Iets met opgeilen van Emile aan blondie van Glenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat er voorafgaat aan zijn "je kan de vinkentering krijgen".
Daarom is het ook zo;n leuk programmaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zijn beide gewoon verschrikkelijke stellen.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:35 schreef Leandra het volgende:
Emile met z'n "je kunt altijd bij ons terecht"![]()
ja dat die geile bok wel zitten jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:35 schreef Leandra het volgende:
Emile met z'n "je kunt altijd bij ons terecht"![]()
Wel handig dat zijn vriendin psychologie gaat studeren dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef Leandra het volgende:
Goh, ik geloof dat die behandeling van Helder misschien toch niet helemaal geslaagd is....
Hersencellen kunnen nog niet geimplanteerd wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:37 schreef Leandra het volgende:
Goh, ik geloof dat die behandeling van Helder misschien toch niet helemaal geslaagd is....
Idd, en dat heeft ze ook wel nodig, want ze heeft nu kennelijk nog niet door wat ze wel en niet tegen hem kan zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Wel handig dat zijn vriendin psychologie gaat studeren dan.
Zodra ze klappen krijgt is ze te ver gegaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:42 schreef Leandra het volgende:
Idd, en dat heeft ze ook wel nodig, want ze heeft nu kennelijk nog niet door wat ze wel en niet tegen hem kan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |