Goed bezig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke, dan ga ik die ook nog kopen
Ooit...
Afgelopen dagen meer dan 400e naar Nintendo gebracht
Zou je mij er ook bij willen zetten? 2406-6545-2520. Heb wel gelezen dat je een TR moet plaatsen maar je kan de OP nu nog aanpassen, alvast bedankt.quote:
Nee. Ik zie dat de eShop titels voor deze week al wel te downloaden zijn, maar Animal Crossing komt pas morgen. Dus de downloadcode waarschijnlijk ook. Of dat dan 0.00 uur vannacht al is of pas in de loop van vrijdagmiddag weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Redah het volgende:
Ik wacht nog altijd op mijn downloadcode voor AC... Heeft iemand die toevallig wel al gekregen?
Da's een WiiU titelquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef VRIDZ het volgende:
Heb de geposte trailers in vorig topic niet bekeken, dus geen idee of deze er ook al bij zat.. Maar goede zaak dat de reeks door blijft gaan! (nu de eerste uit die reeks nog maar eens gaan spelen)
De Nederlandse Animal Crossing-Facebookpagina heeft maandag een evenement aangemaakt voor de release en er staat bij dat het vrijdag om 00:10 uur begintquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie dat de eShop titels voor deze week al wel te downloaden zijn, maar Animal Crossing komt pas morgen. Dus de downloadcode waarschijnlijk ook. Of dat dan 0.00 uur vannacht al is of pas in de loop van vrijdagmiddag weet ik niet.
Heb jij je code al? ik zit nog met smacht te wachten bij mijn digitale brievenbusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:12 schreef nomar83 het volgende:
Nu Animal Crossing gratis aan het downloaden. Dank u Nintendo!
Code staat op Nintendo.nl, ik zat ook al op de mail te wachten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:01 schreef Tumble het volgende:
[..]
Heb jij je code al? ik zit nog met smacht te wachten bij mijn digitale brievenbus
Rent naar PC Go Go Go !!!! ......merci voor de tipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Code staat op Nintendo.nl, ik zat ook al op de mail te wachten.
Maar ik zie dat we 'm om 00.12 al hadden kunnen hebben
Nope, de knop 'beschikbare updates' staat zelfs bij: "Kies de bijgewerkte software die je wilt downloaden." en op het onderste scherm "Er zijn geen updates voor je softwaretitels beschikbaar". Dat is echt voor games, niet voor de 3DS zelfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:18 schreef boik het volgende:
dat zijn als het goed is updates van spellen die erop staan.. controleren op updates is voor d uppdates van de 3ds zelf
Ja laat het vooral even weten. Heb "gameplay" zitten kijken maar kan eigenlijk niet ontdekken wat er nou zo geweldig aan is. Of is het alleen leuk voor de FarmVille mensen onder ons?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb animal crossing gekocht!ben benieuwd.
Moet ik eerst ff iedereen toevoegen. Maar dat is echt kutwerkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:19 schreef Redah het volgende:
Da's wel balen... Dan moeten we dus tijden afspreken waarop heel Fok! online gaat... En dan 'vreemd' fruit verzamelen
Ik ben maar voor de platinum mario galaxy cd gegaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sweet, die wil ik
Lekker boertje spelen
Ze moeten trouwens echt eens die sterrencatalogus uitbreiden. Ik zit te twijfelen om een bak van die Yoshi doekjes te bestellen, aangezien die sterren maar op blijven stapelen
Je hebt de keuze? Want 10 uur is wel erg vroeg, dan ben ik soms nog niet eens thuis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik houd het lekker op real time. Vind het wel mooi dat als je 's nachts rond rent dat het dan ook echt nacht is enzo. En in de eerste AC zat ook een spook dacht ik
Winkels zijn tot 10 uur ofzo open
Je bent burgermeester dus je kan een verorderening uitgeven waardoor de op andere tijden open zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt de keuze? Want 10 uur is wel erg vroeg, dan ben ik soms nog niet eens thuis.
Voor mij geldt hetzelfde: heb pas nog eens de lijst langsgelopen en wat nieuwe users toegevoegd, maar niemand daarvan heeft mij toegevoegd. Effe doen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Redah het volgende:
Ik heb ook weer even iedereen toegevoegd (Dudemanguy's code klopt niet) die in de OP staat. Dus... Heeft iemand mij nog niet toegevoegd? Effe doen!
Misschien ook een tip voor de OP: Ook de 3DS usernames erbij zetten (die van mij is ook gewoon 'redah') en nieuwe mensen ook gewoon onderaan de lijst, dan hoeft iemand niet steeds de hele lijst door te ploegen maar kun je onderaan beginnen totdat je iemand tegenkomt waarvan je 3DS zegt dat je die al hebt
Volgens mij komt lang niet iedereen uit de lijst meer in dit topic. Ik heb maar een paar mensen van FOK! in m'n lijst omdat dat toen ik m'n 3DS kocht ook al zo was, dat blijf ik jammer vinden van het systeem, dat je geen notificatie krijgt als iemand je heeft toegevoegd. Misschien is een DM naar diegenen die je hebt toegevoegd handig? Al is dat wel meer werkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:39 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde: heb pas nog eens de lijst langsgelopen en wat nieuwe users toegevoegd, maar niemand daarvan heeft mij toegevoegd. Effe doen!
dat is zelf in te stellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
In verband met de real time interne klok in AC: hoe werkt dat ongeveer? Ik zal vaak 's avonds spelen en zeker in het weekend ook wel eens na 12 uur 's nachts. Las dat bv alle shops dan dicht zouden zijn.
Toegevoegd. Reintjiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:32 schreef Redah het volgende:
Ik heb ook weer even iedereen toegevoegd (Dudemanguy's code klopt niet) die in de OP staat. Dus... Heeft iemand mij nog niet toegevoegd? Effe doen!
Heb je toegevoegd!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:04 schreef Yachiru het volgende:
Zal straks ook maar even die lijst weer nalopen danMijn Mii heet trouwens niet Yachiru maar gewoon Hilde.
Heb geprobeerd je toe te voegen maar weet je naam niet, je username is te lang om je profielnaam te zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff iedereen toevoegen. Maar dat is echt kutwerk
Je kan een willekeurige naam invullen. Zodra jullie allebei elkaar hebben toegevoegd wordt dit gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:00 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd!
[..]
Heb geprobeerd je toe te voegen maar weet je naam niet, je username is te lang om je profielnaam te zijn.
Maakt het eigenlijk uit of de naam klopt met de code? Heb verder nog nooit vrienden toegevoegd dus ik heb geen idee.![]()
Ik heb nu m'n poort open staan, dus als je zin hebt kun je langskomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Redah het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zie ik eindelijk iemand online ('Ramon' met het dorpje 'Eastwood') kan ik niet op bezoek... Continu foutmelding 018-0511
Het lukt! Moest alleen m'n 3DS in de DMZ van mijn router zetten... Beetje vaag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef Lotteh het volgende:
Ik heb nu m'n poort open staan, dus als je zin hebt kun je langskomen.
ikke, 0559 7128 1210 is mijn code.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef baniekje het volgende:
Ik heb net Lotteh en Redah toegevoegd. En Hamster en Cid.
Ik speel Animal crossing en (New Style Boutique)
Mijn naam is niekje.
Mijn code: 2981-6115-9271
Ik heb kersen in mijn dorp.
Ik ga meer mensen toevoegen, zal het hier melden.
Wie voegt mij toe?
ik kan je niet in de OP doen maar ik heb je wel toegevoegt mijn code is 0559 7128 1210quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Cid het volgende:
Wil iemand mijn friendcode toevoegen aan de lijst??
0533-4744-2342
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |