quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grootte, vorm, consistentie, soepelheid, hangerigheid, bouncerigheid, tepelgrootte, tepellocatie, tepelhofgrootte, tepelhofkleur, moedervlekken, gevoeligheid, etc etc.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Alleen jochies, laagopgeleiden en mannen die niet goed liggen bij de vrouwen doen dit.
Wat is jouw cupmaat ook alweer Fann?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die praten zover ik weet niet over mijn tieten.
Flikker op Remquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is jouw cupmaat ook alweer Fann?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Flikker op Rem![]()
ik ben een programma aan het kijken
Oei, hoe voel je je daarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje down.quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:29 schreef MisssC het volgende:
[..]
Nee, zo is hij niet.Hij heeft alle respect van de wereld voor me
HAHAHAHAHAAquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Alleen jochies, laagopgeleiden en mannen die niet goed liggen bij de vrouwen doen dit.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Flikker op Rem![]()
ik ben een programma aan het kijken
PerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
Nee, ben ik nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik. Als het maar proportioneel is.
En je geen dikke zeug bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dooddoener. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft D. Jaja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik. Als het maar proportioneel is.
En je geen dikke zeug bent
Zit aan een corrigerende bh te denken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef suus78 het volgende:
[..]
Met tieten?
Gelukkig heb ik wel een kont.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet
Ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik post dit even voordat ik weer kijk, anders geloof je me niet
Yankee go home!
Ja, dan moet je wel tieten hebben. Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Zit aan een corrigerende bh te denken.
Het grootste deel van de mannen heeft borsten, dat is niet bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef suus78 het volgende:
[..]
Met tieten?
Gelukkig heb ik wel een kont.
Mijn vrouw ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel tieten hebben. Ik ben jaloers!
Ook vervelend. Als de man groter heeft dan de vrouw in kwestiequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mannen heeft borsten, dat is niet bijzonder ofzo.
Nee hoor. Maar de gemiddelde cupmaat ligt in noord Europa wel hoger dan in zuid Europa.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dooddoener. De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft D. Jaja.
Story of my life.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:20 schreef suus78 het volgende:
[..]
Ook vervelend. Als de man groter heeft dan de vrouw in kwestie
Tijdens de seks lekker met je hangende tieten over de borsten van je vrouw/vriendin wrijven................quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
Je moet mannen even veranderen in jongens
Heb je tepels? Dan nee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef suus78 het volgende:
Maar wat vinden jullie? Moet ik een borstvergroting nemen? Ik denk er serieus over na.
Over elkaars tepels, dat is pas lekker geil.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Tijdens de seks lekker met je hangende tieten over de borsten van je vrouw/vriendin wrijven................
Ik neuk dan ook niet met honden, rare remlof.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bordercollies hebben ook geen borsten.
't Is natuurlijk maar net hoe de rest van je lichaam er uit ziet, maar het kan best wel sexy zijn. Zo'n a-cupquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef suus78 het volgende:
Maar wat vinden jullie? Moet ik een borstvergroting nemen? Ik denk er serieus over na.
Om dat te kunnen bepalen hebben we wel beeldmateriaal nodig hè.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef suus78 het volgende:
Het boeit ons niet.quote:
Wat is plat?quote:
Exact. En zoals we er over komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Het boeit ons niet.
We praten erover, graag, plat en veel, maar het boeit ons niet echt.
Tieten zijn net als het weer, we praten er de hele dag over, maar we nemen het zoals het komt.
Wel goedkoper dan al die dure implantaten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja. Anders kan je net zo goed een pakje boter gebruiken.
Heb hier nog wel wat siliconenkit liggen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel goedkoper dan al die dure implantaten.
Voelt ook gewoon kut, aan de voorkant voelt het goed pak je de boel vol vast is het net of je een stressbal aan het knijpen bent.quote:
Nee, kut voelt weer anders.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Voelt ook gewoon kut, aan de voorkant voelt het goed pak je de boel vol vast is het net of je een stressbal aan het knijpen bent.
Vroeger lang geleden had ik strakke borsten en een sixpack eronder, nu zijn het hangers met een bierfust eronder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, nu is de vraag natuurlijk, wat vinden vrouwen van mannen zonder borsten?
Wat doe je me aan, mijn drinken ligt over toetsenbordquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeger lang geleden had ik strakke borsten en een sixpack eronder, nu zijn het hangers met een bierfust eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |