SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Er mag nog wel iets af van mn bovenbenen en buikquote:
Lach niet kreng!!quote:
Je hebt een goed postuur hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er mag nog wel iets af van mn bovenbenen en buik
[..]
Lach niet kreng!!
Ik ben helaas (tijdelijk) impotent. Kut medicatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt een goed postuur hoor
Ik lachen? Ik zou niet durven
Joehoequote:
Goed hequote:
Gaan we 18 augustus samen voetbal kijken?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we 18 augustus samen voetbal kijken?
De klassiekerquote:
Het is tijdelijk. Kan je er des te meer van genieten zometeen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben helaas (tijdelijk) impotent. Kut medicatie
Je bent te vroeg, das volgende week weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht geloof ik dat het iets warmer waszit ik op het station met blote benen en een colbertje.
Sexeehhhhquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht geloof ik dat het iets warmer waszit ik op het station met blote benen en een colbertje.
Las de bijsluiter, kan ook permanente impotentie veroorzakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is tijdelijk. Kan je er des te meer van genieten zometeen.
Kan, is dus niet gezegd dat het ook zo is!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las de bijsluiter, kan ook permanente impotentie veroorzaken
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan, is dus niet gezegd dat het ook zo is!!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, das volgende week weer
Ik dacht ook dat het wat warmer zou zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |