SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moore, OK, EF5 tornado 20 mei 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joplin EF5 Tornado 22 mei 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tornado Outbreak 27 April 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuscaloosa EF4 Tornado 27 April 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hagelstorm Oklahoma City 16 mei 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yazoo City EF4 24 april 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Parkersburg EF5 Tornado 25 mei 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greensburg EF5 4 mei 2007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
Deel1: WKN / Weeralarm VS: Ongewoon zwaar tornadoseizoen
Overige delen: Topicreeks: Weeralarm VS
[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2014 23:07:25 ]You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Ik zal morgen video's en zo van de El Reno tornado toevoegen aan de OP. En de tribute aan Team Twistex. Vond dat ze nog wel een TT mochten hebben
You better lose yourself in the music
Ja, ik begin een beetje bang te worden voor die. En de locatie.quote:You better lose yourself in the music
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:19 schreef Drassss het volgende:
Veel beter kan hij niet op Chicago af gaanDat zeg ik toch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik begin een beetje bang te worden voor die. En de locatie.
En ik moet eigenlijk gaan maffen, morgen werken. Maar ik hoor die sirenes al bijna afgaan in Chicago en voorzie chaos. @You better lose yourself in the music
quote:Ik niet en tijdens mijn afwezigheid/beperkte aanwezigheid de afgelopen maanden, zijn ook nogal wat van mijn systemen door orkanen van gebruikers getroffen. Ik heb dus nog wat opruimwerk te doen
Kijk nog heel eventjes mee
http://wgntv.com/live/
Edit: Ook nieuws er doorheen... dus eigenlijk niet top.
[ Bericht 30% gewijzigd door Drassss op 13-06-2013 00:38:15 ]![]()
Cel kruipt nu wel heel erg dicht tegen Chicago aanYou better lose yourself in the music
Drama, neu, Noordelijke staten, zijn geen tornado's gewend. Zelfs GA kon er niet goed mee omgaan toen ik er zat. Terwijl die fucking stad Atlanta zijn eigen tornado's blijkt te genererenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:47 schreef Drassss het volgende:
Tv kanalen wil niet echt lukken... wat een drama.
I know en als ik iets heb is het een stream voor Amerikanenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drama, neu, Noordelijke staten, zijn geen tornado's gewend. Zelfs GA kon er niet goed mee omgaan toen ik er zat. Terwijl die fucking stad Atlanta zijn eigen tornado's blijkt te genererenNee lekker.
![]()
ontwikkelingslandquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
I know en als ik iets heb is het een stream voor AmerikanenNee lekker.
Ik ga afsluiten. Ik hoop niet morgenochtend te lezen dat er toch een EF4 of EF5 Chicago heeft weten te bereiken. Ik hoop alleen maar te lezen dat er veel storm en wateroverlast was en dat PS níet haar kelder in hoefde
18 reports tot nu toe, maar geen tornadowatch meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Lijken geen tornado's tevzijn geweest. Wel vol over Chicago getrokken.![]()
wa een beetje een anti climax
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Mooie foto.quote:Ha,quote:![]()
Misschien moet je toch maar verhuizen richting Oklahoma dan
Ik verwacht niet veel hoor. Vanochtend gaven ze voor het noorden van New York State nog een 10% tornado probability aan en was het MDT gebied veel groter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Moderare risk voor de oostkust net ten zuiden van DC.You better lose yourself in the music
quote:Half miljoen mensen zonder stroom na stormen
Honderdduizenden mensen in de Verenigde Staten hebben vrijdag nog steeds geen stroom na meerdere stormen donderdag. Het zou gaan om ongeveer 500.000 huizen en bedrijven. Dat meldden energiebedrijven in het oosten van de Verenigde Staten vrijdag.
Duke Energy Corp, het grootste energiebedrijf van de VS, kon aan ruim 240.000 huizen geen stroom leveren. Het bedrijf waarschuwt de mensen in de zwaarst getroffen gebieden voor een meerdaagse uitval van energie.![]()
Nu op discovery channel.
Documentaire. De tragedie van de ongekend krachtige tornado van 20 mei bij Oklahoma City en Moore, Oklahoma, gezien door de ogen van de mensen die deze catastrofale gebeurtenis overleefden.![]()
Dank je, eerste 10 minuten gemist, maar nu kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:00 schreef agenda het volgende:
Nu op discovery channel.
Documentaire. De tragedie van de ongekend krachtige tornado van 20 mei bij Oklahoma City en Moore, Oklahoma, gezien door de ogen van de mensen die deze catastrofale gebeurtenis overleefden.You better lose yourself in the music
Your welcome.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je, eerste 10 minuten gemist, maar nu kijken.
Het was een erg indrukwekkende documentaire trouwens.![]()
![]()
Ja, was zeker stil door die school waar de kinderen het overleeft hebben door onder de schoolbanken te duiken. En die zwangere vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef agenda het volgende:
[..]
Your welcome.
Het was een erg indrukwekkende documentaire trouwens.
Ben in ieder geval blij te zien dat DC niet helemaal gestopt is met tornado docu's. Was daar een beetje bang voor toen Reed daar vertrok.You better lose yourself in the music
Ik inmiddels niet meer. Zat in 2000/2001 in Atlanta, GA. En daar waren de sporen van Hurricane Andrews nog heel erg duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef agenda het volgende:
Dat de natuur zo verwoestend kan zijn, daar kijk ik nog altijd van op.
Maar voor Nederlandse/Europese begrippen is dit wel heel extreem.You better lose yourself in the music
![]()
Vanaf 06.20 best lompe beelden. Volgens mij zie je opeens een auto links voorbij komen met echt een rotvaart.
Bij 8.10 komt hij nog eens in de hh. Goh
9.25 ook nog eens.
Het filmpje zelf is een beetje laf, gaat meer om de beelden.![]()
Reed Timmer
INCREDIBLE photo from Tonights Sky's Tyler Burg of the supercell we witnessed near West Pointe,
Nebraska last Friday! This is a 2 image, stacked photo only 9 seconds apart! WOW!
![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Dezelfde als donderdagquote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Docu over de Oklahoma-tornado nu op Discovery.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kijk mee, noordelijke cel in Kansas toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Drassss het volgende:
Chaser "Insane Inflow" heeft momenteel mooie beelden.You better lose yourself in the music
Nicequote:
Mijn dank voor het overhevelen
Sterk opkomende onweersbui, ontwikkeld zich snel. Momenteel west grens van North Dakota met veel hagel.
In North Dakota tornado watch uitgevaardigd rond Devil's Lake![]()
Violent Storms, Tornadoes Possible Wisconsin to Oklahoma
As a powerful storm takes shape over the northern Plains late this week, severe thunderstorms may bring a tornado outbreak and high winds from parts of the southern Plains to a portion of the Midwest.
Tranquil weather over the Central states to start the week will take a turn for the worse by the week's end.
Thunderstorms late in the week will do more than mark an end to the buildup of warmth.
The pattern has the potential to bring the first widespread severe weather outbreak of the autumn season and could be the most significant threat to lives and property over the Central states since May.@Accuweatherquote:The collision of chilly air arriving from the West with warm, developing strong winds aloft and warm, moist air in place over the central United States may come together Friday into Saturday.
The first severe weather incidents are likely to develop Friday just east and south of the center of a large the storm system.
According to AccuWeather.com's Severe Weather Expert Henry Margusity, "The setup could yield storms with tornadoes centered over Iowa Friday afternoon and expand to parts of southeastern Minnesota and southwestern Wisconsin late in the day and during the evening."
The storms could hit some communities as students are heading home from school or partaking in Friday evening sporting activities, such as high school football.
Additional severe storms are likely to continue to ignite and expand southwestward Friday night.
Storms over parts of Kansas, Oklahoma, north-central Texas and northwestern Missouri late Friday into Friday night have the potential to bring damaging wind gusts, hail and perhaps a few tornadoes Margusity stated.
Cities that are at risk for dangerous weather conditions Friday and/or Friday night include Rochester, Minn.; Kansas City, Mo.; Wichita, Kan.; Oklahoma City; Des Moines, Iowa; and Madison, Wis.
The storms could catch people off guard with rapidly changing weather conditions.
According to AccuWeather Enterprise Solutions' Expert Senior Meteorologist Scott Breit, "Storms over the central and southern Plains are likely to become fast-movers with an elevated risk of high winds."
A strong flow of air around the the storm system would continue the potential for strong wind gusts in the wake of the thunderstorms over the Plains Friday night and Saturday.
Gusts in many areas may range between 40 and 60 mph, which are strong enough to cause sporadic power outages and difficult crosswinds for lightweight and high-profile vehicles.
Severe weather may then focus from eastern Wisconsin and the western Lower Peninsula of Michigan to northwestern Indiana, Illinois, southeastern Missouri and Arkansas during Saturday, perhaps impacting additional high school games as well as some college football games.
Severe weather could affect the cities of Chicago, St. Louis and Milwaukee during part of Saturday.
Since the severe weather is several days away, the timing of the storms will be fine-tuned as the week progresses.
People from the Midwest to the southern Plains should monitor the situation carefully, especially on Friday, when the first violent storms are forecast to ignite.
On the storm's colder side, heavy snow can fall from parts of the northern Rockies to the northern Plains and northern Minnesota spanning Thursday into Saturday.
Meanwhile, high winds will also buffet Southern California Friday into Saturday, raising concerns for wildfires.
The storm forecast to bring severe weather and snow to the Central states late this week hammered the Northwest with heavy rain and high winds this past weekend.![]()
9 tornadoreports tot nu toe met schade aan huizen, bomen en electriciteitspalen.
http://www.spc.noaa.gov/climo/reports/today.html![]()
Ja, correct ik was ook al ingedut, maar Drasss maakte mij wakkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:45 schreef Frutsel het volgende:
begint vroeg of niet? dacht dat het meer iets voor november was ?
Mooie lijn ook al te zien, tornado watches afgeven.You better lose yourself in the music
Behoorlijk wat schade en gewonden door grote tornado's. http://www.spc.noaa.gov/climo/reports/today.html![]()
quote:Massive Halloween storm threatens Texas to Midwest, Northeast
AccuWeather is reporting a massive Halloween storm will unleash torrential rain, heavy thunderstorms and howling winds in a corridor from Texas to the Midwest and Northeast. The storm may force travelers and trick-or-treaters to delay or cancel their plans.
Heavy Thunderstorms and Flooding
Gusty, slow-moving thunderstorms will threaten areas from St. Louis to Memphis, Tenn., to Little Rock, Ark., and Houston late Thursday morning and into the afternoon. Locally damaging winds could bring down trees and power lines, and isolated tornadoes cannot be ruled out.
Upon encountering downed power lines, do not go near them or attempt to lift any downed tree limbs from them. Instead, think of all power lines as live and dangerous.
By Thursday night, any gusty thunderstorms should be in a corridor from Atlanta to Mobile, Ala., and New Orleans.
Flash flooding will accompany the damaging wind threat in the same regions. Thursday’s thunderstorms will be slow-moving and capable of unleashing several inches of rain in just a few hours. This rate of rainfall can turning low-lying areas into lakes and streams into raging rivers.
Residents in areas susceptible to flooding should get preparations ready for Thursday. Travelers to a Halloween party or a nearby neighborhood for trick-or-treating should be on the lookout for water-covered roadways. Never cross water-covered roadways and find another route.
Halloween Soaker
The massive storm will bring periods of rain across parts of the Upper Midwest to the Ohio Valley and Northeast for much of Halloween. Unlike farther south, this rain will largely just dampen spirits for those celebrating the holiday.
Chicago, Detroit, Pittsburgh and Burlington, Vt., will be among a host of other cities that will get the rain on Thursday. While thunderstorms cannot be ruled out, there will not be a widespread severe threat.
Howling Winds
Widespread gusty, southerly winds will howl along the Gulf Coast from Texas to the Florida Panhandle; similar winds will extend north into the Great Lakes as well. While most of the winds will not be damaging, the combination of a soaked ground and lingering leaves on trees could cause trees to topple.![]()
Toch wel raar om Samaras te zien op discovery channel<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
November gaat losquote:Inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 02:58 schreef -CRASH- het volgende:
Toch wel raar om Samaras te zien op discovery channel![]()
![]()
quote:U.S. Tornadoes @USTornadoes 1m
Big one RT @foreverchasin Adam Lucio saw this tornado just now near Roanoke Illinois #ilwx #outbreak pic.twitter.com/GHIU2fU47y![]()
![]()
quote:Ginger Zee @Ginger_Zee 1m
More damage ILLINOIS Pic “@RealJoeyVegas: “@Jack_Lance18: Tornado just hit Pekin pic.twitter.com/bZEJe5FdeQ” @Ginger_Zee”![]()
![]()
Wow. Pittig beestje daar..quote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kijk ook weer even mee.
Peoria Illinois:
[ afbeelding ]![]()
Ik zit er middeninmoet van Knox County naar Chicago vandaag maar dat zit er voorlopig niet in
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 17-11-2013 om 20:56:3829 tornado reports so far today including 27 in Illinois. #ilwx #tornadooutbreak US reageer retweet
Never Stop Exploring!
Wat is een goede link om dit live een beetje te volgen?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
http://www.tornadovideos.net/pages/full_screen/quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is een goede link om dit live een beetje te volgen?![]()
Mooie beeldenquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Deze persoon heeft wel mooie live beelden.![]()
![]()
![]()
http://content.wdtinc.com(...)TID=20226&DEMO=falsequote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is een goede link om dit live een beetje te volgen?
Al heb ik daar nog niks voorbij zien komen eigenlijk.
edit* ow, das dezelfde als Aloa.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
http://ireport.cnn.com/docs/DOC-1061847
Nog een filmpje vanuit Washington, Illinois. Al ben ik niet gelovig zou ik misschien ook nog bidden als ik dit op me af zag komen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Doden en tientallen gewonden door stormen VS
Het Midwesten van de VS is zondag getroffen door tientallen tornado's. Daardoor zijn zeker twee doden en 37 gewonden gevallen in de staat Illinois. Dit heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN gemeld op gezag van een officiële bron.
De stormwaarschuwing geldt in het gele gebied Foto: National Weather Service
Het weerbureau van de Amerikaanse overheid waarschuwde eerder zondag voor een „zeer gevaarlijke situatie”. In het gebied dat volgens de weerdienst risico loopt, wonen in totaal 53 miljoen mensen. De stad Washington in de staat Illinois is bijzonder zwaar getroffen. „Hele wijken zijn verwoest”, aldus een woordvoerster. In Chicago hebben de autoriteiten het luchtverkeer gestaakt.![]()
Doet me denken aan dat ene filmpje uit Joplin, dat zo simpel begon...
even in het huis schuilen, daarna op pad met de auto...wat omgevallen bomen, meh.
Maar dan komen de in het pad van de tornado en zie je de echte schade en dan met name de mensen die langs de kant van de weg lopen als zombies, compleet van de wereld.
Dan zie je de schade en de mensen net na de tornado, dat was echt heftig.
1 van 5 videos.
[ Bericht 3% gewijzigd door ZodiaX op 18-11-2013 04:31:19 ]┌∩┐(◣_◢)┌∩┐![]()
Wat een tornadoquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Frutsel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)55383&type=2&theater
Check dat filmpje
🐱
Forum Opties Forumhop: Hop naar: