Moore, OK, EF5 tornado 20 mei 2013SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joplin EF5 Tornado 22 mei 2011SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tornado Outbreak 27 April 2011SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuscaloosa EF4 Tornado 27 April 2011SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hagelstorm Oklahoma City 16 mei 2010SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yazoo City EF4 24 april 2010SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Parkersburg EF5 Tornado 25 mei 2008SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greensburg EF5 4 mei 2007SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik begin een beetje bang te worden voor die. En de locatie.quote:
http://content.wdtinc.com(...)TID=20226&DEMO=falsequote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:19 schreef Drassss het volgende:
Veel beter kan hij niet op Chicago af gaan
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik begin een beetje bang te worden voor die. En de locatie.
quote:
Drama, neu, Noordelijke staten, zijn geen tornado's gewend. Zelfs GA kon er niet goed mee omgaan toen ik er zat. Terwijl die fucking stad Atlanta zijn eigen tornado's blijkt te genererenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef Drassss het volgende:
Tv kanalen wil niet echt lukken... wat een drama.
I know en als ik iets heb is het een stream voor Amerikanenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drama, neu, Noordelijke staten, zijn geen tornado's gewend. Zelfs GA kon er niet goed mee omgaan toen ik er zat. Terwijl die fucking stad Atlanta zijn eigen tornado's blijkt te genereren
ontwikkelingslandquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
I know en als ik iets heb is het een stream voor AmerikanenNee lekker.
18 reports tot nu toe, maar geen tornadowatch meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Lijken geen tornado's tevzijn geweest. Wel vol over Chicago getrokken.
Mooie foto.quote:
Ha,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop