PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Verdienen jullie toch nog watquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
9 miljoen voor Lens zou zo konings zijn![]()
![]()
Zelfs daar zijn ze niet zo achterlijk neem ik aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
9 miljoen voor Lens zou zo konings zijn![]()
![]()
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.quote:
Win win situatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze niet zo achterlijk neem ik aan.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen ze van dat geld Cambuur omkopen voor het Eeuwfeest.
6-9quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijn
Slecht hèquote:
Haha dat zou echt te bizar zijn. Typo in de fax ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het bedrag waarvoor ze akkoord zijn
VI Meldt 9quote:
Mooi toch dat ie die plus 1 marking gekregen heeftquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Die verschillen tussen 93 en 94 Falcao trouwens
Is gewoon dezelfde speler maar dan op veel dingen max 1 puntje eraf wat je toch niet merkt
[ afbeelding ]
-1 dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi toch dat ie die plus 1 marking gekregen heeft
Ohja ja dat bedoel ikquote:
Geen insane longshots gehad ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik speelde net mijn eerste potje sinds 2 weken ofzo en het ging niet echt best. Ik kwam 2-1 achter na een slechte 1e helft maar daarna wist ik het goed te maken alleen de tegenstander kreeg een penalty en ik weet niet waarvoor. Daardoor moest het door penalties beslist worden en toen won ik. IF Perstaller heeft in de eerste wedstrijd niet kunnen overtuigen.
Waarom heb je 2 weken niet gespeeld dan? FIFA-moe?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik speelde net mijn eerste potje sinds 2 weken ofzo en het ging niet echt best. Ik kwam 2-1 achter na een slechte 1e helft maar daarna wist ik het goed te maken alleen de tegenstander kreeg een penalty en ik weet niet waarvoor. Daardoor moest het door penalties beslist worden en toen won ik. IF Perstaller heeft in de eerste wedstrijd niet kunnen overtuigen.
boy him nowquote:
Ja, best wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom heb je 2 weken niet gespeeld dan? FIFA-moe?
ferquote:
Hoe ging je mondeling dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
Frans wat een kut taal is dat
Alleen die gesprekken maken gaat me nog wel goed af.
Er stond dus op magister PW taaldorp Engels.quote:
wow vier hele gesprekkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er stond dus op magister PW taaldorp Engels.
Dus ik alles voorbereid zegt ze dood leuk ja jullie hebben het volgende week woensdag.
Lekker de dag na Frans taaldorp waarvoor je 4 gesprekken moet maken en leren
In het frans is dat best moeilijk hoor aangezien je ze ook zelf moet makenquote:
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aansprekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In het frans is dat best moeilijk hoor aangezien je ze ook zelf moet maken
nóg groter? Echt, wtfquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aanspreken
laat frans vallen volgend jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er meer werk van maken. Als je straks ook Frans kan inspreken op die filmpjes van je, denk ik dat je nog een grotere gemeenschap kunt aanspreken
lui acheter maintenantquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
laat frans vallen volgend jaar
Engels alleen al is al leerwerk zat
Hij heeft nu al zo'n grote fanbasequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. The sky is the limit voor Dreetje.
Heb ook al geen Duits meerquote:
Geen idee, ik kijk niet meer. Ik wil niet tot zijn fans gerekend worden namelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft nu al zo'n grote fanbase(heeft tie de 10 likes al gehaald inmiddels?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Jouw leraar Nederlands let niet op spelling?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ook al geen Duits meer
En ik sta dit jaar wonderbaarlijk hoog voor Nederlands.
Maar wij moeten dan ook samenvattingen schrijven met begrijpend lezen als toets
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Je suis 'd accord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Congrats, je kan nu onderhandelen met Franse hoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 1e gesprek.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |