die is van ons jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Louis Talpa. Zulke mensen moeten we dus uit België halen.
Dan hebben ze niet zoveel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
die is van ons ja
de knapste man van België
Op welk podium stond ze?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
Moet je ze nou zien staan, stelletje dooien op Indian Summer Fest, daar wil je als echte fan toch niet tussen staan?
https://vine.co/v/hBZZXLhggZ3
We hebben niet vaak geweldige zomers, maar dat we in Juni nog met jassen en sjaals lopen, dat gebeurt niet zo vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk, zo'n zomerfestival met 15 graden en windkracht 7.
Ik miste vandaag mijn dunne winterjas ook. Wat een kou.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Barbaaf het volgende:
Ik loop trouwens nog in (ok, een dunne) winterjas
Ja, nee, hoe bekend ze daar op zo'n festival isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
Ze is aardig aan het doorbreken maar concentreert zich duidelijk op de grotere taalgebieden, Duitsland en Frankrijk. Met 2,5 miljoen followers op Youtube kan je toch wel zeggen dat ze aardig bekend is?
Yeah!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
Geen idee, allemaal boeren daar. Paarlen voor de zwijnen!
Dank je en ook de restquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je paps, Bos! Veel plezier vandaag
Gezellig, Bosquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Plopperdeplop
[..]
Dank je en ook de rest
Prima overdekt speeltuintje voor de kids. Ook broer en ik hebben zich even kort vermaakt met een potje FIFA![]()
(alleen kende ik de bediening niet, dus verloor terecht en dik met 5-1).
Er was een theater voorstelling van BUmba. Erg leukquote:
Leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was een theater voorstelling van BUmba. Erg leuk![]()
Voor mij prima, als die irritante wind(stoten) maar weg blijftquote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, in Nederland kan het dinsdag en woensdag ook boven de 30 graden komen, om donderdag weer onder de 20 te duiken
was er regen?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij maar wind , wij liepen vandaag heerlijk in de regen langs de Maas
soberso vanmorgen, veel, en vanmiddag ook ja, rond vieren, best wel hard ookquote:
Hij gaat hier om vier uur open, vanaf één staan er al mensen voor de deurquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Op zondag naar de Appie, dat was eens en nooit meer. Dit filiiaal dan
Ai, Ik was er denk ik rond 16.30 ofzo. En aan iedere kassa (stuk of 5) stond er wel een rij van een man of 6.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat hier om vier uur open, vanaf één staan er al mensen voor de deur
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, Ik was er denk ik rond 16.30 ofzo. En aan iedere kassa (stuk of 5) stond er wel een rij van een man of 6.
Er werden wel mokken uitgedeeld en heb ik nu een kekke Axe mok![]()
![]()
Als daar geen vrouwen op af komen, weet ik het niet meer
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de programmering echt raar, qua mainstage en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |