and go!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Thnxquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
hihi leuke TT dot
Niet om het 1 of ander maar ik zou dat ontbijt bij m'n vrouw op bed brengen. Maar niet elke dag. kom op zeg. Alleen als ik wat van haar gedaan zou willen krijgen.
werken jullie allebei niet dan ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ha ik ben met een artiest getrouwd, volgens mij met een artiest zonder werk
[..]
Thnx
Ja zo af en toe een keer ontbijt op bed is leuk maar dit is iedere dag, die man moet nodig in therapie met zijn rituelen echt![]()
![]()
O, dus ji vind het normaal zoals Dries omgaat met vrouwen,quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
werken jullie allebei niet dan ?
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dus ji vind het normaal zoals Dries omgaat met vrouwen,![]()
heeft er toch niets mee te maken of je werkt of niet?
Ontbijt kan je ook maken voor je naar je werk gaat
Neeeee, meen je dat echt tribal?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken.
Ik vind kunnen hoe dries met vrouw omgaat.
Tja, je bent nog jong, hopelijk ga je er anders over denken als je een vrouw hebtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hee weg jij het is nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Dries is de kwaadste niet hoor. Is best een goeie sul. Tenminste tot na de reclame, dan worden de rollen omgedraaid en ik denk dat hij dan in de paniek slaat. Dan is zijn hele ritueel aan gort en moet hij zelf aan de bak.
Oh sorryquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hee weg jij het is nog niet afgelopen.
Hij kan wel aardig zijn, maar hou niet van zijn houding.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Dries is de kwaadste niet hoor. Is best een goeie sul. Tenminste tot na de reclame, dan worden de rollen omgedraaid en ik denk dat hij dan in de paniek slaat. Dan is zijn hele ritueel aan gort en moet hij zelf aan de bak.
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan wel aardig zijn, maar hou niet van zijn houding.
Ben benieuwd na de reclame
En weet je.............ik denk dat het allemaal gespeeld is. Als hij echt zo is zoals ze dat doen voorkomen daar had hij denk ik niet aan dit programma mee gedaan!
Niet kunnen je moet een vrouw ook af en toe verwennen scoor je punten mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Vind heel het programma onzin kijken naar een soap die gaat om Dries Roevink ik hoef niet te weten dat die man elke dag in het bubbelbad ligt en dat hij gaat winkelen.quote:
Geven en nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet kunnen je moet een vrouw ook af en toe verwennen scoor je punten mee.
Maar je moet ook niet alles voor je vrouw doen
klinkt niet verkeerdquote:
quote:
Iets vaker kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je tribal je moet wat vaker in de SC komen. Kunnen we een beetje ouwehoeren over andere dingen als BNW onderwerpen en leren wij ook een andere Tribalwars kennen.
Hier sluit ik me graag bij aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je tribal je moet wat vaker in de SC komen. Kunnen we een beetje ouwehoeren over andere dingen als BNW onderwerpen en leren wij ook een andere Tribalwars kennen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Tribal, wat vaker lekker meekletsen hier. Het is hier gezellig
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Tribal, wat vaker lekker meekletsen hier. Het is hier gezellig
hoe moet je een vrouw behandelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb nu al een goeie TT voor de volgende SC. En nee heeft niks met tribal te maken.
Iemand een gokje wagen?
Een beetje geven, een beetje nemen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb nu al een goeie TT voor de volgende SC. En nee heeft niks met tribal te maken.
Iemand een gokje wagen?
Nope.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe moet je een vrouw behandelen
Ook niet, wel een goeie op zich.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een beetje geven, een beetje nemen?
Ja doe eens een hintquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ook niet, wel een goeie op zich.
Hint?
Je gaat op vakantie naar de alpenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok een vage hint dan.
Denk aan een berg.
Als Mohammed niet naar de berg komt, komt de berg naar Mohammed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok een vage hint dan.
Denk aan een berg.
Spot on maar verkeerde naam en een veel kortere TTquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Mohammed niet naar de berg komt, komt de berg naar Mohammed.
Nee helaas niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie naar de alpen
Gewoon hier blijven. Zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch onhandig zo 2 SC's tegelijkertijd in de gaten moeten houden
Ja gelukkig gaat deze niet zo extreem snel dus kan vaak wel makkelijk bij lezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven. Zo moeilijk is dat niet
Ik heb net 2 games voor 20 pond gekochtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waar heb je zin in dan?
Wat gebeurt er morgen?
Ik las je edit![]()
Ja zeg, wat gaat dat enorm hard bij jullie. Wel heel leuk om af en toe een beetje mee te lezen. Jullie zijn best een hechte groep. Tof !quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gelukkig gaat deze niet zo extreem snel dus kan vaak wel makkelijk bij lezen
Oh, en dan wil je het nu nu nu !quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb net 2 games voor 20 pond gekocht
Die wil ik spelen, alleen heb laptop en xbox hier nietDus moet tot morgen wachten
Die van de Mt Ventoux klopte niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Blaadjes het volgende:
Nou nog maar een hint dan
Kijk eens naar de nummers van de reeksen.
wel een beetje foutje van mij want ik dacht dat de uitdrukking van Lavenderr officieel met een andere naam was.
Ik dacht dat het was: Als Abraham niet tot de berg komt enzquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die van de Mt Ventoux klopte niet?
Lekker mijmeren over hoe Tommy Simpson echt aan zijn einde is gekomen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, ik weet het!
Met de BNW SC naar de Mt Ventoux!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lekker mijmeren over hoe Tommy Simpson echt aan zijn einde is gekomen.
Oh ik dacht dat Abraham de mosterd ergens ging halen en het niet kon vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was: Als Abraham niet tot de berg komt enz
Nee dat blijkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Abraham de mosterd ergens ging halen en het niet kon vinden
Tot nu toe alleen wij tweetjesquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
Ander onderwerp dan maar. Over die berg. zijn er al meer aanmeldingen of zijn het alleen wij tweetjes?
Gezelliequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen wij tweetjes![]()
Maar wat ik nog wilde vragen, ging het vandaag een beetje op je werk met die harde wind? Dat zal lastig werken geweest zijn
Wat is dat voor werk bij delixl? En gelijk heb je. Alles aanpakken wat je kunt krijgen. Zeker in deze tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Zo het waaide behoorlijk! Maar alles was beneden dus dan valt het wel mee.
Maar ga waarschijnlijk ander werk doen. Ik maak te weinig uren en de vooruitzichten zijn ook niet echt positief.
Heb werk aangeboden gekregen bij delixl, niks bijzonders kan elke lul maar ja in deze tijd moet je pakken wat je pakken kan.
Mensen die voor Europa stemden draaien er net zo goed voor op?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wij die tegen Europa gestemd hebben kunnen er voor opdraaien.
delixl is horeca groothandel dus magazijn werk en bezorging bij klanten. Niks bijzonder dus maar wel gewoon 38 uur. Is op mijn pad gekomen en denk er serieus over dat te gaan doen nu het bij m'n andere werk minder gaat vanwege de bezuinigingen en economie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat voor werk bij delixl? En gelijk heb je. Alles aanpakken wat je kunt krijgen. Zeker in deze tijd.
De nieuwe bezuinigingen zijn al weer aangekondigd, 6 miljard maar liefst. Maar aan de andere kant geven ze niet zo gemakkelijk 4 miljard uit aan een paar JSF's , de idioten.
En wie mogen het weer ophoesten? Juist!
Eens. Een land zou altijd een sterke krijgsmacht moeten hebben. Waarbij het hoofddoel ook echt defensie moet zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ben voor een sterke krijgsmacht....niet voor missies buiten ons land
Daar heb je wel een punt. Zal er toch nog eens goed over nadenken. Was eerder vanavond zo boos toen ik eerst zag dat ze een pr vliegtuigen gekocht hadden voor 4 miljard en meteen daarna die bezuinigingen van 6 miljard voor onze kiezen. Ik dacht: waar zijn ze in vredesnaam mee bezig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
delixl is horeca groothandel dus magazijn werk en bezorging bij klanten. Niks bijzonder dus maar wel gewoon 38 uur. Is op mijn pad gekomen en denk er serieus over dat te gaan doen nu het bij m'n andere werk minder gaat vanwege de bezuinigingen en economie.
En je kan daar wel lekker je handen uit je mouwen steken.![]()
Die JSF het kan me niet zoveel schelen eigenlijk. Ik ben voor een sterke krijgsmacht....niet voor missies buiten ons land hoor maar de geschiedenis zit vol met oorlogen en nu denken we weer niks nodig te hebben...dat heb ik al eens eerder gezien in onze geschiedenis.
Gewoon de hele overheid fors verminderen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zouden wat minder naar ontwikkelingshulp moeten doen, dat komt toch in de zakken van de warlords terecht en ook die onzinnige subsidies aan allerlei achterlijke projecten moeten stopzetten. Dat levert ook veel geld op.
Ja, de lage overheid. Flink ingrijpen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon de hele overheid fors verminderen.
Precies.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Zal er toch nog eens goed over nadenken. Was eerder vanavond zo boos toen ik eerst zag dat ze een pr vliegtuigen gekocht hadden voor 4 miljard en meteen daarna die bezuinigingen van 6 miljard voor onze kiezen. Ik dacht: waar zijn ze in vredesnaam mee bezig.
Ze zouden wat minder naar ontwikkelingshulp moeten doen, dat komt toch in de zakken van de warlords terecht en ook die onzinnige subsidies aan allerlei achterlijke projecten moeten stopzetten. Dat levert ook veel geld op.
Bi-zarquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies.
Een voorbeeldje over geld weggooien. Het is maar een kleintje maar voor het hele land toch een hoop geld denk ik.
Mijn vader werkte voor de provincie. Is nu met pensioen, verplicht. Nou ja bijna. Er is hier een regeling bij de provincie geweest dat iedereen boven de 56 eruit moest. Met pensioen dus en geen ontslag. De zogenaamde nar regeling.
Ze mochten wel blijven maar dan zouden ze ineens postzegel moeten gaan likken ofzo net zoiets als Ajax en PSV willen doen met hun spelers die hun contract niet willen verlengen(voor de vele vbl-ers hier)
Gevolg: Een enorm kennis verlies en het bizarre is dat m'n vader nu via een ander bedrijf(Waar ze al lang mee samenwerken) werk uitvoert wat hij normaal bij de provincie deed als ambtenaar. Maar wel voor bijna het dubbele geld![]()
En dat alleen maar om iedereen boven de 56 eruit te krijgen...160 ambtenaren. chaos is het op het moment. daar gaan jullie nog wel wat over lezen.
Er was geen weerwoord.quote:
Ja en er is nog meer. De nar regeling hield in dat de laagst betaalden het hoogste percentage zouden krijgen. Dus zeg maar 85 procent voor een kantonnier en 70% voor de topfuncties. Nu is gebleken dat de directeuren 100% kregen dus mijn vader en nog een paar(eerst 105 man en nu nog maar 5, de rest durfde niet meer) een rechtzaak zijn begonnen tegen de provincie. Niet om 100% te krijgen maar om die 2 directeuren gewoon veel minder te laten krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bi-zar![]()
Eerst moet iedereen langer doorwerken en nu weer niet?
Vervolgens doen 'ze' weer een greep in de pensioenpot van de oudjes want die kunnen er toch niets aan doen. Het is een criminele bende. Echt.
En in deze SC moet je het doen zonder ja, maar-drammers. Zal ook een rol spelen.quote:
Wat een verademing he? Deze SC is geweldigquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En in deze SC moet je het doen zonder ja, maar-drammers. Zal ook een rol spelen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een verademing he? Deze SC is geweldig![]()
Met leuke, lieve mensen
trustequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Truste folks, tot morgen
Allemaal een goede nacht en sweet dreams gewenst
Jij ook leuk modje!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Truste folks, tot morgen
Allemaal een goede nacht en sweet dreams gewenst
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef Blaadjes het volgende:
Nou heftig feest
Dan ben ik ook weg. truste mensen!
ja,quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat deed je expres he toen ik aan het tikken was?
Hou jij van tieten dan? Dacht dat je homo was of ben je van de men boobs?quote:
wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hou jij van tieten dan? Dacht dat je homo was of ben je van de men boobs?
Haha ok, bijna 12 uur he dan ga ik altijd een beetje over op de ONZ stand.quote:
coke, molly en wietquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ok, bijna 12 uur he dan ga ik altijd een beetje over op de ONZ stand.
Lijkt een hoop stront van iemand met ontlastings-problemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn verkiezingsposter, met alu-hoedje!
Beetje coke dan maar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
coke, molly en wiet
standaard drugs voor op die hard feesten als dit ofc
Hier is jr niet blij mee denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt een hoop stront van iemand met ontlastings-problemen![]()
![]()
Ziet er verder goed uit hoor
lijkt wel op dat ding van ed edd en eddy. geen idee welke van de 3.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt een hoop stront van iemand met ontlastings-problemen![]()
![]()
Ziet er verder goed uit hoor
Eddy Wallyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lijkt wel op dat ding van ed edd en eddy. geen idee welke van de 3.
één van die drie deed me altijd denken aan Bobbie (zonder Ernst)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lijkt wel op dat ding van ed edd en eddy. geen idee welke van de 3.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef Divje het volgende:
[..]
één van die drie deed me altijd denken aan Bobbie (zonder Ernst)
Ook dat en de *kuch* 'sfeer' opsnuivenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha,
Jij wil gewoon nog een nachtzoentje he?
Hier de spiegel, dit afsluitdijkje genoeg voor je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat en de *kuch* 'sfeer' opsnuiven
Yep. That will doquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hier de spiegel, dit afsluitdijkje genoeg voor je?
Geef mij die joint ff dan.
Truste man! Denk dat het feestje over is....was een snelle partyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:08 schreef Divje het volgende:
Ugh ik moet slapen eigenlijk![]()
![]()
Geniet van het feestje! Slaap lekker straks
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hoop dat ik nu nog in slaap val, maar ga het proberen. Bye! Tot morgen
Trusten!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hoop dat ik nu nog in slaap val, maar ga het proberen. Bye! Tot morgen
Tyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Truste man! Denk dat het feestje over is....was een snelle party
ik rook die shit altijd nat weer ook niet hoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx, jemig loeiheet man had je niet wat rustiger kunnen zuigen?
Niet zo vaak die lipjes likken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik rook die shit altijd nat weer ook niet hoe
Rook jij onderwater?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik rook die shit altijd nat weer ook niet hoe
Da's ook domquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
JA, zo heet ik liet hem van schrik in m'n vodka vallen
Truste!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's ook dom![]()
Anyhow, morgen een nieuw feestje!
Ok.quote:
Moguuh jacq,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen wilde gister hier mee posten maar kreeg visite...
En wat betreft het vrouwending
als een vrouw niet werkt en leeft van het geld vd man is het heel normaal dat ze hem bediend![]()
![]()
![]()
Vrouwen die alleen maar huishouden hoeven te doen staan in het teken van behagen...
En ja dat ze nu net getrouwt is met een rijke vent geeft mij alleen maar meer het gevoel van ja ze zal hem moeten behagen ipv alleen maar shoppen op de pc hoofdstraat enzo![]()
![]()
![]()
![]()
De huisvrouwen hebben dan nog een luizeleventje kunnen gehele dag erover doen om het huis te soppen doen werkende vrouwen er extra bij...
en dit is geschreven door een werkende vrouw
Ja prima dankjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh L.
Alles goed? Lekker geslapen?
Echt heerlijk geslapen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima dankje![]()
Met jou ook?
*aan het werk gaat voor ik weer de schuld krijg dat de zorg onbetaalbaar wordt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima dankje![]()
Met jou ook?
*aan het werk gaat voor ik weer de schuld krijg dat de zorg onbetaalbaar wordt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt heerlijk geslapen.![]()
![]()
![]()
Ja doe maar gauw dan want je weet hoe Dotje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
nog in bedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoi![]()
Alles goed? Net uit bed weer zeker?
Werkze! En voor onderweg en omdat het vrijdagmiddag is:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Okeee![]()
Nou ik ben werken prettige middag allemaal.
Was een grapje ssssssttttttquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij zei dat toch over die dure zorg?
werkzequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Okeee![]()
Nou ik ben werken prettige middag allemaal.
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat zie ik Tjacka, modaspiraties? Op VBL?
Nou, ik ben benieuwd of dequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad
iemand heeft mij weer zo gek gekregen
bedankt ik heb een goed team achter mij staan tochquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of devoor jou uitgaat binnenkort.
Succes met je campagne
Dat heb je zéker!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt ik heb een goed team achter mij staan toch
O hier schijnt de zon volop, wel veel wind.quote:
het blijft mooi vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier schijnt de zon volop, wel veel wind.
Hebben zo een buffet in de openlucht dus hoop dat het mooi blijft!
Ja zag het al op buienradar. Het zit ons meequote:
Kijk maar uit dat je geen blaadje(s) wordt. Er staat een puist windquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag het al op buienradar. Het zit ons mee
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen blaadje(s) wordt. Er staat een puist wind
nee was maar een half uur mocht eerder naar huis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je zat dat hele uur te FOK!-ken?
bron hier moet ik meer over lezenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
De nieuwste rage-en je gelooft het niet- is oogbal likken![]()
Is nog niet zonder risico ook. Je kunt er zelfs herpes van krijgen.
En een goedenavond allemaal . Weekend !!
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
De nieuwste rage-en je gelooft het niet- is oogbal likken![]()
Is nog niet zonder risico ook. Je kunt er zelfs herpes van krijgen.
En een goedenavond allemaal . Weekend !!
Ik ben oud mét je . Waarom aan een oogbal likken als je dat ook ergens anders aan kunt doen ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef Yogaflame het volgende:
[..]![]()
Ah, ik snap de jeugd niet meer. Ik ben oud. Goed om te weten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben oud mét je . Waarom aan een oogbal likken als je dat ook ergens anders aan kunt doen ?
ik was vroeg op om te gaan werkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moguuh jacq,
Jij was al vroeg op of laat naar bed?
Wat jij zegt klopt wel maar dit leek meer op commanderen en slaafje zijn.
Ook leuk maar niet de hele dag.![]()
Nou lekker lijkt het met niet, niet om te doen en ook niet als er iemand aan je oogbol zit te likken!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben oud mét je . Waarom aan een oogbal likken als je dat ook ergens anders aan kunt doen ?
niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker lijkt het met niet, niet om te doen en ook niet als er iemand aan je oogbol zit te likken!
wat doe jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik was vroeg op om te gaan werken
Werk in de zorg ben zusterquote:
Ga je alweerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
Zo even avond zeggen en dan ben ik gelijk weer weg![]()
Fijna avond mensen en reptillians.
Aan je oogbol niet nee...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker lijkt het met niet, niet om te doen en ook niet als er iemand aan je oogbol zit te likken!
oh leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Werk in de zorg ben zuster
Ja weet natuurlijk dat ik het liefst bij jou benquote:
Ja, heel belangrijk; tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja weet natuurlijk dat ik het liefst bij jou ben![]()
Maar af en toe wil ik ook wel eens een avondje voor mezef hoor
Tnx.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel belangrijk; tijd voor jezelf![]()
Enjoy
ja ben zeer gelukkig dat ik dit werk mag doenquote:
je maak mensen gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben zeer gelukkig dat ik dit werk mag doen
en onze goede vriend mark wilt lekker bezuinigenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. We mogen blij zijn met mensen als Jacq die dit soort werk willen doen
En maar lachenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en onze goede vriend mark wilt lekker bezuinigen
Hij staat erbij alsof hij op dat moment een perverse handeling aan het verrichten is.quote:
Moeilijke vraag Inso.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wie had jij dan als minister president willen zien lavenderr
Vast een plannetje hoe hij de bevolking nog meer kon uitpersenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij staat erbij alsof hij op dat moment een perverse handeling aan het verrichten is.
De teiltjes zijn niet aan te slepenquote:
Wie is dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze man heeft echte wel #swag
have funquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Bye liefies, ik ben er vandoor . Vrijdagavond![]()
Tot morgen
Je geeft het antwoord zelf.quote:
Goeiemorge deze morgequote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen allemaal. ben werken
jij bent vroeg op of moet je nog naar bed?quote:
Ik moet nog..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent vroeg op of moet je nog naar bed?
Ja maar te kortquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik moet nog..maar heb geen zin.. Heb je lekker geslapen?
Oh da's jammerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar te kort![]()
waarom slaap je snachts niet dan?
oke als je maar gezellig heb gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh da's jammer
Ik was laat thuis en heb nog teveel energie om te slapen![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke als je maar gezellig heb gehad
te laat naar bed en dan maakt de wekker mij bruut wakker voor vroege dienstquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om te kort te slapen eigenlijk..
Laat naar bed betekent automatisch dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
te laat naar bed en dan maakt de wekker mij bruut wakker voor vroege dienst
als ik ze niet zet wordt mijn baas denk beetje boos.. maar ga naar het werk fijne dagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat naar bed betekent automatisch dat je een leuke avond hebt gehad.hoop ik!
Wekkers zijn af en toe de duivel himself, daarom zet ik ze ook nooit..![]()
Dat is ook weer zo natuurlijk.. Werkze, en fijne avond alvast!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 05:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik ze niet zet wordt mijn baas denk beetje boos.. maar ga naar het werk fijne dag
Regen? hier is het droog!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal![]()
Regengoed voor het tuintje
![]()
Jammer voor Pinkpop
Hoi Lavenderrquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal![]()
Regengoed voor het tuintje
![]()
Jammer voor Pinkpop
Hier nog niet hoor, maar waarschijnlijk vanmiddag wel. Ik zie op buienradar dat het nu voornamelijk boven Noord-Holland zit en dan naar boven wegtrekt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Lavenderr![]()
Hier net ook regen maar inmiddels schijnt de zon.
Jaa was leuk! Zwager was jarig dus ja met wat "jonge lui" slap ouwehoeren, drankjes en hapjes nuttigen en muziek draaien totdat de buren kwamen klagen. Je kent het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier nog niet hoor, maar waarschijnlijk vanmiddag wel. Ik zie op buienradar dat het nu voornamelijk boven Noord-Holland zit en dan naar boven wegtrekt.
Hoe was je feestje gisteren?
Ach, gewoon een lekker drankje pakken en onderuit dan wordt het vanzelf leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaa was leuk! Zwager was jarig dus ja met wat "jonge lui" slap ouwehoeren, drankjes en hapjes nuttigen en muziek draaien totdat de buren kwamen klagen. Je kent het wel.![]()
Vanavond weer omdat m'n zus 12,5 jaar vast zit aan der vent. Maja daar is nooit veel aan bij hun.
Ja daar ga ik ook vanuit anders is het helemaal knap.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, gewoon een lekker drankje pakken en onderuit dan wordt het vanzelf leuk.
En gefeliciteerd! Ik neem aan dat ze het leuk hebben anders hadden ze het niet zo lang volgehouden
Hahaha. Gaan ze tegen 12 uur op de klok kijken en alvast een beetje opruimen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ook vanuit anders is het helemaal knap.![]()
Hapje en een drankje en op tijd weer weg. Zoals gebruikelijk bij hun feestjes. Want ja ze moeten wel optijd weer naar bed. haha
Man tegen die tijd is het opruimen al klaar en liggen ze al te pitten. Zo saai.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha. Gaan ze tegen 12 uur op de klok kijken en alvast een beetje opruimen?
Ze hebben nog kleine kinderen he, dus die zijn al vroeg wakker en geven er niet om dat pap en mam een feestje hadden. Dat zal ongetwijfeld meespelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Man tegen die tijd is het opruimen al klaar en liggen ze al te pitten. Zo saai.
Ja dat is waar. Hele vervelende kinderen ook nog eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben nog kleine kinderen he, dus die zijn al vroeg wakker en geven er niet om dat pap en mam een feestje hadden. Dat zal ongetwijfeld meespelen.
Dan mag jij vroeg opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Hele vervelende kinderen ook nog eens.![]()
Maar kinderen hebben ze waar ik gister was ook.maar die gaan gerust om 4 uur naar bed. als de kids dan wakker zijn dan trapt m'n zusje gewoon m'n zwager uit bed. Zo gaat dat altijd. haha. Maar ja hij vindt het best.
Alleen als ik blijf pitten kunnen ze samen uitslapen.
Ja haha dan komen ze gewoon naar mij toe. Opa N*** jij walme chocomel vool mij makuh? Zo schattig!quote:
Ach ja, zo'n enkele keer is ook wel te doen he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja haha dan komen ze gewoon naar mij toe. Opa N*** jij walme chocomel vool mij makuh? Zo schattig!
Zeker te doen. Vind het altijd heel erg leuk zelfsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n enkele keer is ook wel te doen he?
Als het dag in dag uit zogaat wordt dat even anders.
Lijkt me zeer vermoeiend, kleine kinderen.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker te doen. Vind het altijd heel erg leuk zelfs![]()
Door omstandig heden wel eens 3 weken opgepast daar en ik moet eerlijk toegeven dat het dan wel een heerlijk gevoel is als het spul dan op bed ligt.
4 uur is wel heel vroeg ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vond het 's avonds nooit een probleem, maar 'smorgens om 4 uur al aan je staan trekken dat ze wakker zijn vond ik minder. En vervolgens om het uur komen vragen of het al ochtend is. Pffff
Geen wilde plannen . Ben moe, dus dit weekend staat in het teken van relaxenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
4 uur is wel heel vroeg ja.
Nog wilde plannen dit weekend? Hardcore feestje ofzo?
Ook lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen wilde plannen . Ben moe, dus dit weekend staat in het teken van relaxen
Denk dat iedereen zijn zaterdagse dingen aan het doen is. Boodschappen, huis schoonmaken enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook lekker.![]()
Morgen is er een strandfeest van 2 tot 6 op het strand bij de Brouwersdam. Denk dat ik daar even ga kijken als het weer goed is. Voor de rest relaxen.
Het is wel stil he? Zijn wij de enigen die wakker zijn. lijkt wel een private chat.
Dat zou goed kunnen idd. Dan ga ik ook maar eens wat doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zijn zaterdagse dingen aan het doen is. Boodschappen, huis schoonmaken enzo.
Moet ook maar eens beginnen, het is alweer middag
Shit, ben helemaal vergeten te bellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all,
Divje, heb je de uitslag al?
O jee, ha ha voordeel is dat je maandag ook nog kunt bellen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef Divje het volgende:
Morge allemaal![]()
[..]
Shit, ben helemaal vergeten te bellendom dom dom.
Krijg je ervan als je sinds lange tijd weer actief bent, heb het voor mijn gevoel zó druk gehad
Nee hoor, las mee maar ju llie waar zo gezellig aan het beppen met zijn tweeen dat ik maar niet gestoord hebquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook lekker.![]()
Morgen is er een strandfeest van 2 tot 6 op het strand bij de Brouwersdam. Denk dat ik daar even ga kijken als het weer goed is. Voor de rest relaxen.
Het is wel stil he? Zijn wij de enigen die wakker zijn. lijkt wel een private chat.
Daar ga ik eigenlijk ook van uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ha ha voordeel is dat je maandag ook nog kunt bellen!
En als het heel ernstig geweest was hadden ze jou wel gebeld neem ik aan!!!
Klinkt eng!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo naar een roofvogels show, ben benieuwd!!!
Mogguh!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef Divje het volgende:
Morge allemaal![]()
[..]
Shit, ben helemaal vergeten te bellendom dom dom.
Krijg je ervan als je sinds lange tijd weer actief bent, heb het voor mijn gevoel zó druk gehad
Dat mag jij altijd hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, las mee maar ju llie waar zo gezellig aan het beppen met zijn tweeen dat ik maar niet gestoord heb
Leuk!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Dat je het vergeten bentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar ga ik eigenlijk ook van uitzal wel meevallen dus
Dat lijkt me erg vetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik maakte me inderdaad een beetje zorgen, maar heb tegen mezelf gezegd dat het wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat je het vergeten bentJe maakte je best wel zorgen toch?
Maar als je niets gehoord hebt zal het idd wel meevallen. Gelukkig maar
Heb je het leuk gehad?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef theguyver het volgende:
goedemiddag =D
zo mijn vakantie zit er weer bijna op
Goed teken eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg vetveel plezier!
Het komt hier met bakken uit de hemel zetten, heerlijk weer om binnen te blijven vandaag..
[..]
Ik maakte me inderdaad een beetje zorgen, maar heb tegen mezelf gezegd dat het wel mee zal vallen.En ben 't echt glad vergeten daarna
Doe ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed teken eigenlijk.
Maandag wel bellen hoor
Hoiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:31 schreef theguyver het volgende:
goedemiddag =D
zo mijn vakantie zit er weer bijna op
Is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anders helpen we je herinneren hoor
niet echt weg geweest weer ... was beetje meh, zeker de laatste dagen.quote:
Klinkt als een heel geslaagd feestje in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet echt weg geweest weer ... was beetje meh, zeker de laatste dagen.
afgelopen nacht nog ff een feestje gehad hier... ivm slagen.![]()
(ik niet 1 van de meiden hier)
vanochtend pas om 7 uur in slaap gevallen, liggen nog her en der mensen op de vloer bank en in mijn bed,![]()
te tukken.. zal zo ff ontbijtje voor ze maken.
![]()
Uitslag van bloedprikkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:36 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik. Waarvoor moest hij bellen als ik zo vrij mag zijn dat te vragen=
... ligt er 1 in mijn douch... dafuqquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een heel geslaagd feestje in ieder geval
Gewoon aanzetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
... ligt er 1 in mijn douch... dafuq
Koude douche aanzetten. Zo weg, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zijn de betere feestjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt wel hard he zo'n betonnen vloer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
ow ik lag in de lege kamer beneden btw
Ja jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
ow ik lag in de lege kamer beneden btw
... ja... in kinderbedje.... die nu stuk is..quote:
hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
... ja... in kinderbedje.... die nu stuk is..![]()
ik gaat even de boel bij elkaar vegen hier
Ik voorzie een fikse ruzie . Hopelijk duurt het nog even voor je vriendin thuiskomt zodat je je gasten weg kunt jagen en de boel op orde kan brengen. Schop ze er maar uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
... ja... in kinderbedje.... die nu stuk is..![]()
ik gaat even de boel bij elkaar vegen hier
Dag Divje, fijne middagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef Divje het volgende:
Shit, moet toch naar buiten toe.. Fijne middag allemaal
Jij ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:55 schreef Divje het volgende:
Shit, moet toch naar buiten toe.. Fijne middag allemaal
Klinkt als een feest zoals een feest hoort te zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:
Zooooo iedereen er uitgeveegd, althans ze staan nu op balkon wat brood beleg en kan koffie neer gezet..
En nee lavenderr, ze wist dat ik feestje had, en zo heb ik mijn meisje ook ontmoet op mijn housewarming party, toen was er 150 man.
Gelukkig valt bedje te fiksen en heb douche aan gezet.. it was awesome =D
ligt er nog wel een half op de trap (dude die ik niet ken).. en gekke is... alle gasten zijn naar huis..
zwalken nog 7 (zombie) dames door het huis![]()
en de gene die nog half bij kennis zijn zijn nu puin aan ruimen terwijl ik ff eitje voor ze kook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |