SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Heul de andere kant opquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ietsje verder rijden en dan ben je in Putte
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
Kun je beter andersom doen, anders kun je niet meer nadat je gesport hebt
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Wie zegt dat ik het over jou had?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heul de andere kant op
[..]
Na voor z'on after sessie heb ik zelf naar 2 uur kapot sporten nog wel energie over!
Dat jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Ik weet het, eerst maar eens naar de fysio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vooral doen! Sporten is zo fijn, en lekker en je krijgt er energie van!
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja
En je wordt er geil van naderhandAlthans.. ik wel...
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou had?
[..]![]()
Ik moet ook weer sporten
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Zo sexy zie ik er niet uit als ik sport hoor.
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Oehquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik voel me nu alles behalve geil, zie er na zo'n sessie echt uit alsof ik gedouched heb (zonder gedouched te hebben)
Wie zegt dat jij niet sexy bent?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet eens sexy en ik sport niet.....
Ik had het over sexy sport(st)ers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is een vrij algemene TT en ik voelde me, als sporter zijnde, ook aangesproken.
Eet mijn fruit op en spring onder de douchequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gadver, ga eens douchen na al dat zweten joh.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Huhquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:38 schreef twi het volgende:
Nou Vansschoen, zin om samen met Faxie in Egypte te gaan sporten? Zolang je kookt is het gratis!
Korte samenvatting graagquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je in het vorige topic iets over teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |