En zijn grote broer die later langskwam met de nick diepdekuipopnieuwuit ookquote:
Een feitquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig? Share your thoughts.
Kut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig? Share your thoughts.
Mijn dorpspriester en mijn kerkgroepje. Anno 2013 biecht ik mijn zonde per whatsapp op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw whatsapp groep bestaat toch alleen uit je zusje en haar vriendinnetje?
Het zit wel diep hequote:
Het lijkt wel of je je erop wilt afberen.quote:
Een understatement?quote:
Zeg gewoon aftrekken. Je hebt toch geen extra chromosoom?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je je erop wilt afberen.
Zeg gewoon fappen. Je hebt toch geen chomossoom te weinig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeg gewoon aftrekken. Je hebt toch geen extra chromosoom?
Wat is dat nu voor woord.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je je erop wilt afberen.
Friesland. Daar ga je gewoon achter de varkens staan als je de behoefte voelt. In de achterhoek is het weer een krukje achter de koe daarentegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is toch geen psv'er?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitlaat van de autoquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Friesland. Daar ga je gewoon achter de varkens staan als je de behoefte voelt. In de achterhoek is het weer een krukje achter de koe daarentegen.
Hoe gaat dat in Noord-Brabant?
Daar zit je met je stijve op de bank naar de hoeren te kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Friesland. Daar ga je gewoon achter de varkens staan als je de behoefte voelt. In de achterhoek is het weer een krukje achter de koe daarentegen.
Hoe gaat dat in Noord-Brabant?
Met al die joden zal het daar ook wel snel vol zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Stond in Happel zijn sig. Komt zoveel wijsheid uit die jongen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met al die joden zal het daar ook wel snel vol zijn
Ja, rustig maar. Eerst mijn kwark op eten, dan tanden poetsen en dan slapen. Nou weer rustig doen hèquote:
whahahahahahah zo grappig xd xdquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Feijenoord moet in speelronde 1 naar RKC Waalwijk.
Daar winnen wij PSV'ers altijd in ronde 1.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Feijenoord moet in speelronde 1 naar RKC Waalwijk.
Kwark? Ben jij ook zo'n strak spiertjes-geval?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, rustig maar. Eerst mijn kwark op eten, dan tanden poetsen en dan slapen. Nou weer rustig doen hè
Net als bij Heracles xDquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar winnen wij PSV'ers altijd in ronde 1.
Ja anders krijg je er nog geen 4 miljoen voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Guus Hiddink waarschijnlijk naar JAWEEL!! PSG!!
Strootman voor 40 miljoen kopen, doet ie wel voor PSV
Anders koopt een andere club hem wel voor 30+quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen jullie de gemeente het geld terug geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Die spiertjes zitten verstopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwark? Ben jij ook zo'n strak spiertjes-geval?
RKC 3-2 PSV 2012quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar winnen wij PSV'ers altijd in ronde 1.
Jullie krijgen een cricketveld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Kunnen jullie de gemeente het geld terug geven.
Dan kunnen wij altijd, itt Feyenoord 800 miljoen voor een stadion krijgen en de rest investeren in spelers..quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Cl is ook een kneuzencompetitie, de beker is pas een ecktequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was ook een fopje. Alsof ze al in de CL zitten, snapte.
Voor hem is de boarding uitgevonden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
RommedahlIk wist niet dat hij bij RKC had getekend.
True that.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl is ook een kneuzencompetitie, de beker is pas een eckte
hihiquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cl is ook een kneuzencompetitie, de beker is pas een eckte
Van der Gijp napraten over binnenlandse spelers/spelers met een kwaliteit buiten superieure techniek om is niet echt verstandig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hem is de boarding uitgevonden.
Soms mag dat. Als je je verveelt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Gijp napraten over binnenlandse spelers/spelers met een kwaliteit buiten superieure techniek om is niet echt verstandig.
Ik zou er een voorbeeld aan nemen NSB'er.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stond in Happel zijn sig. Komt zoveel wijsheid uit die jongen.
Ben je nu woest om je heen aan het slaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou er een voorbeeld aan nemen NSB'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |