Ik haat de pitt ook hoor. Die vermijdt ik ook altijd. Kon een keer niet op tijd weg komen, meteen bril op de grond en flink verbogen. En dat is geen pretje met -10.25/-10.75quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja idd, en dan pal voor je staan hè, ze kunnen makkelijk over je heen kijken en die dertig cm afstand maakt dan ook niet meer uit.
Ben ook doodsbang voor trek- en duwwerk, keertje gat in de HMH, dat was echt naar.
ik was EN naar pinkpop EN lowlands vorig jaar en ik kan totaal niet tegen hitte en zonquote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja vorig jaar was dat ook op Pinkpop, vriendin was de eerste dag zo verbrand dat ze niet meer kon gaan, dat is ook niks voor mij, en er is daar echt amper schaduw ook.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was EN naar pinkpop EN lowlands en ik kan totaal niet tegen hitte en zondus dat was wel ietwat teveel van t goede
Ik kan niet tegen drukte en hitte. Ik ben iets van 5 jaar achtereen "flauw gevallen"Dat alles om je heen zwart en wit wordt. 2 keer bij het kampioenschap van PSV. Tijdens Koniginnendag enzo. Daarna nog 2 keer voorgekomen bij concerten van Queen en Iron Maiden. Bij Maiden stonden we gelukkig bij de geluidstoren zodat ik meteen kon worden opgevangen door de mensen daar..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was EN naar pinkpop EN lowlands vorig jaar en ik kan totaal niet tegen hitte en zondus dat was wel ietwat teveel van t goede en idd alleen in de kalmaanlaan is wat schaduw
vorige week naar een carbootsale geweest, 's ochtends om 9uur daar tot 12, niet gesmeerd want ach zo';n vaart zal t niet lopen, hele decollete rood en op mn hoofd verbrand dus twee dagen koppijnquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik kan ook niet tegen zon, dit jaar was het wel perfect PP weer
Wat is een carboot/carbootsale??quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vorige week naar een carbootsale geweest, 's ochtends om 9uur daar tot 12, niet gesmeerd want ach zo';n vaart zal t niet lopen, hele decollete rood en op mn hoofd verbrand dus twee dagen koppijndus nee pp en ll vorig jaar waren niet mijn festivals weertechnisch
![]()
erg is dat, zo snel verbrandenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik dan in Zwolle twee weken geleden, echt knatsverbrand, de vellen hangen er nu vanaf![]()
![]()
![]()
is gewoon een vlooienmarkt eigenlijkquote:
quote:
Okeequote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is gewoon een vlooienmarkt eigenlijkmaar dan staan mensen bij de auto op t veld met hun spullen
oh die ben ik al een hele tijd moe. heb ze n stuk of 5 keer live gezien denk ik op verschillende festivalsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ze zelf nog wel heel graag een keer live zien maar ik begin geloof ik een beetje Triggerfingermoe te worden...
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga meestal achter iemand staan die net even kleiner is dan ik, daar is vaak ruimte om één of andere reden. Kleine meisjes laat ik altijd wel voor me staan
Neeeeeheee die Antwoord!quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |