Die is al uitgebrokenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wat als dit weekend een revolutie uitbreekt.
Ga je allemaal missen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Bilge het volgende:
Gevaarlijke woorden van politica/ zangeres Sabahat Akkiraz. Gehuld in een çapulcu-shirt vroeg ze in het Turkse parlement: wat willen jullie van Alevieten? Zijn de onderdrukkingen sinds de slag bij Kerbela nog niet genoeg geweest?
De slag bij Kerbela vond plaats in 680, maar zit kennelijk nog vers in het geheugen.
Dit soort dingen zien ze niet. Het gaat ze niet om Turkije of wat dan ook. Het gaat ze er om dat Erdogan weg moet en zelf aan de macht komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Bilge het volgende:
Erdogan bad deze week in de hz. Ali-moskee en vernoemde twee universiteiten naar Hacı Bektaş-ı Veli en Pir Sultan Abdal, wat erop duidt dat hij een Aleviet vs Soenniet- confrontatie wil voorkomen.
Daar gaat het dus niet om, jammer dat je dat nu na 2 weken nog niet wil inzien. Echt spijtig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Dit soort dingen zien ze niet. Het gaat ze niet om Turkije of wat dan ook. Het gaat ze er om dat Erdogan weg moet en zelf aan de macht komen.
neequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar moet dat mij meteen voorstander maken van terroristische groeperingen die in Istanbul en andere delen van het land rellen?
Waar gaat het dan wel omquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Theoden het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om, jammer dat je dat nu na 2 weken nog niet wil inzien. Echt spijtig.
Jou misschien niet nee, maar iemand die zulke uitspraken nog doetquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Theoden het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om, jammer dat je dat nu na 2 weken nog niet wil inzien. Echt spijtig.
Je bent geen Turk zeg je.. Ik begin dat nu ook echt te begrijpen, want je volgt het niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Dit soort dingen zien ze niet. Het gaat ze niet om Turkije of wat dan ook. Het gaat ze er om dat Erdogan weg moet en zelf aan de macht komen.
Oke, no problem. Kwam over als een sneer richting mij. Excuses dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nee
ik geloof ook niet dat ik die link maakte..
Dat is politiek. Dat moet je apart zien. Natuurlijk wil CHP AKP weg hebben en MHP wil hetzelfde. Is logica.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jou misschien niet nee, maar iemand die zulke uitspraken nog doet
Ik heb het nu puur over wat die 'slachtofferrol' mensen zeggen.
Wat dan? Tam anlayamadim.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Theoden het volgende:
Erdogan snapt het nog niet ....
Başbakan ile Taksim Dayanışması ve sanatçıların bu gece yapılması planlanan görüşmesinde bir Erdoğan dayatması daha yaşandı.
Saat 23′te başlaması planlanan görüşmede yedi sanatçıya Taksim Dayanışması’ndan iki kişinin eşlik etmesi istendi.
Bunun üzerine Taksim Dayanışması temsilcileri hep birlikte görüşmek istediklerini söyledi.
Bir önceki uçakla gelen sanatçılarla Başbakan’ın görüşmesi başlarken, Taksim Dayanışması hep beraber görüşmeyi talep ediyor.
Ik zal het zo zeggen: CHP MHP en alle andere partijen mogen doodvallen op dit moment. Dit is het volk zelf in opstand. Misschien is het nu duidelijk dat de KERN van dit alles het volk is en niks anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdogan wilde maar met 2 mensen kletsen terwijl hele taksim groep naar Ankara is gereisd op zijn verzoek. Nu zijn de gesprekken dus niet aan het doorgaan en praat Erdogan alleen maar met de paar artiesten die mee waren gegaan ....quote:
Ik had het daar niet eens over...quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen: CHP MHP en alle andere partijen mogen doodvallen op dit moment. Dit is het volk zelf in opstand. Misschien is het nu duidelijk dat de KERN van dit alles het volk is en niks anders.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef xminator het volgende:
Inderdaad komt die troll isetmyfriendsonfire weer posten, weg verbroedering. Weg allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was al bekend dat er maar 2 vertegenwoordigers zouden participeren. Hoe kom je erbij dag het hele groepje mocht meedoen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Theoden het volgende:
[..]
Erdogan wilde maar met 2 mensen kletsen terwijl hele taksim groep naar Ankara is gereisd op zijn verzoek. Nu zijn de gesprekken dus niet aan het doorgaan en praat Erdogan alleen maar met de paar artiesten die mee waren gegaan ....
Dat zegt Taksim platform de hele tijd al zover ik het weet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het was al bekend dat er maar 2 vertegenwoordigers zouden participeren. Hoe kom je erbij dag het hele groepje mocht meedoen?
sorry, was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, no problem. Kwam over als een sneer richting mij. Excuses dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |