verassingquote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij komt van Domste Statussen, niet zeuren
Hoe je dus geen surprise party moet organiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
praat eens normaal, gek.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Susteren het volgende:
Foto's van welke alcoholhoudende drank je op een terras aan het nuttigen bent zouden echt verboden moeten worden, gek wordt je ervan
Halve topic komt van die pagina afquote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand die deze pagina al kent?
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Niet normaal.
Wel jammer dat ze al die accounts censureren. Zet het er gewoon open en bloot neer, met een linkje naar het betreffende account.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand die deze pagina al kent?
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Niet normaal.
Vaak wordt in de comments de betreffende user nog wel getagd. Altijd leuk om dan die persoon zichzelf te zien verdedigenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze al die accounts censureren. Zet het er gewoon open en bloot neer, met een linkje naar het betreffende account.
Wat kunnen die wijven toch lelijk naar elkaar doen zeg...quote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, jammer dat ik nooit zulke berichten voorbij zie komen. Zou grappig zijn om je daarin te mengen en een beetje te stoken.
Ja, maar ik zie dit helaas nooit voorbij komen. Misschien ook omdat iedereen in mijn lijst 18+ is.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat kunnen die wijven toch lelijk naar elkaar doen zeg...
Inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat kunnen die wijven toch lelijk naar elkaar doen zeg...
Hm. Misschien was ik negatief bevooroordeeld vanwege de 'kansloos flutgedicht van met vakantiegeld gekocht verf (sorry voor de tangconstructie) en doek in facebook ergenissen topic' context. Toch bedankt.quote:
Hij heeft net FB ontdekt. Dingen als WE NEED LIKES, I WILL BEAT YOU UP. Okee danquote:
Dat het een n00b was wist ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft net FB ontdekt. Dingen als WE NEED LIKES, I WILL BEAT YOU UP. Okee dan
En licht autistisch. Ik zie het wel door de vingersquote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat het een n00b was wist ik natuurlijk niet.
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA, VET GRAPPIG. Godver, wat moet ik met zulke mensen op FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |