succes ermee.quote:Ik wil mijn studie baseren op salaris
Ik ken wel wat bioinformatici, en niemand verdient dikke bakken met geld.quote:
Hoeveel euro is "dikke bakken met geld"?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken wel wat bioinformatici, en niemand verdient dikke bakken met geld.
Ervaren bio informaticus. Dan hebben we het niet over starters. Tevens neem ik aan dat het om masterstudenten gaat? Want met een bachelor in bio-inf word je (zover ik weet) niet serieus genomen. Dan is 3100 p/m niet slecht, maar een informaticus, van een hbo, medior, verdient al snel tussen de 3000 en 3500 p/m. Zonder een master.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hoeveel euro is "dikke bakken met geld"?
Meer dan 50000,- euro per jaar?
Loon voor een ervaren bio-informaticus is volgens mij ongeveer 3100 euro per maand.
Volgens HSL kan je gelijk beginnen met werken als je de studie tot bio-informaticus hebt afgerond.
3100 is niet heel overtuigend hoog hoor, het is niet laag, zeker niet, maar voor een 'ervaren' iemand mag je hopen dat je nog meer verdient na jaren opleiding.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hoeveel euro is "dikke bakken met geld"?
Meer dan 50000,- euro per jaar?
Loon voor een ervaren bio-informaticus is volgens mij ongeveer 3100 euro per maand.
Volgens HSL kan je gelijk beginnen met werken als je de studie tot bio-informaticus hebt afgerond.
100% eensquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
3100 is niet heel overtuigend hoog hoor, het is niet laag, zeker niet, maar voor een 'ervaren' iemand mag je hopen dat je nog meer verdient na jaren opleiding.
Maar goed, iemand heeft al gezegd: dit is een kansloos topic. Net alsof je vanuit deze motivatie een zware studie met succes afrond.
Wijs maar de fouten, dan verbeter ik zequote:Op donderdag 13 juni 2013 16:29 schreef Pinterman het volgende:
Hebben jullie de OP wel gelezen?
Ik denk dat er niet veel meer dan een studie stratenmaker inzit voor TS.
Is Technische Informatica op het hbo een goede optie? Het lijkt me wel erg leuke opleiding. Heb zelf al als hobby wat geknutseld met microcontrollers en ik beheers wel basis programmeren. Het enige wat mij niet bevalt is dat er ook netwerken(cisco) in het curriculum zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |