and go!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Thnxquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
hihi leuke TT dot
Niet om het 1 of ander maar ik zou dat ontbijt bij m'n vrouw op bed brengen. Maar niet elke dag. kom op zeg. Alleen als ik wat van haar gedaan zou willen krijgen.
werken jullie allebei niet dan ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ha ik ben met een artiest getrouwd, volgens mij met een artiest zonder werk
[..]
Thnx
Ja zo af en toe een keer ontbijt op bed is leuk maar dit is iedere dag, die man moet nodig in therapie met zijn rituelen echt![]()
![]()
O, dus ji vind het normaal zoals Dries omgaat met vrouwen,quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
werken jullie allebei niet dan ?
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dus ji vind het normaal zoals Dries omgaat met vrouwen,![]()
heeft er toch niets mee te maken of je werkt of niet?
Ontbijt kan je ook maken voor je naar je werk gaat
Neeeee, meen je dat echt tribal?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat heeft er inderdaad niks mee te maken.
Ik vind kunnen hoe dries met vrouw omgaat.
Tja, je bent nog jong, hopelijk ga je er anders over denken als je een vrouw hebtquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hee weg jij het is nog niet afgelopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Dries is de kwaadste niet hoor. Is best een goeie sul. Tenminste tot na de reclame, dan worden de rollen omgedraaid en ik denk dat hij dan in de paniek slaat. Dan is zijn hele ritueel aan gort en moet hij zelf aan de bak.
Oh sorryquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hee weg jij het is nog niet afgelopen.
Hij kan wel aardig zijn, maar hou niet van zijn houding.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Dries is de kwaadste niet hoor. Is best een goeie sul. Tenminste tot na de reclame, dan worden de rollen omgedraaid en ik denk dat hij dan in de paniek slaat. Dan is zijn hele ritueel aan gort en moet hij zelf aan de bak.
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan wel aardig zijn, maar hou niet van zijn houding.
Ben benieuwd na de reclame
En weet je.............ik denk dat het allemaal gespeeld is. Als hij echt zo is zoals ze dat doen voorkomen daar had hij denk ik niet aan dit programma mee gedaan!
Niet kunnen je moet een vrouw ook af en toe verwennen scoor je punten mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kunnen of niet kunnen?
Vind heel het programma onzin kijken naar een soap die gaat om Dries Roevink ik hoef niet te weten dat die man elke dag in het bubbelbad ligt en dat hij gaat winkelen.quote:
Geven en nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet kunnen je moet een vrouw ook af en toe verwennen scoor je punten mee.
Maar je moet ook niet alles voor je vrouw doen
klinkt niet verkeerdquote:
quote:
Iets vaker kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je tribal je moet wat vaker in de SC komen. Kunnen we een beetje ouwehoeren over andere dingen als BNW onderwerpen en leren wij ook een andere Tribalwars kennen.
Hier sluit ik me graag bij aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je tribal je moet wat vaker in de SC komen. Kunnen we een beetje ouwehoeren over andere dingen als BNW onderwerpen en leren wij ook een andere Tribalwars kennen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Tribal, wat vaker lekker meekletsen hier. Het is hier gezellig
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Tribal, wat vaker lekker meekletsen hier. Het is hier gezellig
hoe moet je een vrouw behandelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
Ik heb nu al een goeie TT voor de volgende SC. En nee heeft niks met tribal te maken.
Iemand een gokje wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |