Het boeit ons niet.quote:
Wat is plat?quote:
Exact. En zoals we er over komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Het boeit ons niet.
We praten erover, graag, plat en veel, maar het boeit ons niet echt.
Tieten zijn net als het weer, we praten er de hele dag over, maar we nemen het zoals het komt.
Wel goedkoper dan al die dure implantaten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja. Anders kan je net zo goed een pakje boter gebruiken.
Heb hier nog wel wat siliconenkit liggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel goedkoper dan al die dure implantaten.
Voelt ook gewoon kut, aan de voorkant voelt het goed pak je de boel vol vast is het net of je een stressbal aan het knijpen bent.quote:
Nee, kut voelt weer anders.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Voelt ook gewoon kut, aan de voorkant voelt het goed pak je de boel vol vast is het net of je een stressbal aan het knijpen bent.
Vroeger lang geleden had ik strakke borsten en een sixpack eronder, nu zijn het hangers met een bierfust eronder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, nu is de vraag natuurlijk, wat vinden vrouwen van mannen zonder borsten?
Wat doe je me aan, mijn drinken ligt over toetsenbordquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger lang geleden had ik strakke borsten en een sixpack eronder, nu zijn het hangers met een bierfust eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |