abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127737612
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Sarcasme. Herken het.
pi_127738176
Goeie vraag, Spirit! Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd... Alsof het matrasje ruikt naar koffie met een vleugje Red Bull!

Ik ben trouwens blij weer een kindje te hebben in deze tijd van het jaar. 'Nacht'-voedingen voelen veel minder zwaar als het al bijna licht is en de vogeltjes al fluiten...
pi_127738282
Spirit dat had Djen ook :D ... mja lekker bij je houden dan en op een later moment weer proberen?

Zeeman! Gaan we doen vanmiddag!

Kyara lachende dsmetjes.. tis gelukt!
pi_127738296
Shandaly ik zat dus wel midden in de winter snachts al knikkebollend te voeden :p
pi_127738606
Spirit soms laat ik hem dan klaarwakker liggen, spoel beneden het flesje om, ga plassen, en als ik boven kom slaapt hij! En soms is beneden al te horen hoe wakker hij nog is :')

Ik vind het ook fijn dat de nachtvoeding steeds later wordt. Eigenlijk een soort ochtendvoeding inmiddels. Hij maakte wel een schijnbeweging om 3:00 maar toen viel hij weer in slaap en was ik blij dat ik niet had toegegeven. Ik krijg het wel onder de knie, dat moederschap O+
pi_127738822
Kyara yes gelukt O+ dit is er een voor aan de muur :Y Ik vind het zo leuk dat je meiden vaak hetzelfde aanhebben maar dan in een andere kleur oid.

Tico wat lief O+

Shandaly fijn meid :*

Straks naar de huisarts voor L zijn oogje. Het is zo vies en hij zit er steeds aan. Vorige keer kreeg ik niks maar nu wil ik echt druppeltjes of zalf. Ik ga het vandaag niet schoonmaken zodat er een lekkere groene plak op zit :6
pi_127738869
Kyara die foto O+

Fieder herkenbaar. Hopelijk krijg je iets mee en is het snel over. Dat is vaak wel zo.
En een groene plak is goed voor het kweekje wat ze af kunnen nemen.
pi_127739166
Wauw O+ Deze nacht wil ik elke dag wel tot ze doorslaapt O+
22:30, 2:30 en 7:30. Zo houdt ik het wel vol *)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127739328
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
Doe mij die maar idd :O
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:47:48 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127739420
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Tally het volgende:
*O* . En voor jou helemaal nodig :* . Merk je echt zoveel verschil met orthiflor?

Hier ook weer stukken beter. Peuter pas om 6 uur voor het eerst en Lauren alleen om 2 uur en 6 uur! Heb dus echt in totaal 6 a 6,5 uur geslapen *O* . Om 6 uur dacht ik alleen dat ze om 4 uur was geweest en snapte ik niet waarom ze niet genoeg had aan haar speen 8)7 :D

En ze draagt maat 68 vandaag :o

pi_127739523
Iedere 2 uur wakker en eten eisen en dan de halve fles laten staan }:|

Grmbl, ik wil slapen!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:55:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127739541
Hier was het 23.00, 02.30 en 05.15, daarna niet meer slapen }:| Dat al een paar nachten zo :( maaaaaar we hebben een ritme. 'S nachts dan.
pi_127739797
Ze ligt hier naast me in bed te jengelen en ik denk ze wil weer eten, ik vind je nu even niet zo leuk :@ Blijkt ze poep tot aan haar nek te hebben :@ Ja dan zou ik ook jengelen. Ik ben een slechte moeder ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_127739802
As mede door jou ga ik nu terug. :Y Vorige keer zei de ha dat het normaal was voor baby's en dat ik het maar af moest wachten. Maar jij had dus wel wat gekregen en het cb zei ook dat ik nog maar eens moest gaan. Dus ben benieuwd.

Ah pessie O+ ze ziet er prachtig uit in haar nieuwe kleertjes. L is ook aan 68 toe maar 62 gaat nog net. Die heeft hij amper gedragen, sommige dingen maar 1x. Niet zoveel meer kopen dus -O-

Goede nachten *O*
Slechte nachten :*
pi_127739849
Luuk weigerde ook de borst weer vannacht. Dus maar weer een fles warm gemaakt en daar dronk hij 110 van op.
*poef* nu is het weg
pi_127740050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk weigerde ook de borst weer vannacht. Dus maar weer een fles warm gemaakt en daar dronk hij 110 van op.
Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_127740127
_O-
pi_127740131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:19 schreef geppie het volgende:

[..]

Sorry dat ik inbreek in een topic waar ik niks te schaften heb... maar zou jij ajb kunnen reageren op mijn pm's. Ik zou graag de betaling met je willen afronden!
Doe ik, ik zie ze niet goed op mijn mobiel!
*poef* nu is het weg
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:27:02 #19
259886 pessie
pi_127740261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Fieder het volgende:
As mede door jou ga ik nu terug. :Y Vorige keer zei de ha dat het normaal was voor baby's en dat ik het maar af moest wachten. Maar jij had dus wel wat gekregen en het cb zei ook dat ik nog maar eens moest gaan. Dus ben benieuwd.

Ah pessie O+ ze ziet er prachtig uit in haar nieuwe kleertjes. L is ook aan 68 toe maar 62 gaat nog net. Die heeft hij amper gedragen, sommige dingen maar 1x. Niet zoveel meer kopen dus -O-

Goede nachten *O*
Slechte nachten :*
Nou, nu mag je maat 68 kopen :+
Er zijn nog veel dingen in 62 die ze wel past hoor, had in die maat ook al dingen met korte mouwen, en dat past nog wel even. Vooral de lange mouwen worden nu te kort, tijd voor mooi weer :+ . En ik heb vooruitgekocht in 68 :+
pi_127740313
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:47 schreef pessie het volgende:

[..]

*O* . En voor jou helemaal nodig :* . Merk je echt zoveel verschil met orthiflor?
Het is echt een heel ander kindje O+
Lacht de hele dag. Spuugt nu zelfs lachend :')
Ze heeft alleen veel mama honger, Mama moet soms de hele dag sjouwen :')
Maar met het verschil dat ik dr nu wel weg kan leggen als ze slaapt. O+

En wat een mooi moppie O+
pi_127740379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ze ligt hier naast me in bed te jengelen en ik denk ze wil weer eten, ik vind je nu even niet zo leuk :@ Blijkt ze poep tot aan haar nek te hebben :@ Ja dan zou ik ook jengelen. Ik ben een slechte moeder ;(
Nee joh gek! Datben je niet :*
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:31:11 #22
259886 pessie
pi_127740388
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is echt een heel ander kindje O+
Lacht de hele dag. Spuugt nu zelfs lachend :')
Ze heeft alleen veel mama honger, Mama moet soms de hele dag sjouwen :')
Maar met het verschil dat ik dr nu wel weg kan leggen als ze slaapt. O+

En wat een mooi moppie O+
Dank je O+

Heb je een draagdoek? Ideaal bij mamahonger lijkt mij. En wat heerlijk dat ze nu lacht *O* en dat een middeltje zoveel verschil kan maken _O_
pi_127740441
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Dank je O+

Heb je een draagdoek? Ideaal bij mamahonger lijkt mij. En wat heerlijk dat ze nu lacht *O* en dat een middeltje zoveel verschil kan maken _O_
Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeens :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:34:57 #24
259886 pessie
pi_127740503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja heb ik. Vandaag maar proberen. Wilde ik gister en toen sliep ze opeens :')
Haha :D . Ik belde gisteren de lk over wakker maken voor voeding 's avonds en uiteindelijk werd ze zelf om 10 uur wakker :') . Baby's, you gotta love them...
pi_127741161
Tally, wat fijn dat die orthiflor zoveel verschil lijkt te maken! Jammer van het spugen, maar ach, als ze er vrolijk onder blijft en verder goed groeit, dan is het hooguit lastig voor jou...
En Lauren in 68!!!!

Vraag: mijn baby wordt tegenwoordig bijzonder vroeg wakker en is dan in de veronderstelling dat het ochtend is en tijd op om te staan :X Ik denk daar anders over, tenminste zolang het voor zes uur/half zeven is. Zit er niks anders op dan accepteren en meeveren of is er iets aan te doen? Na een klein uurtje valt hij wel meestal weer in slaap, maar dat is nou net het moment dat mijn wekker gaat. Ik weiger om eerder met hem naar beneden te gaan en te gaan spelen, tot xx uur is het nacht en blijf je in bed en daar wil ik tenzij ziek oid geen concessies in doen. Zijn kamer is behoorlijk donker maar vogeltjes buiten krijg je natuurlijk niet stil.

Snel erheen, doen alsof het midden in de nacht is door het donker te houden, zelf stil blijven, hem voeden en soepel weer in bed te schuiven werkt niet zo goed. Meestal gaat hij liggen zingen in zijn bed om na een tijdje duidelijk te maken dat hij eruit wil. Er niet heen gaan geeft hetzelfde resultaat. Het is ook niet echt honger volgens mij. Hij drinkt wel, maar puur omdat ik het aanbied.
Tussen ons in leggen is ook geen optie, dat is gezellig en resulteert in knijpen, haren trekken en jengelen als het te lang duurt voor hij eruit mag.

Ik weet niet zo goed meer wat ik verder nog kan doen, maar het slaaptekort begint me een beetje op te breken zo. Zelf op tijd naar bed gaan ja, maar ik wil graag ook een beetje avond voor mezelf en niet meteen na het eten naar bed. Overdag bijslapen kan niet, kind slaapt in totaal maar een uur of drie overdag verdeeld over drie (of soms zelfs vier) korte slaapjes. En ik werk ook gewoon.

Wanneer gaan kinderen eigenlijk over naar twee keer slapen overdag? Dat gaat zeker vanzelf...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')