Minder dan Thorb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:41 schreef mincemeat het volgende:
Nederlands 6
Engels 7
Frans 7
Wiskunde B 8
Scheikunde 8
Natuurkunde 8
Biologie 7
Filosofie 7
Ik vind deze ook wel netjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:10 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfers van deze man: Thorb.
Hij is zelf te bescheiden.
quote:Tim de Raadt uit Sint-Michielsgestel (18) mag best tevreden zijn over zijn cijferlijst. Hij is geslaagd voor het atheneum met zeven tienen, drie negens en drie achten.
Voor wiskunde B en D, natuurkunde, scheikunde, algemene natuurwetenschappen, informatica en zijn profielwerkstuk haalde hij tienen. Maar, Tim blijft bescheiden. "Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik superbegaafd ben, maar leren gaat me makkelijk af. Mijn moeder zegt dat ik minder dan gemiddeld studeer", zo zegt hij tegen het Brabants Dagblad.
Wat hij gaat studeren staat al vast: technische natuurkunde. "Ik weet alleen nog niet waar. De opleiding in Eindhoven is een heel degelijke opleiding, maar Delft is een leukere studentenstad."
Ja, dat ga ik dus niet echt doen, hè. Heb ik straks geen sociaal leven meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:59 schreef Nafi het volgende:
[..]
Haha deal!
Ah oké, was best veel moeite nog allemaal dus aan de ene kant wel beter dat je niet meedeed. Met jouw cijfers was je vrijwel zeker van die 8 gemiddeld
[..]
Nee juist niet, mijn eindcijfers zijn precies hetzelfde als ik had berekend. 3 zevens, 1 negen en de rest achten zoals ik had gedacht...
Je hebt misschien hele docenten?
Auw mijn nekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Metapod het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld 7,2. M en o had ik slechter verwacht voor de rest wel ongeveer mijn schatting
Profielwerkstuk was kut had ik maar 5 uur aan gewerkt maar had een chille leraar die toch nog een 5.5 of 6 gaf weet niet meer gaf voor die rotzooi.
Jaa daar heb je wel echt gelijk in, mijn social life is deze 2 maanden best wel K.O. gegaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet echt doen, hè. Heb ik straks geen sociaal leven meer.![]()
Wanneer krijg je de uitslag van de decentrale selectie?
En over die cijfers. Tja, misschien had ik gewoon te streng gerekend of mijn docenten vinden mij héél lief.
Amen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
jullie allemaal met jullie kutcumlaudes
Ja, dat is waar. Vakantie!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:49 schreef Nafi het volgende:
[..]
Jaa daar heb je wel echt gelijk in, mijn social life is deze 2 maanden best wel K.O. gegaan
Maar ach, zo nu en dan egoïsme is ook wel nodig.
Haha hoe je eraan gekomen bent boeit nu vrij weinig meer, lekker genieten van het gevoel dat je geneeskunde gaat doen en van je vakantie natuurlijk!
Welke studie denk je te gaan doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef TheMastodon het volgende:
NL 8 (SE 7,7 ; CE 8,7 )
FA 7 (SE 6,0 ; CE 7,8 )
EN 8 (SE 8,2 ;CE 8,1 )
COMBI 8
WIS B 9 (SE 9,2 ; CE 9,1 )
NAT 8 (SE 7,1 ; CE 9,1 )
SK 9 (SE 8,1 ; CE 9,3 )
BIO 7 (SE 6,9 ; CE 8,0 )
ECO 9 (SE 7,8 ; CE 9,2 )
En dan te bedenken dat ik vorig jaar bijv. voor scheikunde en 6,1 stond en wiskunde een 6,7. Beide gewoon meer dan 2 punten hoger nu! XD dit jaar ging ik huiswerk maken, kijk wat het voor resultaat heeft. Zelfs in de brugklas niet zulke belachelijke cijfers gehaald.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef Miousana het volgende:
[..]
Die EtsuVandaar dat hij hier zo vaak is. Hij vond het twee jaar geleden zo leuk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je had EXA 11 eens moeten meemaken
quote:
quote:
Ga je nog iets herkansen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:58 schreef remcoP het volgende:
Ned: SE: 6,5 CE 6,4 --> 6![]()
Lat: SE: 6,4 CE 7,1 --> 7
Eng: SE 6,9 CE 8,1 --> 8![]()
Nat: SE 7,8 CE 8,8 -->8
WiB: SE 7,8 CE 9,3 --> 9
Schk: SE 8,2 CE 9,5 --> 9
Dui: SE 7,1 CE 7,4 --> 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |