Ik nieste zaterdag twaalf keer achter elkaar. Mensen keken me aan alsof ik een alien wasquote:Op maandag 17 juni 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Over fit gesproken, hier heeft de hooikoorts echt full force toegeslagen nu
Nee, niet echt, ik zit deze week weer ergens bij de huisarts voor een nieuwe antibioticakuur denk ik. Ik blijf kloten.quote:
Ik moet ook nog ff een neusspray scoren, op zich werkt dat af en toe best oke, al moet het altijd even 'intrekken'quote:Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik nies ook non stop, en jeuk aan mijn gehemelte en mijn ogen
![]()
Ik slik pillen en ik heb oogdruppels, zometeen ook nog maar es voor neusspray gaan kijken
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week bij de kringloop geweest, nog niet de ouderwetsche kopjes kunnen scoren die ik zoek. Ik denk dat ze ook snel verkocht zijn.
Wel een hoop kekke pannen gezien, maar toch vaak te smerig en gebruikt. Maar ik hunt verder
Zonnebril!quote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja m'n ogen word ik ook zo lekker vrolijk van
Gister van ellende maar een brildag gehouden... maar vandaag moet ik naar buiten, dus helaas
Ogentroost normaal, maar nu heb ik druppels van A. Vogel waar enkel oogdruppels opstaat, die zijn 12 weken te gebruiken na openen, de rest maar 1 maand!quote:
Die van Vogel heb ik ook weleens gehad! Ik heb nu van die kleine pipetjes, die zijn ook wel fijn, maar duuuuuur. Daardoor is het druppelen ook wel een beetje uit m'n systeem gegaan denk ik... straks maar even kijken of de supermarkt iets heeft....quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogentroost normaal, maar nu heb ik druppels van A. Vogel waar enkel oogdruppels opstaat, die zijn 12 weken te gebruiken na openen, de rest maar 1 maand!
Ja, zet ik ook op hoor, maar ik merk gewoon wel dat ze gevoelig zijn... ik heb vanochtend eerst m'n ogen 'uitgewassen' met oogdruppels voor ik m'n lenzen indeed. Dat scheelt wel, moet ik zeggen!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnebril!
Ik ben zo blij met dit weer, mooi de ogen verbergen.
Dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnebril!
Ik ben zo blij met dit weer, mooi de ogen verbergen.
Ah, dat moet ik onthouden, voor als ik weer druppels wil kopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogentroost normaal, maar nu heb ik druppels van A. Vogel waar enkel oogdruppels opstaat, die zijn 12 weken te gebruiken na openen, de rest maar 1 maand!
Ik heb ze van de Etos, ogentroost mag een maand open en zelfs met constant druppelen krijg ik die in een maand niet op. Die losse pipetjes koop ik altijd voor buiten het seizoen zeg maar, als ik gewoon af en toe eens druppel.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat moet ik onthouden, voor als ik weer druppels wil kopen.
Dat ziet er idd uit als een vage tuutquote:
Zou dat nog voor meer dingen hendig zijn? Ik zal eens kieken, thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je zo een speciale plaat met van die gaten hebt dan is het goed te eten!
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ovenfriet, voor het eerst in een jaar of 6, 7, 8. Ik verwacht niet veel
Makkelijke maandag
Helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, nog best strak geworden, al zeg ik het zelf![]()
[ afbeelding ]
Nee, alleen overgespoten. Het was al een prul van 40 euro, dus hier is geen mooi muziekinstrument aan verloren gegaanquote:
Je gaat hem bespelen? of voor de sier?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, alleen overgespoten. Het was al een prul van 40 euro, dus hier is geen mooi muziekinstrument aan verloren gegaan
Ik ga hem woensdag laten signeren doorquote:Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je gaat hem bespelen? of voor de sier?
Oh die meet die je had he?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ga hem woensdag laten signeren doorLindsey Stirling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |