Trostomaten, klasse 1 en ja, er werken haast alleen polen en wat jeugdquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef zovty het volgende:
Wat voor tomaten? Vleestomaten, van die kleine snacktomaatjes, pomodori, tomatenpuree, blokjes, ketchup?
Net vroeg een Pool: where in poland do you live?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Robophatt het volgende:
Dat jij nog steeds tomaten plukt verbaast me echt.
Hahaha omdat je altijd onder invloed bent denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Net vroeg een Pool: where in poland do you live?
mavo was gisterquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef Kesefkesef het volgende:
mavo hier en waarschijnlijk ga ik falen, maar dan maak ik gewoon een herexamen
Mij eigenlijk nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Robophatt het volgende:
Dat jij nog steeds tomaten plukt verbaast me echt.
Na het werk wat bier halenquote:
Ook niet dat hij nog niet ontslagen isquote:
Als ze aan de plant doorrijpen blijven ze groeien en scheuren zequote:Op donderdag 13 juni 2013 09:14 schreef zovty het volgende:
Kun je die trostomaten niet wat langer aan de plant laten zitten Haan? Die dingen moeten thuis altijd nog dagen narijpen! Ik betaal jullie toch zeker niet om zelf te moeten rijpen? WAT IS DEZE???
Ach, de maatschappij is best tolerant, er zijn ook zat kansenjongeren die hun baantje bij de Appie weten te behouden onder barre omstandigheden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook niet dat hij nog niet ontslagen is?
Kansenjongeren werken bij de lidl, niet bij de Ap. Niggertje geen grap.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, de maatschappij is best tolerant, er zijn ook zat kansenjongeren die hun baantje bij de Appie weten te behouden onder barre omstandigheden.
Oja, je hebt gelijk, bij de Appie werken natuurlijk enkel jongeren welke echt iets bereikt hebben in het levenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Kansenjongeren werken bij de lidl, niet bij de Ap. Niggertje geen grap.
Jij taxeert TS als een dertiger na al zijn puberale zuipverhalen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:29 schreef Santello het volgende:
examens? jij komt anders als een echte verzuurde dertiger over in al je topics.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:53 schreef MichaelScott het volgende:
Komt wel goed en anders #yolo en nog een jaartje kanon klappen op die school.![]()
dus een pool die denkt dat je een pool bent praat tegen je in het engels en niet in het pools, seems legitquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Net vroeg een Pool: where in poland do you live?
Dat lijkt me vrij relaxed, krijg je ineens de meest rare verhalen te horen denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ga je eigenlijk wel eens na het werk zuipen met die Polen haan?
Op mijn school wel. Menig gepeupel daarquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mavo bestaat al een poosje niet meer.
Onzin. Mavo en vbo zijn ergens in de jaren 90 opgegaan in vmbo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Op mijn school wel. Menig gepeupel daar
Ben je je geluk of je verdriet aan het wegdrinken?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Op mijn school wel. Menig gepeupel daar
alleen hun verstaan als je straalbezopen bent word een probleem...quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij relaxed, krijg je ineens de meest rare verhalen te horen denk ik
quote:
quote:
Niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:20 schreef nattehond123 het volgende:
[..]
dus een pool die denkt dat je een pool bent praat tegen je in het engels en niet in het pools, seems legit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |