en o zo waarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:35 schreef Strega het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Te leuk en lief.
Gefeliciteerd met je paps, Bos! Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ons pap wordt morgen 65, dus hij trakteert
Whehe. Geweldigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:35 schreef Strega het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Te leuk en lief.
Ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was die niet verkozen tot meest sexy man of zo?
Welnee, een scene in GTST in de sauna doet het al, Lut!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uniformen vergroten blijkbaar echt de aantrekkingskracht
Oh ja jij zit natuurlijk in hogere Mindy-sferenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, een scene in GTST in de sauna doet het al, Lut!
Overigens heb ik hem nog nooit in dat Toby pak gezien bij Mega Mindy, grappig.
Ghehequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof ook dat ze bij de 'lekkerste man' ook wel het hele plaatje nemen. Was Ferry Doedens ook niet genomineerd? Die heeft ook zo'n geweldig lijf.
Toby ook
Dit klinkt spannendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
GheheWe hebben met de vriendengroep een gezamenlijke app, een jongens app en een meiden app. Je kunt wel gokken wat de meerderheid van de inhoud is
Nog geen liefhebber van Mindy hier, ik zap meestal weer door, of het blijft op de achtergrond loeien en pas als Mindy zingt over Toby heb ik het dan doorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ja jij zit natuurlijk in hogere Mindy-sferen
Hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog geen liefhebber van Mindy hier, ik zap meestal weer door, of het blijft op de achtergrond loeien en pas als Mindy zingt over Toby heb ik het dan door
Ik weet ook nu pas hoe hij heet, die naam blijft nooit hangen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis Talpa. Zulke mensen moeten we dus uit België halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |