JA LEKKER MAKKELIJK HE, ALLE MANNEN WEGKAPEN MAAR ONDERTUSSEN OOK EEN MEISJE WILLEN, TSSS.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er nu toch wel over uit dat ik allebei leuk vind. Zag gisteren toen ik op de fiets zat een leuke jongen skeeleren en toen dacht ik hmmmm als ik nu aan het skeeleren was dan ging ik vragen of we samen konden skeelerdaten
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zatquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
ik was nog bezig, zaadhoer!
huuuuh mijn mooie TT![]()
![]()
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroegquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Met frisse tegenzin toch gaan hardlopen, me haz a proud
Nu als beloning lekker avondeten
Ik vind hem een beetje overrated.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Taboo is zo pweeeeetty! Must have.
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermnerm smakelijk, ik voel me de hele dag al meh ik ga morgenvroeg![]()
laptop crashte half, en net weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik dacht dat je op de wc zat
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd opquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje overrated.
Hij is wel mooi, maar een must have, nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan, waarom vind je dat? Ik ben er echt verliefd op.
PEPTALK ALLESquote:
Ik heb 'm zien staan, hij is in het flesje erg mooi iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Chanel Taboo is zo pweeeeetty! Must have.
gewoon tegelijkertijdquote:
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien staan, hij is in het flesje erg mooi iddmaar ik had toch voor Azuré en Bel-Argus gekozen en geen spijt
welken program is dat (en nee, ik bedoel niet het program des levensquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PEPTALK ALLES
Ik mag de training from hell weer doen (week 4 = week 3 herhalen)
Ik ben sterk geweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisteren.
Ermahgerd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PEPTALK ALLES
Ik mag de training from hell weer doen (week 4 = week 3 herhalen)
www.endomondo.com en de endomondo appquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
welken program is dat (en nee, ik bedoel niet het program des levens)
Wat versta jij onder inlopen? Gewoon wandelen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd!
Ik ga het morgen gewoon weer proberen, alleen met een stuk langer inlopen.
Jup, gewoon even goed doorstappen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inlopen? Gewoon wandelen?
Okidoquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, gewoon even goed doorstappen.
Ik zag 'm vandaag niet in de ICIquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sterk geweestIk wilde m ook graag.
Normaal doe ik dat maar relatief kort, maar ik merkte vandaag dat ik na een minuut of vijf wandelen ik helemaal nergens last van had. Dus proberen waard imho.quote:
gaat ik even dauwnlooien denk ik. Is dat peptalk gratiesj?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
www.endomondo.com en de endomondo app
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat maar relatief kort, maar ik merkte vandaag dat ik na een minuut of vijf wandelen ik helemaal nergens last van had. Dus proberen waard imho.
Ja, als je ziet dat iemand live aan het rennen is en diegene heeft peptalks aan staan, dan kun je via de website een (engels) berichtje sturen, deze wordt dan opgelezen terwijl diegene aan het rennen is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
gaat ik even dauwnlooien denk ik. Is dat peptalk gratiesj?
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaarquote:
naais, ga ik Koos eens mee verblijdenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, als je ziet dat iemand live aan het rennen is en diegene heeft peptalks aan staan, dan kun je via de website een (engels) berichtje sturen, deze wordt dan opgelezen terwijl diegene aan het rennen is.
klinkt goed!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaar. Ben echt benieuwd.
Heeft nog een voordeel dat ik dan gewoon na een kutbrug kan beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]toen ik nog liep (want ik ben echt al TE lang niet meer geweest) deed ik ook minstens 4/5 minuten goed doorwandelen, helpt zo veel!
Ik vind die laatste mooier als Azuré, maar ik heb een blauw-fetishquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste boeit me niet, maar Azuré is stilletjes naar me aan het fluisteren.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ege, een Turks restaurant, heel knus en kneuterig schijnbaar. Ben echt benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |