SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:40 schreef WSquater het volgende:
Iedereen die 21% BTW betaalt, terwijl je daarvan een gedeelte kan terugvragen waardoor het effectief op 9% neerkomt.
Wat een NSB'ers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Vriend van me die bij de marechaussee werkt op Schiphol en als ze daar iemand vinden met te weinig drugs om ze hier op te pakken dan laten ze diegene gewoon vliegen.
om vervolgens een telefoontje te doen naar desbetreffende land om hem daar op te pakken waar het wél strafbaar is.
jij was geen JJ zeker, en daarom weggegaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb bij een uitzendbureau gewerkt waar bepaalde klanten per sé een Nederlandse uitzendkracht wilden hebben, dus geen allochtoon om het even zo te zeggen. (Best lastig in die regio voor laaggeschoold werk overigens.) Daar gebruikte men dan de term Jan Jansen voor. Dus als we een vacature binnenkregen van een bedrijf en dat was aan de orde dan zeiden ze gewoon ja maar ze willen een Jan Jansen. En dan wist iedereen dat het geen zin had om een Marokkaan voor te stellen aan het bedrijf. Ik had hier wel een probleem mee maar het heeft ook geen zin om iemand langs te sturen die toch niet aangenomen wordt en ik was als uitvoerende werknemer (intercedent) natuurlijk niet in de positie dat ik daar iets over te zeggen had binnen het bedrijf in het algemeen. Zelf deed ik er in elk geval niet aan mee. Buiten dit had ik nog een half miljoen andere redenen om bij het bedrijf te vertrekken en later is het failliet gegaan.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
jij was geen JJ zeker, en daarom weggegaan.
Vanochtend was nog een item op de radio over de praktijken van vleesfabrieken. Bijvoorbeeld hoe ze van 200 gram ham 800 gram weten te maken. Er wordt een boel vocht aan toegevoegd, schijnt het.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef spierbal het volgende:
Ik ben ook slager geweest. En al zie je vleesverpakking wat professionail luchtdicht/gasmengsel zit verpakt, en daar tussen zie je een verpakking met gemarineerd vlees wat door de supermarktslager zelf is verpakt... Dan is dat vlees over de datum geweest en opnieuw verpakt.
Je bent toch niet gek!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Vanochtend was nog een item op de radio over de praktijken van vleesfabrieken. Bijvoorbeeld hoe ze van 200 gram ham 800 gram weten te maken. Er wordt een boel vocht aan toegevoegd, schijnt het.
On-topic: ik heb wel eens gehoord dat ze in het magazijn van een zeer bekende, grote multimediaketen bijzonder onzorgvuldig omspringen met dozen consumentenelectronica. Dondert iets van grote hoogte op de grond, dan wordt dat zo weer teruggeplaatst. Mocht ik ooit een nieuwe tv of iets dergelijks nodig hebben, dan ben ik niet zo gek om 'm daar te kopen...
Ik werk ook voor een bedrijf waar het heel opvallend is, dat er geen dames, oostblokkers of moslims worden voorgesteld.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:53 schreef heiden6 het volgende:
Dus als we een vacature binnenkregen van een bedrijf en dat was aan de orde dan zeiden ze gewoon ja maar ze willen een Jan Jansen. En dan wist iedereen dat het geen zin had om een Marokkaan voor te stellen aan het bedrijf.
.... en later is het failliet gegaan.
blabla. Verhaal al vaker gehoord. Bekend "broodje aap" verhaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef draadstalig het volgende:
Een vriend van me heeft een chique restaurant, waar hij chefkok is. Ooit een zeikerige klant gehad, welke om een medium rare vroeg. Klant vond de biefstuk in eerste instantie te medium. Nieuwe biefstuk was te rare. Die vriend van heeft een biefstuk gepakt, op de grond gegooid en met ze zool erop getrapt. Biefstuk gebakken, conclusie: Klant had nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten
Haha dan niet...quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef emil23 het volgende:
[..]
blabla. Verhaal al vaker gehoord. Bekend "broodje aap" verhaal.
Godver dit is een oud, bekend verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef draadstalig het volgende:
Een vriend van me heeft een chique restaurant, waar hij chefkok is. Ooit een zeikerige klant gehad, welke om een medium rare vroeg. Klant vond de biefstuk in eerste instantie te medium. Nieuwe biefstuk was te rare. Die vriend van heeft een biefstuk gepakt, op de grond gegooid en met ze zool erop getrapt. Biefstuk gebakken, conclusie: Klant had nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten
Hoor je standaard 2x per jaar op een verjaardagquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef draadstalig het volgende:
Hier bij de shoarmatent op de hoek hebben ze sperma van 3 mannen gevonden in de knoflooksaus. Stond in de krant maar kan het nergens meer vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hoor je standaard 2x per jaar op een verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |