JA LEKKER MAKKELIJK HE, ALLE MANNEN WEGKAPEN MAAR ONDERTUSSEN OOK EEN MEISJE WILLEN, TSSS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er nu toch wel over uit dat ik allebei leuk vind. Zag gisteren toen ik op de fiets zat een leuke jongen skeeleren en toen dacht ik hmmmm als ik nu aan het skeeleren was dan ging ik vragen of we samen konden skeelerdaten
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zatquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
ik was nog bezig, zaadhoer!
huuuuh mijn mooie TT![]()
![]()
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Met frisse tegenzin toch gaan hardlopen, me haz a proud
Nu als beloning lekker avondeten
Ik vind hem een beetje overrated.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Taboo is zo pweeeeetty! Must have.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroeg![]()
laptop crashte half, en net weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zat
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd opquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje overrated.
Hij is wel mooi, maar een must have, nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd op.
PEPTALK ALLESquote:
Ik heb 'm zien staan, hij is in het flesje erg mooi iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Taboo is zo pweeeeetty! Must have.
gewoon tegelijkertijdquote:
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien staan, hij is in het flesje erg mooi iddmaar ik had toch voor Azuré en Bel-Argus gekozen en geen spijt
welken program is dat (en nee, ik bedoel niet het program des levensquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PEPTALK ALLES
Ik mag de training from hell weer doen (week 4 = week 3 herhalen)
Ik ben sterk geweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisteren.
Ermahgerd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PEPTALK ALLES
Ik mag de training from hell weer doen (week 4 = week 3 herhalen)
www.endomondo.com en de endomondo appquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
welken program is dat (en nee, ik bedoel niet het program des levens)
Wat versta jij onder inlopen? Gewoon wandelen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd!
Ik ga het morgen gewoon weer proberen, alleen met een stuk langer inlopen.
Jup, gewoon even goed doorstappen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inlopen? Gewoon wandelen?
Okidoquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, gewoon even goed doorstappen.
Ik zag 'm vandaag niet in de ICIquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sterk geweestIk wilde m ook graag.
Normaal doe ik dat maar relatief kort, maar ik merkte vandaag dat ik na een minuut of vijf wandelen ik helemaal nergens last van had. Dus proberen waard imho.quote:
gaat ik even dauwnlooien denk ik. Is dat peptalk gratiesj?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
www.endomondo.com en de endomondo app
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat maar relatief kort, maar ik merkte vandaag dat ik na een minuut of vijf wandelen ik helemaal nergens last van had. Dus proberen waard imho.
Ja, als je ziet dat iemand live aan het rennen is en diegene heeft peptalks aan staan, dan kun je via de website een (engels) berichtje sturen, deze wordt dan opgelezen terwijl diegene aan het rennen is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
gaat ik even dauwnlooien denk ik. Is dat peptalk gratiesj?
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaarquote:
naais, ga ik Koos eens mee verblijdenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, als je ziet dat iemand live aan het rennen is en diegene heeft peptalks aan staan, dan kun je via de website een (engels) berichtje sturen, deze wordt dan opgelezen terwijl diegene aan het rennen is.
klinkt goed!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaar. Ben echt benieuwd.
Heeft nog een voordeel dat ik dan gewoon na een kutbrug kan beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]toen ik nog liep (want ik ben echt al TE lang niet meer geweest) deed ik ook minstens 4/5 minuten goed doorwandelen, helpt zo veel!
Ik vind die laatste mooier als Azuré, maar ik heb een blauw-fetishquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisteren.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaar. Ben echt benieuwd.
kan prima, is lekker joh. Anders doe je het toch nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of zal ik dadelijk nog gaan :v idk
Niet vroeg, ik zei toch ochtend? Met morgenvroeg bedoel ik ochtend iig. En het is ochtend tot 12uquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
kan prima, is lekker joh. Anders doe je het toch niet
En 11 uur vroeg noemen![]()
![]()
![]()
Lekkere student ben je toch ook
(ik zou ook zo leven als het nog kon hoor)
Geen idee of het daarvan is afgeleid eigenlijk! Staat iig niets over op de saait..quote:
ok ok, verkeerd gelezen danquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet vroeg, ik zei toch ochtend? Met morgenvroeg bedoel ik ochtend iig. En het is ochtend tot 12u
heeeeeerlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:
Velen lamsvlees en stoofpotjes en aubergine op de kaart.
Allée, mag ik u buizen?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar geplastificeerd papier
das niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn habitat. Met kutbrug.
[ afbeelding ]
Het was perkament.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar geplastificeerd papier
Ik vind het vooral een kutbrug omdat 'ie me uit m'n ritme haalt met lopen. En omdat het een eeuwigheid duurt voordat je er na een boot weer overheen kan. Als 'ie niet stuk gaat in de tussentijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
das niet verkeerd hoor
Je kunt ook in een Bijlmer flat wonen
ja das behoorlijk kut wel...quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kutbrug omdat 'ie me uit m'n ritme haalt met lopen. En omdat het een eeuwigheid duurt voordat je er na een boot weer overheen kan. Als 'ie niet stuk gaat in de tussentijd.
Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Molo het volgende:
dat je zo'n uitzicht hebt vanuit huis![]()
[ afbeelding ]
Ik tref altijd een brug vlakbij Haarlem. Of in ieder geval de helft van de tijd als ik overdag die kant langs moet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das behoorlijk kut wel...
ze gooien op de A20 ook de brug weleens open tijdens de spits, vlak voor Rotterdan.... Zoooo extreem handig he
Komen gelukkig ook helemaal niet veel auto's stil te staan dan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik tref altijd een brug vlakbij Haarlem. Of in ieder geval de helft van de tijd als ik overdag die kant langs moet.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik mag dan rood haar hebben nu, ik ben nog steeds een blonde doos on the inside.
Het is wel alweer 3 tinten minder rood en meer oranje thoughquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van het restaurant waar je naartoe gaat
Damn, vervaagt snel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel alweer 3 tinten minder rood en meer oranje though.
dat is wel heel gaaf als dat lukt!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil heel graag 5km kunnen lopen, want dan kan ik een rondje geestmerambacht doen.
Ik wil me inschrijven voor de singelloop want ik kreeg een mail met ER HEBBEN AL ZOVELEN MENSEN INGESCHREVEN EINZ, maar ik wil niet want je moet een eindtijd opgeven en aan de hand daarvan word je ingedeeld in een startvak op eindtijd, maar dat weet ik heul niet en straks klopt het nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil heel graag 5km kunnen lopen, want dan kan ik een rondje geestmerambacht doen.
En daarna acht, want dan kan ik bij Joop z'n huis beginnen met lopen.quote:
Daarom miniloopje als doel. No way dat dat vol gaat zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil me inschrijven voor de singelloop want ik kreeg een mail met ER HEBBEN AL ZOVELEN MENSEN INGESCHREVEN EINZ, maar ik wil niet want je moet een eindtijd opgeven en aan de hand daarvan word je ingedeeld in een startvak op eindtijd, maar dat weet ik heul niet en straks klopt het niet
Maar ik heb ook niets over een inschrijflimiet kunnen vinden
nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna acht, want dan kan ik bij Joop z'n huis beginnen met lopen.
Maar dit is ook niet vol gok ik, want geen inschrijflimiet vermeldquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom miniloopje als doel. No way dat dat vol gaat zijn.
En over een paar jaar gaan we een marathon lopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna acht, want dan kan ik bij Joop z'n huis beginnen met lopen.
Eerste doel is m'n huidige rondje geheel hardlopend kunnen doen, da's 3,5km.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
nou niet overdrijven he
Nee serieus, das echt tof
Lijkt een beetje op mijn uitzichtquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Molo het volgende:
dat je zo'n uitzicht hebt vanuit huis![]()
[ afbeelding ]
ik vind het knap hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste doel is m'n huidige rondje geheel hardlopend kunnen doen, da's 3,5km.
ja, maar das studentenhuisvestingquote:
Uhh, iets van 10 kilo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het knap hoor
Hoeveel ben je nou afgevallen trouwens? Ook best veel toch?
Dat is waarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar das studentenhuisvesting
Niet je droomhuis(hoop ik
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog geen gram afgevallen, ik wil een maagbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ja das irritant....quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu hang ik weer stil en dat ergert me.Cue velen extra beweging en minder zooi.
Slapen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das irritant....
ik ga lekker mijn nest in denk ik, moe. En al ik er morgen op tijd uit kan voor werk een stukkie wandelen
She is fweaking HOT iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Priem ik vind die Turkish Delight leuk
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog geen gram afgevallen, ik wil een maagbandneem een GBP, nog rigoreuzer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Waren ze in Kontarena ook stakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
En niet te veel mauwen over wie wel en niet afspreken met elkaar. Straks moet ik nog in drievoud excuus gaan aanbieden omdat ik meer dan de helft van het topic niet op mijn bruiloft liet komen
Ja hčquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja priem vond het sowieso allemaal toffe foto's
Of een volledige liposuctie van mijn hele lichaam, alleen maar bot en vel overlatenquote:
Ja ik vroeg me al af waar je username vandaan kwamquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hčheef ze vet gedaan
Baal nog steeds dat ik geen priem mee had, maar goedvolgende keer
STOP AL HET VET IN JE TIETEN!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of een volledige liposuctie van mijn hele lichaam, alleen maar bot en vel overlatenen de tieten ofcurz.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waar je username vandaan kwamvan een priem offf priemgetallen
![]()
Is mijn naamquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af waar je username vandaan kwamvan een priem offf priemgetallen
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Echtquote:
hield dat nou, uiteindelijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een neon splatter phonecase gemaakt!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
Klinkt zoveel saaier ookvooral ook omdat ik dezen nick al van mijn 11de heb. Yay for no fantasy
![]()
JE VERGEET DE HASHTAG DOMME KUTquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar is Turkish Delight nog potentieel date materiaal of denk je dat het er niet inzit voor me
durftevragen
23 juni is er weer een wedstrijd, durftekomenkijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar is Turkish Delight nog potentieel date materiaal of denk je dat het er niet inzit voor me
durftevragen
Jup, heb er zelfs al 4 verkocht. En heb 1x 1 stukje gevonden op m'n telefoon, maar dat zat er los op zeg maar.quote:
oh, top!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, heb er zelfs al 4 verkocht. En heb 1x 1 stukje gevonden op m'n telefoon, maar dat zat er los op zeg maar.
HOEVELEN GELD HEB JE AL VERDIEND ERMAHGEERDquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, heb er zelfs al 4 verkocht. En heb 1x 1 stukje gevonden op m'n telefoon, maar dat zat er los op zeg maar.
neen sorry. Ik mag niet meer falenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ ga je de flermenger swarovski hanger falen? ze hebben ook bijpassende oorbellen.
Ik verkoop ze voor 5, hoesjes kosten 1 euro ofzo, DUS 16 EURO ERMAHGERD.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEVELEN GELD HEB JE AL VERDIEND ERMAHGEERD
EIS ZE VAN BB.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen sorry. Ik mag niet meer falen
WAJOW GOUDEN BUSINESS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik verkoop ze voor 5, hoesjes kosten 1 euro ofzo, DUS 16 EURO ERMAHGERD.
Ik las kerkquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:44 schreef Maisnon het volgende:
De 23 zit ik waarschijnlijk in de auto terug van weekendje weg met werk, ben heel benieuwdwe gaan naar Schiermonnikoog
met je werk??quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:44 schreef Maisnon het volgende:
De 23 zit ik waarschijnlijk in de auto terug van weekendje weg met werk, ben heel benieuwdwe gaan naar Schiermonnikoog
Ik vind het vooral grappig dat men zoiets wil kopenquote:
Geen idee! Ze mag pas sinds deze week weer trainen (vanwege blessure) en ik kan net niet trainen deze week. Maw, ik heb haar nog heul niet gesprokenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
durftevragen
Het gaat toch niet om kliekjes, je gaat toch om met mensen met wie je wil?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
En ermahger HOEzo is er gedo over de pizzavreetmeetwanthetisdelaatstekeerdatmirjampizzaeetmeet?
Sinds wanneer worden er hier kliekjes gevormd of mensen achtergesteld.
Er is helemaal geen gedoe, Schaar gaf al 2maal aan dat ze zichzelf ermee in de weg zat en ook niet goed wist wat het "issue" was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
En ermahger HOEzo is er gedo over de pizzavreetmeetwanthetisdelaatstekeerdatmirjampizzaeetmeet?
Sinds wanneer worden er hier kliekjes gevormd of mensen achtergesteld.
opgelost, cupcqkes, regenbogen en krachtsterretjes.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog even aanhaken dat ik gaarne niks meer wil horen in de trant van "niemand anders was welkom" toen priem, debs en ik naar Essen zijn geweest. Dat was gewoon een dagje uit als drie vriendinnen. Geen fokmeet. Heb dit nu iets te vaak gehoord. Ktnxbai
Dan kan dat ook gelden voor alle andere "meets" waarvoor geen algemene uitnodigingen komen toch? Nooit meer gezeik opgelostquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog even aanhaken dat ik gaarne niks meer wil horen in de trant van "niemand anders was welkom" toen priem, debs en ik naar Essen zijn geweest. Dat was gewoon een dagje uit als drie vriendinnen. Geen fokmeet. Heb dit nu iets te vaak gehoord. Ktnxbai
oh maar dan is het goedquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is helemaal geen gedoe, Schaar gaf al 2maal aan dat ze zichzelf ermee in de weg zat en ook niet goed wist wat het "issue" was.
DS?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neem een DS is nog htf in Nederland ook
Nee precies. Ik voelde ook wat onderbuikgevoelens rondgaan met de bruiloft namelijk maar das zo jammer. Je kan nu eenmaal niet altijd alles voor iedereen houden. Daar hebben we gewoon de jaarlijkse ekte meets voor, die er echt nog wel gaat komen deze zomer. Issa pwomisequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan dat ook gelden voor alle andere "meets" waarvoor geen algemene uitnodigingen komen toch? Nooit meer gezeik opgelost
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Maxima Medisch Centrum Designer Series Gastric ByPass
ohja die.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Duodenal Switch nog een graadje ingrijpender dan een gbp, doen ze niet graag of vaak in nl.
Ermahgerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Holopleisters en duochrome hechtingen.
awwww yeahhhhhquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Holopleisters en duochrome hechtingen.
En anders hebben we er nog 1 in januari (wel weer in Eindhoven, maar goed, dat zal het gezellige Zuiden zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee precies. Ik voelde ook wat onderbuikgevoelens rondgaan met de bruiloft namelijk maar das zo jammer. Je kan nu eenmaal niet altijd alles voor iedereen houden. Daar hebben we gewoon de jaarlijkse ekte meets voor, die er echt nog wel gaat komen deze zomer. Issa pwomise
ja daar was vorige week nog een britse aan overleden, beetje dom ook welquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb gelezen dat wanneer je weer teveel gaat eten bij een GBP je maag niet groeit maar dat het in een stuk slokdarm komt, en als je dan te lang doorgaat dan stik je omdat je dan jezelf hebt 'doodgegeten'.
Yehquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja daar was vorige week nog een britse aan overleden, beetje dom ook wel
*propt nog een kitkat naar binnen*quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb gelezen dat wanneer je weer teveel gaat eten bij een GBP je maag niet groeit maar dat het in een stuk slokdarm komt, en als je dan te lang doorgaat dan stik je omdat je dan jezelf hebt 'doodgegeten'.
Dat is nog de minste van de mogelijke gruwelijke doodsoorzakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YehZulke mensen zijn pure geldverspilling denk ik dan
![]()
![]()
Dat was ook geen punt. Ik gaf het voorbeeld om aan te geven dat dat geen probleem was en een paar mensen in Amsterdam blijkbaar wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Whats the occasion?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En anders hebben we er nog 1 in januari (wel weer in Eindhoven, maar goed, dat zal het gezellige Zuiden zijn).
Geef ze patsen.quote:
Maar dat is wel echt belachelijk. Je krijgt een fucking dure operatie met de hele mikmak eromheen, en dan vernaai je het alsnog. Hallo grijp die 2e kans die je krijgt ff met beide handen aan ipv jezelf dood te vretenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is nog de minste van de mogelijke gruwelijke doodsoorzaken
Lijkt me een strak ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was ook geen punt. Ik gaf het voorbeeld om aan te geven dat dat geen probleem was en een paar mensen in Amsterdam blijkbaar wel.
Maargoed, het enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het opvallend vind dat Schaar er iedere keer over begint, en dat iedere keer blijkt dat zij de enige is die er moeite mee heeft om er vervolgens de volgende keer weer over te beginnen.
Dus als we er gewoon over kunnen ophouden kthnxbye.
Aids en Negers voor iedereen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was ook geen punt. Ik gaf het voorbeeld om aan te geven dat dat geen probleem was en een paar mensen in Amsterdam blijkbaar wel.
Maargoed, het enige wat ik nog kwijt wil is dat ik het opvallend vind dat Schaar er iedere keer over begint, en dat iedere keer blijkt dat zij de enige is die er moeite mee heeft om er vervolgens de volgende keer weer over te beginnen.
Dus als we er gewoon over kunnen ophouden kthnxbye.
IK WIL HELEMAAL NIET MET IEDEREEN VRIENDJES ZIJNquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
EN ZIJN WE DAN NU ALLEMAAL WEER VRIENDJES MET REGENBOGEN EN CUPCAKES JA??!?
GEEN CUPCAKES, IK MOT GEZONDER ETON.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
*vreet zak tijgernootjes leeg*quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
*propt nog een kitkat naar binnen*
Onder het mom van "after birthday party"quote:
Waar cupcakesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
Plop ik nog een alfaquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*vreet zak tijgernootjes leeg*
OMNOMNOM
En nee jullie hoeven geen cadeaus mee te nemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onder het mom van "after birthday party". En dan is het mooi verdeeld over het jaar!
Ok!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onder het mom van "after birthday party". En dan is het mooi verdeeld over het jaar!
Hou ik je aan, ik wil ze potdomme kunnen zien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Dan beloof ik plechtig de volgende meet niet telkens een baby aan te haken als ik mijn tetten uit m'n shirt haal
Een pak tampons want je luizen zijn ongesteld? harharharquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En nee jullie hoeven geen cadeaus mee te nemen
het mag wel.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Dan beloof ik plechtig de volgende meet niet telkens een baby aan te haken als ik mijn tetten uit m'n shirt haal
Godsamme speesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een pak tampons want je luizen zijn ongesteld? harharhar
Gaarne niet het weekend van 24 augustus danquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit te denken aan eind augustus begin september. Incl. Kamperen.
Ga je dan wel melk sproeien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik zat op sites als 'leuke dingen doen met je partner'. Dan weet je wel in wat voor bui ik nu benquote:
Bij de HOE's?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
In mijn verkansie noeeezzzzzquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik poll wel even van te voren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn verkansie noeeezzzzz
Januari zet ik alvast in de agenda
Och nouja, beter toch? Alhoewel ik het niet erg vind dat ik nog steeds haring lustquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb geen rare fratsen meer qua eten jammer he
Ermahgerd, link?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat op sites als 'leuke dingen doen met je partner'. Dan weet je wel in wat voor bui ik nu ben
Dan wel in de locale snackbar, want je mag op je zestiende nergens naar binnen daarquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
American gypsy weddingtrouwen als je net 16 bent geworden
in Vegas
ik MOET er dit keer echt bij zijn en ik kan niet op 3 augustus, 10 augustus en 24 augustus. Ik wil niet weer een epische meet missenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik poll wel even van te voren.
Half augustus of begin augustus kan ook wmb, maar die kolere schoolverkansies
17 augustus is lowlands. Augustus valt af?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik MOET er dit keer echt bij zijn en ik kan niet op 3 augustus, 10 augustus en 24 augustus. Ik wil niet weer een epische meet missen.
Okayyyyyyyquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik poll wel even van te voren.
Half augustus of begin augustus kan ook wmb, maar die kolere schoolverkansies
Haha nee je hebt nog laatste weekend augustusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
17 augustus is lowlands. Augustus valt af?
En priem danquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee je hebt nog laatste weekend augustus.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
17 augustus is lowlands. Augustus valt af?
Als de nieuwe haring ee is wil ik er wel eentje hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Och nouja, beter toch? Alhoewel ik het niet erg vind dat ik nog steeds haring lust
Loolllquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wel in de locale snackbar, want je mag op je zestiende nergens naar binnen daar
Als je met bb trouwt word je niet zo schraal hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Okayyyyyyydoe nu nog maar genieten van greece
al schraal geboinkt?
![]()
(Wat breng ik het weer morantisch)
Vlg mij is de caravanmeet de enige geweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Heb ik al ooit een meet gehad met Priem
Oh ja tuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij is de caravanmeet de enige geweest
De essen-meet en de bruiloftmeetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Heb ik al ooit een meet gehad met Priem
Oh ja vooral die eerste geheimen meetquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De essen-meet en de bruiloftmeet:D:D
Doen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als de nieuwe haring ee is wil ik er wel eentje hoor![]()
Softijs zou ik graag willen maar dat mag niet van mezelf
Ermahgerd, ja! En matigen horrorfilms.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil wel nog een keertje met jullie bordspellen spelen hoor
JANUARI SPELLETJES WINTERMEET CHOCOMEL DITDATALLES JAAAAA. Ik heb een toffe Monopoly, in een houten doosquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Spelletjes ermahgerd. Dat is een ideaal winterprogram.
Met debsterr en lindy en de dino. Die was ook top secreet!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ja toen ik hier nog maar een week meepostte ofzoen stil ende onschuldig was
Daarom doe ik het ook niet, ben ook een zeikerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doen!![]()
En softijs durfde ik niet, het is nogal onduidelijk qua bacteriegroei in die machines, net als bij milkshakes (ja Spees, kom er maar in!)maar bij de mekdonnels kan het schijnbaar wel want hoge eisen qua hygiëne en enorm snelle doorloop enzeau.
Godverdomme, monopolyquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JANUARI SPELLETJES WINTERMEET CHOCOMEL DITDATALLES JAAAAA. Ik heb een toffe Monopoly, in een houten doos.
Dar hebben wij de Risk vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
JANUARI SPELLETJES WINTERMEET CHOCOMEL DITDATALLES JAAAAA. Ik heb een toffe Monopoly, in een houten doos.
Wat?! Ik wil Ticket to Ride hebben. We hebben ook Kolonisten.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet, ben ook een zeikerd.
Mijn oma heeft ook een houten doos, granaatscherf 1943quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het punt is duidelijk hoor, het ligt gewoon aan mij.
Ik baal al genoeg van mezelf. En dat is niet alleen hierdoor, vanmorgen had ik ook al problemen op m'n werk. Ik loop gewoon gigantisch tegen mezelf aan en mijn gebrek aan sociale competenties blijkbaar. Want het voelt voor mij wel zo en vanmorgen was het hetzelfde. Terwijl als ik er rationeel over nadenk er niks aan de hand zit. En ik vind het heel irritant dat het me dan zo mateloos dwars zit. Er klopt bij mij iets niet wat bij de rest van de wereld wel lijkt te kloppen.
En ja ik zit nu even te zwelgen in zelfmedelijden en heb net heel hard geprobeerd om Fred niet te laten merken dat ik zat te janken (niet succesvol trouwens)
Aww lieverd tochquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik baal al genoeg van mezelf. En dat is niet alleen hierdoor, vanmorgen had ik ook al problemen op m'n werk. Ik loop gewoon gigantisch tegen mezelf aan en mijn gebrek aan sociale competenties blijkbaar. Want het voelt voor mij wel zo en vanmorgen was het hetzelfde. Terwijl als ik er rationeel over nadenk er niks aan de hand zit. En ik vind het heel irritant dat het me dan zo mateloos dwars zit. Er klopt bij mij iets niet wat bij de rest van de wereld wel lijkt te kloppen.
En ja ik zit nu even te zwelgen in zelfmedelijden en heb net heel hard geprobeerd om Fred niet te laten merken dat ik zat te janken (niet succesvol trouwens)
Monopoly duurt veuls te lang!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat?! Ik wil Ticket to Ride hebben. We hebben ook Kolonisten.
Ik heb een kaartspel van diezelfde makers, een soort van versimpelde munchkinquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem wel mijn vijfdelige munchkin mee.
Het is gewoon uitermate kut af en toe en het kost zo fucking veel energie. Ben ook gewoon moe van het plaatsen van die keuken en dat alles net niet gaat zoals het moet en dat er allemaal vreemden over de vloer zijnquote:
Autistenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is gewoon uitermate kut af en toe en het kost zo fucking veel energie. Ben ook gewoon moe van het plaatsen van die keuken en dat alles net niet gaat zoals het moet en dat er allemaal vreemden over de vloer zijn.
Dus net Fred uit zitten leggen dat ik af en toe gewoon moet jenken en dat dat normaal geen probleem was omdat ik dan toch altijd alleen was.
Hij kwam niet eens met honderdmiljoen oplossingen
soms is gewoon even hard janken en verder niks juist topquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is gewoon uitermate kut af en toe en het kost zo fucking veel energie. Ben ook gewoon moe van het plaatsen van die keuken en dat alles net niet gaat zoals het moet en dat er allemaal vreemden over de vloer zijn.
Dus net Fred uit zitten leggen dat ik af en toe gewoon moet jenken en dat dat normaal geen probleem was omdat ik dan toch altijd alleen was.
Hij kwam niet eens met honderdmiljoen oplossingen
whutwhut?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doen!![]()
En softijs durfde ik niet, het is nogal onduidelijk qua bacteriegroei in die machines, net als bij milkshakes (ja Spees, kom er maar in!)maar bij de mekdonnels kan het schijnbaar wel want hoge eisen qua hygiëne en enorm snelle doorloop enzeau.
Het is dat je zo ver van me af woont, maar anders stond ik wekelijks aan je deur schaartjenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon wat afschrapenquote:
Ohquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ALS JE ZWANGER BENT MAG JE GEEN SOFTIJS EN MAILKSHAKES ERMAHGERD EINZ
In de vorm van een poetel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver van me af woont, maar anders stond ik wekelijks aan je deur schaartjen![]()
zal ik een hallon ballon naar je opsturen ?
![]()
slaponquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Thanks meiden, ik kom weer wat tot rust.
Ik moet ook maar eens op tijd m'n nest in denk ik, zal ook helpen
[..]
In de vorm van een poetel?
Uiteraardquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slapon is goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij luie vetzak, doe maar alsof je ziek bent, je wilt gewoon heel de dag slapen met zakken chips die je van je uitkering hebt gekocht.quote:
Fixedquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij luie vetzak, doe maar alsof je ziek bent, je wilt gewoon heel de dag slapen met zakken chips chocolade die je van je uitkering hebt gekocht.
Mjah, dat is ook. En dat vond ik ook. En toen werd ik zwanger en toen was het het risico me niet waard (ik krijg deze zin niet kloppend waddefak?) en toen voegde ik me toch maar wel naar die regels. Het is maar een paar maanden op je leven en de gezondheidsrisico's voor de baby zijn vaak heel groot (als in, de kans is klein dát het gebeurt, maar áls het gebeurt dan is je kind goed de lul zeg maar).quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OhVolgens mij mag je helemaal niks.
Maar is dat niet allemaal een béétje overdreven? Zoals rauwe groentenhallo geen sla?!
Maar wat mag je allemaal écht niet dan? Want ik heb het gevoel alsof sommige sites wel heul erg overdreven zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook. En dat vond ik ook. En toen werd ik zwanger en toen was het het risico me niet waard (ik krijg deze zin niet kloppend waddefak?) en toen voegde ik me toch maar wel naar die regels. Het is maar een paar maanden op je leven en de gezondheidsrisico's voor de baby zijn vaak heel groot (als in, de kans is klein dát het gebeurt, maar áls het gebeurt dan is je kind goed de lul zeg maar).
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij luie vetzak, doe maar alsof je ziek bent, je wilt gewoon heel de dag slapen met zakken chips die je van je uitkering hebt gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |