..? muziek? pleur dat weg je mag 2 5en hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Toto69 het volgende:
Nederlands 7
Engels 8
Spaans 6
geschiedenis 6
aardrijkskunde 6
biologie 5
muziek 4
combi 5
biologie herkansen dus en dan slagen.
Ja, muziek is een rot vak qua theorie. Maar goed, bio dus herkansen en dan met die 4 & 5 slagen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
..? muziek? pleur dat weg je mag 2 5en hebben
ja maar doe die dan wegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, muziek is een rot vak qua theorie. Maar goed, bio dus herkansen en dan met die 4 & 5 slagen.
Je kan serieus, als dit een extra vak is, het weg laten halen en dan ben je geslaagd als je gemiddelde van je eindcijfers een 6,0 is!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik kan zomaar even een vak wegdoen
Het is geen extra vakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:09 schreef Stampertje14 het volgende:
[..]
Je kan serieus, als dit een extra vak is, het weg laten halen en dan ben je geslaagd als je gemiddelde van je eindcijfers een 6,0 is!
MA 2,7? wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef kevingie13 het volgende:
Vmbo-t
Nederlands 6
Wiskunde 7
Engels 9
Maatshappijleer 1 en 2,7
Gs 9
Economie 8
Volgend jaar naar havo profielkeuze:e&m met wisA, informatica en m&o
Je mag maar 1 4 staan of 2 5en toch ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
Ja, muziek is een rot vak qua theorie. Maar goed, bio dus herkansen en dan met die 4 & 5 slagen.
Dank u!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef Stampertje14 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je inderdaad gaan herkansen:(... Succes!
Je mag ook een 4 & een 5 staan, indien je voldoende compensatie hebt (7 & 8)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:15 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Je mag maar 1 4 staan of 2 5en toch ?
Ik heb voor mijn CE gewoon betere cijfers gehaald dan op mijn SEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef Miousana het volgende:
Hadden jullie trouwens ook dat je CE cijfers uiteindelijk véél hoger uitkwamen dan je zelf had verwacht of had uitgerekend. Van sommige vakken was het cijfer echt een punt hoger dan ik had uitgerekend.
Herprofilering voor numerus fixus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef Krunep het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam gaan herkansen als je geslaagd ben...?
Hier mijn cijfers:
Nederlands: SE: 6,7 CE: 6,0 6
Engels: SE: 7,0 CE: 7,4 7
Wiskunde SE: 5,8 CE: 7,1 6
Nask1: SE: 5,8 CE: 6,0 6
Praktijkvak: SE: 6,2 CE: 6,2 6
Maatschappijleer: SE: 6,9 7
LO: GOED G
Kunstvak: GOED G
Ja, zo heet dat als je al geslaagd bent...quote:
Haha deal!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Miousana het volgende:
[..]
Hahah ik hoop het! Dan ga ik met een naambordje rondlopen waarop heel groot "Miousana" staat. Ok?![]()
Nee, geen decentraal. Was ik te lui voor.(En stiekem had ik wel een acht gemiddeld verwacht.)
Nee juist niet, mijn eindcijfers zijn precies hetzelfde als ik had berekend. 3 zevens, 1 negen en de rest achten zoals ik had gedacht...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef Miousana het volgende:
Hadden jullie trouwens ook dat je CE cijfers uiteindelijk véél hoger uitkwamen dan je zelf had verwacht of had uitgerekend. Van sommige vakken was het cijfer echt een punt hoger dan ik had uitgerekend.
Herprofileren is zoals de naam al doet vermoeden wijzigingen aanbrengen in het profiel, dat wil zeggen vakken laten vallen/erbij nemen zodat je een ander profiel hebt. Als iemand met C&M of E&M bijvoorbeeld besluit om later toch geneeskunde te willen studeren, kan diegene via staatsexamen of de vavo N&G doen, dat is een herprofilering.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat als je al geslaagd bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |