Die zijn volgens mij nog wel elders goedkoper te vinden. Ik heb ze als hardloopschoenen en ik vind ze erg fijn, maar weet niet of het voor jouw manier van lopen werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hardloopshop.n(...)arglide-4-men-6.html
moeten er nog mensen aan de lunarglide? Aardige aanbieding
Ik heb ze maar als hardloopschoen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
Nee meng ben helemaal klaar met Jordan brandquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef SHOOOTO het volgende:
^Ga je de black grapes nog halen, BABS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor je bruiloft?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Welk merkje?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Keiharde kwaliteitquote:
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.quote:
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.
Ik heb zelf de p3. Die is net wat makkelijker mee te nemen (inklapbaar) en kunnen de kabels makkelijk vervangen worden. P5 is voor zover ik heb getest wel erg nice natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |