SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Er mag nog wel iets af van mn bovenbenen en buikquote:
Lach niet kreng!!quote:
Je hebt een goed postuur hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er mag nog wel iets af van mn bovenbenen en buik
[..]
Lach niet kreng!!
Ik ben helaas (tijdelijk) impotent. Kut medicatiequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Seks is goed voor de buikspieren en leuker dan fitness
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt een goed postuur hoor
Ik lachen? Ik zou niet durven
Joehoequote:
Goed hequote:
Gaan we 18 augustus samen voetbal kijken?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we 18 augustus samen voetbal kijken?
De klassiekerquote:
Het is tijdelijk. Kan je er des te meer van genieten zometeen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben helaas (tijdelijk) impotent. Kut medicatie
Je bent te vroeg, das volgende week weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht geloof ik dat het iets warmer waszit ik op het station met blote benen en een colbertje.
Sexeehhhhquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht geloof ik dat het iets warmer waszit ik op het station met blote benen en een colbertje.
Las de bijsluiter, kan ook permanente impotentie veroorzakenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is tijdelijk. Kan je er des te meer van genieten zometeen.
Kan, is dus niet gezegd dat het ook zo is!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las de bijsluiter, kan ook permanente impotentie veroorzaken
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan, is dus niet gezegd dat het ook zo is!!
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, das volgende week weer
Ik dacht ook dat het wat warmer zou zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef Tamashii het volgende:
Ja van mijn antikinderen pil kan ik ook doodgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las de bijsluiter, kan ook permanente impotentie veroorzaken
Van elke pil kun je doodgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja van mijn antikinderen pil kan ik ook doodgaan.
Mijn vriendin heeft zo een implanon implantant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja van mijn antikinderen pil kan ik ook doodgaan.
Jammerrrrquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het wat warmer zou zijn
Klinkt leuk wel
Zon zendertje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zo een implanon implantant.
Die moet je sowieso niet teveel slikken.quote:
Ook, als die net verkeerd schiet kun je stikken hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
van asperine ook?
en vitaminepillen dan?
Ik moet er morgen weer heen dus ik vraag het wel ff. Moet er wel zelf voor betalen, kost rond de ¤8,00 per pilquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat van de dokter niet krijgt, ik heb nog wel een voorraadje liggen
Had je je abonnement niet recentelijk geupgrade?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zo een implanon implantant.
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je je abonnement niet recentelijk geupgrade?![]()
Hey kerelquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je je abonnement niet recentelijk geupgrade?![]()
gastquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook, als die net verkeerd schiet kun je stikken he
wat een geldquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet er morgen weer heen dus ik vraag het wel ff. Moet er wel zelf voor betalen, kost rond de ¤8,00 per pil
Heb het nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd. Tenminste niet als ik er echt voor ging.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
quote:
Ik ook niet, maar kijken of ik dan wel een stijve kan krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb het nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd. Tenminste niet als ik er echt voor ging.
Ja maar jij..quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb het nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd. Tenminste niet als ik er echt voor ging.
Hahaha nou nee ik geloof niet dat mannen een instant stijve krijgen van mij. Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.quote:
hmmmm. Naar iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn sportschool word een fit for free.Zoek je een dure sportschool, zodat je niet tussen de Turken en Marokkanen staat, kan je vervolgens voor je oude abonnementsprijs alsnog tussen dat volk staan.
Overigens niets tegen Turken of Marokkanen, maar wel tegen teveel Turken en Marokkanen met haantjes gedrag in een sportschool. En op Rotterdam Zuid is dat geen pretje.
Niet veel hoor...quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha nou nee ik geloof niet dat mannen een instant stijve krijgen van mij. Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.
Oh okequote:
Dat is een logisch vervolg van die stijve hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh okenou leuk om te horen!
Even random, kom je ook op de volgende meet?
Dat wist je toch allang joh mutsquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh okenou leuk om te horen!
Even random, kom je ook op de volgende meet?
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een logisch vervolg van die stijve he
Oh ben jij er zo 1, eerst iemand de hele avond met blauwe ballen laten lopen en dan zeggen dat het niet je bedoeling was.quote:
Neuh hoor. Ik tease mannen niet echt. Behalve als zij beginnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo 1, eerst iemand de hele avond met blauwe ballen laten lopen en dan zeggen dat het niet je bedoeling was.
Somige clubs moeten ze gewoon exclusief laten en niet al die onzin erbij nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ze denken nog dat mensen daar blij van worden ook.
Mja, die grote ketens hebben nou eenmaal meer geld. En als je dan op een goede locatie zit, dan kopen ze je er gewoon uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Somige clubs moeten ze gewoon exclusief laten en niet al die onzin erbij nemen.
Altijd die hebzucht weer. Ik word er een beetje moe van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, die grote ketens hebben nou eenmaal meer geld. En als je dan op een goede locatie zit, dan kopen ze je er gewoon uit.
Als jij als ondernemer een goede prijs kunt krijgen in deze tijd dan zou ik het zeker overwegen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd die hebzucht weer. Ik word er een beetje moe van.
Dan nog. je hebt betaald voor exclusiviteit, en dat behoor je dan ook te krijgen. Immers, de klant zou koning moeten zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij als ondernemer een goede prijs kunt krijgen in deze tijd dan zou ik het zeker overwegen.
Zo'n vetpot is een sportschool niet meer in deze tijd.
Vreselijk ja. En dan om zich heenkijken of ze enige attentie krijgenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Myraela het volgende:
Mensen die schreeuwen aan een telefoon in de trein.
Ja, maar het is momenteel voor de meeste ondernemers pompen of verzuipen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan nog. je hebt betaald voor exclusiviteit, en dat behoor je dan ook te krijgen. Immers, de klant zou koning moeten zijn
Als ondernemer behoor je dat ook te weten
Ook zo erg ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Myraela het volgende:
Mensen die schreeuwen aan een telefoon in de trein.
Dat snap ik wel. Maar laat dan de prijzen zakken voor mensen die betaald hebben voor exclusiviteit ook dalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar het is momenteel voor de meeste ondernemers pompen of verzuipen.
En de rekeningen moeten toch betaald worden.
Maar dat gaat ook wel gebeuren, daar zou ik niet zo bang voor zijn, dat is gewoon wettelijk geregeld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar laat dan de prijzen zakken voor mensen die betaald hebben voor exclusiviteit ook dalen.
Mja Chinees, Japans etc zijn over het algemeen ook talen die hard uitgesproken worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef Tamashii het volgende:
Dat mensen keihard praten in een trein is al niet je van het. Maar mensen die keihard een andere taal praten....
Toch heb ik daar meer respect voor om de een of andere reden. Zakenmannen en hoge piefen kunnen eerder Chinees dan Turks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja Chinees, Japans etc zijn over het algemeen ook talen die hard uitgesproken worden.
Wehehhe altijd mooi toen ik nog in Ede op school zat. Had je tussen Arnhem en Ede Wageningen een deadspot zitten waar je dus geen ontvangst had met je telefoon. Op dat stuk was het altijd heel erg rustig.quote:
Ik mag het hopen voor Myraellaquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook wel gebeuren, daar zou ik niet zo bang voor zijn, dat is gewoon wettelijk geregeld.
Oja Turks dat is ook zo'n megafoon taal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch heb ik daar meer respect voor om de een of andere reden. Zakenmannen en hoge piefen kunnen eerder Chinees dan Turks.
Lief aangeboden van je, maar toch maar nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
het zijn niet de echte blauwe, maar heb uit de mond van anderen dat ze wel werken
Uhuh "uit de mond van anderen"quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb uit de mond van anderen dat ze wel werken
Ik hoor het door mijn muziek heen; helsian ajaidbe kspaosubquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja Turks dat is ook zo'n megafoon taal.
hadden wij die hier maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wehehhe altijd mooi toen ik nog in Ede op school zat. Had je tussen Arnhem en Ede Wageningen een deadspot zitten waar je dus geen ontvangst had met je telefoon. Op dat stuk was het altijd heel erg rustig.En op een gegeven moment gingen we altijd aftellen als iemand dan aan de telefoon zat.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders gaan we gewoon langs met de Fok! Knokploeg
Ik heb pas een gezin met jonge kinderen uit een stilte coupe gejaagdquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Eens, lang geleden heb ik zo een gast de wagon uitgemieterd. Ik werd dat blerren van hem zo zat.
Begrijpelijkquote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb pas een gezin met jonge kinderen uit een stilte coupe gejaagd
Hypocriet hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb pas een gezin met jonge kinderen uit een stilte coupe gejaagd
Die moeder werd boos op mij want ik moest maar begrijpen dat een kind van 2 nou eenmaal herrie maakt.quote:
Alleen als ik met jou het kampioenschap van Ajax ga vieren en dan hoor dat ado met 1-0 voor staat tegen feyenoordquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hypocriet hoor.
Als er iemand veel herrie maakt in de trein ben jij het wel.
Juistemquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moeder werd boos op mij want ik moest maar begrijpen dat een kind van 2 nou eenmaal herrie maakt.
Prima, ga dan herrie maken in een andere coupe! Ik ga bewust de stilte coupe in en dan wil ik ook stilte
Zo erg dat zelfs station Bijlmer ontruimd werdquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik met jou het kampioenschap van Ajax ga vieren en dan hoor dat ado met 1-0 voor staat tegen feyenoord
Uiteraard. "Ja maar ik kan een kind niet dwingen stil te zijn!"quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juistem
Die moeder ook gelijk gewezen naar de bordjes "stilte coupe"?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg dat zelfs station Bijlmer ontruimd werd
Dan moet je daar idd niet gaan zitten, egoistisch wijf dat het is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard. "Ja maar ik kan een kind niet dwingen stil te zijn!"
Zo makkelijk excuus dat
Ik ben het nog steeds eens met de mening dat de mobiele telefoon gewoon een kut uitvinding is, op heel uitzonderlijke gevallen na.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
En die telefoontjes in de trein, je wilt niet weten waar het over gaat, gaat echt om niks
Eens welquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds eens met de mening dat de mobiele telefoon gewoon een kut uitvinding is, op heel uitzonderlijke gevallen na.
Klopt, vroegah konden we het ook gewoon allemaal handlen. Zonder mobieltje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds eens met de mening dat de mobiele telefoon gewoon een kut uitvinding is, op heel uitzonderlijke gevallen na.
Toen was de eerste vraag die je hoorde aan de telefoon "hoe gaat het?" ipv "waar ben je?"quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, vroegah konden we het ook gewoon allemaal handlen. Zonder mobieltje.
Idd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was de eerste vraag die je hoorde aan de telefoon "hoe gaat het?" ipv "waar ben je?"
Jij bent echt oud hequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd.
En ik had vroegah gewoon een PTT lijn, en telefoon met draaischijf
Nu ben je dus 39 jaar en 364 dagen oud. Morgen maar 1 dagje ouderquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
39 pas hoor. Morgen ga ik oud worden
Die tijd dat je een telefoon in bruikleen kreeg van de PTTquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd.
En ik had vroegah gewoon een PTT lijn, en telefoon met draaischijf
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die tijd dat je een telefoon in bruikleen kreeg van de PTT
Ja maar daar gaat het juist vaak mis. Bij de opvoeding. Of het gebrek ervan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Myraela het volgende:
Hoezo kan je een kind niet dwingen stil te zijn, opvoeding heet dat.
Ik vind het een geweldige uitvinding, alleej zouden ze de bel functie en de luidspreker er uit moeten halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of "jammen" in treinen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige uitvinding, alleej zouden ze de bel functie en de luidspreker er uit moeten halen.
Dat dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Myraela het volgende:
Hoezo kan je een kind niet dwingen stil te zijn, opvoeding heet dat.
Zo eentje hadden wij ook. En een met druktoetsen. Zelfde model wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo eentje had ik, mij first phone![]()
[ afbeelding ]
Dan hadden we niet naar langs de lijn kunnen luisteren!!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige uitvinding, alleej zouden ze de bel functie en de luidspreker er uit moeten halen.
Toch wellicht maar een tablet aanschaffen, kan ik e-books lezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ach, ze ging weg en ik kon in alle rust mijn boek lezen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo eentje hadden wij ook. En een met druktoetsen. Zelfde model wel.
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hadden we niet naar langs de lijn kunnen luisteren!!
En een filter moeten inbouwen dat automatisch de verbinding verbreekt en het toestel voor de rest van de dag blokkeert als het volume boven een bepaald niveau uitkomt en het gesprek geen inhoud heeftquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ghehequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik kijk de uitslag wel op de VI app.
Dan heeft PRISM toch nog een voordeelquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En een filter moeten inbouwen dat automatisch de verbinding verbreekt en het toestel voor de rest van de dag blokkeert als het volume boven een bepaald niveau uitkomt en het gesprek geen inhoud heeft
Valt telefoonseks onder de noemer "wel inhoud" of juist niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En een filter moeten inbouwen dat automatisch de verbinding verbreekt en het toestel voor de rest van de dag blokkeert als het volume boven een bepaald niveau uitkomt en het gesprek geen inhoud heeft
UWV breek me de bek niet openquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Royco1 het volgende:
Toch blijf ik me met de huidige technologie en mogelijkheden verbazen dat een instantie als het uwv amper in staat is om je door te verbinden naar de juiste persoon.
Jawel, dat is wel inhoud. Heeft de NSA hardeschijven vol van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt telefoonseks onder de noemer "wel inhoud" of juist niet?
Ja maar dan noem je ook wel een instantie op. Sowieso overheden en technologie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Royco1 het volgende:
Toch blijf ik me met de huidige technologie en mogelijkheden verbazen dat een instantie als het uwv amper in staat is om je door te verbinden naar de juiste persoon.
Mooiquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, dat is wel inhoud. Heeft de NSA hardeschijven vol van.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Royco1 het volgende:
Gister ook weer, bericht gekregen dat ik mijn werkcoach moest bellen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je ook wel een instantie op. Sowieso overheden en technologie.
En dan strafkorting krijgen omdat je niet hebt gebeldquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister ook weer, bericht gekregen dat ik mijn werkcoach moest bellen.
Niet te vinden in het systeem, doorverbonden, ja, dat is mijn collega maar ik kan je niet doorverbinden en het nummer kan ik ook niet opzoeken.
Je kunt het beste wachten tot zij jou belt.
Tuurlijk joh.
Dan zullen ze eerst een keer iets moeten gaan betalen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan strafkorting krijgen omdat je niet hebt gebeld
Wowquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze eerst een keer iets moeten gaan betalen.
Nee, nog niks. Als het goed is hebben ze nu een voorschot overgemaakt, maar eigenlijk geloof ik daar niet zo in.quote:
Ben eergisteren nog door een mannetje van UWV gebeld, met een zeer pedant toontjequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, nog niks. Als het goed is hebben ze nu een voorschot overgemaakt, maar eigenlijk geloof ik daar niet zo in.
Ik gister uiteindelijk dus door mijn werkcoach dat ze echt de perfecte vacature had voor me, omdat ik een verkoper ben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben eergisteren nog door een mannetje van UWV gebeld, met een zeer pedant toontje
Met je geile telefoonstemquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gister uiteindelijk dus door mijn werkcoach dat ze echt de perfecte vacature had voor me, omdat ik een verkoper ben.
Callcenterwerk.
GVDquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gister uiteindelijk dus door mijn werkcoach dat ze echt de perfecte vacature had voor me, omdat ik een verkoper ben.
Callcenterwerk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ [url=http://wwwwww.ilyke.net/uploads/201(...)2W511.gif]afbeelding[/url] ]
Dit zie ik Jules ook nog wel een keer doen
Ja, en net alsof telefonisch verkopen hetzelfde is.quote:
Wil je zijn nummer? Dan kan je hem ff bellenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja? Mijn nieuwsgierigheid is gewekt
Is toch leuk joh om uitgescholden te worden door mensen omdat ze er niet van gediend zijn dat je ze beltquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en net alsof telefonisch verkopen hetzelfde is.
Ik wil sowieso achter het product staan wat ik verkoop anders gaat het sowieso niks worden.
En ik heb een pleurishekel aan bellen.
Hallo, met Royco1 van Enjoy 2 win.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja? Mijn nieuwsgierigheid is gewekt
Sociaal ongeschikt voor werkquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Is toch leuk joh om uitgescholden te worden door mensen omdat ze er niet van gediend zijn dat je ze belt
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, met Royco1 van Enjoy 2 win.
Instant nat toch?
Ik heb zijn nummer. ... bellen is eng......quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zijn nummer? Dan kan je hem ff bellen
[..]
Is toch leuk joh om uitgescholden te worden door mensen omdat ze er niet van gediend zijn dat je ze belt
En dan voor een product wat ik zelf nooit zou afnemen en vind grenzen aan het randje van oplichting.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zijn nummer? Dan kan je hem ff bellen
[..]
En je stuurt ook al geen geile whatsappjesquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer. ... bellen is eng......
Stuur jij die wel danquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je stuurt ook al geen geile whatsappjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook leuk hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:43 schreef rival het volgende:
Callcenter werk, mijn beste werkherinnering
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:44 schreef rival het volgende:
ik krijg ook nooit iets spannends in mijn whatsappJij stuurt ook nooit ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
mijn post werkte wel.. iemand stuurde me een spook.... oke, spannend! ik had specifieker moeten zijnquote:
Ik vind het echt verschrikkelijk. Maar ik heb dan ook een hekel aan bellen in het algemeen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:43 schreef rival het volgende:
Callcenter werk, mijn beste werkherinnering
Ik was van plan om nu op de fiets te stappen, ben er met 10 minutenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Boh!! Huppel, kom maar gelijk naar boven. Bier haal ik wel
Tot zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was van plan om nu op de fiets te stappen, ben er met 10 minuten
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
mijn post werkte wel.. iemand stuurde me een spook.... oke, spannend! ik had specifieker moeten zijn
Dat het van 2 kanten moet komenquote:
nu zou ik het voor geen goud meer willen doen.... maar ik deed het naast mijn opleiding... verdiende met mijn 16 jaar een jan modaal maandsalaris voor 4 avondjes bellen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk. Maar ik heb dan ook een hekel aan bellen in het algemeen.
Voetbal voor seks. Ik snap het echtechtecht nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHA iemand die denkt dat seks voor voetbal gaat bij mij.
Voor goede seks zet ik de tv wel even op opnemen hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
noujah... 1 of ander oefenpotje oké.... Maar bij de klassieker, EL, CL of Nederland niet vriendschappelijk dan maar ff anderhalf uurtje wachtenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit ging om de klassieker! No way dat ik die ga missen he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
noujah... 1 of ander oefenpotje oké.... Maar bij de klassieker, EL, CL of Nederland niet vriendschappelijk dan maar ff anderhalf uurtje wachten
of tegelijk
Roy toch, ouwe viespeukquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit ging om de klassieker! No way dat ik die ga missen he.
Nee niet Roy, een andere kakkerlak. Mafklappers.quote:
Nu nog een dame.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Keiharde damesactie op mijn pooltafel
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had 2 biljarttafels.
Zijn ook uitermate geschikt.
Ja hoor, ben vandaag nog even aan het uitziekenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Om te poolen? Dan ben ik nummer 2
oh dat wist ik helemaal niet..... balen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een half jaar het cafe niet meer.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:04 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Ijsblokjes.. they're everywhere
So so flauw.. ik ga lief doen nou en billenkoek uitdelenquote:
Have fun danquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:06 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
So so flauw.. ik ga lief doen nou en billenkoek uitdelen![]()
Aan wie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:06 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
So so flauw.. ik ga lief doen nou en billenkoek uitdelen![]()
Weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zich zelf is toch neutraal?
(Of zit ik verkeerd?)
Pas maar op, 't zit vol met taalnazi's hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
(Of zit ik verkeerd?)
Ow jum!quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[img=400https://pbs.twimg.com/media/A2szUGgCcAAcOaq.jpg[/img]
Ik zit altijd aan mezelf jwzquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
(Of zit ik verkeerd?)
Ga met jezelf spelen dan, doeiquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan mezelf jwz
Nou nou.. da kan toch nie.. kom maar utrechtquote:
Nee, bedankt...quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:20 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Nou nou.. dat kan toch niet.. kom maar utrecht
Jij hebt dan ook amper billen manquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 16:24:48 ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook amper billen manIk had het dan ook niet specifiek daaroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey schatje valt jhgl je lastig?quote:
Ik heb nog helemaal niks gedaan en zit er aan te denken om aan de whisky te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo! Ik heb hard gewerkt nu bier en weekend!
Zelden een slecht plan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gedaan en zit er aan te denken om aan de whisky te gaan.
dat dus!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje alcoholisten ja!
Ik ga eerst hardlopen. 5KM.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga eerst hardlopen. 5KM.
dus als ik daarna ga zuipen of blowen dan verdien ik dat
quote:
Wie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou je mond eens dicht joh, ruik de alcohol hier.
uhm nee niet echtquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Te grappig dit topic gewoon!![]()
Hoe is het hierzo?
Nog iets meegemaakt?
anders ren ik door de regen, bikkelmodusquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet gaat regenen
Goed idee, ik ga even wat te vreten zoeken in de keuken...quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even naar mijn kip kijken en de rest van het eten af maken
google zegt het, die ene is ook voor filmpremiere....quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie totaal geen overeenkomst.
Behalve het magere
trouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ik weet wel een manier om d'r 2 keer zo dik te krijgen
verveel je je dan niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
ThuisMijn motor kwispelde net
En nu ga ik helemaal niks meer doen
Gewoon photoshop en dan horizontaal *200%quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ik weet wel een manier om d'r 2 keer zo dik te krijgen
Ook geen alcohol drinken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
ThuisMijn motor kwispelde net
En nu ga ik helemaal niks meer doen
9/10x drink ik niet doordeweeks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon photoshop en dan horizontaal *200%
[..]
Ook geen alcohol drinken?
Ja da's ook een manierquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon photoshop en dan horizontaal *200%
[..]
Ook geen alcohol drinken?
vannacht lekker op de grond of bank slapen manquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wellicht; ik ga in ieder geval niks actiefs doen want alles doet pijn
Dat laaste vooralquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee trouwen maakt vrouwen 3 keer zo dikEn het kapsel 5 keer zo kort
Ja dat gaat lekker helpenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
vannacht lekker op de grond of bank slapen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |