SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Niks mis mee, neequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat doe je een stuk beter dan mij! Ik pruts maar wat aan en loop als ik tijd/zin heb en/of hersteld ben van mijn vorige training. Wel lekker als je het zo kan doen! Een beetje regelmaat in je leven is nooit verkeerd.SPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks mis mee, neeOei, dat 2e plaatje kan echt niet.. haal hem weg!!!SPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tof Jero. Die 50 doe ik ook ooit. Volgend jaar de kleinere maar doen! 25? Of is dat 30?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks mis mee, neeDat is bijna dwangmatig, 1 dag afwijkendSPOILER: Ik loop ook, regelmatigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is 25 inderdaad, maar die gaat aan de noordkant alleen, dat heb ik al een keer gelopen met een klein groepje. Ook mooi hoor, maar ik wil die zuidkant!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Tof Jero. Die 50 doe ik ook ooit. Volgend jaar de kleinere maar doen! 25? Of is dat 30?![]()
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223![]()
Haha, die ene vrijdag ja.. Waarom dat ook alweer was, weet ik niet. Ik hou wel van enige regelmaat in m`n leven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, dat 2e plaatje kan echt niet.. haal hem weg!!!
Hardlopen is dan wel het enige regelmatige in m`n leven hoor. School- en werktijden variëren en schommelen per dag ergens tussen 5:15 tot 20:30En het is helemaal niet dwangmatig juist. Ik vind het altijd fijn om bepaalde dagen te hebben waarop ik ga lopen, dan kan ik dat plannen (ja, ik plan m`n dagindeling een beetje). Het werkt overigens ook het beste voor mij, anders weet ik zeker dat ik een paar dagen over zou slaan..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Dat is bijna dwangmatig, 1 dag afwijkend![]()
Eh wat is welke kant? Ik ren altijd gewoon de heuvel op en af. Maar anders moet ik eens aan de andere kant zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is 25 inderdaad, maar die gaat aan de noordkant alleen, dat heb ik al een keer gelopen met een klein groepje. Ook mooi hoor, maar ik wil die zuidkant!![]()
Meer foto's: http://photography.visser.it/home/#223Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn Garmin 210 is binnen![]()
Morgen gaat ie meteen mee om een hopelijk zo'n minuut te van mijn PR op de 5 kilometer af te halen.
Nu is dat 30:00, morgen hoop ik minstens 29:00 te lopen.![]()
![]()
Nou ja, zeg. Kan blijkbaar op mobiel niet quoten uit vorige topic.![]()
Dan maar zo:
@Mossel: Sir, yes Sir!![]()
@Winterstorm: ik lees vanalles over Milsbeek? Waar kom je vandaan als ik vragen mag?Het klinkt verdacht dichtbij.
En nu de belangrijke zaken ter voorbereiding op de totaal onverwachte inzet bij de Ekiden: hoe loop ik zsm 5K en hou ik dat vol, waar zou ik in godsnaam moeten parkeren in Rotterdam, wat trek ik aan, kan ik me omkleden, eng: ken niemand, eng: red ik 5 km, etc etc etc. Ja, ik ben stresskip. Aangenaam.
Edit: en ik vind het een stomme TT...![]()
![]()
![]()
Kijk, zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Muis84 het volgende:
Dan maar zo:
@Mossel: Sir, yes Sir!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
milsbeek ligt bij groesbeek mook en molenhoek. net onder nijmegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Muis84 het volgende:
Dan maar zo:
@Mossel: Sir, yes Sir!![]()
@Winterstorm: ik lees vanalles over Milsbeek? Waar kom je vandaan als ik vragen mag?Het klinkt verdacht dichtbij.
En nu de belangrijke zaken ter voorbereiding op de totaal onverwachte inzet bij de Ekiden: hoe loop ik zsm 5K en hou ik dat vol, waar zou ik in godsnaam moeten parkeren in Rotterdam, wat trek ik aan, kan ik me omkleden, eng: ken niemand, eng: red ik 5 km, etc etc etc. Ja, ik ben stresskip. Aangenaam.
Edit: en ik vind het een stomme TT...![]()
ik woon zelf in haps.(cuijk)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gennep hier, aangenaam.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
milsbeek ligt bij groesbeek mook en molenhoek. net onder nijmegen.
ik woon zelf in haps.(cuijk)![]()
![]()
Mannen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig... Mossel die ook een keer de baas mag spelen...Ach, nu in ieder geval een vrouw erbij in het team.
![]()
![]()
Hij was "grappig" bedoeld. helaas komt mijn humor niet altijd goed overquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
En het is helemaal niet dwangmatig juist. Ik vind het altijd fijn om bepaalde dagen te hebben waarop ik ga lopen, dan kan ik dat plannen (ja, ik plan m`n dagindeling een beetje). Het werkt overigens ook het beste voor mij, anders weet ik zeker dat ik een paar dagen over zou slaan..
In kan het me voorstellen. Ik loop ook meestal vaste dagen.![]()
Klinkt als een plan!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef winterstorm666 het volgende:
dat meen je niet hahaha! keer lopen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ach gut, wat schattig... Mossel die ook een keer de baas mag spelen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: