De demonstranten buiten Gezi Park bedoel je?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij telt de andere mensen niet?
Met al die vernielingen hebben de demonstranten idd bewezen dat ze in staat zijn om dit land te besturen. Niets dan lof.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Laten we er dan van maken dat alle mensen met gezond verstand deelnemen.
Tamam
CHP liler hebben ook niet echt verstand, hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Laten we er dan van maken dat alle mensen met gezond verstand deelnemen.
Tamam
Zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CHP liler hebben ook niet echt verstand, hoor
I agreequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Ik zeg alleen dat de mensen op Taksim die het nu al ruim twee weken volhouden mensen met verstand zijn.
Er is een goede sfeer.quote:
Wat achterlijk inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Bilge het volgende:
Gevaarlijke woorden van politica/ zangeres Sabahat Akkiraz. Gehuld in een çapulcu-shirt vroeg ze in het Turkse parlement: wat willen jullie van Alevieten? Zijn de onderdrukkingen sinds de slag bij Kerbela nog niet genoeg geweest?
De slag bij Kerbela vond plaats in 680, maar zit kennelijk nog vers in het geheugen. Erdogan bad deze week in de hz. Ali-moskee en vernoemde twee universiteiten naar Hacı Bektaş-ı Veli en Pir Sultan Abdal, wat erop duidt dat hij een Aleviet vs Soenniet- confrontatie wil voorkomen.
Ontroerend dit..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Theoden het volgende:
Ze zeiden tegen de moeders "kom je kinderen ophalen uit Gezi", dus hier zijn ze dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, echt super dit. Ben benieuwd wat voor "tag" de moeders straks krijgen. Ayyaz capulcu marjinal anneler?quote:
Ja en nee. Ik ben het met je eens dat het wat raar en misschien zelfs hypocriet is of zo overkomt in ieder geval. Echter is Turkije toch een geval apart. Ja, bevolking is islamitisch, maar niemand kent het als een islamitische staat. Iedereen die er nu iets over kan zeggen kant alleen een seculier Turkije. Ik denk dat dat het grootste verschil is met landen zoals Egypte, Syrie, Iran, Saudi-Arabië enz.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
Enorm merkwaardig dat al die Hollywood artiesten hier zo'n uitgesproken mening over hebben terwijl je hen nooit hoort over de dagelijkse mensenrechtenschendingen in Saoedi-Arabië of zoveel andere landen. Was ook wel met Syrië zo. Vrij bizar, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |