staat er goed op in Italie en zijn statistieken afgelopen seizoen waren goed) en Strootman( Plzz blijfAnders `15 miljoen minimaal ook als je kijkt wat ie gekost heeft). En Tyton nog (1/2 miljoen?) en Willems (4-5? Geen idee wat mensen voor een jonge LB willen betalen
)
Dan krijg je een hoop geld binnen, maar waar je dat in hemelsnaam aan moet uitgeven
Ik hoop dat dit een troll is, want jij weet best dat van welke instantie er geen euro in zit. Gemeente is wel tussenpersoon ja met een hoop voordelen. Maja...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat kan dan weer terug de staatskas in.
extra parkeerplaats gr grquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |