Wat ga je studeren?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Shenkie17 het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlands wordt herkanst :-)
Duidelijk iemand (boven je) die de beste kansen heeft als die ergens gaat solliciteren later en de cijferlijst moet worden overlegd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Christus wat een hoge cijfers, in mijn jaar was het echt veel lager hoor.
Jeeeeeutje, knap dit hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef Nafi het volgende:
[..]
Haha wat zei ik!?
VWO
Nederlands: 7
Natuurkunde: 7
Latijn: 8
Engels: 8
Wiskunde B: 7
Duits: 8
Scheikunde 9
Biologie: 8
Combinatiecijfer: 9
Gemiddeld: 7,9![]()
![]()
Maar geslaaagdd!
Welke uni?quote:
Niets mis mee, het is logisch dat je hier vooral mensen ziet posten die een 8.0+ gemiddeld hebben, zou ik wellicht ook doen dan. Terwijl als je een 7.0 gemiddeld of minder staat je liever niet post hierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:11 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Jeeeeeutje, knap dit hoor!
Kom ik met m'n 6,3 gemiddeld, wel n&g profiel op vwo, dus ik ben ook een beetje trots
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niets mis mee, het is logisch dat je hier vooral mensen ziet posten die een 8.0+ gemiddeld hebben, zou ik wellicht ook doen dan. Terwijl als je een 7.0 gemiddeld of minder staat je liever niet post hier
Haha dankjewel, al hebben tig mensen hier hogere cijfersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:11 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
[..]
Jeeeeeutje, knap dit hoor!
Kom ik met m'n 6,3 gemiddeld, wel n&g profiel op vwo, dus ik ben ook een beetje trots
niet weggaan ! de nostalgie.quote:
Je maakt wel nog een kans hoor, rond de 30/40%. Ik ga ook pas volgend jaar meedoen aan decentraal als ik mijn cv wat in orde heb. Hoop in ieder geval dat wij worden ingeloot en geen decentraal hoeven volgend jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef Ascarona het volgende:
VWO N&G
NL: 6
DU: 5 (paupertaal)
EN: 8
WA: 7 (morgen even een 8je van maken)
NA: 6
SK: 7
BI: 8
GE: 8
MCL (Profielwerkstuk): 8
Overigens ga ik bij Erasmus voor geneeskunde loten, heb een 7,0 gemiddeld dus het zal niet zo'n heel grote kans worden helaas. Ach ja, volgend jaar maar decentraal proberen aangezien elke lapswans zowat daarvoor word aangenomen.
![]()
B 33%quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:34 schreef Melli het volgende:
[..]
Je maakt wel nog een kans hoor, rond de 30/40%. Ik ga ook pas volgend jaar meedoen aan decentraal als ik mijn cv wat in orde heb. Hoop in ieder geval dat wij worden ingeloot en geen decentraal hoeven volgend jaar. Wens je succes met de loting!
Hier had ik dus naar gezocht en kon het niet vinden. Ik vind dit echt fucked up. Zit nu in B en ik kan ook niet meer in A terechtkomen. Dacht dat ik 50% kans maakte. Shit joh. Bedankt voor de realityslap trouwens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:39 schreef Festa94 het volgende:
[..]
B 33%
C 22%
D 15%
E.11%
http://duo.nl/Images/Jaar(...)013_a_tcm7-37270.pdf
Dit waren de inlotingskansen van vorig jaar 2012.
Dit jaar zal de inlotingskans kleiner zijn, doordat uni's meer plekken voor decentraal hebben gereserveerd.
Is ook 50%, je moet daaronder bij naplaatsingen kijken. Niet zo stressen joh!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef Melli het volgende:
[..]
Hier had ik dus naar gezocht en kon het niet vinden. Ik vind dit echt fucked up. Zit nu in B en ik kan ook niet meer in A terechtkomen. Dacht dat ik 50% kans maakte. Shit joh. Bedankt voor de realityslap trouwens.
Dat hangt af van je volgnummer. Als die te hoog is (en al zit je in klasse B) ben je vrijwel kansloos met inloting.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:56 schreef Nafi het volgende:
[..]
Is ook 50%, je moet daaronder bij naplaatsingen kijken. Niet zo stressen joh!
Ja dat is het hele verhaal achter de loting, dat het een kans blijft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Dat hangt af van je volgnummer. Als die te hoog is (en al zit je in klasse B) ben je vrijwel kansloos met inloting.
Ja oke dat was wel zo (ik denk dat de kans dit jaar kleiner is). Maar ik bedoel meer dat je vervolgnummer uiteindelijk bepaalt of je wel/niet nageplaatst wordt. Als jij bij de eerste loting een zeer hoge vervolgnummer hebt dan heb je geen kans meer om nageplaatst te worden (en dan hoor je ook niet meer bij 50%)quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja dat is het hele verhaal achter de loting, dat het een kans blijft.
Van de 372 die vorig jaar in B zaten zijn uiteindelijk 186 begonnen met geneeskunde -> 50% kans.
Of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |