het zou me niks verbazen dat 9gag ze zo aanbiedt als je op die site op delen kliktquote:
Die actie kan ik dan wel weer waarderen haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Meisje post dit op de tijdlijn bij haar vriendje, openbaar.
[ afbeelding ]
Contact mijquote:Wie zoekt er nog een leuke parttime of fulltime baan..?
Contact mij in een berichtje
Da's duidelijke taal!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef Queens het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit ging bij mij ook door merg en bot...quote:
Written by Manousckaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit ging bij mij ook door merg en bot...
Geen spelfoutenquote:
Ja okee, maar dit tegeltje kan dat wel hebben op zichquote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je: geen interpunctie.
"Niets zo irritant als een spreuk aan de wand".
Het begin vind ik nogal standaard en wel een beetje jammer dat het zo bij elkaar geraapt is, een zin over liefde, een zin over het leven, een zin over lachen, nog een zin over de liefde... Kies dan gewoon een onderwerp. Die laatste zin: 'Never regret anything that made you smile' maakt het dan weer goedquote:
Ik snap wat je er in ziet, maar ik verbind volgens mij de verkeerde woorden aan elkaarquote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Beetje cliché inderdaad. Eentje die ik echter wel mooi vind is deze (alle chiché's bij elkaar, maar hell, er zit wel wat in:
[ afbeelding ]
bijvoorbeeldquote:All emotions are beautiful when you eat
toen ik nog een profiel had, had ik die ook in een album staan.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Beetje cliché inderdaad. Eentje die ik echter wel mooi vind is deze (alle chiché's bij elkaar, maar hell, er zit wel wat in:
[ afbeelding ]
Daar komt nog eens bij dat dit uit 2009 komt. Alle die suffe plaatjes van die pubermeisjes en huisvrouwen met pittig kapsels zijn dus allemaal slappe aftreksels hiervanquote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef YogaLove het volgende:
[..]
toen ik nog een profiel had, had ik die ook in een album staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |