Geen zolder hier, helaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou jij Happel laten schuilen op jouw zolder in tijden van oorlog?
Ja hoor hij mag hier best in de kelder gaan staan. Leg ik een bakje kwark neer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kelder uiteraard, zolders zijn overrated.
Je bent een goede jongenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hoor hij mag hier best in de kelder gaan staan. Leg ik een bakje kwark neer.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mis ik wel bij Clasie. Schijnt dat hij vandaag mee deed bij Oranje 21-
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Clasie is niet bang om een bal fout te spelen![]()
ok. Bedankt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Clasie verstopt zich tenminste niet, Clasie is niet bang om een bal fout te spelenStrootman heeft 0 passes tegen Duitsland en Rusland gemaakt. Hij stond enkel het verkeer te regelen wat resulteerde in twee slechte wedstrijden
Van fouten leer jequote:
Wat een kanjer post.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Clasie verstopt zich tenminste niet, Clasie is niet bang om een bal fout te spelenStrootman heeft 0 passes tegen Duitsland en Rusland gemaakt. Hij stond enkel het verkeer te regelen wat resulteerde in twee slechte wedstrijden
Dus je kunt gewoon een complete wedstrijd kut zijn. Maar dan ook echt hondsberoerd en dan heb je de kwaliteit 'om een bal fout te durven spelen.'quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van fouten leer je![]()
Helaas waren de ouders van de oudste Strootman hardleers
Dat klopt en dat ontken ik ook nergens maar om Clasie als een slechte speler neer te zetten dat gaat te ver. Hij had beter niet mee kunnen gaan en zich aan zijn schouder laten opereren. Hij loopt het hele seizoen er al mee te kutten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een kanjer post.
Clasie was gewoon poep vandaag.
ah het lag niet aan zijn kwaliteitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en dat ontken ik ook nergens maar om Clasie als een slechte speler neer te zetten dat gaat te ver. Hij had beter niet mee kunnen gaan en zich aan zijn schouder laten opereren. Hij loopt het hele seizoen er al mee te kutten.
Oh en z'n schouder.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en dat ontken ik ook nergens maar om Clasie als een slechte speler neer te zetten dat gaat te ver. Hij had beter niet mee kunnen gaan en zich aan zijn schouder laten opereren. Hij loopt het hele seizoen er al mee te kutten.
Risico durven nemen is anders best een kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon een complete wedstrijd kut zijn. Maar dan ook echt hondsberoerd en dan heb je de kwaliteit 'om een bal fout te durven spelen.'
Niet als je het alleen maar malaise oplevert. Dan ben je een beroerde voetballer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Risico durven nemen is anders best een kwaliteit hoor.
Hij loopt al sinds de winter op zijn tandvlees. Had uberhaupt niet mee moeten gaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Een bal fout durven spelen en een verrotte schouder. Dodelijke combi.
Rasatleet.
Wordt een grote.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
Een bal fout durven spelen en een verrotte schouder. Dodelijke combi.
Rasatleet.
Ja je moet er uiteraard wel wat goeds mee doen. Maar ook zat spelers die wel de kwaliteiten ervoor hebben maar het niet durven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet als je het alleen maar malaise oplevert. Dan ben je een beroerde voetballer.
ALs de andere 10 ook geen klote klaar spelen dan ga je vanzelf mee in het niveau.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet als je het alleen maar malaise oplevert. Dan ben je een beroerde voetballer.
He gives everytingquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij loopt al sinds de winter op zijn tandvlees. Had uberhaupt niet mee moeten gaan.
Wel onverstandig dat alle Feyenoorders hem de basis inriepen met deze kennisquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij loopt al sinds de winter op zijn tandvlees. Had uberhaupt niet mee moeten gaan.
Teamspirit. Ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALs de andere 10 ook geen klote klaar spelen dan ga je vanzelf mee in het niveau.
ah nu ligt het aan de anderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALs de andere 10 ook geen klote klaar spelen dan ga je vanzelf mee in het niveau.
Ja en vooral aan Depayquote:
Als ik naar dit soort grapjes moet luisteren stap ik wel een een Duitse trein hoor...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha hij is maar 169 cm en na je 21ste groei je meestal niet meer.
Ooh tot je 21e groei je nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien Clasie welquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je gezond eet uiteraardquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh tot je 21e groei je nogIk hou hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |